Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02309 Әдебиеттану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарына, ғылыми-зерттеу институттарына, әдеби баспалар мен агенттіктерде көркем шығармашылықты зерттеу және сараптау үшін инновациялық технологияларды меңгерген әдебиеттану, фольклортану және шешендік өнер саласының білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M058 Әдебиет
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану және қазіргі арт-индустрия

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы арт-индустрияның терминологиялық және әдіснамалық аппаратын түсіну және сипаттау, оның ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарихи-мәдени процестегі орнын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы арт-индустрияны ұйымдастырудың технологиялары мен формаларын түсіну үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әдебиет саласындағы арт-менеджердің кәсіби қызметінің теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы текстологияның даму бағыттары

    Пәннің негізгі мазмұны Қазақстанның текстологиялық мектебінің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін талдауды, мәтінді зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруды көздейді. Курс текстология саласындағы іргелі зерттеулердің теориялық аспектілерін зерттеуге, түпнұсқа мәтінді анықтауға, оны құру кезеңдерін, текстологиялық мәселелердің типологиялық ұқсастықтарын анықтауға, Тәуелсіздік кезеңінде текстологияның даму ерекшеліктерін анықтауға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік халықтарының фольклорлық және әдеби байланыстары

    Пәннің мақсаты түркі халықтарының фольклоры мен әдебиетінің генезисі мен даму заңдылықтарына салыстырмалы-типологиялық талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әлемдік тарихи-мәдени үдерістер контекстінде түркі халықтарының әдеби өзара байланысының дамуының негізгі бағыттарын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән түркі халықтарының көркемдік мұрасын, Жазушылар шығармашылығындағы сабақтастық пен дәстүрді терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану мен фольклористиканың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты Қазіргі әдебиеттану мен фольклортанудың даму тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі филология ғылымында болып жатқан процестерді, жаһандану және ғылым интеграциясы жағдайындағы оның даму перспективаларын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиеттану мен фольклордың жаңа бағыттарын, көркем шығармашылықты түсіну үшін пәнаралық зерттеулерді қолдану принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интертекстуалдылық теориясы

    Мақсаты: интертекстің негізгі теориялары мен концепцияларын, оның көркем шығармадағы орны мен рөлін түсіну және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Интертекст теориясы. Интертекстуалды табиғат туралы негізгі концепциялар мен идеялар. Көркем шығармадағы интертекстің функциялары. Интертекстуалды талдау. Эпикалық, драмалық және лирикалық жанрлардың интертекстуалды табиғаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени, тарихи және әдеби мұра аясындағы менеджмент

    Пәннің мақсаты қазіргі тарихи-мәдени және әдеби процестердің негізгі даму тенденцияларын анықтау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем, тарихи және публицистикалық әдебиеттерді шығаруды стратегиялық және жедел жоспарлауды жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби агенттіктердің қызметін ұйымдастыру, кітап көрмелерін өткізу, әдеби сайттарды әзірлеу принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Интертекстуальдық компаративистика және текстология

    Пәннің мақсаты интертекстуалды компаративистиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін, қазіргі текстологияның даму бағыттарын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы интертекстуалдылықтың табиғатын және оны көркем мәтінде зерттеу әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби шығармаларды интертекстуалды және мәтіндік талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы әдеби сын дамуының негізгі тенденциялары

    Пәннің мақсаты – қазіргі Қазақстандағы әдеби сыни ойдың даму тенденцияларын анықтау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдеби дәстүрлер сабақтастығы мен жазушылардың жаңашылдық сипатын түсінудің теориялық-әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән Қазақстандағы әдеби процестің дамуының тарихи аспектілері мен тенденцияларын, әдебиеттану жанрлары мен тұлғаларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері

    Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттану мен фольклортанудың әдістемелік аппаратымен жұмыс істей білу, фольклор және әдебиет шығармаларын әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның соңғы тәсілдер мен жетістіктері контекстінде зерттеу. Оқу курсы отандық және әлемдік әдебиеттану ғылымының даму тенденциялары парадигмасындағы көркем шығармашылықты зерттеудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты зерттеудің инновациялық тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық жанрлардың классификациясы

    Мақсаты: Фольклор жанрларының дамуын бағалау, олардың даму тенденцияларын және көркемдік жүйенің тұтастығын анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклордың жанрлық құрамы және таптастыру, қазақ фольклорының жанрлық жүйесі және оның дамуы, ғұрыптық фольклор, салттан тыс фольклор, эпостық жырлар, прозалық фольклор және шағын жанрлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану және мәдениаралық қарым-қатынас

    Пәннің мақсаты-көркем әдебиет туындыларын мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет туындыларын салыстырмалы типологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін, әдебиетті мәдениетаралық қарым-қатынас факторы ретінде түсінуді құрайды. Пән қазіргі мәдениетаралық кеңістіктің ерекшеліктерін және оның көркем шығармашылықтың дамуы мен қабылдауына әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби коучинг

    Пәннің мақсаты әдеби коучингтің негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жеке тұлғаның шығармашылық қабілеттерін дамыту және әдебиет туындыларын ілгерілету үдерісінде коучинг технологияларын қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән коучингтің модельдері мен түрлерін, жазушылармен, оқырмандармен және баспалармен жұмысты ұйымдастыру принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет маркетингінің негіздері

    Пәннің мақсаты-өткен мен қазіргі әдеби мұраны терең талдау және бағалау, оны оқырмандардың арасында кеңінен насихаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың жұмыс істеу ерекшеліктерін, маркетингтің стратегиялары мен функцияларын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби агенттіктердің қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, көркем шығармалардың маркетингі мен жарнамасын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудағы зерттеу стратегиялары: дәстүр және инновация

    Мақсаты: Әдебиеттанулық зерттеулер жүргізудің отандық, әлемдік стратегияларын сын тұрғысынан бағалау және зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттанудағы ғылыми зерттеулердің даму үрдістерін, отандық әдебиеттанудың жекелеген басым бағыттарының ерекшеліктерін, аймақтық зерттеулердің әдебиеттанудың дамуына әсерін және қолданбалы және іргелі зерттеулердің принциптерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әдебиет және медиатехнологиялар

    Пәннің мақсаты медиа технологиялардың негізгі компоненттерін, ақпаратты өңдеу және беру тәсілдерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті зерттеу және оқыту, көркем шығармаларды талдау үдерісінде медиатехнологияны қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән ақпараттың негізгі тасымалдаушыларын, медиатехнологиялардың даму тарихын, оларды әдебиеттанушының практикалық қызметінде қолдану принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Хронотоп теориясы

    Пәннің мақсаты-көркем хронотоптың табиғатын, оның функционалды маңыздылығы мен ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдегі әдебиет шығармаларының кеңістік-уақыт континуумын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән хронотоптың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларын, оны көркем шығарма құрылымындағы зерттеу әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Композиция поэтикасы және нарратология

    Пәннің мақсаты – нарратологияның ғылыми пән ретіндегі негізгі міндеттерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы баяндау теориясы контекстінде көркем шығарманың құрылымдық ұйымдастырылуын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән нарратологияның категориялық аппаратын, оның көркем мәтінді талдауға көзқарасының принциптері мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтін теориясы

    Пәннің мақсаты көркем мәтінді зерттеудің негізгі тәсілдерін, оны талдаудың принциптері мен әдістерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы филологиялық зерттеулердің объектісі ретінде көркем мәтінді зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем, әдеби-сыни дискурстардың табиғаты мен ерекшелігін, олардың негізгі функцияларын түсінуге, мәтінді талдаудың тәсілдері мен бағыттарын жүйелеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Фольклорды зерттеудің тарихи принциптері

    Мақсаты: Фольклор жанрларының тарихи негіздерін талдау және тарихи зерттеу әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ фольклорының тарихилығы, эпостанудың әдістемелік мәселелері, эпостағы тарихи шындықтың көркемделуі, полистадия және циклизация, миф пен әпсананың, ауызекі әңгімелердің және тарихи аңыздардың тарихилығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттары

    Мақсаты: ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттарын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттегі дәстүр сабақтастығы мен заманауи ізденістерді әдеби талдаулар арқылы ұсыну; көркем әдебиеттегі мазмұндық, түрлік жаңалықтар туралы тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында қолдану; әдебиеттегі жаңа бағыттарға сыни көзқараспен талдау жасауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы электронды ресурстарды түсіну және практикалық іс-әрекетте қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармаларды зерттеу және оқу орындарында әдебиетті оқыту процесінде компьютерлік технологияларды қолдану үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән филологиялық пәндерде қолданылатын электрондық ресурстарды, коммуникативті технологияларды, компьютерлік бағдарламаларды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ драматургиясы және театр

    Пәннің мақсаты драмалық шығармаларды зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы қазақ драматургиясының даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы драмалық шығармалардың жанрлық-стильдік және көркемдік ерекшеліктерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән заманауи драманың поэтикасын, қазақ драматургтерінің шығармашылығындағы дәстүр мен жаңашылдық мәселесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет пен әдебиет аясындағы PR

    Пәннің мақсаты қазіргі қоғамның қажеттіліктері тұрғысынан мәдени, көркемдік құндылықтарды қайта қарастыру үшін әдебиеттану және PR технологиялары бойынша теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың қоғамдық рөлін, әдебиет туындыларын жарнамалау принциптерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылардың әдеби мұрасын әлемдік нарықта ілгерілетуді қамтамасыз ететін PR технологияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Көркем шығармашылықты зерттеуге пәнаралық көзқарастың ерекшеліктерін түсіну.
  • Тарих, теория, әдебиет менеджменті саласында өз бетінше зерттеулер жүргізудің және алынған нәтижелерді интерпретациялаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
  • Филологиялық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның қазіргі ғылыми бағыттары аясында көркем әдебиет пен фольклор шығармаларын зерттеу әдіснамасын қолдану.
  • Заманауи әдебиеттану мен фольклортанудың әртүрлі бағыттарын, жаһандану мен сананы жаңғыртудың әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың дамуына әсер ету ерекшеліктерін қалыптастыратын білім жүйесіндегі интегративті процестерді түсіну.
  • Жоғары оқу орындарында әдебиеттану пәндерін оқытудың инновациялық әдістерін таныстыру, көркем шығарма туындыларына сараптама жасау процесінде сандық және компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың түрлі құбылыстарын мәдениет контекстінде терең зерттеу, әдебиет туындыларын олардың мазмұндық, тілдік, стилистикалық ерекшеліктері тұрғысынан сараптау үшін эксперименттік технологияларды пайдалану.
  • Өткен және қазіргі әдеби мұраны көпшілікке таратуға және насихаттауға бағытталған шығармашылық жобаларды дайындау.
  • Әдебиеттану, фольклортану, әдебиет менеджменті саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асырған кезде теориялық және практикалық дайындықтың жоғары дәрежесін, өзіндік ерекшелігін және шығармашылық тәсілін көрсету.
  • Пәнаралық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарының жетістіктері мен мәдениеттің даму тенденциялары аясында әдебиеттану мен тіл білімінің өзекті мәселелерінің зерттеулерін қолдану.
Top