Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06114 Бағдарламалау және бағдарламалық қамтамасыздандыруды әзірлеу в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Криптография және криптографиялық хаттамалар

    Пәннің мақсаты – магистранттарда криптография және криптографиялық хаттамалар саласында терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: криптографияның математикалық негіздерін үйрену; симметриялы және асимметриялық шифрлау алгоритмдерін игеру; хэш функцияларын, цифрлық қолтаңбаларды және PKI-ді үйрену; криптографиялық хаттамалармен танысу; криптожүйелердің беріктігін талдау дағдыларын дамыту; криптографиялық кітапханалардың практикалық қолданылуын игеру. Оқу барысында: шифрлау алгоритмдері; ақпаратты қорғау хаттамалары; Хэш функциялары және цифрлық қолтаңбалар; криптоанализ әдістері; заманауи тәсілдер: кванттық және кванттан кейінгі криптография; криптографиялық кітапханалармен тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Методы защиты баз данных и приложений

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мәліметтер базасы мен бағдарламалық қосымшалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: ДҚБЖ архитектурасы мен осалдығын зерделеу; есептік жазбаларға қол жеткізу және басқару құқықтарын ажырату әдістерін меңгеру; дерекқорлардағы деректерді аутентификациялау, авторизациялау және шифрлау тетіктерін зерделеу; шабуылдарды анықтау және алдын алу әдістерімен танысу. Оқу процесінде: қол жеткізуді басқару модельдері; мәліметтер базасын қорғау құралдары; веб-қосымшаларды қорғау технологиялары; типтік шабуылдар және қарсы тұру әдістері; қорғаныс жүйелерін қолдану тәжірибесі зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • GUI қолданбаларын әзірлеу

    Пәннің мақсаты – магистранттарда графикалық қолданушы интерфейсі бар заманауи кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: GUI Қосымшаларының архитектурасын және интерфейстерді жобалау принциптерін зерттеу; әзірлеу құралдары мен шеңберлерін меңгеру; адаптивті, оқиғаға бағытталған және көп ағынды интерфейстерді құру дағдыларын дамыту; GUI-ді мәліметтер базасымен, желілік модульдермен және API-мен біріктіруді меңгеру. Оқыту барысында: терезе жүйелері мен оқиға модельдерін құру принциптері; интерфейс компоненттері; GUI дизайн құралдары; оқиға өңдеушілері мен пайдаланушы логикасын жүзеге асыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік аспектілермен таныстыру және оқытудың нақты әдістемесін әзірлеуге үйрету. Бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдіснамалық аспектілерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттері – бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқыту әдістемесімен таныстыру, бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік жүйелерін талдау, бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу. Пәнді оқыту барысында бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқыту әдіснамасы, университетте бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін құрудың әдістемесі мен тәсілдері, оқытудың әдістемелік жүйесін талдау, оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мультимедиалық ортада бағдарламалау

    Juce платформалық кітапханасын қолдана отырып, C++ бағдарламалау тілінде Windows қосымшасын жасау. Juce негіздері. Кітапхананы алу және оны орнату. Бағдарламаның құрылымы. Компоненттердің қасиеттері мен визуалды дизайн. Өз компоненттерін жасау. Мәтіндік, сандық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері. Juce платформалық кітапханасының басқару элементтері. Мультимедиа. Жұмыс қосымшаларын құру үшін Juce пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің қазіргі әдістері

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Технологиялық процесті бақылау мен басқаруды автоматтандыруға арналған Scada-жүйелер

    TRACE MODE интеграцияланған ортасында объектілерді модельдеу және басқару процестеріне жүйелік көзқарас. Математикалық, әдістемелік және бағдарламалық-техникалық құралдар, перспективалық ақпараттық технологиялар (SCADA-жүйелер) модельдеу және объектілерді басқару. TRACE MODE SCADA-жүйесіндегі химиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйесін жобалау және зерттеу. Химия-технологиялық процестің статикалық бейнесін жасау. TRACE MODE-да басқару жүйесін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эксперименттік деректерді өңдеу алгоритмдері

    Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді модельдеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді динамикалық модельдеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді жинақтау операциялары. Дискретті жинақтау. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді өңдеу ерекшеліктерін зерттеу. Фурье жылдам түрлендіру алгоритмін және оның мүмкіндіктерін зерттеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректер жиынында машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты – магистранттарда таратылған есептеу орталарында үлкен деректерді талдау мен өңдеуге Машиналық оқыту әдістерін қолданудың терең білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: Big Data-мен жұмыс істеу үшін масштабталатын Машиналық оқыту әдістерін меңгеру; әртүрлі көздерден деректерді өңдеуді, тазалауды және біріктіруді үйрену; үлкен үлгілерде ML модельдерін құру және оқыту дағдыларын дамыту. Оқыту барысында: ML алгоритмдері; таратылған деректерді өңдеу; кітапханалар мен құрылымдар; нәтижелерді визуализациялау және түсіндіру; модельдердің сапа көрсеткіштері; нақты Big Data жиынтықтарымен жұмыс істеу тәжірибесі зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жабдықтарды құрудың әдістемесі мен тәжірибесi

    БҚ өмірлік циклі. Әзірлеу үдерісінің технологиялары мен аспаптық қолдауы. Бағдарламалық жасақтаманы талдау және жобалау әдістері. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қолданбаны әзірлеу әдістері. Бағдарламалық жасақтаманы тексеру әдістері. Бағдарламалық қамтамасыздандыру сапасын бағалауының, құжаттауының және қауіпсіздігінің замануи әдістері. Жобалардың тәуекелдерін бағалау принциптері. БҚ әзірлеуді басқарудың кешенді құралдары. БҚ әзірлеушілерінің ұжымдарын басқару принциптері. Бағдарламалық кешендерді әзірлеу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желі қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – магистранттарда компьютерлік желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: желілердің архитектурасы мен хаттамаларын осалдықтар тұрғысынан зерттеу; желілік қауіптерді анықтау, алдын алу және оларға жауап беру әдістерін меңгеру; желіаралық экрандау құралдарын, кіруді анықтау және алдын алу жүйелерін зерттеу; желілік қосылыстардың криптографиялық қорғанысымен танысу; VPN орнату, трафикті сүзу және кіруді басқару дағдыларын дамыту. Оқу процесінде: желідегі қауіптер мен шабуылдардың модельдері; желілік қауіпсіздік архитектурасы; брандмауэрлерді қолдану; хаттамаларды қорғау; қауіпсіз желілік архитектураны құру тәжірибесі зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты инфрақұрылымдарды қорғау

    Пәннің мақсаты – магистранттарда бұлтты есептеулер мен инфрақұрылымдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: бұлттық қызметтердің архитектурасы мен модельдерін (IaaS, PaaS, SaaS) зерттеу; бұлттағы деректердің құпиялылығын, тұтастығын және қол жетімділігін қамтамасыз ету әдістерін меңгеру; бұлттық платформалардағы қол жетімділікті басқару, аутентификация және шифрлау механизмдерін зерттеу. Оқыту барысында: бұлтты орналастыру модельдері; қорғалған бұлтты орта архитектурасы; сәйкестендіру және қол жеткізуді басқару; деректерді шифрлау және қорғау құралдары; стандарттар мен ережелер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кроссплатфорлы қосымшаларды жобалау және әзірлеу

    Платформалық бағдарламалау тұжырымдамалары. Qt бағдарламалауға кіріспе. Негізгі кітапханалар мен құралдар. Әзірлеуші құралдары. Qt Creator интерактивті ортасы. Нысан моделі, жадты басқару. Мета объектілер жүйесі. Объектілердің ағаштары. Сигналдар мен слоттар. Базалық сыныптар. Енгізу-шығару операциялары. Графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеуге кіріспе. Оқиғаларды өңдеу. Оқиғаларды жеткізу, бақылау және сүзу жүйесі. Қосымшаларды интерұлтшылдандыру. Консольдік қосымшалар. Процестер мен ағындармен жұмыс. QML және QtScript.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Comsol-да технологиялық процесстерді модельдеу

    Технологиялық үдерістерді модельдеудің соңғы-айырымдық және ықтималдық әдістер. Comsol Multiphysics бағдарламасында технологиялық үдерістерді модельдеу (GEANT4). Технологиялық үрдістерді соңғы элемент әдісімен (Comsol Multiphysics бағдарламасына және бірнеше GEANT4 кітапханаларына негізделген) замануи бағдарламалық өнімдер. Мультифизикалық моделдеу негіздері. Comsol Multiphysics бағдарламалық жасақтамасының және GEANT4 кітапханаларының артықшылықтары. Мультифизикалық модельдеуді қолдану арқылы технологиялық процестерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мобильдік қосымшаларды бағдарламалау

    Android қосымшасының архитектурасы. Android-та мобильді қосымшаларды бағдарламалау. Қосымшалар ресурстары. Android үшін қосымшаларды әзірлеу құралдары: Android Studio, Android NDK. Android эмуляторлары. Android қосымшаларының негізгі түрлері. Мобильді платформаларға шолу. Google Android платформасын зерттеу. Google Android платформасында қол жетімді құралдарды әзірлеу. Мобильді қосымшаларды құруға арналған бағдарламалау тілінің ерекшеліктері. Мобильді қосымшалардың дизайнын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздікте машиналық оқыту және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді анықтау, болжау және алдын алу үшін машиналық оқыту және деректерді талдау әдістерін қолдануда терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерін және олардың қауіпсіздік мәселелерінде қолданылуын зерттеу; деректердің үлкен көлемін өңдеу, визуализациялау және талдау әдістерін меңгеру; ауытқуларды анықтау үшін модельдер құруды үйрену. Оқыту барысында: жіктеу, регрессия, кластерлеу алгоритмдері және ауытқуларды анықтау; қауіпсіздік журналдарын, желілік трафикті және мінез-құлық деректерін өңдеу және талдау; Python кітапханаларын қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Desktop қолданбаларын әзірлеу

    Пәннің мақсаты – магистранттарда жұмыс үстелі қосымшаларын жобалау және әзірлеу бойынша терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: Desktop-қосымшалардың архитектурасын және Windows, Linux, macOS платформаларының ерекшеліктерін зерделеу; дамудың заманауи құралдары мен шеңберлерін меңгеру; функционалдық пайдаланушы интерфейсін іске асыру, файлдармен, дерекқорлармен және жергілікті ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; модульдік жобалау және тестілеу тәжірибелерін меңгеру. Оқу барысында: жұмыс үстелі Қосымшаларының өмірлік циклі; интерфейстерді жобалау және пайдаланушымен өзара әрекеттесу; жергілікті және желілік файлдармен, мәліметтер базасымен жұмыс; кітапханалар мен модульдерді қосу зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллельдік бағдарламалау жүйесі

    Параллель компьютерлердің архитектурасы. Параллельдік және оны қолдану. OpenMP бағдарламалау технологиясы. Негізгі конструкциялар, айнымалылармен жұмыс, циклдарды параллельдеу, параллель қималар, кризистік кесінділер, атомдық операциялар, синхрондау операциялары.MPI бағдарламалау технологиясы. GPU архитектурасы. CUDA технологиясымен таныстыру. Гибридті параллель бағдарламалау моделі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллельдік және үлестірілген бағдарламалау

    Заманауи параллельді есептеу жүйелері. Параллельді есептеулердің теориялық негіздері. Параллель алгоритмнің сапа көрсеткіштері. Параллель алгоритмдердің даму принциптері мен типтік құрылымдары. C++ тілінде көп ағынды бағдарламалау негіздері. PCAМ әдістемесі. Бағдарламалаудың типтік модельдері мен үлгілері. OpenMP технологиясының мысалында жалпы жады бар жүйелерде параллель бағдарламалау негіздері. MPI технологиясының мысалында таратылған жады бар жүйелердегі параллель бағдарламалау негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таратылған есептеулердiң заманауи әдістері

    Үлестірілген есептеулерді ұйымдастыру мақсаты. Үлестірілген есептеу жүйелерінің түрлері. Үлестірілген есептеу құралдары мен әдістеріне қойылатын талаптар. Үлестірілген есептеулерді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен құралдарына шолу. Grid-жүйелер, Globus Tooikit, NumGrid құралдарына шолу. Bolnc құралдары негізінде үлестірілген есептеулерді ұйымдастыру. Үлестірілген есептеулердің сенімділігін қамтамасыз ету. Бұлтты есептеулер, бұлтты есептеулерді ұйымдастыру құралдарына шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • CUDA Python жоғары өнімділікті есептеулер

    Пәннің мақсаты – магистранттарда CUDA және Python көмегімен GPU-да параллельді есептеу технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді қосымшаларды әзірлеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: GPU архитектурасын және CUDA параллельді есептеу моделін үйрену; NVIDIA графикалық карталарында көп ағынды және ағынды басқару негіздерін меңгеру; Python тілінде CUDA қосымшаларын әзірлеу құралдарын меңгеру. Оқу процесінде: CUDA архитектурасы және бағдарламалау моделі; Python-дағы әзірлеу құралдары; практикалық жобалар және есептеу-сыйымды қосымшаларды іске асыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздіктегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – магистранттарда киберқауіпсіздік саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект пен Машиналық оқыту әдістерін қолданудың терең білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: ақпараттық қауіпсіздік контекстінде Машиналық оқыту және деректерді талдау негіздерін зерделеу; аномалияларды жіктеу, кластерлеу және анықтау әдістерін меңгеру; журналдар, желілік трафик және мінез-құлық деректері негізінде модельдерді құру және оқыту дағдыларын дамыту. Оқу процесінде: машиналық оқыту әдістері; Scikit-learn, TensorFlow, PyTorch көмегімен Python-да модельдер құру және оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ruby құралдарымен бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу

    Ruby тілінің негізгі құрылымдары. Сандардың түрлері мен әдістері. Жолдар, интерполяция және to_s сиқырлы әдісі. Массив деректер түрі. Интервалдарды тудыратын тіл механизмі. Хэш бойынша негізгі операциялар (ассоциативті массив). Ruby-дегі функциялар, сондай-ақ қоңырау ерекшеліктерін анықтау. Шартты өрнектер. Лямбда функциялары. Блоктар. Функционалды бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python құралдарымен бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу

    Python интерпретаторының негізгі принциптері. Django-фреймворк Python тіліндегі веб-қосымшаларға арналған шеңбер. Django шеңберін қолдана отырып, дамудың негізгі тұжырымдамалары. Django-да сұраныстарды өңдеу. Мәліметтер қоры және модельдер. Нысандар. Файлдармен жұмыс. Тестілеу. Аутентификация және авторизация. Қол жеткізу құқығы. Құжаттау. Оңтайландыру. Деректерді экспорттау. Google хостингіндегі Django.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми дүниетанымның ерекшеліктерін біледі; кәсіби қызметтің негізгі түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін біледі; кәсіптік қызметте тілді меңгеру дағдылары мен шеберліктерін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілді білудің коммуникативтік құзыреттілігін білуді көрсетеді; генезисі, философиялық мәні және ғылыми білімнің дамуы, ғылымды ұйымдастыру және дамыту заңдылықтары.
  • Басқарушылық міндеттерді шешуде және кәсіби және тұлғалық өсуді жоспарлауда психология білімін қолданады; жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін және педагогикалық қызмет саласындағы жаңа жетістіктерді пайдаланады; кәсіби басқарушылық қызметте қазіргі заманғы педагогикалық, коммуникативтік әдістерді қолданады, қызметтің басқа салаларында мамандарды қайта даярлаудың басымдықтарын айқындайды; кәсіби қоғамдастықта оқытуда және тәрбиелеуде педагогтің көшбасшылық қасиеттерін дамытады.
  • Процестер әдістері мен өмірлік цикл кезеңдерін және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдіснамасын, бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу принциптерін қолданады; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау архитектурасына қойылатын талаптарды анықтайды; әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің біріктірілген орталарын пайдаланады.
  • Деректерді өндіру үшін заманауи қосымшаларды, үлкен деректермен жұмыс істеу принциптерін және бұлтты есептеулерді ұйымдастыруды қолданады; бағдарламалау тілін қолдана отырып, үлкен деректерді талдау мәселелерін шешеді және мәліметтер қоймаларын қолданады; код жазу процесінде параллельді бағдарламалау әдістерін қолданады.
  • Ақпараттық қауіпсіздікті (АҚ) қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен құралдарын, ақпараттандыру саласындағы ҚР негізгі НҚА пайдаланады; объектілердің ресурстары мен қорғаудың осалдықтарына қатысты қауіпсіздіктің ықтимал қатерлерін айқындайды және бағалайды; объектіні қорғау жүйесіндегі кедергілерді анықтайды, желілік шабуылдарға төзімділікке аутентификация рәсімдерін тексереді; АҚ бойынша проблемаларды шешу дағдыларын меңгереді.
  • Бағдарламаларды әзірлеудің аспаптық құралдарын және бірыңғай модельдеу тілдерін қолданады; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің автоматтандырылған құралдарын қолданады; интеграцияланған ортада Бағдарламалық жасақтамаға, модельдеуге және объектілерді басқаруға қойылатын талаптарды іске асыру құралдарын таңдау дағдыларын көрсетеді.
Top