8D01503 Химия в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби салада өз бетімен дамуға қабілетті, химия саласында теория, әдіснама және практикалық тұрғыда терең білімі бар және химия саласында зерттеу, оқыту дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән докторантты зерттеу үдерісін түсіндіруге және ғылыми мәтіндерге талдау жасау, әдіснама жазу, зерттеу жоспарын құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән зерттеу дизайны, дерек жинау, сапалық және сандық әдістер, зерттеу этикасы мен деректерді талдау бойынша кешенді білім береді, нәтижесінде докторанттың ғылыми жұмысын жүйелі жазуына негіз қалайды.
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Пән аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілерін қарастырады және оқу процесіне химиялық талдаудың заманауи аспектілерін талдау және енгізу, химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асыру, ғылыми мәселелерді диагностикалау және аналитикалық химия саласындағы ғылыми іздеу және логика жүйесіндегі теория мен эмпирика негізінде қалыптасқан мәселелерді шешу қабілетін дамытады.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі және ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Қазіргі заманғы цифрлық технологияларды білім беру процесінде (оның ішінде жобалау жұмыстарында), кешенді физика-химиялық зерттеулерде және кәсіби қызметте қолдану қарастырады. Ғылыми зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыра отырып, цифрлық білімді қолдана отырып, химия және педагогика ғылымы саласындағы білім беру, зерттеу-практикалық міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеу дағдыларын дамытады.
Несиелер - 6
-
Статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу
Бұл пәннің мақсаты – статистиканың ғылыми зерттеулердегі рөлін түсіндіре отырып, деректерді талдаудың заманауи статистикалық әдістерін меңгерту. Статистикалық талдау түрлі саладағы күрделі міндеттерді шешуге арналған тиімді құрал, сондықтан пән іріктеме негізінде объектілер жиынтығы туралы қорытынды жасау, олардың сипаттамаларын анықтау, айнымалылар арасындағы байланыстарды талдау, болжам жасау және шешім қабылдау үдерістеріне қажетті әдістемелік негіздерді үйретуге бағытталған. Пән аясында докторанттар статистикалық тәсілдерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына тиімді қолдануды үйренеді.
Несиелер - 5
-
ЖОО органикалық химияны оқытудың өзекті мәселелері
Пән органикалық химияны оқытудың өзекті мәселелерін қарастырады және органикалық химия саласындағы білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешудің балама нұсқаларын талдауға және іздеуге, теориялық және практикалық органикалық химия және білім беру саласындағы технологиялық шешімдерді жүзеге асыра отырып органикалық химияның заманауи ғылыми жетістіктерін оқу процесіне енгізу және бейімдеу қабілетін дамытуға бағыттайды.
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән ғылыми бағыттағы әртүрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікір, әдеби шолу, эмпирикалық зерттеу және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға және олардың құрылымы мен ерекшеліктерін терең меңгертуге бағытталған. Пән мазмұнына ғылыми жазылым үдерісінің барлық кезеңдері – тақырып таңдаудан бастап, мақаланы халықаралық басылымда жариялауға дейінгі кезеңдердегі өзекті мәселелер кіреді. Докторанттар сыни ойлау, жүйелі және дәлелді жазу, ғылыми дискурсты қалыптастыру, мәтінді талдау, бағалау және ғылыми стильде оқи білу дағдыларын дамытады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.
Несиелер - 4
-
Жалпы химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары
Пән әдістемелік мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын және жалпы химияны оқытудың заманауи технологияларын қарастырады, оқытудың оңтайлы әдістерін таңдау қабілетін, химияның заманауи аспектілерін жобалау, енгізу және оқу процесіне бейімдеу қабілетін дамытады, эксперименттік және теориялық химия және химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді жүзеге асырады.
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықаралық академиялық стандарттарға сай ғылыми мәтіндер құрастырады.
- Академиялық жазылым талаптары мен өзінің ғылыми саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке зерттеу жоспарын жобалайды.
- Ғылыми қорытындылар жасау үшін статистикалық әдістерді қолданып, зерттеу нәтижелерін ұсынады.
- Химия саласындағы білім беру, зерттеу және практикалық мәселелерді шешудің балама нұсқаларын ұсынады.
- Химияны оқытудың әдістемелік негіздерін сыни тұрғыдан қарастыра алады және химия бөлімдерінің сәйкес мазмұнын инновациялық педагогикалық тәжірибелерге және рейтингі жоғары ғылыми журналдарда жариялау үшін материалдар түріндегі әзірлемелерге біріктіреді.
- Химияның заманауи аспектілерін жобалауға, енгізуге және ғылыми-зерттеу нәтижелерін оқу процесіне бейімдеуге қабілетті, эксперименттік және теориялық химия және химиялық білім беру саласындағы аналитикалық және технологиялық шешімдерді жүзеге асырады.
- Химия саласындағы терең білімді, сыни тұрғыдан ойлау, проблемаларды шешу және тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ өз жұмысының қоғамды дамыту үшін маңыздылығын ашуда шешімдер қабылдайды.