Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07301 Гидротехникалық құрылымдар мен сорғы станцияларын пайдалану в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Инженерлік-графикалық жұмыстардың автоматтандырудың әмбебап ортасын меңгеруге, ЕСКД талаптарын қанағаттандыратын құжаттарды ресімдеу сапасына қатысты жобалық құжаттаманы алу үшін компьютерлік графиканы студенттердің меңгеруі; қатты денені модельдеу мүмкіндіктерін; AutoCAD жүйесінде сызбаларды құру әдістемесін; конструкторлық құжаттарды рәсімдеу және орындау ережелерін оқып үйрету; сызбаларды құру және оларды сақтау, бар сызбаларды өзгерте білу, сызбаларды плоттерден немесе принтерден шығара білуді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрометрия және гидрология

    Пән су объектілері мен құбылыстарының сипаттамаларын өлшеу және талдау әдістерін, соның ішінде гидротехникалық есептеулерді, ағындарды болжауды және гидротехникалық құрылымдар мен жүйелерді жобалау және пайдалану үшін қажетті су ресурстарын бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гидравлика

    Пән келесі негізгі сұрақтарды қамтиды: қозғалатын сұйықтықта әрекет ететін күштер, "Идеалды сұйықтық" ұғымы, сұйықтықтың физикалық қасиеттері, гидростатика, сұйықтық тепе-теңдігінің дифференциалдық теңдеуі (Эйлер теңдеуі), гидростатиканың негізгі теңдеуі, абсолютті, артық және вакуумдық қысым, гидростатикалық парадокс, сұйықтықтың еркін бағытталған бетке қысым күші.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрылыс материалдары және металл технологиясы

    Пән студенттерді гидротехникада қолданылатын құрылыс материалдарының, оның ішінде металдардың жіктелуі, қасиеттері және қолданылуы, сонымен қатар оларды өңдеу, дайындау және инженерлік құрылымдарды орнату технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік геодезия

    Бұрыштарды өлшеудегі геодезиялық жұмыс әдістерін ұйымдастыру тәсілдері және әдістері, қателердің негізгі көздерін талдауымен асып кетуді анықтау және өлшеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау қарастырылған; атуды зерттеу әдістерін және ірі көлемдегі топографиялық зерттеулерді жүргізуді, елді мекендерді абаттандырудың инженерлік әдістерін, ормандарды басқаруды, ормандарды түгендеуді, орман жоспарларын және карталарын құрастыруды, орман шаруашылығы объектілерін салуды; осы салада қолданылатын оптикалық-механикалық құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық механика

    Бұл пән механиканың негізгі ұғымдары мен аксиомаларын зерттейді; күштер жүйесін түрлендіру жолдарын; күштердің әсерінен қатты денелердің тепе-теңдігінің шарттарын; нүктенің қозғалысын көрсету, оның жылдамдығы мен үдеуін анықтау тәсілдері; дененің ілгерілемелі, айналмалы және жазық қозғалысы, нүктенің күрделі қозғалысын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылыс механикасы

    Пән құрылыс конструкцияларын есептеу, соның ішінде күштерді, кернеулер мен деформацияларды анықтау әдістерін, сондай-ақ су шаруашылығы және гидротехникалық жүйелерде пайдалану кезінде олардың сенімділігі мен ұзақ мерзімділігін бағалау саласындағы білім мен дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Гидротехникалық конструкциялар материалдарының кедергісі

    Пән гидротехникалық құрылымдарды және олардың жеке құрамдас бөліктерін жобалау мен есептеудің теориялық негіздерін қамтамасыз ете отырып, әртүрлі жүктемелердің әсерінен құрылымдық элементтердің беріктігін, қаттылығын және орнықтылығын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология және гидрогеология

    Пән жер қыртысының құрылымы мен жай-күйін құрамы мен қасиеттерін, эндогендік және экзогендік геологиялық процестерді, минералдар мен тау жыныстарының түрлерін, олардағы су түрлерін зерттейді, жер асты суларының қозғалыс заңдары, шығу тегі, режимі мен тепе-теңдігі туралы ақпарат береді, гидрогеологиялық бақылау және гидротехникалық құрылыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану

    Бұл курста негізгі су тұтынушылар, олардың ерекшеліктері, су көздеріне деген талаптары мен басқа да су пайдаланушыларға тигізетін әсері қарастырылған. Сушаруашылық тепе-теңдігін түзу, сушаруашылық және су-энергетикалық есептеулерді жүргізу әдістері келтірілген. Сушаруашылық кешенін құру және оны экономикалық негіздеу мен басқару талқыланған. Сонымен қатар су ресурстарын ластану мен сарқылудан қорғау мәселелері қарастыралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Су электр станциялары

    Пән гидроэнергетика негіздері, су электр станцияларының жұмыс істеу принциптері мен жіктелуі туралы білімдерін дамытады, гидротурбиналарды, гидрогенераторларды және басқа да жабдықтарды, энергетикалық сипаттамаларды есептеу әдістерін және экологиялық талаптарды ескере отырып, су электр станцияларының жұмыс режимдерін оңтайландыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағынды реттеу

    Пән гидрологиялық мәліметтерді талдауды, басқару құрылымдарын жобалауды, су қоймаларының жұмыс режимдерін оңтайландыруды және экологиялық талаптарды ескере отырып, экономиканың әртүрлі салаларын және халықты сумен қамтамасыз етуді қамтамасыз етуді қамтитын өзен ағынын реттеу әдістері мен принциптерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік конструкциялар

    Пән инженерлік конструкциялар, құрылыстар және олардың бөліктері туралы жалпы мәліметтер береді (жылжымалы немесе қозғалмайтын; инженерлік конструкциялардың мөлшерін анықтау бойынша есептеулер жүргізу әдістемесі беріледі; олардың беріктігі, тұрақтылығы, төзімділігі, жарыққа төзімділігі және деформациялары, әртүрлі жүктемелер мен әсерлерді қабылдау бойынша есептеулер; болаттан, алюминийден, бетоннан жасалған Инженерлік конструкциялар туралы мәліметтер беріледі, темірбетон, тас, пластмасса; гидротехникалық және мелиорациялық Құрылыста қолданылатын бетон, темірбетон және металл конструкциялар туралы; ағаш конструкциялар туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ механикасы, негіздер мен іргетастар

    Пән топырақ механикасының іргелі принциптерін, соның ішінде олардың физикалық-механикалық қасиеттерін, кернеулі-деформациялық күйін және құрылыстардың топырақ негізімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін ескере отырып, гидротехникалық құрылымдардың негіздері мен іргетастарын жобалау және есептеу теориясын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалаудың автоматтандырылған жүйесі

    Курс гидротехникалық құрылымдарды жобалау және талдау үшін заманауи бағдарламаларды қолдануға үйретеді. Бағдарлама бөгеттер, дамбалар және су тастағыштар сияқты құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті модельдеу, есептеу және бейнелеу әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сорап және сорап станциялары

    Сорғылар, сорғы қондырғылары және сорғы станциялары туралы жалпы ақпаратты оқу; қалақшалы сорғыларды ерекше егжей-тегжейлі қарастыру; болашақ маманға «сорғы станциясының гидроагрегаты» түсінігін ашу, оның құрамын құрайтын элементтерді бөлшектеу, суарудағы сорғы станцияларының гидроагрегаттарының сұлбаларын, әр түрлі қабылдағыштары бар дренаждық жүйелерді және сумен қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су шаруашылығындағы ГАЖ- технологиялар

    Пән геоақпараттық жүйелердегі (ГАЖ) негізгі ұғымдарды, құрылымды, функционалдылықты, аспаптық құралдарды және ГАЖ негізгі пакеттерін, сондай-ақ ГАЖ-ны су шаруашылығында қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық мелиорация

    Пәнде ауыл шаруашылығы дақылдарының суару режимдері, гидромодуль кестелері, суармалы жерлердің мелиорациялық жай-күйін айқындайтын факторларды, жерасты суларының режимін, суармалы жерлердің су және тұз балансын қадағалау және топырақтың сорлану дәрежесін, сипаты мен серпінін, олардың су-физикалық қасиеттері мен құнарлылығының өзгеруін бақылау, суару технологиясы және техникалық суару құралдарының жұмысы таныстырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Гидротехникадағы қашықтықтан зондтау

    Пән су ресурстарының жай-күйін бағалау, гидротехникалық құрылымдарды бақылау және оларды пайдалану кезінде қоршаған ортадағы өзгерістерді талдау үшін датчиктердің жұмыс істеу принциптерін және аэроғарыштық деректерді өңдеуді қамтитын қашықтықтан зондтау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиоративтік және құрылыстық машиналар

    Мелиоративтік және құрылыстық машиналардың жіктелуі, мақсаты, құрылысы, техникалық сипаттамасы туралы теориялық білімді, Мелиоративтік және құрылыстық машиналарды жобалау және құрастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су шаруашылығы құрылысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару

    Пән гидротехникалық құрылымдардың құрылысын ұйымдастыру, жоспарлау және басқару дағдыларын дамытады, соның ішінде құрылысты ұйымдастыру жобаларын әзірлеу, желіні жоспарлау, ресурстарды басқару және жобаның мақсаттарына қол жеткізу үшін жұмыс мерзімін бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Каналдардағы гидротехникалық құрылыстарды пайдалану

    Пәннің мақсаты каналдардағы гидротехникалық құрылымдарды сенімді пайдалану бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Техникалық қызмет көрсету, жөндеу, бақылау, гидравликалық есептеулер, су ресурстарын басқаруды автоматтандыру принциптері және апаттар мен су ысыраптарының алдын алу әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық жұмыстар өндірісі

    Пән гидротехникадағы жұмыстардың жалпы мәселелерін қарастырады; құрылыста көліктер мен жолдарды таңдау, тас-тау және бұрғылау-жару жұмыстарын жүргізу бойынша; құрылыс туралы; жұмыстарды гидромеханизациялау мәселелері туралы; бетон және темірбетон жұмыстары өндірісі бойынша; монтаждау жұмыстары бойынша; арнайы жұмыстарды шығару туралы білім береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидротехникалық құрылымдар

    Пәнді оқытудың мақсаты мелиорациялық желіде гидротехникалық құрылымдарды жобалау және есептеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, су жинағыш құрылымдар мен су қоймаларын модельдеу, салу және су қоймалардағы су алу тораптарын пайдалану дағдыларын беру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сорғы станцияларын пайдалану

    Пәннің мақсаты – студенттердің сорғы станцияларының тиімді жұмысы бойынша білімдері мен дағдыларын дамыту, оның ішінде жұмыс принциптері, сорап жабдықтарына техникалық қызмет көрсету, жөндеу, диагностикалау және энергия тиімділігін арттыру әдістері, сондай-ақ автоматтандыру және сенімділік мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылымдардың механикалық жабдықтары

    Пәннің мақсаты - студенттерде гидротехникалық құрылымдардың механикалық жабдықтарын пайдалану және жөндеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Конструкциялар, жұмыс принциптері, диагностика, сенімділік, тозуға төзімділік, модернизация, автоматтандыру, сондай-ақ қақпаларға, көтеру механизмдеріне және сорғы қондырғыларына қызмет көрсету зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Су ресурстарын басқару

    Пән тұрақты даму контекстінде су ресурстарын басқарудың қазіргі жағдайын, су ресурстарын кешенді басқару тұжырымдамасын, Қазақстан жағдайлары үшін су ресурстарын кешенді басқаруды енгізудің негіздемесін, су ресурстарын басқарудың заңнамалық негіздерін, ұлттық су саясаты және су ресурстарын басқарудың ұлттық стратегиясы, су ресурстарын кешенді басқарудың негізгі стратегиялық қағидасы, бассейндік кеңестердің жұмыс істеуі, су ресурстарын кешенді басқару процесін ақпараттық қамтамасыз ету, халықаралық ынтымақтастық және трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су қоймаларындағы су тораптарын пайдалану

    Пәннің мақсаты студенттерде су қоймасының су электр станцияларын пайдалану үшін техникалық, экологиялық және экономикалық факторларды, оның ішінде режимді басқаруды, құрылыстардың қауіпсіздігін, мониторингті, суды пайдалануды және су ресурстарын қорғауды ескере отырып, пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су шаруашылығы экономикасы

    Пәннің мақсаты – экономикалық, экологиялық және технологиялық факторларды ескере отырып, су ресурстарын тиімді басқару және гидротехникалық құрылымдар мен сорғы станцияларын пайдалану, баға белгілеу, су шаруашылығын жоспарлау және қызмет көрсету объектілерінің құнын бағалау бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзендегі төмен қысымды су алу тораптарын пайдалану

    Пәннің мақсаты Қазақстан жағдайында ағын су, лайлану, мұз құбылыстарының ерекшеліктерін, сенімділікке, автоматтандыруға, суды тазартуға және экологиялық қауіпсіздікке қойылатын талаптарды ескере отырып, төмен қысымды су тарту қондырғыларын пайдалану бойынша студенттердің білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдықтың негізгі қағидалары мен мәдениетін, этикалық және құқықтық нормаларын, Қазақстан тарихының, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экономика және құқық негіздерін анықтау. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамыту.
  • Техникалық ғылымдардың іргелі негіздерін түсіндіру: математика, теориялық механика, материалдардың кедергісі, құрылыс механикасы, инженерлік және компьютерлік графика, инженерлік геодезия, гидрометрия және гидрология.
  • Гидравлика, инженерлік геология және гидрогеология, экология, тіршілік қауіпсіздігі, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, сондай-ақ жасанды интеллект негіздері мен ғылыми зерттеулерді пайдалана отырып, шешімдерді негіздеу.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, нормативтік-техникалық және құқықтық негіздерді, гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалаудың автоматтандырылған жүйелерін, геоақпараттық жүйелерді және қашықтықтан зондтауды қолдану және гидротехникалық құрылымдарды салуға құжаттама дайындау.
  • Заманауи құрылыс материалдары мен металл технологияларын пайдалана отырып, техникалық шешімдерді жобалау алдындағы теориялық және практикалық білімдерін қолдану, гидротехникалық құрылымдарды, су электр станцияларын, гидромелиоративтік, топырақ механикасын, іргетастар мен негіздерді, инженерлік құрылыстарды жобалау, каналдар мен су қоймаларында гидротехникалық кешендерді салу және пайдалану, қазіргі заманғы құрылыс материалдары мен металл технологияларын қолдана отырып, гидротехникалық құрылымдарды салу және пайдалану.
  • Су ресурстарын кешенді пайдалануды, су және табиғатты қорғау заңнамасын білу, ағынды реттеу, сорғы станцияларының, мелиоративтік және құрылыс техникасының жұмысы, инженерлік және гидрологиялық іздестіру жұмыстарын жоспарлау, гидротехникалық құрылымдарды салу бойынша құжаттамаларды әзірлеуді және бақылауды ұйымдастыру.
  • Әртүрлі типтегі сорғылар мен гидравликалық турбиналардың конструкцияларын, жұмыс істеу принципін және қолдану аясын ажырату, олардың техникалық сипаттамалары мен жұмыс режимін бағалау, инженерлік-гидрологиялық зерттеулер шеңберінде далалық және кеңсе жұмыстарының орындалуын бақылау.
  • Гидротехникалық жұмыстардың технологиясын, су шаруашылығы құрылысын ұйымдастыруды, жоспарлауды және басқаруды, төмен қысымды өзен су алу құрылыстарын пайдалануды, мелиоративтік және құрылыс машиналарын пайдалануды білуді көрсету, гидротехникалық құрылымдарды салу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау.
  • Суды тиімді пайдалану технологияларын, сортаңданған жерлерді шаюдың заманауи әдістерін таңдау, ирригациялық және дренаждық жүйелерді салу, қайта жөндеу және жөндеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау, гидрологиялық жұмыстарды жүргізу кезінде персоналға жетекшілік ету және гидрологиялық зерттеулердің нәтижелеріне сараптама жүргізу.
  • Су электр станцияларын салу бойынша жұмыстарды басқару және жүзеге асыру үшін жасанды интеллект негіздерін пайдалануды қоса алғанда, су шаруашылығы жүйелерін жобалау және пайдалану кезінде гидромелиорациялық жүйелерді автоматтандыру және цифрландырудың заманауи технологияларын ұсыну.
  • Суармалы аумақтарды ирригациялау мен мелиорациялаудың заманауи әдістерін, гидротехникалық құрылымдарды механикалық жабдықтауды, гидротехникалық құрылымдар мен сорғы станцияларын пайдалануды ұсыну, су қоймасы мен оның құрамындағы гидротехникалық құрылымдарды техникалық пайдалануды ұйымдастыру және бақылау, гидротехникалық құрылымдарды қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз ету бойынша су қоймасында жұмыстарды, оның ішінде жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.
  • Су шаруашылығы, су ресурстарын басқару, ауыл шаруашылығы экономикасының негіздері бойынша білімдерін көрсету, сондай-ақ су қорын тиімді пайдалану және қорғау шараларын ұсыну, жоспарлау, жұмыстардың есебін жүргізу және су қоймасының жұмыс режимін жақсарту және гидротехникалық құрылымдардың сенімділігін арттыру бағыттарын анықтау.
Top