6B01512 Биология-жаратылыстану в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар биология-жаратылыстану бойынша білікті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Білім беру туралы ғылым, оқыту мен тәрбиенің негізгі теориялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы, шығу тегі, көбеюі, даму циклдері мен экологиялық топтарын зерттеу саласында теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының құрылысын, көбею түрлерін, даму циклдерін, өсімдік ағзаларын зерттеудің, көбейтудің және өсірудің заманауи әдістерін және табиғи қорды сақтау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру тәсілдерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар туралы ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, олардың кешенді сипаттамасы және физикалық-географиялық аудандастыру принциптері туралы білімді қалыптастыру. Пән жоғары дәрежелі табиғи-аумақтық кешендерді ішкі бірлігі, белгілі бір біртектілік дәрежесі және табиғаттың өзіндік ерекшеліктері, әртүрлі физиографиялық таксондардың табиғи ерекшеліктері бар географиялық қабықтың ажырамас бөліктері ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Бұл пәннің мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: тұжырымдамалық-теориялық білімнің құзыреттілігі; ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттер; ғылымда қолдану құзыреттілігі. Болашақ мұғалімдер тұтастай алғанда дененің құрылымы мен қызметінің негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ адамның жеке мүшелері мен жүйелері туралы түсініктерді игереді, терминологиялық аппаратқа, зертханалық құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Биология және жаратылыстану оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ педагогтарды биология және жаратылыстану пәндерін оқыту саласындағы кәсіби қызметке дайындау, оларда заманауи білім беру стандарттары мен инновациялық технологияларды ескере отырып, оқушыларды тиімді оқыту үшін қажетті әдістемелік, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің жаратылыстану ғылымдарын оқытудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пән оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, биология мен жаратылыстану сабақтарын тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биофизика және биоинформатика
Пәннің мақсаты: молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика, информатикамен интеграцияда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға бағытталған. Болашақ мұғалімдер табиғи құбылыстардың тірі ағзаларға әсерін, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика қағидаттарын, мәліметтер базасын іздеу алгоритмін, гендерді картаға түсіру негіздерін талдайды. Осы курсты зерделеу кезінде шығармашылық міндеттерді шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру жүзеге асырылады, биомедицина, биомеханика және т. б. мәселелерін шешуде биологиялық физика бойынша практикалық дағдылар дамиды. Курс биологиялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің, биологиялық процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер систематикасы
Пәннің мақсаты систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру және өсімдік формаларының алуан түрлілігі мен жіктелуі ерекшеліктерімен таныстыру. Пән өсімдіктерді анықтау және сипаттау дағдыларын дамытуға, эволюциялық байланыстарын түсінуге, флораны зерттеп, өсімдіктер әлемін қорғау шараларын ұйымдастыруға,, сондай-ақ педагогикалық қызметте қолдану үшін анықтау әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Омыртқалылар зоологиясы экология негіздерімен
Пәннің мақсаты білім алушыларда омыртқалы жануарлардың биологиясы, олардың әртүрлілігі, экологиясы және биосферадағы маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың қоршаған ортаға байланысты морфологиялық ерекшеліктерін, омыртқалы жануарлардың эволюциялық дамуындағы экологиялық факторлардың рөлін, табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілік және оны сақтау
Пәннің мақсаты - планетаның өсімдіктер мен жануарлар әлемінің кеңістіктік ұйымдастырылу заңдылықтарын, сондай-ақ биоәртүрлілікті бағалау және сақтау тәсілдерін зерттеу. Пән құрлық және су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігімен, биосферадағы Биологиялық әртүрліліктің қазіргі жағдайымен, Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлар түрлерімен танысуға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі омыртқалылар зоологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін, жеке және тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге, зертханалық, далалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау, алған білімдерін білім берудің келесі кезеңдерінде және алдағы кәсіби қызметте пайдалану қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы статистикалық әдістер
Пәннің мақсаты биологиялық құбылыстарды талдауда статистикалық тұрғыдан зерттеудің қажеттілігін, статистикалық ойлауды, экспериментті жоспарлауды және математикалық өндеудегі тиімді әдістерді, соның ішінде математикалық статистика және ықтималдылықтар теориясы бөлімдерін биологияда қолдану икемділігін қалыптастыру. Пән математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарын, статистикалық модельдердің тілін, биологиялық объектілерді талдаудың көп өлшемді статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адам биологиясы
Пәннің мақсаты: адам ағзасын оның дамуының негізгі кезеңдерінде қоршаған ортамен динамикалық байланысында тұтас қабылдауды қалыптастыру. Курс адамның биологиялық объект ретінде жұмыс істеуі туралы кешенді идеяны қалыптастырады; онто - және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы физикалық география
Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар табиғатының жалпы заңдылықтары, олардың физикалық-географиялық сипаттамалары, ғаламдық проблемалар, антропогендік әсердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; тақырыптық карталар бойынша кешенді физикалық-географиялық сипаттаманың әдістері, картосхемалар мен профильдер құра білу; электрондық карталар мен ГАЖ дерекқорларын құрастыру кезінде карталармен және атластармен және әртүрлі картографиялық материалдармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен, макро - және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдерін зерттеу әдістерімен таныстыру. Курс табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуға, сондай-ақ пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнология
Пәннің мақсаты экономикалық маңызды заттарды өндіру және өсімдіктер мен жануарлардың жоғары өнімді сорттарын құру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Омыртқасыздар зоологиясы экология негіздерімен
Пәннің мақсаты-омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігі, оларды қоршаған ортаның әртүрлі факторларына бейімдеу принциптері және қоршаған ортадағы бағдар туралы идеяларды қалыптастыру. Пән омыртқасыз жануарларды, экожүйедегі омыртқасыз жануарлардың рөлін, әртүрлі мекендеу орындарындағы омыртқасыз жануарлардың экологиялық топтарын, тірі жүйелер мен жалпы биосфераның тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биоәртүрлілікті сақтау әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты – студенттердің өсімдіктердегі негізгі физиолого-биохимиялық үдерістердің табиғаты, олардың әртүрлі деңгейдегі реттелу механизмдері жөнінде теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеу жүргізу және алынған нәтижелерді талдау дағдыларын дамыту. Курс аясында өсімдік жасушасының құрылысы, қызметі, физиологиясы мен биохимиясы, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералдық қоректену, органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдануы, өсімдіктердің өсуі мен дамуы сияқты үдерістер қарастырылады. Сонымен қатар, абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың әсерінен орта жағдайларына байланысты физиологиялық үдерістердің өзгерістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Пәннің мақсаты: бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі жаратылыстану концепциясы
Пәннің мақсаты – жаратылыстану ғылымдарын біртұтас мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде таныстыру, қоршаған әлемге тұтас көзқарас пен жаратылыстану ғылымдарының негіздерін жүйелі түрде түсіну дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ физика, химия, биология және басқа да жаратылыстану салаларындағы заманауи жетістіктермен таныстыру. Пән тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясы туралы қазіргі ғылыми концепцияларды, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, негізгі жаратылыстану ұғымдарын, қағидалары мен теорияларын олардың өзара байланысы мен ықпалы тұрғысынан зерделеуге бағытталған. Сондай-ақ пән жаратылыстану ғылымдарының тарихи даму аспектілерін және әртүрлі салаларда қолданылатын кең таралған зерттеу әдістерін қамтиды. Оқу барысында негізгі ғылыми теориялар, зерттеу әдістері және олардың өзге білім салаларымен өзара әрекеттесуі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Генетика және селекция негіздері
«Генетика және селекция негіздері» пәнінің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық және классикалық механизмдері, селекцияның принциптері мен әдістері жөнінде жүйелі білімін қалыптастыру, сондай-ақ молекулалық-генетикалық талдау әдістерімен танысу, генетикалық эксперименттерді жобалау және модельдеу арқылы түрлі салалардағы практикалық міндеттерді шешуге бағытталған практикалық дағдыларын дамыту. Пән гендердің құрылысы мен қызметтерін, генетикалық ақпараттың берілу, жүзеге асу және реттелу механизмдерін, эпигенетика негіздерін қарастырады. Селекция, медицина, биотехнология салаларында генетикалық білімді қолдану мен генетиканың этикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Микробиология вирусология негіздерімен
Пәннің мақсаты микроағзалардың биологиясын, жіктелуін, микробиология саласындағы заманауи жетістіктерді зерттеу болып табылады. Пән микробиология мен вирусологияның пайда болу және даму тарихын, микроб әлемінің алуан түрлілігін, прокариоттар мен вирустардың таксономиялық мәселелерін, микроағзаларды өсіруде қолданылатын заманауи зерттеу әдістерін, сондай-ақ зертханалық жағдайда микробиологиялық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер биотехнологиясы
Пәннің мақсаты өсімдік биотехнологиясы саласында инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Пән өсімдік биотехнологиясының даму тарихымен, өсімдік биотехнологиясының қазіргі заманғы мәселелерімен және әдістерімен танысуға, өсімдіктердің жасушалық және тіндік технологиясының әдістерін, өсімдіктерді каллустарды өсіру әдістерін және стресс факторларына төзімді өсімдіктерді алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануға кіріспе
Пәннің мақсаты – жаратылыстану ғылымдарының негіздерімен таныстыру және табиғат заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курс табиғи құбылыстар мен үдерістерді зерделеуде қолданылатын негізгі ғылыми ұғымдар, заңдар мен таным әдістерін ашып көрсетеді. Курс аясында білім алушылар табиғаттың әмбебап заңдылықтарын, заттың құрылымын, тірі жүйелердің негіздерін, сондай-ақ Ғаламның құрылысы мен эволюциясының элементтерін зерттейді. Ерекше назар танымдық белсенділікті, бақылау, жалпылау және табиғи құбылыстарды түсіндіру қабілеттерін дамытуға аударылады. Курс білім алушылардың ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастырып, жаратылыстану ғылымдарының қазіргі өмірдегі рөлін саналы түрде ұғынуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы физика курсы
Пәннің мақсаты білім алушылардың физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Пәннің мақсаты: білім алушыларға биологиялық нысандардың өлшемдерін алу әдістерін, алынған деректерді жүйелеу мен бастапқы өңдеу тәсілдерін, статистикалық гипотезаларды құрастыру және тексеру, сондай-ақ биологиялық жүйелерді зерттеу үшін корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастыру, алынған нәтижелерді ғылыми тұрғыда интерпретациялау және биометриялық есептеулер мен модельдеу үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану мүмкіндігін меңгерту. Пәнді оқу барысында білім алушылар биометрияның теориялық негіздерін де, заманауи цифрлық құралдарды қолдана отырып биологиялық жүйелерді зерттеудің практикалық тәсілдерін де игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цитология гистология негіздерімен
Пәннің мақсаты: молекулалық биологияны, биохимияны және эксперименттік биологиядағы жаңа әдіснамалық тәсілдерді дамытудың іргелі негізі ретінде жасушалар мен ұлпалардың биологиясы туралы заманауи түсініктермен таныстыру. Болашақ мұғалімдер жасушаның құрылымы мен тіршілік принциптері, жасушаішілік компоненттері, олардың құрылымы мен қызметі туралы іргелі білімді игереді. Оптикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдылары бар, гистопрепараттармен және бекітілген материалдармен жұмыс істей алады, микропрепараттарды дайындау техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты тірі ағзалар мен экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық қызметтің экологиялық салдарын, тұрақты даму тұжырымдамаларын, экология мен тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін зерттеу болып табылады. Тәуекелдерді талдау және басқару, әлеуметтік және экономикалық қауіптер, қауіпсіздік жүйелері және қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының қызметін құқықтық реттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биоорганикалық химия
Пәннің мақсаты: биоорганикалық химия туралы теориялық білімді қалыптастыру және тірі организмдегі органикалық заттарды алу және анықтау дағдыларын игеру. Дәріс және зертханалық сабақтар кезінде болашақ мұғалімдер органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты талдайды, биологиялық маңызды табиғи заттардың және синтетикалық қосылыстардың құрылымына, қасиеттері мен функцияларына зертханалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер аспаптармен, материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын пысықтайды, жеке және топтық зерттеулер жүргізу тәсілдері мен әдістерін таңдайды, шығармашылық міндеттерді шешеді және проблемалардың жаңа стандартты емес шешімдерін ұсынады, кәсіби даму үшін биологиялық эксперимент нәтижелерін практикалық қолдануды көрсетеді, эксперименттік және есептік деректерді бағалайды, зерттеу жұмыстары бойынша есептер шығарады және емтихан тапсырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Микроағзалар және қоршаған орта
Пәннің мақсаты студенттердің табиғи және антропогендік өзгерген экожүйелердегі микроағзалардың рөлі туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ микроағзалардың қоршаған орта жағдайына әсерін талдау дағдыларын дамыту болып табылады. Пән микроағзалардың экожүйелердің әртүрлі компоненттерімен өзара әрекеттесуін түсінуге, олардың өзігінен тазару, ластану және қоршаған ортаны биотехнологиялық қалпына келтіру үрдістеріне қатысуын бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Генетика есептерін шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте қажетті репродуктивті, қолданбалы және шығармашылық сипаттағы генетика бойынша есептерді шешу әдістемесі шеңберінде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тірі организмдер белгілерінің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарына қатысты сұрақтарды, генетиканың заманауи зерттеу әдістерін қарастырады және сыни ойлау негізінде генетикалық есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Пәннің мақсаты омыртқасыз жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ету жүйелері туралы түсінік қалыптастыру. Пән омыртқасыз жануарлардың негізгі түрлерін, олардың систематикасын, құрылымын, онтогенезін, экологиясын, морфофизиологиялық сипаттамасын және практикалық және ғылыми тұрғыдан маңызды отрядтардың өкілдерін, жануарлар эволюциясы мен олардың филогенезінің негізгі заңдылықтарын, зертханалық және далалық жағдайларда омыртқасыздарды зерттеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Қоршаған ортаның биомониторингі
Пәннің мақсаты студенттердің қоршаған орта жағдайын бақылаудың биологиялық әдістерін қолдану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән индикатор организмдерді, экологиялық диагностика принциптерін және экожүйелерге антропогендік әсерді бағалауды зерттеуге бағытталған; қоршаған ортаның ластану дәрежесін, экожүйелердің өзгеруін анықтау және бағалау, сондай-ақ экологиялық тәуекелдерді болжау үшін биоиндикаторлар мен био тестілеуді қолдануға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Экологиялық бақылаудың далалық және зертханалық әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пәннің мақсаты биологиялық химия саласында жүйеленген білімді қалыптастыру болып табылады. Пән молекулалық деңгейде болатын тірі организмдердегі химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Молекуланың құрылымы мен оның қызметі арасындағы себеп-салдарлық байланыстар анықталады, бұл ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, майлардың, көмірсулардың, сондай-ақ жасуша органеллаларының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мысалында Молекулалардың өзара әрекеттесу механизмдерін болжауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар өсу немесе аурумен күресу кезінде жасушалардың өзара әрекеттесу процестерін қарастырады, Биохимия ғылымының жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі факторлардың (температура, рН, субстрат концентрациясы, ферменттердің белсенділігіне) әсерін анықтау үшін зерттеулер жоспарлап, жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық және органикалық химия
Пәннің мақсаты-Д.И. Менделеевтің периодтық заңы негізінде химиялық элементтердің, олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән химия заңдарын зерделеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, сондай-ақ зертханада қауіпсіз жұмыс істеу ережелерінің талаптарына сәйкес химиялық тәжірибелер жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химия курсы
Пәннің мақсаты білім алушыларға химия ғылымының негізгі заңдылықтарын меңгерту, химиялық процестер мен биологиялық жүйелер арасындағы байланыстарды түсіндіру, және кәсіби бағытта қолдана алуға мүмкіндік беру. Курс аясында заттардың құрамы, құрылымы, қасиеттері мен өзгеру заңдылықтары, атом-молекулалық ілім, периодтық заң, химиялық байланыс, ерітінділер, термохимия және химиялық кинетика мәселелері қарастырылады. Химиялық білімнің биологиялық процестерді түсінудегі маңыздылығына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
- Физика, химия, биология, географияның негізгі заңдары мен тұжырымдамаларын, сондай-ақ жаратылыстану ғылымдарының қазіргі даму тенденцияларын білім беру және зерттеу қызметінде қолдану
- Практикалық қызметте биоалуантүрлілік, биохимия, молекулалық биология, жасуша биологиясы, микроағзалар, өсімдіктер, жануарлар және адамның морфологиясы мен анатомиясы, олардың эволюциясы, жеке дамуы мен физиологиясы, көбею тәсілдері, сондай-ақ биологиялық далалық зерттеулер саласындағы білім мен дағдыларды қолдану.
- Биологияны оқыту және зерттеу саласындағы кәсіби міндеттерді шешу, білім беру үдерісін талдау, ғылыми деректерді түсіндіру және цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін IT, АКТ, STEM және цифрлық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект әдістерін өз бетінше қолдану
- Табиғи жүйелердің тұрақтылығы мен адам тіршілігіндегі маңыздылығын анықтау үшін эволюциялық, экологиялық, географиялық және астрономиялық құбылыстар арасындағы өзара байланысты талдау
- Қазіргі білім беру стандарттарын, оқушылардың жас ерекшеліктерін және жаратылыстану білімінің талаптарын ескере отырып, педагогика теориясы, дидактика, тәрбиелеу және оқыту әдістемесі туралы білімдер негізінде оқыту формалары мен әдістерін және критериалды бағалау құралдарын қолдана отырып білім беру үдерісін құру
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оның ішінде шағын жинақты мектептер базасында оқу үдерісін әзірлеу
- Аймақтық табиғи нысандардың жағдайын диагностикалау, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, халықтың денсаулығына әсер ететін экологиялық проблемаларды анықтау және оқушыларға экологиялық білім беруді жүзеге асыруға бағытталған іс-шараларды әзірлеу
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың, экспериментті жоспарлау мен қоюдың, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндірудің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша, оның ішінде мектеп оқушыларының зерттеу қызметін ұйымдастыру
- Биология және жаратылыстану саласында далалық және зертханалық зерттеулер жүргізу кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін және заманауи жабдықтарды қолдану қағидаларын сақтай отырып, жеке және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен қоршаған ортаға антропогендік әсерді азайту мақсатында өзінің тіршілік әрекетін ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға (Қазақстан азаматтары емес, аз ұлттылардың, оралмандардың балалары, дарынды балалар, мүмкіндігі шектеулі балалар және т.б.) педагогикалық қолдау көрсетуді жоспарлау үшін білім беру ортасында мониторингтік зерттеулер жүргізу
- Сыни ойлау технологиясын қолдану негізінде әр түрлі күрделілік деңгейлеріндегі, соның ішінде стандартты емес биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша мәселелерді шешу