Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07111 Автокөлік құралдарының техникалық сервисі (өндірістік оқыту шебері) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Студенттерді олардың мамандықтарымен таныстыру, қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге ынталандыру. Пәнді оқу студенттердің таңдаған мамандығы туралы толық түсінігін қалыптастыру қажеттілігімен байланысты, кәсіби мамандану бағытын таңдауда бағдарлануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, құқық және инновациялық кәсіпкерлік

    Пән студенттерде экономикалық, құқықтық және қаржылық факторларды ескере отырып, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің негізгі аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында бизнесті ұйымдастыру мен басқарудың заманауи тәсілдері, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, сондай-ақ кәсіпорындардың тұрақты дамуы үшін қажетті қаржы құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пән негізгі физикалық құбылыстарды, іргелі заңдар мен түсініктерді, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістерін зерттейді. Физиканың әртүрлі салаларындағы типтік есептерді шешудің тәсілдері мен әдістерін қарастырады, қазіргі заманғы ғылыми жабдықтармен таныстырады, эксперимент жүргізу дағдыларын, болашақ мамандықтың қолданбалы есептерінде нақты физикалық мазмұнды бөліп көрсету қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдары пәндерінің негіздері

    Пәннің негізгі ұғымдары және түсініктері. Әлемнің физикалық бейнесі. Микроәлем және макроәлем. Кеңістік пен уақыттың біртектілігі және изотропиясы туралы түсініктер. Термодинамика, оптика, электродинамика және симметрия идеясының дамуы. Химияның заманауи концепциялары. Химиялық және физикалық өзгерістер. Заттың құрамы. Құрылымдық химия. Химияның негізгі заңдары. «Қоғам-табиғат» жүйесіндегі химия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік психология

    Бұл курс техникамен, технологиямен, өндірісті ұйымдастырумен, еңбек пәнімен, қызметкердің шеберлігімен, жеке тұлғаның еңбек мотивациясымен, жеке тұлғаның кәсіби қалыптасу дағдарыстарымен, жеке тұлғаны психологиялық сүйемелдеумен байланысты кәсіби психология мен адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді. жеке тұлғаның психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пән сызықтық алгебраны (Анықтауыштар, олардың қасиеттері және есептеулері. Матрицалардың түрлері, матрицаларға амалдар. Сызықтық теңдеулер жүйелерін шешу); аналитикалық геометрияны (жазықтықтағы түзу, екінші ретті қисықтар, векторларға амалдар, жазықтық теңдеуі, кеңістіктегі түзу теңдеуі); бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебін (Функцияның шегі. Функцияның туындысы. Туынды арқылы функцияны зерттеу.); бір айнымалы функцияның интегралдық есебін (Антитуынды. Белгісіз интеграл. Анықталған интегралды қолдану) қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект қағидаттары, тарихы, этикасы, мәтін өңдеу, компьютерлік көру, шешім қабылдау жүйелері, логика, жоспарлау, сонымен қатар GPT, IBM Watson, Microsoft Azure AI сияқты платформаларды қолданып деректерді талдау және процестерді автоматтандыру әдістері қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осының негізінде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды дамытады. Пән заңнама негіздерін зерттейді; нормативтік-құқықтық актілер, моральдық-құқықтық нормалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік педагогика

    Кәсіби педагогика ғылыми білімнің саласы ретінде. Кәсіби педагогика заңдары. Кәсіптік білім беруде қолданылатын оқыту принциптері, әдістері, формалары, құралдары. Кәсіптік білім беру мекемесіндегі тәрбие жұмысы. Кәсіптік білім берудегі инновациялар. Педагогтің кәсіби қызметінің құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясы және инженерлік графика

    Кеңістіктік қиялды дамыту және дұрыс логикалық ойлау дағдыларын, жазықтықта кеңістіктік формалардың кескіндерін құру әдістерін үйрету, кескіндерді түрлендіруге мүмкіндік беретін осы формаларды өлшеу, жобалық құжаттаманың бірыңғай жүйесіне (ESKD) сәйкес жобалық құжаттаманы жобалау ережелері, жеке бөлшектер мен құрастыру бірліктерінің сызбаларын орындау және оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызбаларды орындауды автоматтандыру.

    Электрондық құралдарды жасау кезінде заманауи автоматтандырылған жобалаудың негізгі принциптері мен әдіснамасын зерделеу, жобалауды автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері, конструкцияның математикалық модельдерін жасау, SolidWorks, Компас 3D, Altium Designer, T-Flex CAD жүйелері сияқты конструкторлық-технологиялық құжаттаманы дайындау мен шығаруды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау және еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дискреттік математика

    Дискретті математиканың негізгі бөлімдері туралы жалпы ақпарат және теориялық және қолданбалы есептерді шешуде одан әрі пайдалану үшін заманауи математикалық аппаратты меңгеру. Бульдық функцияларды, комбинаторика ережелерін, математикалық логика элементтерін, графиктер теориясының негіздерін және кодтау теориясының элементтерін зерттеу. Ғылыми зерттеулерде негізгі математикалық есептер мен математикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік механика (Статика, Динамика)

    Денелердің механикалық қозғалысының жалпы заңдылықтарын және олардың тепе-теңдігін зерттеу. Қозғалыстың геометриялық формаларын ескере отырып және белгілі бір қозғалыс түрлерін тудыратын факторлардың әсерінен механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс нүктелерінің қозғалыс заңдарымен байланысты негізгі ережелер. Механикалық жүйенің тепе-теңдігі мен қозғалысының есептерін шешудің күштік және энергетикалық әдістері; механикалық құбылыстарды математикалық модельдеудің негізгі алгоритмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік математика

    Әр түрлі нақты құбылыстар мен процестерді математикалық сипаттау және модельдеу туралы жалпы ақпарат, физика, математика элементтерін біріктіретін аралас пәндер, компьютерлік есептеу әдістері инженерлік шешімдерді жобалау және талдау үшін белгіленген әдістерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология, тіршілік әрекетінің негіздері және ТДМ

    Пән ағзалардың тіршілік ету орталарымен өзара әрекет ету заңдылықтарын, экология ғылымының басқа бағыттармен байланысын, биосфераның әртүрлі бөліктерінде биогеоценоздардың тіршілк етуі мен дамуының заңдылықтарын, тұрақты даму мақсаттары, адамзаттың ғаламдық проблемалары және оның шешу жолдары, техносферада адамның өмірі мен денсаулығын сақтауға байланысты сұрақтарды, техногенді және табиғи жағдайда пайда болатын қауіп қатерлерден қорғану және қолайлы жағдай жасауды оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоршаған ортаны қорғау

    Қоршаған ортаны қорғау немесе табиғатты қорғау, табиғатты қорғау - адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін шектеуге бағытталған шаралар кешені. Ғылыми және технологиялық прогрестің қоршаған биосфераға әсері. Біздің болашақ ұрпақтарымыздың гүлденуі үшін қоршаған ортаны қорғау және жақсарту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Механизмдерді автоматтандырылған жобалау

    "Механизмдерді автоматтандырылған жобалау" курсы механизмдердің, машиналар мен құрылғылардың құрылысының ғылыми негіздерін, сонымен қатар оларды теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін баяндайы. Машиналардың бастырғы-жазық механизмдерін курстық жобалауының процесі. АЖЖ редакторында механизмдердің модельдерін құру және өңдеу. СAD жүйесіндегі механизмдерді кинематикалық және динамикалық зерттеу әдістері. Механизмдерді талдау және синтездеу кезінде жобалауды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік тіл және іскерлік қарым-қатынас

    "Іскерлік тіл және іскерлік қарым-қатынас" курсы қарым-қатынастың негізгі ережелерін әлеуметтік-психологиялық проблема, сөйлеу мәдениеті, іскерлік сөйлеу мәдениеті, сөйлеу техникасы ұғымы ретінде зерттейді. Іскерлік кәсіби қарым-қатынас нысандарын, көпшілік алдында сөйлеу ережелері мен талаптарын анықтау. Жанжалдардың табиғатын түсіну, кәсіби қызметтегі жанжалдарды шешу жолдарын игеру. Жұмысқа қабылдау кезінде сұхбат кезінде ұсыныстарды меңгеру. Бұл курс іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Стандарттарға, бөлшектер мен құрастыру тораптарының ажыратылатын және біртұтас қосылыстарының сызбаларын салу ережелеріне сәйкес конструкторлық құжаттама туралы білімдерін қалыптастыру, техникалық сызбаларды толтыру және оқу, конструкторлық және техникалық құжаттаманы құрастыру үшін қажетті дағдыларды дамыту. өндіріске арналған. Компьютерлік сызбаны салу бағдарламаларымен жоғары деңгейде жұмыс істеу дағдысы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жөндеу, қызмет көрсету және автокөлік жабдықтарына техникалық диагностика.

    Өндіру және жөндеу кезінде көлік техникасының жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз етудің технологиялық процестерінің жалпы сипаттамасы. Көлік техникасын жобалау, өндіру, пайдалану және жөндеудің өзара байланысы. Жөндеу жүргізу және өндіру кезінде агрегаттарға, көлік техникасы жүйелеріне технологиялық әсер етуді әзірлеу және ресімдеу. Көлік техникасын өндіру және жөндеу кезіндегі жұмыстардың сипаттамасы мен ұйымдастыру-технологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машина бөлшектері және құрастыру негіздері

    Жалпы машина жасау машиналарының бөлшектері мен тораптарын есептеу және жобалау бойынша териялық білімдерін қалыптастыру. Кинематикалық және геометриялық есептеулерді орындау әдістері. Статикалық және динамикалық жүктеме жағдайында машиналардың бөлшектерін есептеу кезінде беріктік қорлары мен рұқсат етілген кернеулерді арттыру материалдары мен әдістерін таңдау. Заманауи жобалау әдістерін қолдана отырып, машиналардың механикалық берілістері мен тораптарын есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автомобильдер құрылысы және іштен жану қозғалтқыштардың теориясының негіздері

    Автомобильдердің жалпы құрылғысы. Қозғалтқыштардың мақсаты, жіктелуі. Механизмдердің және қозғалтқыш жүйелерінің құрыснының ерекшеліктері. трансмиссия, Трансмиссия, жүріс бөлігі, басқару құралдарының ерекшеліктері. Қозғалтқыш жүйелері; Сору, сығу, кеңейту және газ шығару процесстерін талдау; ІЖҚ жану үдерісін талдау және ұшқын тұтану және сығу арқылы тұтануы; ІЖҚ жұмысын сипаттайтын негізгі көрсеткіштер; қозғалтқыштың жұмысы; кинематика, динамика және қозғалтқышты теңдестіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлік құралдарын пайдалану технологияларының қазіргі заманғы мәселелері мен даму бағыттары

    Автокөлік құралдарының жіктелуі, индексациясы және жалпы құрылымының өзгеруі.Іштен жану қозғалтқыштарының дамуы. Қозғалтқыштардың негізгі механизмдері. Майлау және салқындату жүйесі.Электр жабдықтары. Автокөлік құралдарын оталдыру жүйесі.Автокөлік құралдарын электрлік іске қосу жүйесі. Ілінісу. Берілістер. Автокөлік құралдарының жүру бөлігі.Рульдік басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық сервисті жобалау және ұйымдастыру

    Агроөнеркәсіптік кешеннің техникалық қызмет көрсету объектілерін жобалау, сервистік кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын негіздеу, өндірістік аймақтар мен қосалқы бөлімшелерді жобалау, техникалық қызмет көрсету станцияларын, машина-технологиялық станцияларын және жөндеу шеберханаларын жобалау ерекшеліктерін, жобалық шешімдерді техникалық-экономикалық бағалау қағидаларын, техникалық сервис объектілерін қайта жаңартуды, кеңейтуді және техникалық қайта жарақтандыруды жобалау негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік жобалаудағы материалдар

    Машина жасаудағы есептеу-жобалау және жобалау-конструкторлық қызмет дағдыларын меңгеру; инженерлік техникалық әзірлемелер саласындағы ең заманауи ғылыми жетістіктерді, технологиялар мен техникалық шешімдерді пайдалана отырып, машина конструкциясын жобалаумен байланысты практикалық міндеттерді шешу; жобаланатын объектілердің немесе технологиялық схемалардың техникалық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрлік машиналар және жетектер

    Электромеханикалық энергия түрлендіргіштерінің түрлері; электр жетектері құрылымының ерекшеліктері; жұмыс режимдері, электр қозғалтқыштарын таңдау әдістері; негізгі ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының электр жетектерінің сипаттамалары мен жұмыс режимдері; электр жетектері жұмысының физикалық негіздері, электр жетектерінің механикалық сипаттамалар мен өтпелі процестерін таңдау және есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника

    Біртұтас фазалы синусоидалы токтың желілік электр тізбектерін, үш фазалы электр тізбектерін, сызықты емес тізбектер мен өтпелі концепцияларды, магниттік тізбектерді және трансформаторларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұйықтық және газ механикасы, гидро- және пневможетек

    Гидромашиналардың, басқарушы және реттеуші элементтердің параметрлерін есептеу әдістері; гидро-және пневможетектердің сипаттамалары; гидравликалық машиналардың, гидропнеможетектердің сипаттамаларын есептеу; гидрожетекті басқару және реттеу элементтерінің сипаттамаларын есептеу, гидро және пневможетектердің сызбаларын оқу және құру; гидравликалық машиналар мен гидрожетектерді басқару және реттеу элементтерін есептеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент

    Білім беру сапасын арттыру, білім беруді модернизациялаудың заманауи талаптарын ескере отырып, кәсіптік білім беруді сапалы жаңа деңгейге көшіру педагогикалық менеджмент саласында әдіснамалық білімі бар басшының жаңа көзқарасы кезінде ғана мүмкін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іштен жанатын қозғалтқыштар және перспективті баламалар

    Автомобиль қозғалтқыштарын тиімді пайдалану бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыру және іштен жану қозғалтқыштарының техникалық-экономикалық көрсеткіштерін жобалау, есептеу және бағалау, балама қозғалтқыштарды зерттеу, тарту динамикасы және отын үнемділігі, автомобильдің динамикалық сипаттамасы бойынша міндеттерді өз бетінше шешу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдар технологиясы

    Заманауи машиналарды, машиналарды және жабдықтарды жобалау, пайдалану, эксперименталды, зерттеу және жобалау мәселелерін шешу үшін материалдарды өңдеу технологияларын және әдістерін түсіну үшін түрлі материалдардың (металдар мен металл емес материалдардың) құрамы мен қасиеттерінің құрылымын білу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру процестерін басқару

    Білім беру мекемесінің білім беру мен басқаруы бір-бірімен тығыз байланысты және алға қойылған мақсаттарға жетуге бағытталған. Жалпы алғанда, білім беру мекемесін басқару функциялары басқару және басқарылатын жүйелердің үздіксіздігін ескеретін басқару жүйесі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пневматикалық және гидравликалық жетектер

    Көлемді және қалақты сорғылардың, гидродинамикалық берілістердің, көліктік және көліктік-технологиялық машиналарда пайдаланылатын көлемді гидро-және пневможетектердің негізгі параметрлерін есептеу; Сұйықтықтар мен ауа ағындарының сипаттамаларын өлшеу әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру. Гидропневматикалық машиналар мен жетектерді жіктеу, гидравликалық және пневматикалық жүйелердің ерекшеліктері. Гидравликалық және пневматикалық жетектерді пайдалана отырып технологиялық жабдықтарды зерттеу әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Бұл курс студенттердің болашақ кәсіби қызметіне дайындығын қалыптастыруды зерттейді. Кәсіби құзыреттіліктің теориялық негіздері мен құрылымын, кәсіби құзыреттілікті дамыту технологияларын, кәсіби құзыреттілікті дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын қарастырады. Инновациялық білім беру ортасының мүмкіндіктерін кәсіби құзыреттілікті дамыту факторы ретінде анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсатқа арналған шет тілі

    Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті академиялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: академиялық мәтінді жазу, ағылшын тілінде дәрістерді тыңдау және конспектілеу, ағылшын тілінде мақалалар жазу және жариялау дағдысы, академиялық презентация форматында көпшілік алдында сөйлеу дағдысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көліктегі ғылыми зерттеулердің негіздері

    Ғылым және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Ғылым әдістемесі. Ғылыми білімнің ерекшелігі. Ғылыми критерийлер. Ғылыми білімнің негізгі формалары. Техникалық зерттеу: мәні, негізгі сипаттамалары, жіктелуі. Техникалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Теориялық зерттеудің ғылыми әдістері. Техникалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Ғылымижұмысқақойылатынталаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі - білім алушыларды арнайы пәндерге оқытуға бағытталған қойылған міндеттерді шешудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін білім, дағдылары мен әдіс-тәсілдер, ережелер кешені

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіптік даму акмеологиясы

    Бұл курс тұлғаның кәсіби дамуының акмеологиялық тұжырымдамасын және кәсібилікке жету жолдарын зерттейді. Кәсіби қызмет құрылымын, кәсіби қызмет құрылымындағы кәсіби "акмеге" қол жеткізудің мәнін, түрлерін, критерийлері мен шарттарын, сондай-ақ акмеологиялық технологиялар мен кәсіби акмеограмманы қарастырады. Кәсіби дамуға қол жеткізу критерийлерін анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық білім беру технологиялары

    Инновациялық білім беру технологиялары білім беру мекемелерінде педагогикалық және басқарушылық жаңалықтарды: оқытудың, тәрбиенің, басқарудың жаңа мазмұнын; жұмыстың жаңа тәсілдерін, жаңа құралдарды, ұйымдастырушылық формаларды әзірлеу және енгізу арқылы педагогикалық іс-әрекеттін (және осы іс-әрекетті басқарудың) мақсатты, мағыналы өзгеруін білдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Қазақ (орыс) кәсіби әдеби тілінің барлық нормаларын сақтай отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; мамандық бойынша кәсіби мәтіндерді оқу кезінде әртүрлі функционалдық стильдегі кәсіби мәтіндердің мағыналық құрылымдық ерекшеліктері туралы білім, коммуникативтік дағдылар және сөйлеу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілінде сөйлеуін қалыптастырады. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу тәртібі ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі заманауи технологиялар

    Заманауи технологиялар білім алушыларға білім беру процесінің неғұрлым белсенді қатысушылары болуға, ал педагогтарға оқыту мен тәрбиелеудің жаңа тәсілдерін, әдістерін, модельдерін жасауға мүмкіндік береді. Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру үшін технологиялық құралдарды пайдалану оқу нәтижелерінде елеулі өзгерістерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Оқытушылар оқу процесін ұйымдастырудың жаңа модельдерін жүзеге асыруға мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Автомобиль теориясы

    Автомобильдердің негізгі тартымдық, кинематикалық және отын-экономикалық параметрлерін анықтау әдістемесі, жұмыс режимдері мен ұзақ мерзімділігіне әсер ететін факторлар, автомобильдердің тартымдық сынақтарын жүргізу әдістемесі; көлік-технологиялық құралдардың тораптарын, агрегаттары мен жүйелерін есептеу әдістемесі мен қолданбалы бағдарламалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тракторлар және автомобильдер

    Машиналардың конструктивтік ерекшеліктері мен жұмыс жағдайларын салыстыру, трактордың және автомобильдің өзінің функционалдық мақсатына сәйкестік қасиеттерін анықтау, техниканы пайдаланудың түрлі жағдайларында жанар-жағар май материалдарының маркаларын салыстыру қабілетіне ие болу. Агроөнеркәсіптік өндірісте машиналарды тиімді пайдалану және олардың пайдалану жұмыс режимдері, технологиялық қасиеттері үшін қажетті қозғалтқыштар, тракторлар мен автомобильдерді сынау, теория және есептеу негіздерін үйрену дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері мен бағыттары, сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қосымша кәсіби білім алу және жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру үшін тілдерді пайдалану;
  • Электротехникалық, электр машиналары мен аппараттарын, электрондық техниканы пайдалану және диагностикалау. Бөлшектер мен тораптардың агрегаттар мен машиналардың сапасын бақылау және басқару үшін аспаптардың түрлерін таңдау;
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, қоғамның тұрақты дамуы үшін философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық, экологиялық білім негіздерін анықтау және сипаттау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынасты қолдану.
  • Білім алушыларды даярлау саласына сәйкес өндірістік оқыту сабақтарын жүргізу, оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, өндірістік оқыту сабақтарын өткізе білу, білім алушылардың кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру, кәсіптік даярлаудың әртүрлі кезеңдерінде оқытуды бақылауды жүзеге асыру.
  • Статистика, кинематика және динамика заңдары негізінде құрылымдағы элементтерді беріктікке, қаттылыққа, тұрақтылыққа есептеуді жүргізу. Бөлшектерді, түйіндерді және механизмдерді құрастыру.
  • Өндірістік проблемаларды анықтау және кәсіби міндеттерді шешу үшін жаратылыстану білімі мен әдіснамасының негіздерін пайдалану;
  • Заманауи машиналар мен жабдықтарды, автомобиль көліктерін пайдалану техникалық қызмет көрсету кәсіпорындарын жобалау. Сала технологиясының және ондағы жеке мамандықтың ерекшеліктерін анықтау; Көлік құралдарына техникалық қызмет көрсету бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру;
  • Педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын және білім алушылар мен топты басқару тәсілдерін меңгеру, тұлғаның кәсіби қалыптасуының психологиялық ерекшеліктерін, еңбек мотивациясын және адамның кәсіби қызметінің аспектілерін зерделеу, кәсіби құзыреттілігін көрсету.
  • Оқу-тәрбие процесін басқара білу, Оқу-бағдарламалық құжаттаманы әзірлеу және оларды білім беру мазмұнын қалыптастыру үшін пайдалану, білім алушыларымен тәрбие жұмысын жүргізу;
  • Конструкторлық құжаттаманың түрлерін оқып, ЕСКД стандарттарының талаптарына сәйкес сызбаларды, сызбаларды орындау, сызбаларды жасау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану. Еңбек заңнамасы негізінде және еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария және өрт қорғау ережелері мен нормаларына сәйкес жұмыстарды орындау;
  • Білім алушылардың зерттеу жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастыру;
  • Өз қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, инклюзивті білім берудің, экономикалық, құқықтық білімді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін пайдалана білу.
Top