Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08104 Өсімдіктер туралы ғылым және технологиялар в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты өсімдік шаруашылығы саласында мамандар даярлау болып табылады, бағдарлама өсімдіктер мен топырақ туралы іргелі және қолданбалы ғылымдарға негізделген, бұл қауіпсіз өнімдер өндірісінің жаңа агротехнологияларын ілгерілетуге, өсімдіктердің жаңа түрлерін сәйкестендіруге және жіктеуге, ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығын арттыру үшін ресурс үнемдейтін технологияларды енгізуге, ауыл шаруашылығы жерлерін ұтымды пайдалануға, Қазақстанның ауыл шаруашылығы өндірісінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды
  • Математика мен математикалық статистиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану мен өсімдік шаруашылығындағы қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады. Ол нақты құбылыстар мен биологиялық процестерді талдауда зерттелген статистикалық әдістер мен әдістерді жан-жақты қолдана алатындығын көрсетеді.
  • Алынған білімді материалды оқып-үйрену кезінде қолдануға, таңдаған мамандығы туралы нақты түсінікке ие болуға, табиғаттағы фенологиялық бақылауларды сипаттауға, өсімдіктер әлемінің зерттелген объектілерін және табиғи құбылыстарды жіктеуге, агроэкожүйелердің жұмыс істеуінің әртүрлі ауа-райы жағдайларында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын көрсетуге қабілетті. Өсімдіктерді қорғау жөніндегі маман ретінде кәсіби қызмет процесінде агротехника элементтерін әзірлеу үшін топырақ-климаттық жағдайларды және метеожағдайларды ескеру қабілеті.
  • Топырақтың шығу тегін, құрамын, қасиеттерін және режимін, топырақтың жіктелуін, топырақтың таралуының географиялық заңдылықтарын біледі; өсімдіктердің химиялық құрамын және олардың қоректену жүйесінің ерекшеліктерін біледі; топырақтың әртүрлі типтерінің агрохимиялық қасиеттерін біледі, тыңайтқыштарды қолданудың жіктелуін және технологиясын біледі.
  • Тірі табиғат заттарының негізгі кластарының құрылымы мен қасиеттерін, биомолекулалардың құрылымы мен функциялары арасындағы өзара байланысын, ағзалардағы заттар мен энергияның түрленуінің негізгі метаболикалық жолдарын, биологиялық молекулаларды өзін-өзі жинау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі көбейту қасиеттері бар жүйелерге ұйымдастырудың маңызды принциптерін біледі.
  • Егіннің қалыптасуының физикалық негіздерін анықтайды, далалық және реттелетін жағдайларда агроэкожүйелердің, егіншілік пен өсімдік шаруашылығының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін табиғи ресурстар мен дақылдарды ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздерін, әдістерін, техникалық және Агро тәсілдерін әзірлейді.
  • Қоздырғыштардың сыртқы белгілері мен спораларының құрылымы бойынша ауруларды өз бетінше анықтай алады. Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен қоздырғыштарының түрлік құрамын жіктейді фитопатологиялық мониторинг кезінде аурулардың себептерін анықтау, техникалық, шаруашылық және экономикалық қорғау іс-шараларын, аурулардың даму күнтізбелерін айқындау жөніндегі міндеттерді шешеді, ғылыми негізде қорғау іс-шараларының жұмыс жоспарларын жасайды, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді, фитопатологиялық зерттеулер жүргізеді. Вирустардың, вироидтердің, фитоплазмалардың негізгі қасиеттері, оларды диагностикалау әдістері және олардың берілу әдістері, сондай-ақ негізгі ауылшаруашылық дақылдарының негізгі вирустық аурулары және олармен күресу шаралары туралы білімді қолданады.
  • Селекция мен биотехнологияның дәстүрлі әдістерін, жоғары сапалы тұқымдарды алу және сақтау тәсілдерін пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттары мен будандарын жасайды, өсімдіктердің жаңа сорттары мен нысандарын жасау кезінде гендердің, геномдардың құрылымын, функцияларын және тұқым қуалаушылық пен белгілердің өзгергіштігінің генетикалық заңдылықтарын талдайды.
  • Ол ұйымның әртүрлі деңгейлерінде болатын процестерді түсінеді: "топырақ-өсімдік - атмосфераның белсенді қабаты" жүйесіндегі физикалық физика – химиялық және биофизикалық процестер, молекулалық, субжасушалы, жасушалық, тіндік, орган, организм және биоценотикалық.
  • Кәсіпорында ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары, қазіргі жағдайда өндірістік кәсіпорындардың жұмыс істеу процесінің заңдылықтары, бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін алған білімдерін қолдану және зерттеу саласындағы мәселелерді шешу және аргументтерді әзірлеу үшін қажетті құзыреттілікке ие болу, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсету.
  • Студенттерді ауылшаруашылық дақылдарын бағдарламалаудың теориялық негіздерімен таныстыру. Метеорологиялық факторлардың деректерін, Топырақтың су-ауа режимінің жай-күйін талдайды. Өнімді бағдарламалау және болжау кезінде берілген дақылдардың өнімділігін есептеудің әртүрлі әдістерін зерттейді.
  • Толық функционалды дронды жинай, тексере және калибрлей алады, ұшу контроллерінің жүйесін басқару және бағдарламалау принциптерін сипаттайды, әзірлейді және тексереді, ең көп таралған датчиктерге баса назар аудара отырып, дрондағы әртүрлі пайдалы жүктемелерді біріктіре алады.
  • ГАЖ-да қолданылатын негізгі ұғымдарды түсіну. ГАЖ деректер қорының тұжырымдамалық жобаларын талқылайды. Деректерді жинау, өңдеу және басқарудың негізделген әдістерін қолданады. Географиялық мәліметтер базасына кеңістіктік және логикалық сұраныстарды орындайды. Техникалық емес аудиторияға талдау нәтижелерін сипаттайды және жеткізеді. ГАЖ бағдарламалық жасақтамасының мүмкіндіктері туралы жұмыс білімін көрсетеді. ГАЖ бойынша озық курстардағы қажетті дағдыларға сәйкес келеді.
Top