6B02121 Сәулеттік дизайн в Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - дизайн және өнер саласындағы қызметке жоғары білімді, теориялық және тәжірибелік білімдерге, дағдылар мен қабілеттерге ие, сәулеттік дизайнның әртүрлі объектілерін жобалау мәселелерін шеше алатын отандық және ғаламдық еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін қажетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау (объектілер, сәулет ортасының фрагменттері, ландшафт, интерьерлер, экспозициялар). Кәсіпорындар мен ұйымдардың шығармашылық дизайн командаларында жұмыс істеуге қабілетті заманауи инновациялық технологияларға сәйкес ыңғайлы пәндік-кеңістіктік ортаны құруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Специалитет
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Дизайн негіздері I (Графикалық жұмыстар альбомы)
Бұл курс болашақ дизайнерді білім берудің бірінші кезеңінде жобалық білім негіздерімен қамтамасыз етеді; ол қолдық графиканың ерекшелігіне арналған және негізгі графикалық әдістерді шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сондай-ақ композитивті ойлау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар; сызбалар, кроковкалар, атақты шеберлердің көшірмелері орындалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түстану
Пән түс пен колористика туралы білім мен дағдыларды жетілдіруді және дизайнның барлық салаларында қолдануды қамтамасыз етеді. Түс ұғымы, негізгі терминология, түс топтары мен параметрлері, «Түстану» ғылымының тарихы, түс үлгілерін жасау және қолдану тарихы, түс қабылдау психологиясы, кескіндемедегі түс және түс символдары мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет I
Пән көркем тілдің негізгі құралы ретінде академиялық суреттің негіздері мен техникалық әдістерін зерделеуге; әртүрлі материалдармен жұмыс істеудің көркемдік-графикалық дағдыларын дамытуға; объектілер мен кеңістіктің қасиеттерін, сәулет нысандарының бөлшектері мен конструкцияларын, қалалық кеңістіктерді анықтауға; объектілерді табиғаттан, есте сақтау қабілетінен, қиялдан, стильдеу әдістерімен эскиздеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика (Сызба геометриясы)
Пәнді зерттеу геометриялық модельдеуге де, геометриялық модельдердің визуалды көрінісіне де қатысты бірқатар есептерді қамтиды. Курс кеңістіктік фигураларды жазықтықта бейнелеудің негізгі әдістерін игеруге мүмкіндік береді; кеңістіктік бейнелеу мен конструктивті-геометриялық ойлауды дамытуға ықпал етеді; студенттерде мамандық бойынша сызбаларды орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дизайн негіздері II (Суреттердің көшірмелері)
Пән студенттерді сәулеттік тапсырыстардың классикалық модульдік жүйесін құру мысалында жүйелік жобалау негіздерімен таныстыруға бағытталған. Сәулет ортасын ұйымдастырудың әмбебап пластикалық тілі ретінде грек-рим ордерлерінің рөлін бағалауға, ордерлердің көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын, сондай-ақ дизайнның әртүрлі объектілерін жобалау кезінде үйлестірудің модульдік жүйелерін қолдана білуге ықпал етеді. Бағдарлама графикалық жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жауапкершілік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пәнді оқу этикалық мінез-құлықты қалыптастырады, қоғамдағы ашықтық пен адалдық принциптерін насихаттайды. Инклюзияның құндылығы барлық азаматтардың әлеуметтік мәртебесіне, физикалық мүмкіндіктеріне немесе басқа да айырмашылықтарына қарамастан, әділ және жемқор емес қоғам құру мүмкіндіктеріне тең қол жеткізуге баса назар аудара отырып атап өтіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кескіндеме I
Пән кескіндеме әдістері мен материалдарын, түс пен әуе перспективаларын визуалды қабылдау заңдылықтарын, композиция мен жарықтандыру заңдылықтарын ескере отырып, форма мен кеңістіктің суреттерін кезең-кезеңімен қалыптастыруға, тақырыптық натюрмортты, табиғи және сәулеттік ортаны бейнелеуге бағытталған. Жобалардағы графикалық презентациялар үшін композициялық және колористикалық дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Композиция I
Пән дизайндағы композицияның теориялық негіздерімен танысуға бағытталған, студенттерде дизайн теориясының композициялық, шығармашылық процеспен, заттар мен объектілердің қалыптасуымен, дизайнерлік қызметтің негізі ретінде жобалау мен жобалық ойлаудың пайда болуымен өзара байланысы туралы түсінік қалыптастырады. Студенттерге теориялық материалды талдау және жүйелеу негіздерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика (Көлеңкелер және перспектива)
Пән әртүрлі геометриялық және сәулеттік формалардың бейнелеріне қолданылатын сызықтық перспектива мен көлеңкелер теориясының негіздерін қарастырады; көрнекі қабылдауға мүмкіндігінше жақын жарық көлеңкелі қатынастары бар перспективалық кескіндерді құру үшін қажетті кеңістіктік көріністі, құрылымдық-геометриялық ойлауды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Дизайн негіздері III (профиль бойынша)
Пән классикалық тәжірибе болып табылатын қытайлық сиямен және суда еритін бояулармен жуу техникасын қолдана отырып, дизайнерлік жобаларды ұсынуды игеруге бағытталған. Объектінің жарық пен көлеңке сипаттамаларын пысықтауға және көлемдік форманы анықтауға бағытталған курстық жұмысты орындау арқылы, сондай-ақ күрделене түсетін графикалық материалдармен (акварель бояулары, тушь және гуашь) жұмыс істеу дағдыларын алуға арналған жаттығулар сериясымен қол жеткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пән-әлемдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдерін жан-жақты зерттейді. Ол студенттерді бейнелеу өнері синтезінің ерекшеліктерімен, осы саланың теориясы мен терминологиясының негіздерімен таныстырып қана қоймай, сонымен қатар қазіргі заманғы өнер саласында негізгі теориялық дайындықты қамтамасыз етеді. Курс дизайнерлерге әртүрлі дәуірлер мен мәдени аймақтардың стильдік бағыттарын бағдарлауға мүмкіндік береді, қазіргі контексте көркем шығармашылықты қалыптастыру принциптерін игеруге көмектеседі. Пән қарабайыр дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтиды, бұл соңғы үш ғасырдағы өнердің даму сипатын және оның қазіргі мәдениетке әсерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сурет II
Пән дизайн бағытына байланысты кеңістіктегі пішіндер мен денелердің перспективалық қысқаруын ескере отырып интерьер құруға бағытталған: сызықтық, әуе перспективасының ерекшеліктерін табиғаттан зерттеуді; перспективалық құрылыстағы "көкжиек сызығы", "кеңістік тереңдігі" ұғымдарын зерттейді. Интерьер сияқты негізгі бөлімдерді зерттеуді, интерьерде тірі фигураны салуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Пән бейнелеу мен эстетикалық дизайнның негізі ретінде қолөнер мен өнердің пайда болуын зерттейді. Нысандарды құруға, түстердің көбеюіне, символдық және жобалық дизайн негіздеріне қатысты басқа аспектілерге назар аударылады. Әр түрлі өндірушілер - қолөнершілер, суретшілер, дизайнерлер миссиясының әртүрлі кезеңдерінде материалдық заттарды жасау принциптеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Макеттеу
Пән макет жұмысының әртүрлі техникалық әдістерін игеруге, әртүрлі мақсаттағы және мазмұндағы сәулет және дизайн макеттерін өз бетінше жасаудың бастапқы практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Макетке арналған әртүрлі материалдардың ерекшеліктерін және макет бөліктерінің қосылу түрлерін талдауды қамтиды. Бағдарлама бірқатар жаттығулар мен курстық жұмыстарды макет түрінде орындауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кескіндеме II
Пән студенттің болашақ кәсіби қызметінде қажетті кескіндеме құралдарын игеруге, атап айтқанда, жазықтықта кескіндеме формасын құру тәсілдерін, әдістері мен құралдарын зерттеуге, объектілердің көлемдік, материалдық және кеңістіктік қасиеттерін түспен анықтауға, дизайн бағыттары бойынша объектілерді түрлі-түсті тоналды модельдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Модельдеу
Пән қалыптасу негіздерін зерделеуге, сандық модельдеу форматында кеңістікке бағытталған ойлауды дамытуға бағытталған. Практикалық сабақтар процесінде студенттер жобалық-дизайнерлік міндеттерді шешу кезінде компьютерлік экспериментті іске асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері I
Пән кәсіби ойлауды дамытуға, композициялық-кеңістіктік қабылдау дағдыларын және жұмысқа шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Осы пәнді оқи отырып, студенттер сәулеттік ортаның дизайн объектілерін жобалауға кешенді көзқарас қалыптастырады, жобалық құжаттаманы әзірлеудің реттілігі мен әдістемесін, композициялық ойлау дағдыларын және презентациялық материалды кәсіби графикалық түрде ұсынуды түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар I
Пән AutoCAD, 3DS max, Photoshop, CorelDraw және басқа бағдарламалармен танысуға бағытталған. Студенттер жазық және көлемдік объектілерді статика мен динамикада компьютерлік модельдеу принциптерімен, сондай-ақ векторлық графикада құру принциптерімен танысады. Графикалық редакторлардың барлық құралдарын игеру бойынша жаттығулардың дәйекті орындалуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (графикалық дизайны профилі бойынша)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты тауарларды, қызметтерді, жеке басын және идеяларын жарнамалауға арналған графикалық материалдарды әзірлеу үшін цифрлық дизайн құралдарын тиімді қолдана алатын маман-дизайнерді дайындау болып табылады. Дизайн шеңберінде сандық графиканың әртүрлі түрлерін және компьютерлік графикалық құралдардың кең спектрін қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (сәулеттік дизайны профилі бойынша)
Пән объектінің ақыл-ой бейнесін қалыптастыру кезеңінде қол графикасы арқылы заттық-кеңістіктік ортаның болжамды объектісінің көркемдік-бейнелік мәнін беру дағдыларын игеруге бағытталған. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды қолдану тұжырымдамалық шешімді визуализациялау қабілетін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері ІІІ
Пән заттық-кеңістік ортамен және жабдықтармен бірге тұрғын үй ортасының әртүрлі элементтерін зерттеуге ықпал етеді, атап айтқанда, едендегі іргелес пәтерлерді біріктіру арқылы оның ауданын ұлғайта отырып, типтік пәтердің тұрғын үй кеңістігін өзгерту. Қазіргі заманғы тұрғын үйлерді зерттеу мысалында шығармашылық әдісті игеруге, сондай-ақ инновациялық технологияларды, конструкциялар мен материалдарды, оның ішінде Экологиялық материалдарды пайдаланатын тұрғын үй ғимараттарын қайта құруға, тұрғын үй кеңістігін қайта құруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері II
Пән студенттің оқу процесінде алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларының кешенін біріктіреді; барлық болашақ жобалық қызметтің шығармашылық процесінде бастапқы позицияларды анықтайды. Осы пәнді оқу барысында студенттер курстық жобаны жүзеге асырады, оның жобалау объектілері аула ішіндегі кеңістіктің әртүрлі элементтері, атап айтқанда балалар ойын алаңы/кешені, абаттандыру объектілері, ландшафт элементтері, қоғамдық аймақтар және функционалды кеңістіктер болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Типографика
Пән студенттерде визуалды-графикалық орта нысандарын жобалау және жасау барысында өнім түріне байланысты типографиялық рәсімдеу бойынша кәсіби дағдыларын қалыптастырады. Теру мен макеттің нормативтік ережелері де, кітап және журнал басылымдарында және коммерциялық өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын типтік дизайнның түрін, әдістері мен тәсілдерін көрнекі түрде қабылдаудың жалпы заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық модельдеу
Пән компьютерлік технологиядағы классикалық дизайн құралдарымен жұмыс істеу әдістеріне кіріспе болып табылады. Студенттер электронды форматта жұмыс сызбалары мен демонстрациялық материалдарды құруға арналған бағдарламалық жасақтаманы үйренеді. Курстың негізгі мақсаты - аналогтық жобаны орындау арқылы екі өлшемді сызбалармен және дизайн объектілерінің үш өлшемді модельдерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері дизайн және инженерия саласындағы заманауи кәсіби қызметте сұранысқа ие практикалық цифрлық модельдеу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Эргономика
Бұл пән адамның өзара әрекеттесу жүйесін техникалық нысандармен зерттейді. Бұл пәннің бағдарламасы келесі бөлімдерге негізделген: эргономика негіздері; жобалау барысындағы эргономикалық міндеттер; дизайнерлік өнімді қабылдау мен дизайнның эргономикалық аспектілері. Қазіргі заманғы эргономика күйін, тарихын зерттейді; тұлғаның және қоршаған ортаны өзара әрекеттестігі; әлеуметтік-психологиялық, экологиялық аспектілердің ақпараттық аспектілері, сондай-ақ эргономика және антропометриядағы физикалық факторлар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)
«Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)» пәні студенттерге қойылымдық жобаларды, ойын фильмдерін, жанрлық бейнелерді дайындау шеңберінде, сондай-ақ көркем образдар мен әртүрлі бейнелердің жалпы бейнелерін әзірлеу бойынша жұмыс кезінде кәсіби эскиздеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаріп
Қаріптердің негізгі санаттарының шығу тегі және олардың бейнелеу өнері мен дизайнының тарихи қалыптасуындағы дамуы, қаріптің мазмұны мен формасының, жекелеген элементтердің, қаріп композицияларының жалпы теориялық аспектілері, сондай-ақ оны дизайн объектілерінде коммуникация ретінде қолдану принциптері қарастырылады. Курстың практикалық бөлігінде қаріптерді құру бойынша жаттығулар мен курстық жұмыстар орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері ІV
Пән тұрғын үйлерді қайта құрудың жалпы мәселелерін, функциясын шағын жекешелендіру объектілеріне (кафе, кеңсе, сұлулық салоны, көркем галерея, дүкен және т.б.) өзгерте отырып, тұрғын үй кеңістігін өзгерту мысалында шығармашылық әдісті игеруді, сондай - ақ қазіргі заманғы тұрғын үй кешендерінің (ТК) инфрақұрылым объектілерінің заттық-кеңістіктік ортасын әзірлеуді қарастырады. Жобада кеңістікті ұйымдастырудың шығармашылық, авторлық тұжырымдамасын қалыптастыру, жабдықтарды әзірлеу, қажетті жобалық сызбаларды орындау көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің практикалық қаржы құралдарын – бюджетті сауатты жоспарлау, жинақтарды сақтау және көбейту, салықтарды есептеу және төлеу және салық декларацияларын дұрыс толтыру, қаржылық ақпаратты талдау және тиісті инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді бағдарлау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән мемлекет, құқық және құқықтық жүйе туралы базалық білімді қалыптастырады. Негізгі құқықтық институттар, адамның құқықтары мен бостандығы, азаматтық, қылмыстық, еңбек құқығының негіздері зерттеледі. Курс қазіргі қоғамда өмір сүруге және болашақ кәсіби қызметке қажетті құқықтық ойлау мен құқықтық мәдениетті дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік ортаның типологиясы
Пән дизайн объектілерін жобалау кезінде типологиялық және нормативтік тәсілді қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілерін білдіреді. Онда объективті-кеңістіктік ортаның негізгі жобалық аймақтарын қалыптастырудың теориялық негіздері, жобалық-нормативтік және дизайн шығармашылығының жанрлық шекараларының түйіскен жерінде орналасқан сапалы көркемдік-мағыналы кеңістікті жобалаудың негізінде жатқан негізгі тектоникалық, эргономикалық және ыңғайлы жағдайлар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстырады. Оқу барысында машиналық және терең оқыту, логикалық қорытынды, табиғи тілді және бейнені өңдеу, робототехника мен іздеу алгоритмдері қарастырылады. Интеллектуалды жүйелерді құру принциптерін тәжірибелік түсінуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (компьютерлік модельдеу бағдарламалары)
Пән визуализация бағдарламалары мен дизайн шешімдерінің заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарлама трафареттік «пилоттық» жобаны орындауды көздейді. Бұл «пилоттық» жоба сәулеттік-дизайнерлік жобалауда құралдарды қолдану принциптерін нақты түсінуге, жобалаудың барлық кезеңдік тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән білім алушыларда экономикалық білімнің базалық негіздерін қалыптастыруға, жүйелі экономикалық ойлауды дамытуға және негізгі экономикалық ұғымдар, заңдылықтар мен өзара байланыстарды түсінуге бағытталған. Курс микро- және макродеңгейдегі экономикалық үдерістерді талдау, сондай-ақ кәсіби қызметте негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пән кәсіпкерлік қызметтегі заманауи тәсілдерді игеруге, кәсіпкерлік туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға, студенттерді кәсіпкерлік субъектілерінің жұмыс механизмімен, оның түрлері мен кәсіпкерлік жобаны іске асыру кезеңдерімен, сондай-ақ компанияны тіркеу кезеңімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (бейне, 2D және 3D анимация бағдарламалары)
Бұл пән бейне және анимация жасауға арналған графикалық компьютерлік бағдарламалардың заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Adobe пакеті (After Effects, Animate, Premiere Pro және т.б.), 3DS MAX, Blender, Autodesk Maya. Пәнді меңгеру кезінде студенттер бірқатар жобаларды орындайды, оның барысында олар жазық және көлемді кескіндерді визуализациялау, қозғалыс әсерлерін жасау, сонымен қатар бейнені өңдеу үдерісімен танысу практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (сандық графика, макет және веб-дизайн бағдарламалары)
Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін зерттейді: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign немесе Corel Draw және басқа бағдарламалар (PaintTool SAI, figma). Дағдылар графикалық жобалардың элементтерін орындау, компьютерлік өңдеу, кескіндерді макет және коллаж, фотомен өңдеу, векторлық элементтерді құру, цифрлық сурет салудың цифрлық әдістерін меңгеру, цифрлық типография және баспаға дейінгі кезеңде меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау II
Бұл пәннің жобалау нысаны стационарлық және мобильді (таңдау бойынша) сауда кешенінің заттық-кеңістіктік ортасын дамыту болып табылады. Студенттердің практикалық жұмысы барысында құрылымдық схемалар мен интерьер кеңістігін ұйымдастыру жолдары, сондай-ақ қалалық ортадағы даму аймағын таңдау және талдауды қоса алғанда, алдын ала талдау жүргізілетін курстық жоба жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік сәулет тарихы
Пән сәулеттің даму кезеңдерінің хронологиялық реттілігінде әлемнің әртүрлі елдеріндегі сәулеттік пішіндердің тарихи пайда болуы туралы теориялық түсінік береді. Сәулет ескерткіштері олардың типологиясының ерекшеліктері, функционалдық мақсаты, композициялық-жоспарлау және конструктивтік сұлбалары, құрылыс материалдары, сәндік безендіру тұрғысынан зерттеледі. Алынған білім кәсіби мәдениет деңгейін көтереді, терминологияны меңгереді, интеллектуалды ойлайтын білім алушыны қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Композиция II (сәулеттік дизайны профилі бойынша)
Пән белгілі тарихи ансамбль кешендерінің мысалында қарастырылған Сәулет ансамбльдерін қалыптастыру принциптерін, сондай-ақ әлі іске асырылмаған тұжырымдамалық жобаларды зерттеуге бағытталған. Кеңістіктік ортаны ұйымдастыру тұжырымдамасы, сондай-ақ сәулет нысандарының көркемдік-бейнелік шешімі пәнді зерттеудің негізгі аспектілері болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау I
Пән болашақ маманға курстық жобаны орындау әдістемесі мен дәйектілігін, жобалау объектісінің функционалдық, конструктивті-техникалық бейнелі сипаттамаларын оқытуға, стационарлық және мобильді, трансформацияланатын объектілерді жобалаудың модульдік принциптерін оқытуға, сондай-ақ оқу дизайнында практикалық дағдыларды алуға, модульдік жобалау жүйесі негізінде жеке тұрғын үйдің дизайн жобасын орындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ландшафтық дизайн
Пән студенттің алдыңғы оқу процесінде алған теориялық білімі мен практикалық дағдылары кешенінің әлеуетіне негізделеді және қоршаған ортаны жобалаудағы ландшафт-заттық компонентті терең зерттеуге бағытталған. Бұл пәннің объектісі сәулет ортасының элементтері мен кешендерін сәулеттік-ландшафттық және (көп дәрежеде) заттық-ландшафттық "сүйемелдеу" болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
BIM дизайн нысандарын ақпараттық модельдеу
Пән бастапқы жобаны жасаудан бастап егжей-тегжейлі модельді әзірлеуге дейін қолданудың кең мүмкіндіктерін зерттейді. Revit Architecture компаниясының BIM технологиясының көмегімен сәулеттік ғимараттарды жобалау мүмкіндіктері болып табылады. Нәтижесінде студент дербес графикалық бейнелерді жасай және өңдей алады; ақпараттық технологиялар анықтамалық кітаптарымен жұмыс істеу; семестрді, курстық және дипломдық жұмыстарды соңғы графикалық пакеттермен орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән білім алушыларды қарапайым ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдары, принциптері, ұғымдары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Білім алушыларды ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерімен, тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеу ережелерімен, ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу және ұсыну дәйектілігімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Түстану II (теле-видео дизайны профилі бойынша)
Пән болашақ дизайнерге бейне-өнер, теледидар және медиа дизайн ерекшеліктері туралы түсінік беруге арналған, студенттерді түстің рөлімен және бейне өнім дизайнының түстік компонентіне қойылатын негізгі талаптармен, телехабар тарату, өндіріс дизайнымен таныстырады. Курс екі бөлімнен тұрады: біріншісі түстердің психологиялық әсері мен символдық мәнін меңгеруге бағытталған, екінші бөлім медиа және теледидар дизайнында жеке түстерді де, ең тұрақты түс комбинацияларын да пайдалануды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Түстану II (графикалық дизайны профилі бойынша)
Пән графикалық дизайн саласында түс үйлесімдері мен палитраларын қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған. Графикалық дизайн, web-дизайн және UI салаларында түс теориясы мен колористика зерттеледі. Графикалық бағдарламаларда түстерді қолдануға ерекше назар аударылады: алдын-ала басып шығару, CMYK және RGB жүйелері, түстерді түзету және түстерді бөлу, қауіпсіз веб-палитралар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интерьерлік тарихы
Пән сәулет пен дизайнды зерттеуге ғылыми көзқарасты қалыптастырудың жалпы теориялық аспектілерін білдіреді. Интерьер кеңістігін қалыптастырудың теориялық негіздері, бейнелеу өнерінің, архитектураның және объективті-кеңістіктік ортаның дизайнының жанрлық шекараларының тоғысқан кеңістіктік көріністерін дамытуға байланысты негізгі теориялық ережелер, белгілі бір дәуірдің стильдік, тектоникалық, конструктивті және сәндік сипаттамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау III
Тәртіп туристік бағытты ұйымдастыруды, соның ішінде жобалық бағдарламаны әзірлеуді, тиісті инфрақұрылымды құруды және туристік маршрутта ыңғайлы, қауіпсіз тұруды және қозғалысты қамтамасыз етуге бағытталған жобалау жабдықтарын зерттейді. Курстық жоба жүзеге асырылады, оның құрамына дизайн бағдарламаларын жасау, кеңістіктік ұйымдастырудың дизайны тұжырымдамасын қалыптастыру, туристік базалар мен тұрақтар, кеңістіктік пластикалық шешім жасау, жабдықтар әзірлеуді жобалау, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды орындау кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дизайн объектілерін құрастыру
Пән сәулет-құрылыс жобалауының негізгі қағидаттарын, азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттар мен құрылыстардың негізгі көлемдік-жоспарлау және конструктивтік шешімдерін, ғимараттардың, ғимараттар бөліктерінің, сәулет-құрылыс конструкциялары элементтерінің және олардың өзара байланысының құрылымдық схемаларын, құрылымдық элементтердің қосылу тораптарын, құрылымдық материалдардың негізгі физикалық-механикалық қасиеттерін, құрылыс конструкцияларын есептеу әдістерінің негізгі ережелерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Қазақстан сәулет тарихы
Пән Қазақстанның сәулет және қала құрылысын дамыту ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Хронологиялық реттілікте олардың дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. Сәулет ескерткіштерінің композициялық-жоспарлау, конструктивті, сәулеттік-көркемдік сипаттамалары, сондай-ақ қалалық кеңістікті ұйымдастыру зерттеледі және талданады. Оқыту нәтижесінде студенттер отандық сәулет пен қала құрылысының ерекшеліктері туралы түсінік алады, салыстырмалы талдау және сыни ойлау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Дизайндағы заманауи материалдар (сәулеттік дизайны профилі бойынша)
Пән "материал-конструкция-ғимарат, құрылыс" сәулет-құрылыс жүйесінің құрамдас элементтері ретінде құрылыс материалдары туралы идеяны қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу барысында студент табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін кәсіби қызметте қолдануға, әртүрлі материалдарды іс жүзінде қолдануға, сондай-ақ олардың қоршаған ортаға әсерін білуге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау IV
Пән ауқымды көрменің заттық-кеңістіктік ортасын жобалау және әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән келесі кезеңдерден тұрады: аналогтарды талдауды, олардың құрылымдық схемаларын және ішкі кеңістіктерді ұйымдастыру тәсілдерін, авторлық тұжырымдаманы қалыптастыруды, жобалау үшін аумақты таңдауды, ғимараттың экспрессивті көркемдік бейнесін құруды, негізгі функционалдық процестерге сәйкес ішкі кеңістікті ұйымдастыруды қамтитын жобалау алдындағы талдауды орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қазақстан мәдениетінің тарихы
Пән Қазақстанның материалдық және материалдық емес мәдениетін дамыту ерекшеліктерін зерттейді. Пән шеңберінде хронологиялық тәртіпте осы процестің негізгі кезеңдері қарастырылады, өнер түрлері: бейнелеу және қолданбалы өнер, мүсін, поэтикалық және музыкалық өнер ескерткіштері, Қазақстанның өңірлік мектептерінің ерекшеліктері зерделенеді және талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Инженерлік инфрақұрылым
Пән қала құрылысын жобалау процесінде объектіні мақсаты бойынша пайдалануды қамтамасыз ететін техникалық міндеттер кешенін, атап айтқанда аумақты инженерлік дайындауды, тік жоспарлау кезеңдері мен әдістерін, жер үсті ағынын ұйымдастыруды, құрылыстарды су тасқынынан және су басудан қорғауды, инженерлік абаттандыру элементтерін, қалалық көліктің жоспарлау сипаттамаларын, қалалық алаңдарды жобалауды, инженерлік-көлік құрылыстарын, қалалық жаяу жүргіншілер жолдарын қарастыру кеңістіктерін қамтиды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау VI (Жобаға дейінгі талдау)
Пән Сәулеттік дизайн білім беру бағдарламасы бойынша оқытудың соңғы кезеңін білдіреді. Пән жобалау алдындағы зерттеу жүргізуге, күрделі жобалық міндеттердің тұжырымдамасын анықтауға, сондай-ақ жобалау бағдарламасы-тапсырмасын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерттеу барысында жобалау процесінің негізгі объектілері тұрғын үй ортасының, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың әртүрлі элементтері, сондай-ақ қала құрылысы кешендері мен заттық-кеңістіктік ортаның жиынтығы, сондай-ақ жабдық болып табылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 8
-
Жобалық менеджмент
Пән Agile, каскадты жобаларды басқару сияқты жобаларды басқарудың заманауи құралдары мен әдістемелерімен танысуға бағытталған. Жобаларды басқару жүйесі, ақпаратты сақтау және бөлісу, жобаларды басқару бағдарламалық құралын пайдалану, этика және әлеуметтік аспектілер, жобаның қоғамға және қоршаған ортаға әсері, халықаралық ортадағы жобаларды басқару ерекшеліктері, мәдениетаралық өзара әрекеттесу, таратылған командаларды басқару, инновациялар мен технологиялар, әртүрлі салалардағы жобаларды басқару ерекшеліктері мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Портфолио - жобалық материалдарды таныстыру
Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындауға дағдысын арттырады, жеке қасиеттерін материалдарға енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттілікті бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге түрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби қызметті жобалауға көмектеседі және қазіргі заманғы аспектілер мен проблемаларды білетін өз портфолиосін сауатты түрде дайындауға және пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 3
-
Заманауи дизайн (сәулеттік дизайны профилі бойынша)
Пән заманауи дизайнның іргелі теориялық принциптерін зерттеуге бағытталған. Студенттерде дизайнның теориялық негіздерінің композициялық, шығармашылық процеспен, сәулет дизайнының объектілері мен объектілерінің қалыптасуымен, дизайн қызметінің негізі ретінде дизайн мен жобалық ойлаудың пайда болуымен байланысы туралы нақты түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Арт-менеджмент
Пән – жеке, сондай-ақ мемлекеттік, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру туралы, сондай-ақ, кадрларды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, жұртшылықпен байланыс, қаржы жинау және бағдарламаларды әзірлеу және бағалауды қамтитын өнер жөніндегі администратордың міндеттері туралы ақпараттар жинағын қамтиды. Сонымен қатар, мәдениет пен өнердің заңдылықтары мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау V
Бұл пәннің нысаны заттық-кеңістіктік ортаға және жабдыққа байланысты қала құрылысы кешендерінің әр түрлі элементтері болып табылады. Жобада шығармашылық, авторлық ұғымды тұрғын үй салу кварталының ұйымдастырылу тұжырымдамасы, сондай-ақ қажетті жобалық сызбаларды енгізу қарастырылған. Жобаға дизайн алдындағы зерттеулерді, қалалық жоспарлауды талдауды, кварталдың ішкі және сыртқы кеңістігін жобалауды дамыту кіреді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік жарық техникасы/Климатология
Пән қалалардағы және әртүрлі мақсаттағы жеке ғимараттардағы жайлылық талаптарына сәйкес келетін бөлмелерде микроклиматты құру міндеттерімен, жарықтандыру техникасымен, заманауи дизайн негіздерімен, есептеулермен және реттеумен тығыз байланысты сәулет климатологиясының негіздерін қамтиды. Әртүрлі мақсаттағы қалалар мен ғимараттардағы жылу және жарық ортасын, студенттердің курстық және дипломдық сәулеттік дизайндағы практикалық дағдыларын дамытуға, климаттық ресурстарды есепке алу және тиімді пайдалану тұрғысынан кәсіби құзыретті және оңтайлы физикалық параметрлер арқылы климаттық ресурстарды тереңірек зерттеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау VII (Жұмыстық жобалау)
Пән алдыңғы жобалық пәндерде қарастырылған негізгі принциптер мен әдістерді біріктіреді және осы білімді әртүрлі жобалық пәндерге тән көптеген мәселелерді шешуде практикалық қолдануға бағытталған. Осы пәнді оқу объектілері жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау мен шығарудың әртүрлі кезеңдері мен кезеңдері, жобалау қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, жобалау - сметалық құжаттаманы келісу және бекіту мәселелері болып табылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 8
-
Тіршілік қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму негіздері
Пән – экология, адам өмірінің қауіпсіздігі және тұрақты даму теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайын сипаттайтын кешенді курс. Қоршаған ортаны қорғау, адам қауіпсіздігі мәселелері, тұрақты даму тұжырымдамасы мен принциптері қарастырылады. Қоршаған орта мен өндірістің сапасын стандарттау, табиғатты қорғау, жағымсыз факторлардан қорғау, төтенше жағдайлардың алдын алу және зардаптарын жою саласындағы халықаралық ынтымақтастық, ресурстарды сарқылмай және болашақ ұрпақтың өмір сүру сапасын нашарлатпай адамзаттың әлеуметтік-экономикалық дамуының басымдылығы мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сәулет және дизайн саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің әлемдік және аймақтық тенденцияларын ескере отырып, материалдық мәдениет пен дизайнның заманауи объектілерін құру мақсатында әлеуметтік қажеттіліктер процесінде бағдарлану; қоғам құрылымының философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарын түсіну.
- Қазіргі заманғы жаһандық экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; сәулет ортасы объектілерін қалыптастыру кезінде тіршілік әрекетінің орнықты дамуы мен қауіпсіздігі қағидаттарын және оларды шешу жолдарын қолдану; Қазақстан Республикасының құқық, экономика, әлеуметтану, мәдениет саласындағы заңнамалық және реттеуші құжаттарына сәйкес әрекет ету.
- Дизайн саласындағы кәсіпкерліктің міндеттерін түсіну; экономикалық тиімділікке, инвестициялық тартымдылыққа және қаржылық тәртіпке, әкімшілік басқару қағидаттарына бағдарлану; пәнаралық білімді біріктіру.
- Қолмен және компьютерлік, графикалық және көлемді модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру; жобалау жұмысында модельдеу, визуализация және презентация дағдыларын еркін қолдану; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, архитектуралық дизайн саласындағы кәсіби графикалық бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
- Жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын пайдалану және кәсіби қызметте қоршаған орта физикасы (климатология және сәулеттік жарық техникасы) саласындағы нормативтерді сақтау; сәулеттік дизайн объектілерін, инженерлік инфрақұрылымды инженерлік-техникалық қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу; "материал-конструкция-нысан" сәулет-құрылыс жүйесінің негізгі қағидаттарын түсіну және қолдану; жобалық жұмыстарда инновациялық технологиялар мен материалдарды белсенді қолдану.
- Дәстүрлі және заманауи техниканы, материалдар мен құралдарды қолдана отырып, кескіндер мен бейнелерді жасаудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түсті қабылдаудың символикасы мен психологиясын білу; пішіндеудің негізгі әдістерін, кескіндерді, көлемдер мен кеңістіктерді визуалды қабылдау заңдарын басшылыққа алу; қаріптердің әртүрлі санаттарын, байланыс құралдары ретінде түсіну, жобалық және шығармашылық жұмыстарда сурет, кескіндеме және сәулет графикасының практикалық дағдыларын пайдалану.
- Әр түрлі тарихи дәуірлердің көркем шығармашылығының негіздерін, Қазақстан мен әлемнің өнерін, сәулеті мен көркем мәдениетін дамыту ерекшеліктерін түсіну; сәулет дизайнын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, эстетикалық және өңірлік ерекшеліктерін анықтау; қайта құру және қайта жаңарту кезінде қолданыстағы сәулет ортасын сақтау және дамыту әдістерін қолдану; әртүрлі дизайн объектілерін жобалау кезінде композиция мен цифрлық технологиялар туралы білімді сауатты пайдалану.
- Материалдық мәдениетті, өнерді, ғылым мен техниканы дамытудың негізгі кезеңдері және олардың жобалау әдістеріне әсері туралы түсінікке ие болу; әртүрлі өнер, сәулет және дизайн объектілерінің типологиялық, эргономикалық, стиль және жанрлық ерекшеліктерін білу; кәсіби терминологияны меңгеру; жобалау қызметіндегі басқарудың негізгі тарихи, теориялық және нормативтік-реттеуші негіздерін білу мен түсінуді көрсету.
- Кәсіптің негіздері туралы жалпы түсініктерге ие болу; қарапайым сызбалық және көркемдік құралдарды қолдана отырып, қолмен графикалық берудің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру; материалды графикалық беруде композициялық пысықтаудың практикалық дағдыларын меңгеру, шығармашылық идеяларды қалыптастыру, оларды алдын ала эскиздер мен демонстрациялық материалдарда көрсету қабілетіне ие болу.
- Мәселелер мен міндеттерді айқындау, жобалау процесінің әдістері мен реттілігін таңдау, жобалау мен жұмыс бағдарламасына тапсырма жасау; сәулет-дизайн жобалаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру; барлық кезеңдерде функционалдық, эстетикалық, конструктивтік, техникалық, инклюзивтік, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, нормативтер мен заңнамаға сәйкес жобалар жасау.
- Сәулет дизайны саласында теориялық және эксперименттік-ғылыми зерттеулер жүргізу, қоршаған ортаны, ғимараттарды немесе олардың фрагменттерін кешенді талдау және бағалау; қабылданған шешімдердің ғылыми-техникалық сипаттамаларын жасау; жобаларды әзірлеу кезінде материалдық мәдениеттің жетістіктерін пайдалану; ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; тапсырыс берушілерге, қоғамдық ұйымдарға сәулет дизайны мәселелері бойынша консультациялық қызметтер көрсету; өзін-өзі дамытумен және үздіксіз білім берумен айналысу.