Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01107 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Құндылықтарға бағдарланған көшбасшылық

    Магистранттар мектеп практикасының, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығы туралы түсініктерін дамытады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру саласындағы менеджердің кәсіби этикасы және деонтология

    Пәннің мақсаты – болашақ менеджердердің кәсіби қызметінде педагогикалық әдептің негізгі құндылықтарын, моральдық ұстанымдарды басшылыққа алуды меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: басқару қарым-қатынасының ерекшеліктерін, моральдық ынталандырудың негізгі әдістерін; іскерлік әдеп әдістерін, жеке имиджді басқару және іскерлік (қызметтік) этикеттің негізгі ережелерін іс жүзінде қолдану; іскер серіктестермен келіссөздер жүргізу, іскерлік кездесулер мен мәжілістер өткізуді; серіктестерге әсер етудің психологиялық әдістерін қолдану. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ұжымда қолайлы моральдық-этикалық ахуалды қалыптастыру және қолдау тетіктерін іске асыру құралдарын, келіссөз жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметкерлерді басқару

    Магистранттар адам ресурстарына байланысты қазақстандық заңнаманы және нормативтік актілерді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын оқиды. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту

    Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік аспектілермен таныстыру және оқытудың нақты әдістемесін әзірлеуге үйрету. Бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдіснамалық аспектілерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттері – бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқыту әдістемесімен таныстыру, бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік жүйелерін талдау, бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу. Пәнді оқыту барысында бағдарламалау бойынша бейіндік пәндерді оқыту әдіснамасы, университетте бейіндік пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесін құрудың әдістемесі мен тәсілдері, оқытудың әдістемелік жүйесін талдау, оқытудың нақты әдістемесін әзірлеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту және өз бетімен білім алу сапасын арттыру: Іс жүзіндегі зерттеулер

    Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджердің зерттеу әрекетін жобалау және модельдеу

    Пәннің мақсаты - магистранттардың менеджердің зерттеу әрекетін жобалау және модельдей алу құзыреттіліктерін қалыптастыру. Менеджердің білім беру ұйымдарының әр сатысындағы зерттеу әрекетін жобалау және модельдеу ерекшеліктері, әдіс-тәсілдері, инновациялық технологияларымен таныс болады. Білім беру ұйымдарының инновациялық мазмұндағы ғылыми-зерттеу әрекетін жобалау және модельдеудің тиімді жолдарын, әдістемесін меңгереді, технологиялық құзыреттіліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп тиімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі

    Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім үрдісіндегі сапаны басқару

    Пәннің мақсаты - менеджердің білім үрдісіндегі сапаны басқару құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білім сапасына әсер ететін ішкі және сыртқы факторлар, білім сапасын басқару тетіктері,білім сапасының критерийлерімен таныс болады. Білім беру жүйесіндегі білім сапасын арттыру бойынша инновациялық іс-тәжірибені үйрену, зерттеу, талдау, пайдалану және насихаттау жолдарын меңгереді. Білім беру үрдісінің нәтижесін диагностикалау, білім сапасына SWOT-талдау жүргізу, білім сапасын арттырудың әдіс-тәсілдерін,инновациялық технологияларын меңгеру құзыреттіліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы және кәсіби білім беруді ұйымдардағы инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға, ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған мектеп-интернаттары, колледждер және т.б.) қалай қалыптасатындығымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Магистранттар мектеп бюджетінің қалай құрылатынымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар мектепті дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілер тартудың жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені жасайды. Магистранттар оқыту жағдайын мектеп бағдарламасымен және педагогикалық практикамен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар қазіргі педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқыту ортасын құрастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығын тереңірек түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Менеджердің эмоционалды интеллектісі

    Пәннің мақсаты - эмоцияларды және басқалардың эмоцияларын тану, түсінуді және басқару қабілетін, эмоционалды интеллект дағдыларын дамытуды, басқалармен жақсы қарым-қатынас жасауға, стрессті басқаруға және мақсаттарға жетуді үйретеді, сонымен қатар, осы дағдыларды жақсарту үшін әртүрлі әдістер мен стратегияларды ұсынады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар топпен сенімді қарым-қатынас орнатуды, жанжалдарды болдырмауды және шешуді үйренеді, эмпатияны дамытып, серіктестермен және қызметкерлермен тиімді әрекеттесе білуді, адамдар ұстанатын көшбасшы болу жолын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық көшбасшылыққа кіріспе

    Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктері бойынша білімдерін тереңдетіп, озық әлемдік тәжірибемен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды тағайындау және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетті өзгерту үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп ұйымы құрылымына өзгерістер енгізу

    Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және талдау

    Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеулер

    Пәннің мақсаты - менеджердің білім берудегі зерттеулер ді тиімді жүргізе алу құзыреттіліктерін қалыптастыру. Магистранттар білім берудегі зерттеулердің түрлері, білім берудегі педагогикалық зерттеу әдістерімен: теориялық зерттеу әдістері, эмпирикалық зерттеу әдістері, әдіснамалық зерттеу әдістері, мәліметтерді өңдеу әдістерімен және классификациясымен таныс болады. Менеджердің ғылыми зерттеушілік іс-әрекетінің әдістерін, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің инновациялық технологияларын және нақты педагогикалық зерттеулерлерді ұйымдастыру және өткізу әдістемесін, технологиясын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы басқару

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға, ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған мектеп-интернаттары, колледждер және т.б.) қалай қалыптасатындығымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық квалиметрия

    Пәннің мақсаты - мектептің тұтас педагогикалық процесін және білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетін жүзеге асыра отырып сапаны бағалаудың барлық әдістерін әзірлеу және дамыту, сапа көрсеткіштерін номенклатурасын негіздеу, анықтау мен ықшамдаудағы кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру. Білім берудегі квалиметрияның теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс сапасы және жалпылама сапа көрсеткіштерін құру принциптерін өңдеу жөніндегі болашақ мұғалімдердің білімін қамтамасыздандыру. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар болашақ педагогтерді білім берудегі квалиметрияның мәні және негізгі міндеттерін меңгереді, жалпылама сапа көрсеткіштерін құру принциптерін өңдеу және оларды стандарттау мақсаттары мен сапаны басқаруда қолдану шарттарын негіздеуді игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын бағалау

    Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық педагогика

    Пәннің мақсаты - магистранттардың цифрлы білім беру ортасындағы цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Магистранттар білім беру жүйесін цифрландырудың заманауи тенденцияларымен, цифрлық білім беру платформалары және технологияларымен, «Цифрлық білім беру ортасы», «цифрлық сауаттылық», «цифрлық құзыреттілік», «цифрлы педагог», «цифрлы менеджер» ұғымдарымен таныс болады. Магистранттар цифрлық білім беру ортасындағы цифрлық технологияларды ұтымды таңдау, тиімді пайдалану жолдарын игереді. Магистранттар білім берудің цифрлық платформалары және цифрлық технологияларының ерекшеліктерін зерделей алады, цифрлық білім беру технологияларын оқу-тәрбие процесінде нәтижелі пайдаланудың әдістемесін меңгеру құзыреттіліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы ғылыми зерттеу құралдары

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • зерттеудің құрылымы мен тәртібін әзірлеу және зерттеу жүргізу, талдау, нәтижелерді жүйелеу, қорытынды жасау және оларды дәлелдеу
  • мәдениетаралық кәсіби және өзара әрекеттесу жағдайында шет тілінде кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау
  • сандық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентациялар әзірлеу және тарату
  • педагогикалық және кәсіптік проблемалық жағдаяттарға сыни талдау жасау және жоғары оқу орындарының педагогикасын одан әрі дамыту бағыттарын анықтау
  • білім беру ортасында басқару, мониторинг және бағалау процестерін жақсарту үшін цифрлық құралдарды қолдану
  • білім беру жүйесін реттейтін түрлі ұлттық және жергілікті құқықтық актілер жүйесін талдау
  • білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыру, енгізу, түзету және болжау
  • контекстке байланысты басқарудың оңтайлы тәсілін қолдану, құндылық жасау, белгіленгендерін қайта қарау, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мәдениетін қолдау және дамыту
  • Жалпы әл-ауқат пен этикалық көшбасшылық қағидаттарына сәйкес қауымдастықтар құру және басқару, сонымен қатар эмоционалды зияткерлікті дамытудың жеке жоспарын жасау.
  • халықаралық және/немесе қазақстандық нормаларға сәйкес ұйымдық мәдениетті қалыптастыру
  • кәсіби қызметте жобаларды басқару қағидаттарын және ресурстардың әртүрлі түрлерін қолдану
  • білім беру ұйымында сапалық және сандық өзгерістер мен дамуға бағытталған стратегиялық құжаттарды қалыптастыру
Top