7M01507 Математика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие; қазіргі заманғы ғылыми мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, математика саласында зерттеу қызметін табысты жүзеге асыра алатын кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейімен педагог-математиктер мамандарын даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Математиканың философиялық сұрақтары
Пән математиканың философиялық негіздерін, оның логикалық және әдістемелік принциптерін зерттеуге бағытталған. Шындық, дәлелдеу, аксиоматизация мәселелері және математиканың ғылым мен мәдениеттегі рөлі қарастырылады. Әр түрлі философиялық мектептердің математикалық білімнің табиғаты туралы көзқарастары талқыланады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика дамуының тарихы
Пән математиканың даму кезеңдерін және оның идеяларының, ұғымдарының, әдістерінің эволюциясын талдауға бағытталған. Ұлы математиктердің қосқан үлесі мен тарихи ашылымдардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Курс математикаға дамушы ғылым ретінде әдістемелік тұрғыдан қарауды қалыптастырады және ғылыми ізденістің жолдарын терең түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммутативті алгебра
Бұл пән коммутативті сақиналарды, олардың идеалдарын және модульдерін — негізгі абстрактілі құрылымдарды терең зерттеуге бағытталған. Таза математиканың осы іргелі бөлімі заманауи математиканың әртүрлі салаларындағы жетілдірілген концепцияларды түсіну үшін негізгі құралдар мен теориялық негіздерді ұсынады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ассоциативке жақын сақиналар
Пән құрылымы мен қасиеттері бойынша ассоциативті сақиналарға жақын сақиналарды зерттеуге бағытталған. Квазиқосылатын, альтернативті, икемді сақиналар және олардың ерекшеліктері қарастырылады. Ассоциативтілік шарттары, мысалдар, морфизмдер және идеалдар талданады. Мұндай сақиналардың алгебралық жүйелер туралы түсінікті кеңейтудегі және заманауи алгебралық зерттеулердегі рөліне ерекше назар аударылады. Курс ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге теориялық негіз қалайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометрияны оқытудағы цифрлық технологиялап
Пән геометрияны оқыту және үйрету процесіне заманауи цифрлық құралдар мен ресурстарды интеграциялаудың әдістемелік түсінігін қалыптастыруға және жүйелеуге бағытталған. Курстың аясында интерактивті бағдарламалық жасақтаманы (мысалы, GeoGebra, Desmos), виртуалды зертханаларды және онлайн-платформаларды педагогикалық тұрғыдан дұрыс пайдалану әдістері қарастырылады. Мұның бәрі кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға және күрделі геометриялық ұғымдарды көрнекі түрде түсіндіруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадағы стандартты емес тапсырмалар мен зерттеушілік әдістер
Пән стандартты емес математикалық есептерді эвристикалық және зерттеу әдістері арқылы талдау мен шешуге бағытталған. Проблемалық ойлаудың теориялық негіздері, ашық тапсырмаларды құрастыру және оларды ғылыми әрі оқу үдерісінде шешу стратегиялары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фигураларды салу және кескіндеу есептерін шешу әдістемесі
Пән геометриялық фигураларды құру және бейнелеуге қатысты есептерді шешу әдістерін заманауи оқыту тәсілдерін ескере отырып терең зерттеуге бағытталған. Классикалық және қазіргі заманғы құрылыстық құралдар, есептерді таңдау мен талдау әдістері, сондай-ақ визуализация үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану қарастырылады. Магистранттардың оқу процесін ұйымдастыру және студенттердің кеңістіктік ойлауын қалыптастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоморфизмдер топтары
Пән әртүрлі алгебралық құрылымдардың автоморфизмдер топтарын зерттеуге бағытталған. Топтардың, сақиналардың және өрістердің автоморфизмдер топтарының негізгі қасиеттері, мысалдары, оларды құру және жіктеу әдістері қарастырылады. Автоморфизмдердің алгебралық объектілердегі симметриялар мен инварианттық қасиеттерді зерттеудегі рөліне ерекше көңіл бөлінеді. Курс заманауи алгебраның есептерін шешуге және ғылыми-зерттеу жұмысына теориялық негіз қалайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық физиканың және дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары
Бұл курсты оқу кезінде магистранттар тапсырманы қоюдың мазмұндық жағын және дұрыс емес тапсырмалардың мысалдарын зерттейді. Математикалық физика теңдеулері мен екінші ретті жартылай туындылары бар теңдеулер жүйесін жіктеу және оларды канондық түрге келтіру. Даламбер, Пуассон және Кирхгоф формулалары. Дюамель формуласы және оны гетерогенді теңдеу үшін Коши мәселесін шешу үшін қолдану. Коши есебінің жылу теңдеуі үшін шешімі. Пуассон Формуласы. Аралас міндеттерді шешудің бірегейлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплексті айнымалы функция теориясын зерттеу
Пән кешенді айнымалы функциялар теориясын терең зерттеуге бағытталған. Аналитикалық функциялар, Лоран қатарлары, ерекшеліктер, қалдықтар, Коши теоремалары және олардың қолданылуы қарастырылады. Сондай-ақ конформды бейнелеулер мен гармониялық функциялар зерттеледі. Курс математикалық талдаудың күрделі есептерін шешуге және кешенді айнымалы әдістерін әртүрлі математика және қолданбалы зерттеулер салаларында пайдалануға теориялық негіз қалайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Пәнді оқу кезінде магистрант технологиялық білім беру саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру, Математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы проблемаларын көрсету үшін ғылыми-педагогикалық ұғымдар жүйесін және педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы кәсіби құзыреттілікті меңгеруі тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер және есептеу теориясы
Пән заманауи алгоритмдерді, күрделілік кластары мен есептелімділік және шешілгіштік мәселелерін зерттеуге бағытталған. Алгоритмдердің дұрыстығы мен тиімділігін жобалау және талдау әдістері, соның ішінде графтық, ықтималдық және анықталмаған тәсілдер қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі математика
Пән қазіргі заманғы математиканың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған, оған алгебрадағы, анализдегі, геометриядағы және ықтималдық теориясындағы жаңа әдістер мен ұғымдар кіреді. Теориялық және қолданбалы есептерді шешудің заманауи тәсілдері қарастырылады. Аналитикалық ойлау қабілетін дамытуға, ғылыми мәтіндерді сын тұрғысынан бағалауға және заманауи математикалық әдістерді зерттеу мен оқыту тәжірибесінде қолдануға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасының замануи әдістері
Пән математикалық модельдеу бойынша қолданбалы есептерді шешуге арналған заманауи сандық әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Сандық интегралдау, дифференциалдау, сызықтық және сызықтық емес жүйелерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері қарастырылады. Есептеу әдістерінің орнықтылығы, жинақтылығы мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен кәсіби тәжірибеде мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Локалды-нилпотентті дифференциалдаулар
Пән коммутативті алгебралардағы локалды-нилпотентті дифференциалдаулардың қасиеттері мен құрылымын, сондай-ақ инварианттарды құрудағы рөлін зерттейді. Унипотентті топтардың әрекеті, инвариантты подалгебралар және алгебралық геометриямен байланысы қарастырылады. Пән алгебралық құрылымдардағы симметриялар мен түрлендірулерді терең түсінуге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кездейсоқ процестердің теориясы
Пән кездейсоқ процестердің теориялық негіздері мен талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Марков процестері, Марков тізбектері, Пуассон процестері, Винер процестері, сондай-ақ стационарлық және эргодикалық процестер қарастырылады. Негізгі сипаттамалар, спектралдық талдау және кездейсоқ процестерді әртүрлі құбылыстарды модельдеуде және болжауда қолдану мәселелері қаралады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ли алгебраcы және олардың автоморфизмдері
Пән Ли алгебралары мен олардың автоморфизмдерін симметрияларды және құрылымдық қасиеттерді зерттеудің негізгі құралы ретінде оқытуға бағытталған. Анықтамалар, мысалдар, идеалдар, ішкі түрлендірулер және жартылай қарапайым Ли алгебралары қарастырылады. Автоморфизмдер топтарын сипаттауға және оларды жіктеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді. Материал абстрактілі алгебра мен оған байланысты салалардағы есептерді шешудің негізін қалайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математиканың заманауи мәселелері туралы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды біледі және қойылған міндеттерді шешуге аналитикалық тұрғыдан қарауға және өзінің жаңа ғылыми нәтижелерін қатаң негізделген тұжырымдар түрінде ұсынуға қабілетті болады; зерттеу нәтижелерін мақалалар, есептер және т. б. түрінде рәсімдеуге қабілетті болады;
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін кәсіби және халықаралық қарым-қатынас жасауға, сондай-ақ шетелдік ғылыми жарияланымдарды оқып, пайдалануға еркін меңгерген; кәсіби қызметте қолдану үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қоса алғанда, цифрлық технологияларды пайдалану бойынша қажетті дағдыларға ие;
- Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі;
- Математикалық ойлау мәдениетін, логикалық және алгоритмдік мәдениетін меңгеру, математикалық білімнің жалпы құрылымын түсіну, әртүрлі математикалық пәндер арасындағы өзара байланыс;
- Қазіргі алгебра, сақиналар теориясы және олардың автоморфизм топтары туралы терең теориялық білімді қолданады, математиканың әртүрлі салаларында мектептің факультативті және университеттік авторлық курстарын әзірлеу үшін осы салаларда зерттеулер жүргізеді;
- Есептеу математикасы мен ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың кейбір салаларында терең теориялық білімді меңгеру, осы салада зерттеулер жүргізу қабілетті
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызметтің нәтижелері үшін жауапты болады; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей біледі); бастамашылық танытады және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табады;
- Математика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгереді. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды. Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыра алады.