6B08104 Өсімдіктер туралы ғылым және технологиялар в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты өсімдік шаруашылығы саласында мамандар даярлау болып табылады, бағдарлама өсімдіктер мен топырақ туралы іргелі және қолданбалы ғылымдарға негізделген, бұл қауіпсіз өнімдер өндірісінің жаңа агротехнологияларын ілгерілетуге, өсімдіктердің жаңа түрлерін сәйкестендіруге және жіктеуге, ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығын арттыру үшін ресурс үнемдейтін технологияларды енгізуге, ауыл шаруашылығы жерлерін ұтымды пайдалануға, Қазақстанның ауыл шаруашылығы өндірісінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
Пәндер
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Пән ауылшаруашылық өндірісінің негіздерін зерттейді, студенттердің алған кәсібіне кәсіби көзқарасын қалыптастырады және осы білімді ауылшаруашылық өндірісінде дұрыс пайдалану дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән тәртіп қорғау құралдары мен жүйелерін зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал зардаптарынан, сондай-ақ осы зардаптарды жою барысында халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы мен мүлкі үшін төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау үшін қажетті практикалық дағдыларды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика (есептеу)
Пән Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраны зерттейді.Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері.Дифференциалдық теңдеулер. Бірнеше айнымалылардың функциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияға кіріспе
Пән тірі организмдерді (бактериялар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар, жануарлар), олардың құрылымы мен функцияларын, тірі организмдердің пайда болуы мен дамуын, белгілердің мұрагерлік заңдылықтарын, тірі организмдердің бір-бірімен және тіршілік ету ортасымен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биометрия
Пән: өсімдіктер мен биологиялық процестердің өзгеріп отыратын биометриялық көрсеткіштерін, олардың жиынтықта таралуын; статистикалық модельді таңдау үшін математикалық-статистикалық әдістерді қолдануды, оның эксперименттік деректерге сәйкестігін тексеруді және оны қарастырудан туындайтын статистикалық және биологиялық нәтижелерді талдауды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Пән негізгі ұғымдар мен заңдылықтарды, бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын, атомның құрылымын, периодтық заң мен элементтердің периодтық жүйесін, Д.И. Менделеевтің химиялық байланысын, химиялық реакциялардың кинетикасы мен термодинамикасын, химиялық өзара әрекеттесудің мәнін зерттейтін пән, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқытылған пәндердің кәсіби қызметінде химияның негізгі теорияларын, постулаттары мен заңдарын қолдануға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Пән органикалық химияның теориялық негіздерін зерттейді, олар органикалық қосылыстардың құрылымдық теориясы және реактивтілік теориясы, яғни.молекуладағы атомдардың қосылуы, молекуладағы атомдардың өзара әсері және реакциялардың барысы туралы ілім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Топырақтану
Пән органикалық заттарды, сіңіру қабілетін, құрылымын, физикалық қасиеттерін, Топырақтың су, жылу және ауа режимдерін, сондай-ақ органикалық, қатты, сұйық фазалардағы элементтерді анықтаудың заманауи әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер биологиясы
Пән вегетативті және генеративті мүшелердің цитологиялық, анатомиялық және морфологиялық құрылымын, өсімдіктердің көбею түрлерін, морфологиясы мен экологиясын, олардың биосферадағы және адам өміріндегі рөлін, сондай-ақ өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігін және олардың жіктелуін, төменгі және Жоғары өсімдіктердің таксономиясының негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Егіншілік
Пән жерді ұтымды, экономикалық, экологиялық, технологиялық тұрғыдан негізделген пайдалану әдістерін әзірлеу, мәдени өсімдіктерді өсіру үшін оңтайлы параметрлері бар жоғары құнарлылықты қалыптастыру салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биофизика
Пән "топырақ-өсімдік - атмосфераның белсенді қабаты" жүйесіндегі физикалық, физика – химиялық және биофизикалық процестерді, өндіріс процесінің негізгі заңдылықтарын, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздерін, әдістерін, техникалық, математикалық құралдары мен ауылшаруашылық тәжірибелерін, агроэкожүйелердің тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруды, далалық және реттелетін жағдайларда егіншілік пен өсімдік шаруашылығын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақты өңдеу жүйесі
Пән өсімдіктердің өсуі мен дамуы үшін оңтайлы топырақ жағдайларын қамтамасыз ету үшін дақылдарды немесе ауыспалы егістің бу өрісін өсіру кезінде жүйелі түрде жүргізілетін топырақты өңдеу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гистология
Пән әртүрлі органдарда мамандандыру нәтижесінде пайда болатын тіндердің ұйымдастырушылық деңгейіне және тіндердің нақты ерекшеліктеріне тән жалпы заңдылықтарды зерттейді. Жасушалардың, тіндердің және мүшелердің қалыпты құрылымын білу әртүрлі биологиялық, физикалық, химиялық және басқа факторларға ұшыраған кезде олардың бейімделу механизмдерін түсінудің қажетті шарты болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы
Пән өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу саласындағы негізгі міндеттерді; өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды; сақтау және өңдеу кезеңінде өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапалық көрсеткіштерін арттыруды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агрометеорология
Пән агробиология ғылымдары саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру кезінде және өсімдіктерді қорғау жөніндегі маман ретінде кәсіби қызметте топырақ және агрометеорологиялық ақпаратты пайдалану қабілетін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер мен жасушалардың физиологиясы
Пән өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдерін зерттейді: өсімдік жасушасының физиологиясы, су алмасуы, минералды тамақтану, фотосинтез, ашыту және тыныс алу, гетеротрофты тамақтану, заттарды тасымалдау және шығару, өсу және даму, өсімдіктердің қозғалысы, өсімдіктерді қоршаған орта факторларынан, оның ішінде қоздырғыштардан қорғау механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агрохимия
Пән тыңайтқыштардың әртүрлі түрлері мен формаларының қасиеттерін, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, тыңайтқыштарды қолданудың тиімді формаларын, әдістерін, мерзімдерін білуді ескере отырып, өсімдіктердің тамақтануының жақсы жағдайларын жасауды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық және коллоидтық химия
Пән химиялық термодинамиканың негізгі ұғымдарын зерттейді. Термодинамиканың бірінші заңы. Термодинамиканың екінші заңы. Термодинамиканың үшінші заңы. Химиялық реакция жылдамдығы. Катализ. Химиялық тепе-теңдік. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторлар. Ерітінділердің жалпы сипаттамасы. Электролит емес ерітінділер. Электролит өсімдіктері. Күшті және әлсіз электролиттер. Изотоникалық коэффициент. Ерігіштік өнімі. Су әлсіз электролит сияқты. Электрохимия негіздері. Электродтық потенциалға арналған Нернст формуласы. Стандартты электродтық потенциалдар. Гальваникалық элемент және оның ЭМӨ. Гальваникалық элемент үшін Нернст теңдеуі. Металдардың коррозиясы. Электродтардағы процестер. Фарадей Заңдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биохимия
Пән биологиялық химияның құрамдас бөлімдерін, ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, ферменттер, витаминдер және гормондар, зат және энергия алмасуын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микробиология
Пән жасушалық ұйым, микроорганизмдердің генетикасы мен метаболизмі туралы білім алуды, микробтық дақылдармен жұмыс істеу дағдыларын игеруді, микробиологияның басқа биологиялық пәндермен байланысын анықтауды, микробиология саласындағы жаңалықтардың дүниетанымдық және әлеуметтік-этикалық маңыздылығын көрсетуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өсімдік шаруашылығы
Пән ауыл шаруашылығы дақылдарының өндірістік және ботаникалық-биологиялық топтарын зерттейді. Дақылдардың ылғалға, жылуға, жарыққа, қоректік заттарға, топырақтың агрохимиялық қасиеттеріне қатынасы. Өсу және даму кезеңдері органогенез кезеңдері, морфологиялық ерекшеліктері. Дәнді (күздік және жаздық), тамыржемістілерді, түйнекжемістілерді, дәнді-бұршақты және жарма дақылдарын, майлы дақылдар жүгерісін, бір жылдық және көп жылдық бұршақ және дәнді шөптер өсірудің жалпы сипаттамасы, биологиялық ерекшеліктері мен технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ауылшаруашылық өсімдіктерінің вирусологиясы
Пән вирустардың табиғаты мен шығу тегін, олардың химиялық құрамының ерекшеліктерін, генетикасын, құрылымын, морфологиясын, көбею механизмдерін және жасушалық организмдермен өзара әрекеттесуін зерттейді, вирустардың, вироидтердің, фитоплазмалардың негізгі қасиеттері, оларды диагностикалау әдістері және оларды беру әдістері туралы теориялық білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығындағы GIS технологиясы
Пән географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) және географиялық деректерді жобалауды, әзірлеуді және қолдануды көптеген пәндер студенттері немесе ГАЖ кәсіби оқыту бағдарламасына қызығушылық танытқан студенттер үшін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Молекулалық биология
Пән ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қасиеттерін, матрицалық синтездерді, генетикалық материалдың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін, сондай-ақ жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін, олардың органеллаларын, жасушалардың өсу, даму, бөліну және өлу процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін бағдарламалау
Ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздерін, АӨК құрылымын, жалпы экономикалық теорияның негіздерін, ауыл шаруашылығы салаларының ерекшеліктерінің және шаруашылық жүргізудің әр түрлі формаларының а/ш кәсіпкерліктің бағыттарына, түрлеріне, сипатына, мөлшеріне және құрылымына әсерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Агробизнес және кәсіпкерлік негіздері
Пән ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерделейді;алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолданады және аргументтер әзірлеу және зерттеу саласындағы проблемаларды шешу үшін қажетті құзыреттілікке ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауылшаруашылық фитопатологиясы және энтомологиясы
Пән өсімдік ауруларын (фитопатология) тудыратын ағзаларды, аурудың даму ерекшеліктерін, қоздырғыштармен күресу әдістерін, өсімдіктерді емдеу және патологиялық жағдайлардың алдын-алуды зерттейді. Жәндіктердің зиянды түрлерінің шаруашылық маңызы, олардың жүйеленуі, морфологиясы, биологиясы және олармен күресу шаралары туралы білімді қалыптастыру; фитосанитариялық тексеру жүргізу және ауыл шаруашылығы дақылдарын жәндіктер зиянкестерінен кешенді қорғау жүйелерін әзірлеу бойынша дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы микология
Пән саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді организмдердің қазіргі таксономиясының, биологиясының және экологиясының негіздерін зерттейді. Микологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы, саңырауқұлақтардың шығу тегі мен органикалық дүние жүйесіндегі орны туралы мәселелер қарастырылады. Саңырауқұлақтардың экологиялық және трофикалық топтарының ерекшеліктеріне және олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдік шаруашылығындағы IT - технологиялар
Пән IT-технологиялар саласындағы техника ғылымының жаңа жетістіктерін зерттейді: БЛА көмегімен өсімдіктердің дамуын, олардың қоректену деңгейін бағалау, егістіктердің ластануы мен залалдану дәрежесін анықтау, егістіктердің фитосанитариялық жай-күйін бағалауды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер карантин
Пән ҚР-дағы карантиндік объектілердің түрлерін, олардың таралу тәсілдерін, карантинге жатқызылған өнімдердегі карантиндік объектілерді анықтау әдістемесін; карантиндік объектілермен келтірілген экономикалық залалды; карантиндік іс-шаралардың экономикалық тиімділігін; күрес әдістерін оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру
Пән басқару шешімдерін қабылдау үшін, олардың даму динамикасын ескере отырып, кәсіпорынның жұмыс істеуі мен ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелерін зерттейді. Курс теориялық негіздерді зерделеуге және өндірісті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ студенттерде кәсіпорын қызметін қарау мен талдауда, шаруашылық шешімдерді қабылдауда Талдамалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
Пән тұқым өндірісін ұйымдастыру және селекциялық-тұқым шаруашылығы зерттеулерін жүргізу үшін қажетті теориялық және практикалық білімді; селекцияның заманауи әдістері туралы, биологиядағы жаңа жаңалықтар негізінде оны дамыту және жетілдіру жолдары туралы біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер генетикасы және геномикасы
Пән генетика ережелерін, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті, молекулалық-генетикалық процестерді генетикалық ақпараттың берілуі, генотип пен фенотип арасындағы байланыс, гендердің реттелуі мен экспрессиясы, геномдар мен гендерді ұйымдастыру, геномдарды зерттеудің негізгі генетикалық әдістері, популяция эволюциясы, күрделі белгілер, генетикалық әртүрлілік, биосистематика ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұшқышсыз ұшу аппараттарының көмегімен дәл бақылау
Пән көп роторлы дрондарды,базалық теория мен физиканы, навигациялық жүйенің электроникасын, ұшуды бақылауды, калибрлеуді, аспаптар мен датчиктерді қосуды, деректерді жинау және қоршаған ортаны жоғары дәлдікпен бақылау үшін дрон/датчик комбинацияларын қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агроландшафттық егіншілік жүйесі
Пән жерді ұтымды, экономикалық, экологиялық, технологиялық негізделген пайдалану әдістерін әзірлеу, мәдени өсімдіктерді өсіру үшін оңтайлы параметрлері бар жоғары құнарлы топырақты қалыптастыру салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
Пән ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің аурулары мен зиянкестерін анықтау, өсімдіктер ауруларының алдын алу және аурулар мен зиянкестерге қарсы күрес шараларын білу, іскерліктер мен дағдыларды зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды
- Математика мен математикалық статистиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану мен өсімдік шаруашылығындағы қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады. Ол нақты құбылыстар мен биологиялық процестерді талдауда зерттелген статистикалық әдістер мен әдістерді жан-жақты қолдана алатындығын көрсетеді.
- Алынған білімді материалды оқып-үйрену кезінде қолдануға, таңдаған мамандығы туралы нақты түсінікке ие болуға, табиғаттағы фенологиялық бақылауларды сипаттауға, өсімдіктер әлемінің зерттелген объектілерін және табиғи құбылыстарды жіктеуге, агроэкожүйелердің жұмыс істеуінің әртүрлі ауа-райы жағдайларында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын көрсетуге қабілетті. Өсімдіктерді қорғау жөніндегі маман ретінде кәсіби қызмет процесінде агротехника элементтерін әзірлеу үшін топырақ-климаттық жағдайларды және метеожағдайларды ескеру қабілеті.
- Топырақтың шығу тегін, құрамын, қасиеттерін және режимін, топырақтың жіктелуін, топырақтың таралуының географиялық заңдылықтарын біледі; өсімдіктердің химиялық құрамын және олардың қоректену жүйесінің ерекшеліктерін біледі; топырақтың әртүрлі типтерінің агрохимиялық қасиеттерін біледі, тыңайтқыштарды қолданудың жіктелуін және технологиясын біледі.
- Тірі табиғат заттарының негізгі кластарының құрылымы мен қасиеттерін, биомолекулалардың құрылымы мен функциялары арасындағы өзара байланысын, ағзалардағы заттар мен энергияның түрленуінің негізгі метаболикалық жолдарын, биологиялық молекулаларды өзін-өзі жинау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі көбейту қасиеттері бар жүйелерге ұйымдастырудың маңызды принциптерін біледі.
- Егіннің қалыптасуының физикалық негіздерін анықтайды, далалық және реттелетін жағдайларда агроэкожүйелердің, егіншілік пен өсімдік шаруашылығының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін табиғи ресурстар мен дақылдарды ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздерін, әдістерін, техникалық және Агро тәсілдерін әзірлейді.
- Қоздырғыштардың сыртқы белгілері мен спораларының құрылымы бойынша ауруларды өз бетінше анықтай алады. Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен қоздырғыштарының түрлік құрамын жіктейді фитопатологиялық мониторинг кезінде аурулардың себептерін анықтау, техникалық, шаруашылық және экономикалық қорғау іс-шараларын, аурулардың даму күнтізбелерін айқындау жөніндегі міндеттерді шешеді, ғылыми негізде қорғау іс-шараларының жұмыс жоспарларын жасайды, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді, фитопатологиялық зерттеулер жүргізеді. Вирустардың, вироидтердің, фитоплазмалардың негізгі қасиеттері, оларды диагностикалау әдістері және олардың берілу әдістері, сондай-ақ негізгі ауылшаруашылық дақылдарының негізгі вирустық аурулары және олармен күресу шаралары туралы білімді қолданады.
- Селекция мен биотехнологияның дәстүрлі әдістерін, жоғары сапалы тұқымдарды алу және сақтау тәсілдерін пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттары мен будандарын жасайды, өсімдіктердің жаңа сорттары мен нысандарын жасау кезінде гендердің, геномдардың құрылымын, функцияларын және тұқым қуалаушылық пен белгілердің өзгергіштігінің генетикалық заңдылықтарын талдайды.
- Ол ұйымның әртүрлі деңгейлерінде болатын процестерді түсінеді: "топырақ-өсімдік - атмосфераның белсенді қабаты" жүйесіндегі физикалық физика – химиялық және биофизикалық процестер, молекулалық, субжасушалы, жасушалық, тіндік, орган, организм және биоценотикалық.
- Кәсіпорында ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары, қазіргі жағдайда өндірістік кәсіпорындардың жұмыс істеу процесінің заңдылықтары, бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін алған білімдерін қолдану және зерттеу саласындағы мәселелерді шешу және аргументтерді әзірлеу үшін қажетті құзыреттілікке ие болу, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсету.
- Студенттерді ауылшаруашылық дақылдарын бағдарламалаудың теориялық негіздерімен таныстыру. Метеорологиялық факторлардың деректерін, Топырақтың су-ауа режимінің жай-күйін талдайды. Өнімді бағдарламалау және болжау кезінде берілген дақылдардың өнімділігін есептеудің әртүрлі әдістерін зерттейді.
- Толық функционалды дронды жинай, тексере және калибрлей алады, ұшу контроллерінің жүйесін басқару және бағдарламалау принциптерін сипаттайды, әзірлейді және тексереді, ең көп таралған датчиктерге баса назар аудара отырып, дрондағы әртүрлі пайдалы жүктемелерді біріктіре алады.
- ГАЖ-да қолданылатын негізгі ұғымдарды түсіну. ГАЖ деректер қорының тұжырымдамалық жобаларын талқылайды. Деректерді жинау, өңдеу және басқарудың негізделген әдістерін қолданады. Географиялық мәліметтер базасына кеңістіктік және логикалық сұраныстарды орындайды. Техникалық емес аудиторияға талдау нәтижелерін сипаттайды және жеткізеді. ГАЖ бағдарламалық жасақтамасының мүмкіндіктері туралы жұмыс білімін көрсетеді. ГАЖ бойынша озық курстардағы қажетті дағдыларға сәйкес келеді.