Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08104 Фитосанитарлық қауіпсіздік в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Физика негіздері

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары математика

    Пән математикалық талдау негіздерін қарастырады. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негіздері. Матрицалық алгебра, Аналитикалық геометрия және математикалық талдау, статистикалық деректерді жинау және өңдеу, Ақпарат теориясы, сандар теориясы. Функцияны дифференциалдық және интегралдық есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Организмдердің жалпы биологиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерліктегі экономика, құқық және қаржы

    Пән студенттерде экономикалық, құқықтық және қаржылық факторларды ескере отырып, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің негізгі аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында бизнесті ұйымдастыру мен басқарудың заманауи тәсілдері, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, сондай-ақ кәсіпорындардың тұрақты дамуы үшін қажетті қаржы құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    Пән сорттардың, будандардың, мәдени өсімдіктердің формаларының алуан түрлілігін, олардың биологиясының ерекшеліктерін және оларды өсірудің ең жақсы әдістерін зерттейді, бұл ең аз еңбек және материалдық шығындармен жоғары өнімділік пен сапаны қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Организмдердің жалпы биологиясы 2

    Курс жүйелі ұйымдастыру принциптерімен танысуға бағытталған. сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін дене функцияларын саралау, интеграциялау. Жануарлар мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу; жануарлардағы физиологиялық процестердің ерекшеліктерін зерттеу; организмнің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы энтомология

    Курс жәндіктердің биологиясы мен физиологиясын зерттейді. Қолданбалы энтомологиялық пәндердің ғылыми негіздерін ашады. Пән жәндіктердің морфологиясын, физиологиясын, биологиясын, систематикасы мен жіктелуін, экологиясын саралайды және жалпылайды. Жәндіктердің ерекшеліктерін, олардың формаларының әртүрлілігін көрсетеді. Ауыл шаруашылығы дақылдарына әсер ету кезінде зияндылыққа баса назар аударылады. Жәндіктердің 1 млн. түрін жіктейді, жыл сайын жәндіктердің 7-8 мыңға дейін жаңа түрі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдылықтарын, химиялық процестердің жүру заңдылықтарын, ерітінділерді, ерітінділерде жүретін реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін, комплексті қосылыстардың қасиеттерін, биогендік элементтерді; қаныққан, қанықпаған және ароматты көмірсутектер, галогенді көмірсутектер, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар – спирттер, эфирлер, альдегидтер және кетондар, карбон қышқылдары, полифункционалды қышқылдар, көмірсулар; құрамында азот бар органикалық қосылыстар – аминдер мен аминқышқылдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Молекулалық және жасушалық биология 1

    Бұл пән молекулалық, жасушалық өзін-өзі ұйымдастыру, тірі жүйелердің көбеюі, дамуы, су молекулаларының, көмірсулардың, липидтердің, аминқышқылдарының, белоктардың, нуклеин қышқылдарының қасиеттері мен құрылысының негіздері оқытылады. Молекулалық биологияның орталық догмасы, оны құрайтын процестер – репликация, транскрипция, трансляция, жасуша теориясы, жасушалық цикл қарастырылады. Мембрананың қасиеттері, тасымалдануы, мембрана потенциалы, мембраналық рецепторлар, зат алмасу алғашқы мәліметтері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Пән ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, минералдардың және витаминдер мен гормондардың биохимиясын зерттейді; организмдерде болатын химиялық өзгерістердің мәнін, олардың реттелу механизмдерін және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін қарастырады; теориялық және эксперименттік зерттеу әдістері. Биологиялық материалдағы биоактивті заттардың сапалық және сандық талдауын зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Егін және өсімдік шаруашылығы

    Топырақ тұжырымдамасы және оның құнарлылығы. Топырақтың өсімдіктердің, судың және ауа қасиеттерінің тұрмыс жағдайы. Негіздерді өңдеу. Өңдеудегі технологиялық операциялар. Егін өсірудің ғылыми негіздері. Өсімдік өсірудің қарқынды технологиясы. Топырақтың эрозияға ұшырауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Python тілі және деректерді талдау

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауылшаруашылығы энтомологиясы

    Пән өсімдік зиянкестері туралы сұрақтарды қарастырады. Биология, экология, даму, таралу және олардың зияндылығын ескере отырып, жәндіктердің әртүрлілігін зиянкестердің негізгі түрлеріне бөледі. Оларға қарсы күрес бойынша агротехникалық, биологиялық, химиялық іс-шаралардың тәсілдерін, құралдарын және кешенін ұсынады. Курстың келесі пәндермен пәнаралық байланысы бар: өсімдіктерді қорғау және карантин, Фитосанитарлық мониторинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Молекулалық және жасушалық биология 2

    Бұл пәннің шеңберінде молекулалық және жасушалық өзіндік ұйымдасу негіздері, автотрофияның, фотосинтездің, фототыныс алудың, хемосинтездің молекулалық негіздері зерттеледі. Дене жасушаларының әртүрлілігі, жасушалардың дифференциациясы және детерминациясы зерттеледі. Эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелеті, эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелетінің белоктары қарастырылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ұлпалары, жасушадан тыс матрица және оның компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология, тіршілік әрекетінің негіздері және ТДМ

    Пән ағзалардың тіршілік ету орталарымен өзара әрекет ету заңдылықтарын, экология ғылымының басқа бағыттармен байланысын, биосфераның әртүрлі бөліктерінде биогеоценоздардың тіршілк етуі мен дамуының заңдылықтарын, тұрақты даму мақсаттары, адамзаттың ғаламдық проблемалары және оның шешу жолдары, техносферада адамның өмірі мен денсаулығын сақтауға байланысты сұрақтарды, техногенді және табиғи жағдайда пайда болатын қауіп қатерлерден қорғану және қолайлы жағдай жасауды оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика, онтогенез, филогенез

    Пән генетикалық ақпарат мәселелерін, генетикалық ақпараттың молекулалық табиғаты мен көрінісін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін қарастырады. Жасуша деңгейінің маңыздылығын және оның тұқым қуалаудағы орталық рөлін, ұрықтанудан ересек өмірге дейінгі ағзаның өсуі мен дамуын, генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Пән биологиялық деректердің алуан түрлілігімен, оларды мамандандырылған бағдарламаларды қолдана отырып талдау мүмкіндіктерімен таныстырады. Биология және медицина бойынша негізгі мәліметтер базасын және оларға енгізілген биоинформатикалық талдау бағдарламаларын көрсетеді. ДНҚ тізбегінің полиморфизмін талдауды,популяциялық - генетикалық деректерді талдауды, биологиялық деректерді жинау және тіркеу әдісін, ұтымды шешімдер қабылдау үшін биологиялық ақпаратты пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осының негізінде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды дамытады. Пән заңнама негіздерін зерттейді; нормативтік-құқықтық актілер, моральдық-құқықтық нормалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект қағидаттары, тарихы, этикасы, мәтін өңдеу, компьютерлік көру, шешім қабылдау жүйелері, логика, жоспарлау, сонымен қатар GPT, IBM Watson, Microsoft Azure AI сияқты платформаларды қолданып деректерді талдау және процестерді автоматтандыру әдістері қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы

    Пәні жануарлар мен өсімдіктер экологиясы тірі организмдердің (өсімдіктер, жануарлар мен адамдар) қоршаған ортамен өзара әрекеттесу және өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттейді. Біздің планетамызда әрбір тірі организм белгілі бір аумақта өмір сүреді және қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсерін үнемі сезінеді. Қоршаған ортаның ағзаның құрылымы мен тіршілік әрекетіне, оның мінез-құлқына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді химиялық қорғау

    Пән өсімдіктерді қорғаудың химиялық әдісінің қазіргі жағдайын қарастырады. Пестицидтердің жіктелуін, агрономиялық токсикология негіздерін, санитарлық-гигиеналық талаптарды және өсімдіктерді қорғаудың химиялық құралдарын қолдану регламенттерін ұсынады. Пестицидтерді қолданудың физика-химиялық негіздерін және олардың қоршаған ортаға әсерін, қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, организмдердің зиянды түрлерінен қорғау үшін химиялық заттарды ұтымды пайдалану нысандарын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылығы фитопатологиясы

    Пән ауылшаруашылық өсімдіктерінің ауруларымен, қоздырғыштардың негізгі түрлерімен, олардың биологиясымен, экологиясымен, дамуымен, таралуымен және зияндылығымен таныстырады. Аурулардың дамуын, таралуын зерттеуді, бақылауды, есепке алуды қамтитын мониторингтік іс-шаралар жүйесі бойынша теориялық білімнің, іскерліктің және дағдылардың негіздері қалыптастырылады. Оларға қарсы күрес бойынша агротехникалық және химиялық іс-шаралар кешенінің тәсілдері мен құралдары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы физика-химиялық әдістер

    Пән биологиядағы зерттеудің негізгі физика-химиялық әдістерін зерттейді. Студенттер талдаудың оптикалық әдістерін, люминесценцияның мәнін, молекулалар мен заттарды бөлу әдістерін (диализ, электродиализ, ультрафильтрация, электрофорез) меңгереді. агарозадағы ақуыздардың фракциясы және ПААГ). Газ және сұйық, қағаз, ион алмасу хроматографиясы әдістерімен бөлудің және шоғырландырудың негізгі әдістері. Кондуктометрия, потенциометрия, вольтамметрия, нефелометрия, турбидиметрия, рефрактометрия әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық биология

    Пән ғылымның пәнаралық бағытын зерттейді, онда зерттеу объектісі әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелер болып табылады, мұнда математикалық биологияның математикалық аппараты дифференциалдық теңдеулер теориясы және математикалық статистика болып табылады. Сондай-ақ, модельдеудің негізгі тұжырымдамалары қарастырылады және модельдер мен эксперименттік деректер арасындағы байланыстарды талқылауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығы дақылдарының аурулары

    Курс әртүрлі этиологиядағы (инфекциялық емес, вирустық, фитоплазмалық, бактериялық, саңырауқұлақ) өсімдік ауруларының фитосанитариялық мониторингі мен диагностикасын жетілдірудің бағыттары мен мысалдарын талдайды, жинақтайды. Ауылшаруашылық жерлеріндегі зиянкестер мен ауруларды бақылау үшін дрондарды (ұшқышсыз ұшу аппараттарын), ғарыштық және аэротүсірілімдерді пайдалануды қарастырады. Ауруды анықтау әдістері мен технологиялары ашылады: ауруларды визуалды диагностикалауға арналған ақпараттық компьютерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді қорғау бойынша ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән өсімдіктерді қорғау және карантин саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Эксперимент жасау, деректерді жинау және талдау, ғылыми жұмыстар мен есептерді ресімдеу әдістері зерттеледі. Фитосанитарлық мәселелерді шешудің заманауи тәсілдеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері

    Пән талдаудың физика-химиялық әдістерін оқытуға бағытталған, әдістердің жалпы сипаттамасын қарастырады, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы фитопатология

    Курс өсімдік аурулары, олардың мәні мен зияндылығы, жіктелуі туралы ұғымды ашады. Фитопатологияның тарихи даму жолын қорытындылайды, өсімдік аурулары мен оларды жіктеу принциптерін ашады: өсімдіктердің жұқпалы аурулары. Патологиялық процестің сипаттамаларын көрсетеді.Талданады: паразитизм эволюциясы және түрлері; вирустар өсімдік ауруларының қоздырғышы ретінде. Өсімдік ауруларына қарсы қорғаныс шаралары жүйесінің мәселелері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық модельдеу әдістері

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фитосанитарлық анализ талдау

    Пән өсімдіктердің зиянкестерімен, ауруларымен және арамшөптерімен ошақтарды, алаңдарды, оның қоныстану (жұқтыру) дәрежесін анықтау үшін шаруашылық аумағындағы ауыл шаруашылығы дақылдары мен алқаптарына практикалық фитосанитариялық мониторинг жүргізу негіздерін зерделейді. Карантиндік фитосанитариялық режимді жүргізу үшін фитосанитариялық талаптарды әзірлеу. Зиянды организмдердің әсер ету қорытындылары бойынша АФР биологиялық және экономикалық деректерін бағалау үшін карантиндік фитосанитариялық шаралардың критерийлері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиядағы латын тілі

    Курс биологиялық терминдерді (зоологиялық, анатомиялық, ботаникалық және микробиологиялық) қалыптастыратын лексикалық және грамматикалық элементтерді қарастырады; мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді оқу кезінде коммуникативтік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; студенттерге олардың терминологиялық сауаттылығының жүйелік негіздерін береді; өзінің практикалық және ғылыми қызметінде латын терминологиясын саналы және еркін қолдана алатын маман дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі

    Пән ағылшын тілінде сәйкес мамандық тіліне арналған жалпы ғылыми терминология мен терминологияны меңгеруге бағытталған, коммуникативті әрекет түрлеріне сәйкес дағдыларды дамытады: мамандық бойынша түпнұсқа мәтіндерді толық түсініп оқу, дайындық бағытының мәселесі бойынша эссе жаза білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Агрохимия және топырақтану

    Топырақтану ғылым ретінде. Топырақтану топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамын, қасиеттерін, географиялық таралуы мен тиімді пайдаланылуын зерттейді. Топырақтың минералдық және механикалық құрамы. Топырақтың органикалық заттары. Топырақтүзілу факторлары. Топырақтың химиялық құрамы. Топырақ коллоидтары және топырақтың сіңіру қабілеті. Топырақтың морфологиялық белгілері. Топырақ құрылымы. Топырақтың физикалық, физика-механикалық құрамы, топырақтың су, жылу және ауа режимдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биометрия

    Пән биометрияның негізгі әдістерін, алынған нәтижелерді өңдеудің математикалық және математикалық-статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған, бұл белгілер мен құбылыстардың өзгергіштігін, тұқым қуалаушылығын, олардың арасындағы байланыс пен тәуелділікті анықтауға және нәтижелердің сенімділігін бағалауға, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдаудың статистикалық әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктерді биологиялық қорғау

    Курс өсімдіктерді биологиялық қорғаудың мәнін, мақсаты мен міндеттерін, даму тарихын, биометодтың қазіргі жағдайы мен перспективаларын оқытады. Биоценоздардағы зиянды және пайдалы буынаяқтылар санының динамикасы, өсімдіктерді қорғауда қолдану принциптері, дала және жеміс-жидек дақылдарының, орман екпелерінің зиянкестерінің энтомофагтарының түрлік құрамы мен даму биологиясы талданады. Биоагенттерді жаппай өсіру және практикалық қолдану технологиялары ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақтану

    Топырақтану негіздерін білу, топырақ жамылғысы қалыптасуының негізгі заңдылықтары, оның физикалық-химиялық қасиеттеріне әсері, топырақтанудың егіншілік және өсімдік шаруашылығымен байланысын түсіндіру. Нәтижесінде топырақты дұрыс атау, оның агрономиялық құнды қасиеттерін сипаттау, органикалық заттардың түзілуі мен қорын молайту, оңтайлы үрдіс параметрлерін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сақтау кезінде өсімдік өнімдерінің зиянкестері мен аурулары

    Пән ауылшаруашылық дақылдарына және жалпы өсімдік өнімдеріне зиян келтіретін зиянкестердің негізгі кластары мен отрядтарын ажыратады және сипаттайды. Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің фитофагтарының таралу жолдары мен формаларын және зияндылық дәрежесін талдайды және жинақтайды: биологиялық ерекшеліктері, экологиялық талаптары, зақымдану белгілері, олардың санын реттейтін факторлар. Зиянды организмдердің алдын алу және оларды қорғау бойынша іс-шаралар ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау

    Pandas деректерді талдау кітапханасын және статистикалық есептеулерге арналған R бағдарламалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеуге арналған пакетті және сандық талдау үшін Scilab қолданбасын пайдаланып дерекқорларды зерттейді; ауыл шаруашылығы және биоресурстар саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін осы құралдарды қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктерді қорғаудағы цифрлық технологиялар

    Пән өсімдіктерді қорғау жүйесінде қолданылатын заманауи цифрлық технологияларды зерттеуге бағытталған: қашықтықтан зондтау, ГАЖ, зиянды организмдерді бақылау жүйелері, агроөндірісті Автоматтандыру және роботтандыру, фитосанитарлық тәжірибеде шешім қабылдау үшін деректерді талдау және түсіндіру. Агроценоздардың фитосанитарлық жағдайын болжау, диагностикалау және басқару үшін бағдарламалық шешімдерді қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биофизика

    Тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық үрдістерді (молекулалық, жасушалық, ағзалық, тұтас ағза), тірі материяға сыртқы ортаның физикалық факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін біледі; жасушаны және ағзаның тіршілікке қажетті жүйелерді биофизикалық зерттеудің негізгі әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арамшөптердің биологиясы және таксономиясы

    Пән арамшөптердің биологиялық топтарын зерттейді. Арамшөптер ауылшаруашылық алқаптарында өмір сүретін және өнімнің мөлшері мен сапасын төмендететін жабайы өсімдіктер деп аталады. Бітегіштер-бұл егістікте өсірілмейтін мәдени түрлерге жататын өсімдіктер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    Пән метеорологиялық жағдайлардың ауылшаруашылық өндірісінің объектілерімен және процестерімен өзара әрекеттесуіндегі, агрометеорологиялық көрсеткіштерді өлшеуге арналған бақылаулар мен аспаптарды, дақылдардың вегетациялық кезеңіндегі агрометеорологиялық бағалау әдістерін және өсімдік шаруашылығы мақсаттары үшін аумақтарды агроклиматтық бағалауды, болжамдарды, сондай-ақ олардың ауылшаруашылығы өсімдіктеріне зиянды әсерін әлсірету тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылығындағы ГАЖ технологиялары

    Пән ауылшаруашылық жерлері мен ресурстарын бақылау, басқару және талдау үшін геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдануға арналған. Кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру әдістері, қашықтықтан зондтауды қолдану, топырақты, өсімдіктерді және су ресурстарын картаға түсіру зерттеледі. Ауылшаруашылық процестерін оңтайландыру, өнімділікті арттыру, тәуекелдерді басқару және жер ресурстарын тұрақты пайдалануды жоспарлау үшін ГАЖ қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестерін болжау

    Пән а/ш дақылдарының инвазивті организмдерін анықтауға бағытталған. Болжау негізінің мәнін және олардың жіктелуін ашады. Болжамдарды ақпараттық қамтамасыз ету, өсімдіктердің зиянды организмдерінің дамуын болжау негіздері ұсынылған. Карантиндік объектілердің болуына Егістер мен өсімдік шаруашылығы өнімдеріне сараптама жүргізу алгоритмі. Ауыл шаруашылығы алқаптарының фитосанитариялық жай-күйін басқару негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктердің зиянкестерін анықтау және есептеу әдістері

    Курс аса қауіпті зиянкестердің (шегіртке және басқа жәндіктер) санын азайту үшін мониторингті ұйымдастыру негіздерін және агротехникалық іс-шараларды және анықтау әдістерін; ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің зиянкестерді жоюды жүргізуін ұйымдастыруды; өсімдіктерді қорғаудың оңтайлы құралдарын (пестицидтер, стимуляторлар, биофабрика) таңдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығындағы ақпараттық технологиялар

    Пән жаңа құралдарды қолдану арқылы өсімдік шаруашылығында ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолдануға үйретуге, ауыл шаруашылығын ақпараттандырудың негізгі бағыттарын іске асыруға, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру үшін деректер базасын құруға, статистикалық және қолданбалы бағдарламаларды зерттеуге, егістік өнімділігін бағалауға, топырақты агрохимиялық зерттеуге, материалдарды сараланған түрде енгізуге, вегетациялық кезеңнің спутниктік мониторингіне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдік қорғаудағы биотехнология мен молекулалық биологияның заманауи әдістері

    Курс биопрепараттар өндірісінің биотехнологиясы ұғымы мен әдістерін қарастырады. Өсімдіктерді қорғауда қолдану мақсатында биологиялық өнімдерді әзірлеу және құру мүмкіндіктеріне байланысты өзекті мәселелердің шешімдері талданады. Аналитикалық және синтетикалық әдіснамалар, биологиялық инженерия, биотехнология тірі организмдерді биологиялық препараттар ретінде зерттеу және қолдану үшін молекулалық биологияның даму саласы ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиянды нематодалар, кенелер және кеміргіштер

    Пән фитонематодтардың морфологиясының, биологиясының және анатомиясының әртүрлілігі мен ерекшеліктерін көрсетеді. Таксономия мен жіктеудің негіздерін ашады: дәнді дақылдарға зиян келтіретін нематодтар; көкөністерге, техникалық дақылдарға, картопқа және шампиньон мәдениетіне зиян келтіретін; жеміс-жидек, цитрус және гүл дақылдарына зиян келтіретін. Дақылдарды зиянды нематодтардан қорғау шараларының алгоритмі ұсынылған. Ауылшаруашылық дақылдарына зиян келтіретін кенелер жалпыланған және ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гербология.

    Пән еліміздің фитосанитарлық қауіпсіздігі үшін бағдарланған ғылымның практикалық мәселелерін қарастырады. Арамшөптердің сипаттамалары олардың жіктелуі және арамшөптерді анықтау әдістері қарастырылады. Агробиологиялық топтардың білімі жалпыланады, олардың өкілдеріне сипаттама беріледі: жас және көпжылдық арамшөптер, паразиттік және жартылай паразиттік, улы арамшөптер. Арамшөптермен күресу шаралары, арамшөптермен күресудің ұйымдастырушылық және алдын алу шаралары ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы және өсімдік қорғаудағы биотехнология

    Курс технологиялық мәселелерді шешу үшін тірі организмдерді, олардың жүйелерін немесе олардың тіршілік ету өнімдерін пайдалану мүмкіндіктерін, сондай – ақ гендік инженерия әдісімен қажетті қасиеттері бар тірі организмдерді құру мүмкіндіктерін және оларды қазіргі биологиялық ғылымның-молекулалық және жасушалық биологияның, генетикалық инженерияның, геномиканың, биоинформатиканың жетістіктеріне негізделген адамның практикалық іс-әрекетінде пайдалану мүмкіндіктерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Карантиндік ағзалар және олармен күресу шаралары

    Бұл пән карантиндік зиянкестердің зияндылығы, географиялық таралуы, биологиясы мен экологиясының ерекшеліктері, олардың ықтимал ену жолдары және олардың таралуы мен таралуының алдын алу шаралары туралы қажетті ақпаратты береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік иммунитеті

    Курс өсімдіктердің иммунитетінің негіздерін ашады, аурулар мен зиянкестерге төзімді с.-х. дақылдарының белгілерін көрсетеді. Өсімдіктердің иммунитетінің жалпы мәселелері, оның ішінде аурулардың пайда болу және таралу себептері, заңдылықтары, қоршаған орта жағдайларының әсері туралы түсінік жалпыланады. Оларды тиімді пайдалану жолдары мен өсімдіктерден индукцияланған иммунитетті алу әдістері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылық бүріккіштерге қойылатын технологиялық және техникалық талаптар

    Курс кәсіпорынның тракторлары мен автомобильдер паркін бүріккіштермен толықтыру және пайдалану әдістері туралы білімді қалыптастырады. Агроөнеркәсіптік өндірісте машиналарды тиімді пайдалану үшін қажетті бүріккіштерді сынау қозғалтқыштарының теориясы мен есептеу негіздерін және олардың жұмыс режимдерін, технологиялық қасиеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығын механикаландыру

    Пән ауыл шаруашылығы өндірісіндегі технологиялық процестерді механикаландыру, тракторларды, автомобильдер мен ауыл шаруашылығы машиналарын орналастыру, Технологиялық реттеу және ауыл шаруашылығы машиналарын жұмысқа дайындау бойынша қажетті білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының ауруларын болжау

    Пән өсімдіктер ауруларын диагностикалау, өсімдіктерді аурулардан қорғау жүйесін жетілдіру мақсатында аурулардың даму дәрежесін және олардың таралуын айқындау негіздерін; фитопатогендермен ауыл шаруашылығы дақылдарының зақымдану белгілерін, аурулармен ауыл шаруашылығы дақылдарының зақымдануын сәйкестендіру әдістерін, аурулардың таралуы мен дамуын есепке алуды, болжамдардың түрлерін, зияндылықтың экономикалық шектерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің ауруларын анықтау және есепке алу әдістері

    Пән өсімдік ауруларын анықтау және есепке алу үшін агротехникалық технологиялар мен фитосанитарлық әдістер мен іс-шараларды ашады. Биологиялық және химиялық препараттардың көмегімен тұқым мен отырғызу материалын дезинфекциялау тәсілдерін көрсетеді. Термотерапия. Химиотерапия.Дезинфекциялау мен сауықтыруда молекулалық және жасушалық биологияның заманауи әдістерін қолдану (вируссыз, микроклоналды өсіру).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инфекциялық ауруларға өсімдіктің иммунитеті

    Пән өсімдік ағзасының бөгде құрылымдарға (антигендерге) реакциясының иммунитетінің негіздерін қарастырады: бұл реакциялардың механизмдері, олардың көріністері, қалыпты және патологиядағы ағымы мен нәтижесі. Зерттеу және емдеу әдістері, иммундық жүйенің құрамдас бөліктерінің әртүрлілігі және олардың организмнің ішкі ортасын антигендердің енуінен қорғаудағы рөлі, органикалық молекулалардың антигендік қасиеттері туралы түсінік берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өсімдік ауруларының белгілерін , жіктеу критерийін, өсімдіктердің жұқпалы емес және жұқпалы ауруларының этиологиясын анықтай және анықтай білу. Аурулардың дамуын, таралуын зерттеуді, байқауды, есепке алуды және оларды болжау негіздерін қамтитын мониторинг пен сараптама жүргізу негіздерін білу және ауыл шаруашылығы дақылдарының егістіктерінде өсімдік ауруларына қарсы қорғау іс-шараларын әзірлеу.
  • Ауылшаруашылығы дақылдарының өнімін сақтауға бағытталған өсімдіктерден зиянкестерден, арамшөптерден және өсімдік ауруларынан қорғау, сондай-ақ, карантин саласындағы мемлекеттік реттеу жөніндегі заңнамалық база бойынша ақпаратты интерпретациялау. Инфекциялық фон құру, өсімдіктердің ауру қоздырғыштарымен және зиянкестермен зақымдануын есепке алу дағдыларын көрсете білу, карантиндік зиянды ағзалардың түрлерін және карантиндік іс-шараларды дақылдар биологиясымен ұштастыра отырып саралау.
  • Топырақтың агрофизикалық және су қасиеттерінің көрсеткіштерін білу және анықтай білу, егістіктердің ластануын есепке алу және картаға түсіру, арамшөптердің кешенді шараларын, ауыспалы егіс және топырақты өңдеу жүйелерін әзірлеу, араларды өсіру әдістерін, ара шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясын білу, ара өсімдіктері бойынша агрофитоценоздардағы жағдайдың жай-күйі мен ықтимал дамуын талдау, арамшөптерді, олардың диагностика, олармен күресу әдістері мен әдістері
  • Химия мен биохимияның фактілері мен теориялық заңдылықтарын түсінумен білімді қолдану, есептерді шешу, реакция теңдеуін құру техникасын меңгеру, химияны білуге байланысты мәселелерді бағдарлау және ғылыми зерттеулер жүргізу, өндірістік міндеттерді орындау кезінде заманауи аппаратураны пайдалану дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметте механиканың, термодинамиканың, электромагниттік құбылыстардың негізгі заңдарын пайдалану.
  • Топырақ пен өсімдіктердің химиялық құрамын талдай білу және топырақтың тиімді құнарлылығының жай-күйін біріктіре білу. Егіннің сапасын жақсарту үшін өсірілетін дақылдың максималды өнімділігін қамтамасыз ету үшін тыңайтқыштардың түрлері мен әдістерін білу. Метеорологиялық ақпараттың түрлерін білу және оларды ауыл шаруашылығы өндірісі процесінде ауыл шаруашылығы дақылдарының агротехникасының элементтерін түзету үшін пайдалана білу.
  • Энтомология бойынша іргелі ғылыми негіздерді білу оның ішінде : жәндіктердің биологиялық ерекшеліктері, формаларының әртүрлілігі және қоршаған ортамен қарым-қатынасы, фитосанитариялық мониторинг пен болжамның ерекшеліктері, өсімдік зиянкестері санының маусымдық және көпжылдық динамикасы, өсімдік зиянкестерін анықтау әдістемесін, оларды диагностикалауды, өсімдіктерді қорғау әдістері мен тәсілдерін білу, зиянды нематодтардың санын есепке алуды ұйымдастыра және жүргізе білу, кенелер мен кеміргіштер, экологиялық және экономикалық орындылығын ескере отырып, санитарлық-сауықтыру және қорғау шараларын тағайындау және жүргізу.
  • Қазақ/орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру: ұғымдарды, ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) тиісті әлеуметтік және мәдени контексттерде түсіну, білдіру, түсіндіру
  • Өсімдіктерді қорғаудың химиялық және биологиялық әдістері, қазіргі пестицидтердің ассортименті мен қасиеттері, энтомофагтар мен акарифагтардың түрлік құрамы, ауыл шаруашылығы дақылдарының, ашық және қорғалған топырақ дақылдарының зиянкестерімен күресу тиімділігінің деңгейлері бойынша теориялық және практикалық білімді қолдану. Агроценоздағы фитосанитарлық жағдайды талдаңыз және дақылдарды интеграцияланған қорғау жүйесіне биоагенттерді ұтымды пайдалану.
  • Ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде өсімдік ағзасы бойынша ғылыми зерттеу әдістерін білуді көрсету, олардың морфологиялық сипаттамаларын, ауылшаруашылық өнімдерінің сапасын жақсарту үшін физиологиялық құбылыстарды негіздеу, генетика, онтогенез және филогенез, Биотехнология негіздерін, микроорганизмдерді микробиологиялық және микологиялық зерттеу әдістерін және оларды өсімдікті қорғау үшін биологиялық өнімдер өндірісінде қолдану.
  • АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеу бойынша жұмыс дағдыларын қолдану, кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды байланыстыру және қолдану. Деректерді манипуляциялау және визуализациялау үшін Математикалық логика мен сандар теориясының, статистика мен математикалық модельдеудің негіздерін меңгеру; эксперименттердің, бақылаулар мен есептердің сандық нәтижелерін өңдеу және талдау, Python бастапқы кодын өңдеу және басқару.
  • Сақтау, тасымалдау кезеңінде өсімдік шаруашылығы өнімін және оны қайта өңдеу өнімдерін қорғау әдістері мен тәсілдерін білу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу, егістік, көкөніс дақылдарын өсірудің бейімделу технологияларын егіншілік заңдары негізінде және өнімділіктің төмендеуіне себеп болатын факторларды ескере отырып енгізу дағдылары мен технологияларын меңгеру. Бау-бақша питомниктерін отырғызу, көшеттер мен көшеттерді өсіру, бақшаны отырғызу және күту технологиясы туралы білімге ие болу.
  • Экономикалық және құқықтық білімге жүгінуге , кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға қабілетті. Әлеуметтік-экономикалық жүйені қалыптастырудағы өндірістік менеджменттің негіздерін білу; кәсіпорын менеджменті жүйесіндегі өндірістік менеджмент; өндірісті басқарудағы нарықтық стратегия табиғи жүйелердегі заңдылықтарды, организм мен олардың тіршілік ету ортасы арасындағы байланысты білу; тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы түсініктерге ие болу.
  • Экология, қауіпсіздік, ТДМ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және қаржылық сауаттылық негіздерін түсіну; биофизика мен өсімдіктер иммунитеті бойынша зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану; шешімдерді дәлелдеу; инклюзия құндылықтарына сүйене отырып, кәсіпкерліктің құқықтық, экономикалық және қаржылық аспектілерін ескеру арқылы тұрақты әрі әлеуметтік жауапты даму үшін әрекет ету.
  • Өсімдіктерді егінді сақтауға бағытталған зиянкестерден, арамшөптерден және өсімдік ауруларынан қорғау және карантин саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыру қағидаттарын білу, инфекциялық Фон құру, өсімдіктердің ауру қоздырғыштары мен зиянкестермен зақымдануын есепке алу әдістерін меңгеру, карантиндік зиянкестердің, ауру қоздырғыштары мен арамшөптердің түрлерін және оларға қарсы күрестегі карантиндік іс-шараларды білу
Top