6B11505 Киберспорт (Esport) в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экономика жағдайында киберспорт саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдылар жүйесін меңгерген, жаттығу және жарыс үдерісін ұйымдастыру, ойын стратегияларын әзірлеу, деректерді талдау, команда мен жобаларды басқару, сондай-ақ жеке бренд пен медиалық бейнені дамыту қабілеттеріне ие бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B098
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B115
Пәндер
-
Спорттағы стратегиялық менеджмент (Minor)
Пән студенттерде спорт индустриясындағы стратегиялық басқару туралы оның спорттық ұйымдардың тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігінің негізгі факторы ретіндегі тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән стратегиялық ойлау қабілетін, аналитикалық көзқарасты және өзгермелі спорттық орта жағдайында негізделген ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға қажетті басқарушылық дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Бәсекеге қабілетті ойындардағы VR/AR технологиясы
Бұл пән виртуалды (VR) және кеңейтілген (AR) шынайылықты киберспорттық пәндер контексінде зерделеуге арналған. Студенттер VR/AR технологияларының жұмыс принциптерін, олардың жарыс ойындарында қолданылуын, сондай-ақ ойын процесіне, көрермендік тартымдылыққа және стратегияға әсерін меңгереді. Пән аясында заманауи VR-дулығалар, контроллерлер, AR-интерфейстер және олардың киберспорттық пәндерге интеграциясы қарастырылады. Ерекше назар табысты VR/AR-ойындардың кейстерін талдауға, киберспортқа арналған инновациялық шешімдерді әзірлеуге және бұл технологиялардың кәсіби жарыстардағы даму келешегіне аударылады.
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрі бойынша жарыс қызметі
Бұл пән аясында жарыс қызметінің негізгі түсініктері, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; спорт түрлері бойынша төрешілік техникасы мен негіздері; спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері; жарыстардың нәтижелерін бақылау, талдау және болжау мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық психология
Осы пән аясында студенттер спортшылардың мотивациясына, эмоцияларына, зейінінің шоғырлануына, стресске төзімділігіне, өзін-өзі реттеуіне және басқа да психикалық процестеріне әсер ететін психологиялық аспектілер туралы білім алады. Олар дене шынықтыруға, спорттық жетістіктерге, жарақатқа және қалпына келтіруге әсер ететін психологиялық факторларды зерттейді; балалардың, жасөспірімдердің, ересектердің және әртүрлі деңгейдегі спортшылардың әртүрлі топтарының психологиялық ерекшеліктері; жаттықтыру процесін жақсарту, спортшыларды ынталандыру, психологиялық тұрақтылықты дамыту және спорттық қызметте жетістікке жету үшін оңтайлы психологиялық компонентті қалыптастыру үшін психологиялық әдістер мен тәсілдерді қолдана алады.
Несиелер - 5
-
Киберспорт аналитикасының негіздері және Big Data
Пән киберспорт саласындағы Big Data технологияларын және жасанды интеллект (ЖИ) элементтерін қолдану арқылы киберспорттық аналитиканың негіздерін зерттеуге бағытталған. Пән аясында ойын деректерін жинау, талдау және визуализациялау әдістері, болжамды модельдер құруға арналған машиналық оқыту алгоритмдері, сондай-ақ жекелей және командалық тиімділікті бағалауға арналған интеллектуалды құралдар қарастырылады. Аналитика мен ЖИ стратегиялық дайындықты жоспарлау, нәтижелерді болжау, жаттығу үдерісін дербестендіру және тактикалық шешімдер қабылдауды қолдау мақсатында қолданылады. Тыңдаушылар заманауи аналитикалық платформалар мен ЖИ алгоритмдерін, ойыншылардың мінез-құлқын талдау құралдарын пайдалана отырып, киберспорттық деректермен жұмыс істеудің базалық әдістерін меңгереді.
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық» пәні жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде бюджеттеу, қарыздарды басқару, инвестициялау және болашақ шығындарды жоспарлау. Курстың мақсаты -студенттерге ақша ресурстарын тиімді басқару, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Курс қаржылық жоспарлау принциптерін зерттеуді, қаржылық өнімдерді талдауды және жинақтау мен инвестициялау стратегияларын әзірлеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Спорттық менеджмент
«Спорттық менеджмент» пәні дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару принциптері мен теориялары туралы базалық түсінік береді. Пән спорттық ұйымдардағы басқарудың негізгі аспектілерін - жоспарлау, ұйымдастыру, басшылық, мотивация және бақылау мәселелерін қамтиды. Білім алушылар басқарудың классикалық теорияларын, мотивация мен көшбасшылықты, сондай-ақ стратегиялық және операциялық басқарудың заманауи тұжырымдамаларын зерттейді. Курс басқарушылық шешімдер қабылдау, ресурстарды тиімді басқару, мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу және спорт ұйымдарының табысты жұмыс істеуі үшін стратегиялар әзірлеу дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Несиелер - 3
-
Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
Пәннің мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру, спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдерні; маркетингтік зерттеу әдістерін. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.
Несиелер - 3
-
Ойынға тәуелділіктің психологиялық алдын алу
Пән білім алушыларға ойынға тәуелділіктің табиғатын, оның қалыптасу механизмдерін және киберспорт контексіндегі алдын алу әдістерін түсінуге бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған. Пән аясында ойын мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, тәуелділік жағдайларының типологиясы, мінез-құлық және когнитивтік қауіп маркерлері, сондай-ақ цифрлық ортада тәуелділік мінез-құлқының дамуына ықпал ететін факторлар зерделенеді. Ерте кезеңде тәуелділік белгілерін анықтау стратегияларына, киберспортшыларды психологиялық қолдау әдістеріне, цифрлық гигиена қағидаттарына және салауатты ойын мотивациясын қалыптастыру жолдарына ерекше назар аударылады. Сондай-ақ алдын алу жұмысының этикалық және кәсіби аспектілері, оның ішінде ата-аналармен, жаттықтырушылармен және психологиялық-педагогикалық мамандық иелерімен өзара әрекет мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі дамыту психологиясы (Minor)
Пәнді оқу барысында білім алушылар тұлғалық өсу мен даму үдерістерін түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды үйренеді. Олар өздерінің күшті жақтарын анықтап, оларды жеке және кәсіби мақсаттарға жету үшін тиімді пайдалануды, сондай-ақ басқа адамдардың әлеуетін ашуға көмектесуді меңгереді. Пән тұлғалық дамуға кедергі келтіретін шектеулер мен қиындықтармен жұмыс істеу әдістерін, соның ішінде қорқынышты жеңу, өз-өзіне сенімділікті арттыру және өзін-өзі реттеу тәсілдерін қамтиды. Білім алушылар өз ойларын, сезімдерін және мінез-құлқын талдау арқылы жеке қажеттіліктері мен құндылықтарын терең түсінуге үйренеді. Сондай-ақ олар мақсат қою, іс-әрекет жоспарын құру, мақсатқа жету жолындағы қиындықтарды еңсеру, конструктивті қарым-қатынастар орнату, тиімді коммуникация жүргізу және қақтығыстарды шешу дағдыларын меңгереді.
Несиелер - 5
-
Киберспорттағы нутрициология және қалпына келтіру
Пән білім алушыларға киберспорттық қызметтің ерекшеліктеріне бейімделген ұтымды тамақтану қағидаттары мен қалпына келтіру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында нутрициология негіздері, ұзақ когнитивтік және экрандық жүктеме жағдайындағы ағзаның физиологиялық қажеттіліктері, сондай-ақ тамақтанудың зейін қоюға, күйзеліс тұрақтылығына және киберспортшылардың жалпы психофизикалық жай-күйіне әсері қарастырылады. Гидратация стратегиялары, ұйқы және тынығу режимдері, нейротамақтану, кәсіби күйіп-жанудың алдын алу және шаршауды азайту тәсілдері оқытылады. Биохакинг, цифрлық велнес және жоғары қарқындылықтағы ойын дайындық жағдайында қалпына келтіру бағдарламаларын дараландыру тәжірибелері меңгеріледі.
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды әрі қауіпті факторлардың адамға әсер ету деңгейін дұрыс бағалау қабілетін, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында кәсіби ортадағы экологиялық және әлеуметтік жауапкершілікке негізделген тұрақты дамудың негіздері қарастырылады. Оқу барысында кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетуге қажетті ережелер мен практикалық дағдылар үйретіледі.
Несиелер - 5
-
Жеке өсуді басқару және көшбасшылық (Minor)
Пәнді оқу барысында студенттер өз мақсаттарына жету жету үшін эмоцияларын, мотивациясын, уақыты мен энергиясын қалай басқаруға болатынын біледі; әртүрлі адамдармен, соның ішінде әріптестерімен, серіктестерімен және клиенттерімен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді. Олар сондай-ақ басқаларды сендіруді, шабыттандыруды және ынталандыруды үйренеді; трансформациялық, авторитарлық және демократиялық сияқты көшбасшылықтың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Адамдар мен командаларды басқаруды, қақтығыстарды шешуді және шешім қабылдауды үйренеді; күрделі мәселелерді талдауды және мақсаттарға жетуге және тапсырмаларды орындауға көмектесетін стратегиялық шешімдер қабылдауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Спорттық медицина және оңалту
«Спорттық медицина және оңалту» пәні спортпен байланысты медициналық аспектілерді, сондай-ақ жарақаттар мен ауыр жүктемелерден кейін спортшыларды оңалту әдістерін зерттейді. Ол физикалық іс-әрекеттің физиологиясы мен биомеханикасын, спорттық жарақаттардың алдын алу мен емдеуді, ауырсынуды басу, жаттығу бағдарламаларын әзірлеуді және жарақаттан кейін қалпына келтіруді қарастыратын тақырыптарды қамтиды. Бұл пән жаттығулар мен спорттық жарыстар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін спортшылардың спорттық өнімділігі мен денсаулығына әсер ететін факторларды зерттейді.
Несиелер - 5
-
Кәсіби және спорттық-жаттықтырушылық қызмет (таңдалған спорт түрінде)
Осы пәнді оқу барысында студенттер жаттықтырушыларды бақылау арқылы таңдалған спорт түріндегі жаттығуларды жоспарлау әдістерін үйренеді. Пән студенттердің спортшылармен жаттығу өткізу мәселесі бойынша өзара іс-қимылын қарастырады. Әр апта сайын студенттер коучинг сессиясын бақылауға негізделген аналитикалық материал ұсынады. Коучинг-практикум кезінде студенттер жеке спортшыларды талдайды және жаттығулардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды.
Несиелер - 5
-
Геймдизайн және ойын әзірлеуге кіріспе
Пән ойын жасау үдерісі туралы негізгі білім береді: тұжырымдаманы қалыптастырудан бастап, механикаларды жобалау мен прототиптерді жүзеге асыруға дейін. Білім алушылар нарративті дизайн, ойын жүйелерінің балансын жасау, UX/UI жобалау және ойын қозғалтқыштарымен жұмыс істеудің негіздерін меңгереді. Ерекше назар табысты ойын жобаларын талдауға, ойыншыларды тарту қағидаттарына және түрлі платформаларға арналған әзірлеу ерекшеліктеріне аударылады. Пәннің практикалық бөлімінде студенттер өздерінің ойын тұжырымдамаларын жасап, механикаларды әзірлеп, әзірлеу құралдарымен бастапқы деңгейде жұмыс істеуді үйренеді. Алынған дағдылар білім алушыларға ойын өндірісінің толық циклін түсінуге және бұл білімді киберспорт индустриясында, соның ішінде бәсекелік механикаларды құру мен ойын үдерісін теңгеруге қолдануға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Бұл пәннің мақсаты білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастар мен қабілеттерді қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Бейімді спорт
Осы пән аясында студенттер бейімді спорттың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары мен қағидаттары туралы білім алады, сондай-ақ оның қалыптасу және даму тарихын зерттейді. Ерекше қажеттіліктері бар адамдардың физикалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен құралдарға ерекше көңіл бөлінеді. Оқыту әдістемелері, спортшыларды даярлау ерекшеліктері, ұйымдар мен федерациялардың қызметі, сондай-ақ Паралимпиадалық қозғалысты қоса алғанда, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері қарастырылады. Пән спорттық ортадағы инклюзия аспектілерін, кедергісіз кеңістік қалыптастыруды және ерекше қажеттіліктері бар адамдардың спорт арқылы әлеуметтік интеграциясын қарастырады. Студенттер дене шынықтырудағы инклюзивті білім беру қағидаттарын, әртүрлі мүмкіндіктері бар адамдар үшін спорттық бағдарламаларды бейімдеу әдістерін, сондай-ақ бейімді спорттың әлеуметтік белсенділікті және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға әсерін зерттейді.
Несиелер - 5
-
Ойын жанрлары бойынша жаттығулар өткізу әдістемесі
Пән әртүрлі ойын жанрларының ерекшеліктерін ескере отырып, киберспорттағы жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша білім алушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән FPS (бірінші тұлғадан ататын ойындар), MOBA, RTS, спорттық симуляторлар және басқа да танымал бағыттар бойынша ойыншыларды дайындау әдістемесінің ерекшеліктерін қамтиды. Білім алушылар жаттығу сабағының құрылымын, рефлексті, үйлесімділікті, командалық өзара әрекеттесуді және тактикалық ойлауды дамыту әдістерін меңгереді. Ерекше назар ойын мета-стратегияларын талдауға, ойыншыларды жаңартуларға бейімдеуге, сондай-ақ жеке және командалық дайындық сценарийлерін қалыптастыруға аударылады.
Несиелер - 5
-
Киберспортшының жеке брендіне арналған маркетинг
Пән білім алушыларға киберспорт индустриясында жеке брендті құру, дамыту және ілгерілету саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында бренд стратегиясының негізгі элементтері, цифрлық коммуникация арналары, беделді басқару, сондай-ақ аудиториямен, демеушілермен және медиамен өзара әрекеттесу тәсілдері қарастырылады. Контент-маркетинг, персоналды PR, визуалды бірегейлік және медиалық белсенділікті монетизациялау құралдары зерделенеді. Ерекше назар киберспортшының бірегей позициясын қалыптастыруға, цифрлық ізіне бақылау жасауға және жоғары бәсекелі, үнемі өзгеріп отыратын ортада ұзақмерзімді кәсіби траекториясын құруға аударылады.
Несиелер - 5
-
Коучинг-практика 1 (таңдалған спорт түрі бойынша)
Пән студенттердің киберспорт саласындағы жаттығу жоспарларын құрастыру және іске асыру бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар таңдалған ойын жанры мен рөлдік ерекшеліктерді ескере отырып, апталық жаттығу жоспарларын әзірлейді. Оқыту барысында жаттығу тапсырмаларын құрылымдау, микроцикл мақсаттарын анықтау және ойыншылардың жай-күйін бастапқы диагностикалау дағдылары меңгеріледі. Әр екі апта сайын жеке жаттығу жоспары ұсынылып, оның негіздемесі беріледі. Пән аясында жалпы дайындық пен ойын белсенділігін бағалауға арналған қарапайым аналитикалық әдістерді қолдануға баса назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық биомеханика
Пән адамның қозғалыс негіздерін және оларды спорттық тәжірибеде қолдануды зерделеуге бағытталған. Білім алушылар биомеханиканың негізгі ұғымдарымен, соның ішінде кинематика және динамика негіздерімен танысады, әртүрлі спорт түрлеріне тән қозғалыс және орын ауыстыру түрлерін зерттейді. Моторика, координация және дене қалпының ерекшеліктері, сондай-ақ қауіпсіз және тиімді қозғалыс принциптері қарастырылады. Бұл білім жаттықтырушыларға техникаға талдау жасауға, қателіктерді түзетуге және жаттығу процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық нәтижелерді жақсартуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Пән әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән аясында студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.
Несиелер - 5
-
Киберспорттық стартап әзірлеу практикумы
Пән киберспорт саласында стартаптар құруға бағытталған кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға арналған. Практикум барысында білім алушылар идеяны генерациялау, нарықты талдау, бизнес-модель әзірлеу, ресурстарды жоспарлау және жобаны әлеуетті инвесторларға таныстыру кезеңдерінен өтеді. Жобалық менеджмент құралдары, Lean Startup және Customer Development әдіснамалары, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілері және киберспорт индустриясының инновациялық кәсіпкерлік ортасы ретіндегі ерекшеліктері қарастырылады. Пән соңында студенттер өз стартап-жобасын цифрлық платформалар мен аналитикалық құралдарды пайдалана отырып әзірлеп, қорғаудан өткізеді.
Несиелер - 5
-
Команданы басқару және ойыншылармен өзара әрекеттесу
Пән студенттердің киберспорт командасын тиімді басқаруға, командалық динамиканы құруға және ойыншылармен нәтижелі өзара әрекеттесуге қажетті білімдерін, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Көшбасшылыққа, рөлдерді бөлуге, мотивацияға, қақтығыстарды шешуге және бәсекеге қабілетті цифрлық ортада коммуникациялық стратегияларды құруға ерекше назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Жаттықтырушылық қызметке кіріспе
«Жаттықтырушылық қызметке кіріспе» пәні жаттықтырушылық және коучинг өнерінің негіздерін, сондай-ақ осы салада жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білімдерді зерделеу түрінде ұсынылған. Пән жаттықтырушылық кәсіп туралы, жаттықтыру процесін жоспарлау негіздері және жаттықтырушылық жұмыс режимдері, спорт саласындағы этикалық нормалар туралы негізгі түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 3
-
Спорттық әдеп
"Спорттық этика" пәні спортпен байланысты моральдық аспектілерді, моральдық принциптерді және этикалық мәселелерді зерттейді. Пәнді оқу барысында: кәсіби спорттағы этика, спорттық мінез-құлық, адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Бұл пән барысында әлемнің түрлі елдерінде дене шынықтыру (соның ішінде бейімдік) мен спортты, спорт ойындарын дамыту ерекшеліктері; дене тәрбиесі мен оқыту нысандарының, әдістерінің, құралдарының, жүйелерінің тарихи дамуы; инклюзивті саясатты аясында Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беруді дамыту перспективалары қарастырылады.
Несиелер - 3
-
Жас ерекшеліктері анатомиясы және физиологиясы
Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады. Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Ойынды оқыту процесінде қолдану және геймификация
Пән білім беру және жаттықтыру үдерісінде ойын әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Пән аясында геймификация тұжырымдамалары, ойын дизайнының элементтері, мотивация және қатысу механизмдері, сондай-ақ ойын тәжірибесін оқу және дағды дамыту процесіне біріктіру әдістері қарастырылады. Ерекше назар геймификацияны цифрлық ортада қолданудың табысты кейстеріне, оқыту ойындары мен симуляцияларды әзірлеуге және ойын форматтарының тиімділігін бағалауға аударылады. Білім алушылар геймификацияланған шешімдерді жобалау құралдарын меңгеріп, заманауи цифрлық платформаларды қолдана отырып, өз ойын прототиптерін жасайды.
Несиелер - 5
-
Ойын механикасы және ойын жанрларын талдау (MOBA, FPS, RTS)
Бұл пән киберспорттағы MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), FPS (First-Person Shooter) және RTS (Real-Time Strategy) сияқты танымал жанрлардың ойын механикасының негізгі аспектілері мен ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар ойын механикасын жобалау қағидаттарымен, тепе-теңдік стратегияларымен және ойын процесінің динамикасымен танысады, сондай-ақ әр жанрға тән тактикалық және техникалық элементтерді талдауды үйренеді. Пән табысты ойындар кейстерін талдауды, метаойынды зерттеуді және командалық өзара әрекеттесудің ерекшеліктерін қамтиды.
Несиелер - 4
-
Жоғары жетістіктер спортындағы дағдарыстық жағдайлардың психологиясы (Minor)
Пәнді оқу барысында білім алушылар жоғары жетістіктер спортында қандай дағдарыстық жағдайлар туындауы мүмкін екенін, олардың спортшылар мен командаларға қалай әсер ететінін және олармен қалай күресуге болатынын біледі; спортшыларға дағдарыстық жағдайларды жеңуге көмектесетін эмоциялар мен стресстермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін үйренеді. Олар сондай-ақ стресстік жағдайлардан кейін релаксация мен қалпына келтірудің әртүрлі тәсілдерін үйренеді; жеңіліс, жарақат, жанжал және т. б. сияқты дағдарыстық жағдайларға спортшылар мен командаларға психологиялық дайындықты дамытуды және жүргізуді үйренеді; дағдарыс жағдайында команданы басқаруды, командалық дағдыларды дамытуды және қақтығыстарды шешуді үйренеді.
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі
Кәсіби ағылшын тілі пәні кәсіби ортада ағылшын тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл пән білім алушыларға спорттық практикада қолданылатын мамандандырылған лексиканы, негізгі терминдер мен сөз тіркестерін зерделеуге, сондай-ақ ағылшын тілінде жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Пән есептер, мақалалар, іскерлік хат алмасу сияқты әртүрлі мәтіндермен жұмыс істеуді, сондай-ақ келіссөздер, презентациялар және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытуды қамтиды. Нақты кәсіби жағдайларда тілді практикалық қолдануға баса назар аударылады.
Несиелер - 4
-
Спорт құқығы
Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
Бұл пәнде спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Пән зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Киберспорт іс-шараларын ұйымдастыру
Пән киберспорттық іс – шараларды ұйымдастырудың барлық нұсқаларын қарастырады-толық ауқымды онлайн-турнирлерді өткізуден бастап, офлайн іс-шараларды, соның ішінде фиджитал тұжырымдамасындағы мультиспорттық турнирлерді ұйымдастыруға дейін.
Несиелер - 4
-
Стриминг және медиа-контент технологиялары
Пән студенттерге медиаконтент жасау, өңдеу және тарату бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ киберспорттық іс-шаралардың тікелей эфир (стриминг) трансляцияларын ұйымдастыру мен техникалық қолдауды қамтамасыз етуге бағытталған. Пән видеопродакшннің негізгі принциптерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді (OBS, Streamlabs, XSplit және т.б.) баптауды, дыбыс, графика, жарықтандыру және контент тарату платформаларымен (Twitch, YouTube, Discord, TikTok) жұмыс істеуді қамтиды. Студенттер аудиториямен өзара әрекеттесудің заманауи форматтарын, цифрлық медианың көмегімен жеке және команда брендін насихаттау әдістерін, сондай-ақ контент жасауда авторлық құқық пен этика мәселелерін меңгереді.
Несиелер - 5
-
Жарыстық ойындардағы стратегия мен тактика
Пән білім алушылардың түрлі жанрдағы жарыстық ойындарға (MOBA, FPS, RTS, спорттық симуляторлар және т.б.) қолданылатын стратегиялық және тактикалық ойлау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар ойын сценарийлерін талдауға, белгісіздік жағдайында оңтайлы шешімдер таңдауға, командалық стратегияларды әзірлеуге, қарсыласқа бейімделуге және мета-өзгерістерге мән беруге аударылады. Пән құрамында ойын тактикаларын құру, карта оқу, рөлдерді бөлу, драфт жасау, шайқас сәттерін жоспарлау және нақты уақытта шешім қабылдау тәжірибелері қамтылған. Сондай-ақ қарсыластың ойындарын талдау және нақты қарсыласқа дайындалу әдістері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық төрешілік
Аталған пән шеңберінде студенттер спорт түрлері бойынша спорттық төрешіліктерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілердің орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спортшылардың дұрыс емес және спорттық емес мінез-құлқын және басқа да мінез-құлықтарын және т. б. зерттейтін болады. Сондай-ақ студенттер спорттық төрешіліктің даму тарихын, спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібін зерттейді.
Несиелер - 5
-
Коучинг-практика 2 (таңдалған спорт түрі бойынша)
Пән жаттығу процесін басқаруда аналитикалық және бейімделу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер жаттығу тиімділігін сандық әдістер арқылы бағалау негізінде апталық жоспарлар құрастыруды жалғастырады. Спорттық метрология, статистикалық талдау, ойыншылардың когнитивтік және физикалық тұрақтылығын тестілеу әдістері меңгеріледі. Білім алушылар ойыншылардың кері байланысын ескере отырып, жоспарларын көрсеткіштер серпініне сәйкес бейімдейді. Негізгі назар жаттығуларды дараландыру мен командалық өзара әрекеттестікті есепке алуға бағытталады.
Несиелер - 5
-
Спорттық кинезиология
Бұл пән пациенттің жағдайын бағалауда стандартталған диагностикалық әдістерді пайдалана отырып, дене тұрысы, жүруді, қозғалыс көлемін талдауды, статикалық және динамикалық пальпацияны қамтитын спортшыларды функционалдық зерттеуге бағытталған. Студенттер жекелеген спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізеді және жаттығуларды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтайды, сондай-ақ спорттық дайындықтан өту кезеңінде тәуекелдерге мониторинг жүргізеді.
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік және дербес деректерді қорғау
Пән цифрлық орта жағдайында ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласында білім алушылардың базалық және қолданбалы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында киберқауіпсіздікке байланысты негізгі қатерлер, ойын және жаттығу платформаларының типтік осал тұстары, киберспортшылардың дербес деректерін қауіпсіз сақтау және өңдеу қағидаттары, сондай-ақ осы саладағы нормативтік-құқықтық база қарастырылады. Сонымен қатар, білім алушылардың цифрлық кеңістікте жауапты мінез-құлық, құпия ақпаратпен жұмыс істеу және жаттықтырушылық қызмет барысында қауіпсіз цифрлық инфрақұрылымды ұйымдастыру дағдылары қалыптастырылады.
Несиелер - 4
-
Спорттағы ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері
Пән спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; зерттеулерде спорттық метрология деректерін пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Киберспорттың жаһандық нарығы: трендтер мен кейстер
Пән киберспорттың жаһандық нарығын, оның құрылымын, негізгі қатысушыларын және өзекті трендтерін зерделеуге арналған. Пән аясында индустрияның экономикалық, технологиялық және әлеуметтік аспектілері, соның ішінде монетизация, демеушілік, медиа-құқық, трансляциялар және маркетинг модельдері қарастырылады. Ерекше назар табысты кейстерді, жетекші киберспорт ұйымдарын, турнирлер мен брендтерді талдауға, сондай-ақ киберспорттың аймақтық даму ерекшеліктеріне аударылады. Білім алушылар индустрияның өсу қарқыны, оның мүмкіндіктері мен сын-қатерлері туралы түсінік алып, киберспорт бизнесінде стратегиялық талдау мен жоспарлау құралдарын меңгереді.
Несиелер - 5
-
Онлайн ортада командалық менеджмент және көшбасшылық
"Пән білім алушылардың цифрлық ортада команда басқаруға қажетті басқарушылық және коммуникативтік құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Онлайн ортада командалық динамиканы құру мен дамыту ерекшеліктері, үлестірілген көшбасшылық қағидаттары, мотивация, өкілеттік беру және қашықтан форматтағы қақтығыстарды шешу механизмдері қарастырылады. Пән аясында көшбасшылық стильдері, команданы үйлестіруге арналған цифрлық құралдар және виртуалды ұжымдардағы өзара әрекеттестіктің психологиялық аспектілері талданады. Ерекше назар сенім қалыптастыру, команданың тұрақтылығы және басқарушылық стратегияларды киберспортты қоса алғанда, қашықтан және гибридті жұмыс жағдайларына бейімдеу мәселелеріне аударылады."
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғи, техникалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы базалық білімді оқу және кәсіби бағыттағы міндеттерді шешуде тиімді қолданады; азаматтық жауапкершілік танытады және мәдени, этникалық, діни айырмашылықтарға төзімділік білдіреді.
- Киберспорт саласындағы ғылыми зерттеу мен іскерлік қарым-қатынас үшін кәсіби тілді пайдаланады.
- Киберспортшылардың психофизиологиялық, когнитивтік және моторлық сипаттамаларын талдайды; қимыл-қозғалыс белсенділігін оңтайландыру және жарыс әрекетінің тиімділігін арттыру үшін психодиагностика мен биомеханикалық бағалау әдістерін қолданады.
- Киберспортпен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ жынысы мен жасын ескере отырып, олардың ағза дамуына әсерін анықтайды.
- Киберспортшылар үшін ойын жанрларына бейімделген және биомеханикалық, психофизиологиялық, цифрлық факторларды ескеретін жаттығу және аналитикалық бағдарламаларды әзірлейді және жүзеге асырады.
- Цифрлық ортада көшбасшылық қасиеттерді, командалық өзара әрекеттесу мен цифрлық коммуникация дағдыларын көрсетеді; инклюзивтілікті, өзіндік реттелуді және жауапты мінез-құлықты ұстанады.
- Нормативтік-құқықтық және этикалық стандарттарға сәйкес киберспорттық іс-шараларды ұйымдастырады, өткізеді және төрелік етеді.
- Киберспортта спорттық менеджменттің, PR мен маркетингтің заманауи әдістерін қолданады, медиажобалар мен имидждік стратегияларды әзірлейді және іске асырады.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында құқықтық нормалар мен ақпараттық қауіпсіздік стандарттарын сақтайды, еңбек, зияткерлік және спорт құқығы салаларындағы білімін қолданады.
- Киберспорттағы кәсіби және талдамалық міндеттерді шешу үшін Big Data талдау әдістерін, цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолданады.
- Кәсіпкерлік ойлау қабілетін танытады, киберспорт индустриясында жеке жобалар мен стартаптарды құруға және іске асыруға қабілетті.