Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • PR-дағы ғылыми зерттеулер

    Пәннің мақсаты — PR саласында кәсіби зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптарды қарастыру. Зерттеу мәселелерін шешуде мониторинг жасау, талдау және жобалаудың ең тиімді әдістерін жүзеге асыру, PR науқандар ұйымдастыру, ғылыми зерттеу әдіснамасындағы байланыс саласындағы эмпирикалық зерттеулерді меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми ақпаратты іздеу және өңдеу

    Пәннің мақсаты – ғылыми ақпаратты іздеу және жинау, оны талдауды үйрету. Курс барысында білім алушылар ақпарат іздеу әдістерін, кітапханалық каталогтар, анықтамалық материалдар, кітап, мерзімді басылымдар және ғаламдық ғылыми дерекқормен жұмыс жасауды меңгереді. Мәтінді өңдеу түрлерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Саяси PR-дағы ықпал ету ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты – магистранттарға әлемдегі және Қазақстандағы әлеуметтік оқиғалар мен процестерді, ішкі саяси үдерістерді талдау мен бағалауға ықпал ететін білім беру. Негізгі саяси субъектілер мен объектілердің өзара байланысын модельдеу үшін теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру, саяси технологиялардың мәнін және олардың электоратқа әсерінің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты—медиа саласының ғылыми зерттеулер объектісі ретінде қарастыру болып табылады. Магистранттар курс барысында әдістеме, әдіснама, медиа-зерттеулер саласындағы ғылыми бағыттар мен мектептерді зерттеу тәсілдерін үйренеді. Әртүрлі сегменттердегі (баспа, радио, теледидар, онлайн-медиа) зерттеулердің ерекшелігін меңгереді. Негізгі принциптер, әдістер, медиа кеңістігін талдау процедурасы және зерттеудің тиімділігін анықтау өлшемдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда оқыту әдістемесін, педагогикалық технологияларды және оқыту әдістерін меңгеруді, жоо-ның оқытушысына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруде тиімді кәсіби-педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті педагогикалық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі даму бағыттары мен үдерістерін; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерістің құрылымы мен ерекшеліктерін; заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістемесін, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммуникация агенттіктерінің экономикалық қызметі

    Пәннің мақсаты – кәсіпорынға экономикалық талдау жасау, ағымдағы және ұзақ мерзімді жоспарлауды реттеу, коммуникациялық кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін қорларды анықтау және пайдалану. Оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін материалды дайындау. Байланыс агенттіктерінің экономикалық даму ерекшеліктерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PR науқандарды жоспарлау және жүзеге асыру

    Пәннің мақсаты – дәстүрлі және қазіргі заманғы PR-жарнама аясында мәтіндік-графикалық, жұмыс және презентациялық материалдар, жарнамалық өнімдерді шығару және тарату әдістерін қарастыру. Магистранттарды іс-шаралар жоспарлауға, коммуникациялық кампаниялар дайындау мен өткізуге қатысуға арналған білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммуникациялық қызметте бизнес проектілерді басқару

    Пәннің мақсаты – бизнес-жоба және оның компоненттеріне қойылатын негізгі талаптарды зерделеу, коммуникация саласында жұмыс істейтін компаниялардың экономикалық көрсеткіштерін өңдеу дағдыларын дамыту, бизнес-жобаны дамытуды қолдау үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану, нарық сипаттамалары мен тенденцияларын анықтау болып табылады. Коммуникациялық кәсіпорындар қызметінде бизнес-дизайнды қолдануда практикалық дағдыларды игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық PR: жасанды интеллект және ғылыми тәсілдер

    Бұл пән стратегиялық PR саласындағы заманауи тәсілдерге, жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдану мүмкіндіктеріне және ғылыми зерттеу әдістеріне негізделген. Магистранттар PR жобаларын жоспарлау, ақпаратты жинау мен талдау, цифрлық құралдарды тиімді пайдалану, сондай-ақ жасанды интеллект көмегімен деректерді өңдеу және автоматтандырылған контент жасау дағдыларын меңгереді. Пән ғылыми тәсілдер мен технологияны біріктіре отырып, PR саласындағы инновациялық шешімдер қабылдауға жол ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымның әлеуметтік жауапкершілігі және демеушілік қызметі

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шешу үшін мердігерлермен және серіктестермен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қайырымдылық ұйымдары мен демеушілермен жұмыс жасаудың технологиялары, әдістері, принциптері, кезеңдерін толық меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық қоғам

    Пәннің мақсаты – ақпараттандырудан диалогқа дейінгі әлеуметтік қарым-қатынас моделдерін, қоғамдағы интенционалды байланыс механизмдерін жетілдіру. Коммуникативті қарым-қатынас механизмдері, белгі, мәні, мағынасын ьереңірек зерттеу. Аудиторияға коммуникативті (түсіндірме) дағдыларды дифференцияциялау. Коммуникациялық процестерді әлеуметтік бағдарлы басқару проблемалары мен әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR мәтіндермен жұмыс

    Пәннің мақсаты – мәтінді зерттеудегі әртүрлі тәсілдерді талдау. Мәтін құрылымы және оның ерекшеліктері, мәтіннің деңгейлері және оның поэтикасы, жарнамалық және PR мәтіндерінің ерекшеліктері, жарнама және PR мәтіндерінің жанрлық парадигмасы, жарнамалық және PR мәтіндерінің түрлі жанрларын талдау және жобалауды қамтиды. Анализ разных подходов к изучению текста;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама өнімін шығару

    Пәннің мақсаты – жарнамалық өнімді жасау және өндеу процесінің кезеңдерін қамту. Жарнамалық шағымдарды қабылдау моделдері және тұтынушы психологиясының негіздері және тиімді жарнаманы дамыту үшін оларды пайдалану мүмкіндігі, шығармашылық үдерістерді ұйымдастыру модельдері және жарнамалық шығармашылық тұжырымдама идеяларын табу әдістері, баспа полиграфия материалдары, жарнамалық баспа өнімдерінің әртүрлі түрлерін басып шығару және өңдеу әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиамен қарым-қатынас

    Пәннің мақсаты – медиамен қарым-қатынас жасау бөлімінің жаңа бағыттары және бөлім үшін стратегиялық жұмыс жоспарларын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау механизмін жетілдіру. Жобаға қатысушылардың функцияларын анықтау және басқару принциптері, жарнамалық кампаниялар мен коммуникациялық бағдарламалар тұжырымдамаларын, жоспарларын, кестелерін және оларды дайындау кезінде аналитикалық және ұйымдастырушылық жұмыстарды орындау ережелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми PR зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты – магистранттардың PR-дағы ғылыми зерттеу әдістері, коммуникациялық ғылымда қолдану ерекшеліктері туралы ғылыми-тәжірибелік білімдерін дамыту, коммуникация және PR-дағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңа медиа

    Пәннің мақсаты – интернет-компанияның стратегиялық және операциялық тиімділігін арттыру бойынша талдамалық құралдар, медиа-индустриядағы негізгі бизнес-модельдер, сандық медиа компания үшін стратегиялық база, редакторлық басқару ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
  • Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.
  • Негізгі және қолданбалы зерттеулерді жүргізу үшін қажетті әдістерді қолдану, эмпирикалық деректерді жинау және өңдеу, оларды интерпретациялау және өзекті ғылыми трендтерді анықтау. Зерттеу құрылымын талдау, деректер арасындағы өзара байланыстарды бөліп көрсету, ғылыми тәсілдерді сыни бағалау және жобаларды негізділігі мен жаңашылдығы тұрғысынан сараптау. Алынған нәтижелер негізінде жаңа және күрделі идеяларды синтездеу, ғылыми зерттеу процесін жобалау, әзірлеу және модификациялау.
  • Kәсіби қызметінде, бизнесте әлеуметтік жауапкершілік принциптерін басшылыққа ала отырып іс жүргізе білу.
  • Ұйымның ішкі және сыртқы байланыс аудитін ұйымдастыру, стратегиялық және тактикалық жоспарларды, жарнама және қоғамдық қатынастар саласындағы бюджеттерді әзірлеу. Экономикалық талдау элементтерін тәжірибеде қолдану және жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін дайындау.
  • Жарнамалық өнімдерді шығару және тарату әдістерін меңгеру және қолдану. Нарықты және брендтің позициясын талдау, коммуникациялық стратегиялардың тиімділігін бағалау. Бәсекелестік ортада брендтерді құруға, басқаруға, ілгерілетуге, дамытуға және қорғауға бағытталған стратегиялық концепцияларды әзірлеу.
  • Қоғамдық пікірді зерттеу, трендтерді болжау және саяси коммуникацияның тиімділігін бағалау үшін жасанды интеллект құралдарын қолдану. Саяси PR-де қолданылатын ықпал ету стратегиялары, коммуникациялық технологиялар және манипуляциялық әдістерді талдау. Қазіргі медиа ортаның жағдайында коммуникациялық кампаниялардың нәтижелілігін бағалау.
  • Ғылыми негізделген PR-жобаларды жоспарлау және іске асыру әдістерін меңгеру және қолдану. Ақпаратты жинау, жүйелеу және ғылыми талдау жүргізу. Мәтіндерді әзірлеу, редакциялау және бейімдеу; жасанды интеллект негізінде деректерді өңдеу және модельдеу құралдарын пайдалану. Медиа және қоғаммен байланыс саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, ИИ көмегімен алынған нәтижелерді интерпретациялау және стратегиялық шешімдер қабылдау үшін дәлелді база қалыптастыру.
Top