7M04106 Іскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама бизнес саласында заманауи білімі мен дағдыларын меңгерген, процестер мен кадрлық активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық міндеттерді анықтай білуге және басқару құралдарын қолдана отырып оларға қол жеткізуге қабілетті жоғары буын менеджерлерін даярлауға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Курста мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары, бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау, бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық маркетинг
Пәннің мақсаты- білім алушылардың цифрлық дәуірде бәсекеге қабілеттілікті арттыру және бизнес мақсаттарға қол жеткізу үшін тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста цифрлық контекстегі маркетинг, статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау, цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер, цифрлық маркетинг негізінде өнімді орналастыру, коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық талдау
Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда компания қызметінің қаржылық жағдайы мен нәтижелерін кешенді бағалауға, қаржылық деректер негізінде тиімді стратегиялық және операциялық басқару шешімдерін қабылдауға, сондай-ақ ұзақ мерзімді тұрақтылықты қамтамасыз ету және бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қаржылық тәуекелдерді сауатты басқаруға мүмкіндік беретін практикалық білім мен аналитикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
HR менеджмент.
Пәннің мақсаты – таланттарды тартуға, дамытуға және ынталандыратын корпоративтік мәдениетті құруға бағытталған адами ресурстарды басқару дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: адам ресурстарын жоспарлау және басқару, мотивация, қызметкерлерді тұрақтандыру, жұмыс тиімділігін бағалау, өнімділікті басқару, персоналды дамыту, еңбек заңнамасы, HR практикасындағы этика, цифрлық технологиялар мен ЖИ-тің HR менеджментіне әсері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнесті дамыту және масштабтау
Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда бизнестің тиімді өсуі мен кеңеюі, сондай-ақ компанияның тұрақты және табысты дамуын қамтамасыз ету мақсатында нарықтың өзгеруіне бейімделу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бизнесті дамытудағы инновациялар мен цифрлық технологиялар, өсу тәуекелдерін басқару, әртүрлі бизнес-модельдердегі масштабтау, жергілікті және халықаралық деңгейлердегі табысты масштабтау жағдайлары зерттелетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты - магистранттарда ұйымның стратегияларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Курста стратегиялық талдау әдістері, бизнестің бір түрімен айналысатын және әртараптандырылған ұйымдар үшін стратегияларды қалыптастыру, құндылық құру тізбегін талдау құралдары, бизнес-бірліктер портфелін басқару, сондай-ақ тұрақты даму мен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін стратегиялық бастамаларды тиімді іске асыру мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық және команданы басқару
Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда мотивацияны, коммуникацияны, жанжалдарды шешуді қоса алғанда, тиімді көшбасшылық және командаларды басқару саласындағы дағдыларды дамыту. Зерттелетін болады: ұйымдағы көшбасшының функциялары, командаларды дамыту және басқару, командадағы және командалар арасындағы тиімді байланыс, көшбасшының эмоционалды интеллектісі, командаларды басқару үшін цифрлық құралдарды пайдалану, этика және көшбасшының әлеуметтік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржы
Пәнді оқудың мақсаты – ұйымдардың қаржысын басқару саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қамтылған тақырыптар: компанияның қаржылық ресурстарын басқару, соның ішінде инвестициялық жобаларды бағалау, шығындар, кірістер мен пайданы басқару, қаржылық жоспарлау, дивидендтік саясат, капитал мен тәуекелдерді басқару, сондай-ақ ұйымның стратегиялық мақсаттарына жету үшін қаржылық тұрақтылықты қамтамасыз ету және бизнес құндылығын арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық трансформация және менеджмент
Пәннің мақсаты - магистранттардың компания менеджментінде цифрлық технологияларды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру. Бизнес-модельдердің трансформациясы, ұйымдар мен бизнес-процестерді басқарудың жаңа модельдері мен сценарийлерінің пайда болуы, менеджментте, HR, маркетингте, логистикада ЖИ қолдану зерделенеді, сондай-ақ менеджменттің цифрлық трансформациясының әлемдік трендтері және оларды қазақстандық бизнес жағдайында қолдану ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және бақылаудың заманауи білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ бизнестің тұрақты және ұзақ мерзімді стратегиялық нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдану жағдайында жобадағы ресурстарды, сапаны, тәуекелдерді және командаларды басқару қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өзгерістерді басқару
Пәннің мақсаты - тыңдаушыларда цифрлық трансформация жағдайында бизнестің бейімделуін, бәсекеге қабілеттілігін және тұрақты дамуын арттыру мақсатында ұйымдық өзгерістерді тиімді жоспарлау, іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: ұйымның өзгерістерге қажеттілігі мен дайындығының диагностикасы, өзгерістерді басқарудың модельдері мен тәсілдері, өзгерістерге қарсыластықты жеңу әдістері, өзгерістерді қолдау құралдары, соның ішінде цифрландыруды да қоса.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Self- маркетинг
Пәннің мақсаты-тыңдаушылардың жеке бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, іскерлік байланыстарын кеңейтуге, мансаптық және бизнес мақсаттарына жетуіне мүмкіндік беретін өздерінің кәсіби брендін және өзін-өзі таныстыруды тиімді ілгерілетудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін болады: self-маркетинг стратегиялары, жеке брендті жылжыту құралдары мен арналары (онлайн және офлайн), өзін-өзі тиімді таныстыру және көпшілік алдында сөйлеу әдістері, self-маркетингтің этикалық аспектілері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Self-management
Пәннің мақсаты-жеке ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Жеке менеджмент тұжырымдамалары, іскерлік келіссөздер дағдылары, уақытты тиімді басқару, мақсат қою және оған жету әдістері, жеке ресурстарды жоспарлау әдістері, стрессті басқару және эмоционалды тұрақтылық стратегиялары, жеке тиімділікті дамытуға арналған практикалық жағдайлар мен жаттығулар, өзін-өзі ұйымдастырудың цифрлық құралдарын қолдану зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ұзақ мерзімді бәсекеге қабілеттілік пен ресурстарды тиімді басқаруды қамтамасыз ете отырып, ішкі және сыртқы ортаны, маркетингтік трендтерді, қаржылық нәтижелерді және стратегиялық көзқарасты терең талдау негізінде компанияның өсуі мен тұрақты даму стратегияларын әзірлеу
- менеджменттің цифрлық трансформациясын ескере отырып, ұйым қызметінің стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес өндірістік ағынды және логистикалық жүйені құру
- компанияны дамытуға және масштабтауға бағытталған бизнес-жобаларды әзірлеу, инновациялық тәсілдер мен жасанды интеллект технологияларын ескере отырып, маркетингтік, қаржылық талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, олардың іске асырылуы мен қаржылық тиімділігін негіздеу
- компанияның қаржылық жағдайы мен негізгі көрсеткіштерін талдау негізінде капитал құрылымын оңтайландыру, шығындарды бақылау және қаржылық тиімділігін арттыру бойынша негізделген басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау
- стратегиялық басқару, бизнес-процестерді цифрлық трансформациялау, жобаларды басқару, HR-менеджментте, қаржы ресурстарын басқару, цифрлық маркетингті дамыту және компания қызметінің барлық түрлерін оңтайландыру үшін жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, өзгерістерді басқарудың заманауи құралдарын қолдану
- компанияның штаттық кестесін құру, негізгі лауазымдарды, қызметкерлердің қажетті санын анықтау және жалақы қорын құру, сондай-ақ қызметкерлерді іріктеуді, оқытуды және дамытуды, тиімділікті бағалауды, қызметкерлерді ынталандыру мен ұстауды қамтамасыз ету
- бизнестің негізгі функционалдық салаларына байланысты жағдайлар мен процестерді талдау және шешу жүйесін құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, тәуекелдерді, сапаны басқару, қаржы, инновация, операциялар мен өзгерістерді басқару, жобаларды басқару
- жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін жасау, жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдардарын қолдана отырып ресурстарды, сапаны, тәуекелдерді және командаларды басқару
- мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, адам ресурстары мен ұйымдастырушылық мінез- құлықты тиімді басқарудың жеке моделін әзірлеу
- брендтерді тиімді орналастыру, коммуникацияларды жекелендіру, маркетингтік науқандарды оңтайландыру, аудиторияның белсенділігін арттыру және цифрлық деректерді терең талдау мен интерпретациялау, сондай-ақ заманауи құралдар мен технологияларды, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалану арқылы тұрақты бизнес нәтижелеріне қол жеткізу үшін кешенді цифрлық маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу
- тұлғааралық, жүйелік және жеке құзыреттіліктерді, сондай-ақ басқарушылық дағдыларды - көшбасшылық, мақсат қою, іскерлік келіссөздер жүргізу, уақытты тиімді басқару, жаһандық ойлау қабілеті мен дамуға бағытталған жеке өсу бағдарламасын құру
- жеке бәсекеге қабілеттілікті арттыру, іскерлік байланыстар мен серіктестіктерді кеңейту, сондай-ақ серпінді нарық жағдайында мансаптық және бизнес мақсаттарын сәтті жүзеге асыру үшін заманауи цифрлық және коммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, өзінің кәсіби брендін және өзін-өзі таныстыру дағдыларын тиімді ілгерілетудің кешенді стратегиясын әзірлеу