8D03107 Этносаясаттағы дипломатия және менеджмент в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дипломатия мен этносаяси үдерістерді басқару саласында тұлғалық, жалпымәдени және кәсіби құзыретке ие, әлемдік этносаяси трендтерді мониторингқа және ерекшеліктерін кәсіби бағалауға қабілеті бар, дипломатия құралдарын қолдана отырып этносаяси үдерістерді реттеу, халықаралық ұйымдар және басқа да жүзеге асу аясында, дипломатияда және мемлекеттік секторда аналитикалық, сарапшылық жұмыс жасай білетін, бәсекеге қабілетті PhD-докторларын дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D064 Халықаралық қатынастар
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Әлемдік саясаттағы этносаяси үдерістер мен ұлттық модельдер
Пәннің мақсаты этносаяси және конфессиялық үдерістердің ерекшеліктері, олардың Қазақстандағы және әлемдік практикадағы даму тенденциялары тұрғысынан қазіргі күн тәртібіндегі сын-қатерлерді ескере отырып, қоғамдағы этносаяси, толерантты мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады. Пән этносаралық қатынастар саласындағы мемлекеттердің ұлттық модельдері мен саясатын зерделеуге, қазақстандық мемлекеттік этносаясатпен теориялық-қолданбалы сценарийлерге салыстырмалы талдау жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этносаяси менеджменттің негіздері мен технологиясы
Негізгі мақсат этникалық үдерістерді мемлекеттік басқаруды, олардың Қазақстандағы ерекшеліктерін және шетелдік тәжірибені, этноәлеуметтік шиеленіс жағдайларына жедел ден қою жүйесі ретінде этносаяси менеджменттің негізгі әдістерін, этносты саясаттандыруды, әлеуметтік-экономикалық, этноконфессиялық белгілер бойынша стратификацияны және т. б. зерделеу негізінде саяси-басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда докторанттың өздерінің зерттеу жобаларының нәтижелерін ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастыруға бағытталған дағдыларды дамыту болып табылады. Пән ғылыми мәтіндерді, олардың құрылымы мен ерекшеліктерін зерделеу, өздерінің академиялық мәтіндерін жазу арқылы докторанттардың академиялық стилін одан әрі дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекетаралық ынтымақтастықтағы жариялылық және мәдени дипломатия
Мақсат-өзара әрекеттесу құралы ретінде қоғамдық және мәдени дипломатияны зерттеу. Бұл ретте мемлекеттік субъектілер мен үкіметаралық ұйымдардың, мемлекеттік емес субъектілердің рөлі қаралатын болады. Курс мәселелік жағдайларды шешу үшін мәдени және қоғамдық дипломатияны қолдану жағдайларын қарастырады және қоғамдық, мәдени дипломатияның құралдары мен әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік және сыртқы саясаттағы діни фактор
Пәннің мақсаты – мемлекеттердің сыртқы және ішкі саясатындағы діннің рөлі туралы тұтас көзқарас, жүйелі білім беру. Курс діни факторды өзекті етудің тарихи-өркениеттік, саяси-функционалдық шарттарын, оның эволюциясын және аймақтық пен жаһандық деңгейлерде халықаралық үдерістерге ықпал ету эволюциясын қарастырады. Докторанттар ХҚ-дың көп өлшемділігі мен көп факторлылығы туралы танымдық және теориялық түсініктерін кеңейтеді, халықаралық үдерістерде діни компонентті анықтау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көптүрлікті басқарудың қазіргі технологиялары: әлемдік және ел күн тәртібі
Пәннің негізгі мақсаты-әртүрлілікті басқарудың теориялық аспектілерін (саяси, идеологиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени) зерттеу және оларды этносаяси дискурс пен практикаға енгізу болып табылады. Ғылыми-зерттеу және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Халықаралық стандарт пен «әртүрліліктегі бірлік» қағидатын мемлекеттердің ұлттық модельдері мен этносаясатына имплементациялау, этносаяси процестерді әлсіз басқарумен байланысты тәуекелдер мен қауіптерді айқындау дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зертеу әдістері
Оқу пәнінің мазмұны зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін әзірлеу, сандық және сапалық әдістерді таңдау және қолдану, теориялық гипотезаларды тұжырымдау және сыни тұрғыдан түсіну, дербес өзіндік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын тереңдетіп зерделеуге және жетілдіруге бағытталған. Пән жеке негізде де, топтық жұмыс істегенде де белгілі бір мәселені шешудің өзіндік бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этносаралық саланы басқарудың медиативті технологиялары
Пәннің мақсаты – арнайы оқыту кейстер негізінде халықаралық және ұлттық контексте медиация мен этномедиацияны модельдеу бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Әлемдік тәжірибеде бар көпэтносты қауымдастықтарға арналған медиацияның түрлері мен технологияларын талдау және қолдану негізінде саяси, басқарушылық, сарапшылық, талдаулық және кеңес беру құзыреттерді дамыту көзделеді. Медиатор адам қатысуымен де, ЖИ көмегімен де медиативтік технологияларын зерттеудің тиімді әдісін қарастыру. Медиация мен ЖИ қолданудағы негізгі мәселелерді талдау және анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекетаралық ынтымақтастықтағы “Жұмсақ күш” және ұлттық брендинг
Мақсаты – “жұмсақ күш” және ұлттық брендинг тетіктерін зерттеу және тәжірибеде қолдану, “жұмсақ күш” және ұлттық брендинг көмегімен мемлекетаралық ынтымақтастық мәселелерін шешудің әдіснамалық тәсілдерін меңгеру. Курс осы саладағы негізгі ұғымдарды түсінуді, жұмсақ күш пен ұлттық брендингтің эволюциясы мен даму тенденцияларын кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар этикасы
Мақсаты – әлемдік саясаттағы этикалық мәселелер мен моральдық дилеммалардың күрделілігін түсінуді, халықаралық практикаға этикалық пайымдаулар мен мораль қағидаттарын қолдану дағдыларын, халықаралық этика теориялары мен халықаралық саясат практикаларының этикасын бағалауды, адам құқықтарының рөлін талдауды, ХҚ-дағы этикалық мәселелер мен шектеулерді анықтау (жаһандық кедейлік пен әділеттілік, климаттың өзгеруі, соғыс этикасы және т. б.) айқындауды әзірлеу.)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлт құрылысы контекстіндегі этносаралық қатынастарды жаңғырту: ішкі және сыртқы саяси бағдарлар
Пәннің мақсаты - ішкі және сыртқы саяси факторлардың өзгеруін ескере отырып, ұлт құрылысы контекстіндегі ҚР-дағы этносаралық қатынастардың эволюциясын зерттеу. Мемлекеттік бағдарламаларды, ҚХА сессияларының материалдарын және Президенттің баяндамаларын кешенді зерделеу негізінде қазақстандық этносаясаттағы және шетелдік практикадағы ұлт құрылысы моделінің деңгейлері мен негізгі кезеңдерін зерттеу үшін ғылыми-қолданбалы кейс қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы мәдениет
Курс әлемдік саясаттың мәдени динамикасын, саяси тұжырымдамалар мен мәдениеттің әртүрлі формаларының өзара байланысын, мәдениеттің таралуы мен тұтынылуын, «ұлттық» мәдени саясат мәселесін қарастырады. Сондай-ақ халықаралық дағдарыстар контекстін және мемлекеттердің мінез-құлқының мотивтерін, ішкі факторлардың (мәдениет, идеология, тарихи жады) қауіпсіздік саясатына ықпалын көрсететін стратегиялық мәдениетке назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем елдерінің көші-қон бейнелері және көші-қон үдерістерді басқару
Пәннің мақсаты- әлем халықтарының қалыптасуындағы және әлеуметтік-демографиялық дамудағы көші-қонның рөлін зерттеу. Көші-қон саясаты мен тетіктерінің моделін әзірлеу дағдылары дамуда. Қоныс аудару бағдарламаларын зерделеу және қандастарды бейімдеу үшін жағдай жасау, ҚР үкіметаралық бағдарламалары – «достық көпірлері», инвестициялық ахуалды интеграциялау және жақсарту негізінде осы құжаттарды сараптамалық бағалау және тиісті ұсынымдарды әзірлеу дағдылары жасалынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы геомәдениет
Мақсаты-ХҚ-дағы тарихи, мәдени, географиялық және экономикалық факторлардың арақатынасын зерттеу. Гемомәдени факторы мемлекет сыртқы және қауіпсіздік саясатын құратын мемлекеттік қуат ресурсы ретінде қарастырылады. Халықаралық бастамалардың геомәдени аспектілері зерттелетін болады (мысалы, «Бір белдеу, бір жол» жобасы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи әлемдегі қақтығыстар мен наразылық мобилизациясы
Мақсаты-жанжалды жағдайларды талдау, жанжалдардың түрлері мен факторларын анықтау және наразылықты жұмылдыру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жанжалды жағдайлардың алдын алу, жанжалды қатынастар мен этноәлеуметтік шиеленістердің даму сценарийлерін болжау дағдылары. Алынған білім мен дағдылар жанжалдарды реттеу және шешу жөніндегі қызметті жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, олардың туындау себептеріне, өршуіне және ықтимал салдарына сараптамалық баға беруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ғылыми парадигмалар және автордың концептуалды идеялары тұрғысынан ғылыми мақалаларға, монографиялар мен диссертацияларға талдау жүргізе білу және қазіргі ғылымның философиясы мен әдіснамасын игеру; Scopus, Web of Science дерекқорларына кіретін ғылыми-метрикалық көрсеткіштегі журналдарда білім алушылардың жариялау белсенділігі үшін академиялық құзыреттілік дағдыларын меңгеру; білім берудегі инновация салаларын біріктіретін инновациялық технологияларды (цифрлық, гипермәтіндік және т.б.) оқу үдерісіне енгізе білу; кәсіби құзіреттілікті арттыру үшін тәжірибеге бағытталған оқыту дағдыларын қалыптастыру.
- Қолданыстағы ғылыми әдістер мен тәсілдерді олардың зерттелетін объектіге сәйкестігі тұрғысынан бағалай білу; этносаясаттану саласындағы негізгі қағидалар мен ғылыми тұжырымдамаларды, талдау қағидалары мен әдістерін білу; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және этносаясаттану әдіснамасын меңгеру; оқытылатын ғылым аясындағы зерттеу талдауларын жүргізе білу; Қазақстандағы, таяу және алыс шетелдердегі этносаясаттану ғылымының дамуының қазіргі үрдістерін талдай білу; этностардың тарихы мен тілін, мәдениетін зерттеуде жасанды интеллект модельдері мен әдістерін, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдану.
- Жаһандық және локалдық дәрежелердегі этносаяси үдерістерді түсіндіру және сыни бағалау, оқиғалар мен қатынастардың болжам сценарийлерін жасау, жобалау, ҚР этносаясат құндылықтарына талдау жүргізу барысында академиялық және кәсіби ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін пайдалану; түркі әлемі бойынша жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегияларын, тетіктерін білу.
- Халықаралық қатынастар мен этносаясатты жүзеге асыруға қатысу және талдау, сыни бағалай білу, саяси басқару стратегияларын жасау және оларды тәжірибеде жүзеге асыру, этносаяси үдерістерді реттеудің ең оңтайлы жолдарын таңдау, пәнаралық әдісті қолдану; халықаралық қатынастар мен этносаясатты сараптау және тәжірибелі-бағдарлы әдіс пен оқыту технологиялары үшін түрлі графиканы, білім берудегі инновацияларды пайдалану.
- Халықаралық және этносаралық қатынастардың ықтимал тұтану ошағын, этнокірігумен көші қонның қиын мәселелерін анықтап этносаралық және этносішілік қақтығыстардың алдын алу жолдарын табу және реттеу, медиация мен келіссөздер үдерісінің техгологияларын білу және қолдану.