Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02202 Философия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Жаһандық проблемалар мен жаһандық зерттеулер философиясы

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік және мәдени саладағы рухани тайталасты өмір сүру мен қайта құрылымдау, мәдениет трансформациясы, қоғамның қауіпсіздігі, бірегейлік т.б. сауалдарын туындататын дағдарысты мәселелерді шешу қажеттілігі мен ортақ таралған жаһанданумен байланысты туындайтын өзекті мәселелерді игеру. Пәннің негізгі міндеті Қазақстан Республикасының даму перспективасындағы ғаламдық дабылдар мәселесін талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениетінің құндылықтары

    Мақсаты – қазақ мәдениетіндегі дәстүрлі және қазіргі құндылықтар қарым-қатынасы туралы тұтас түсінікті герменевтикалық тәсіл негізінде қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: -қазақ мәдениетінің дәстүрлі контентіне салыстырмалы талдай отырып, сыни баға беру; - қазақ мәдениеті құндылықтарының базалық және позитивті жүйелерінің инновациялық әлеуетін цифрлық талдаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби этикасы және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты - әлемдік және отандық философияның қалыптасуына әсер еткен әл-Фараби философиясының басты жорамалдары мен ислам философиясының методолгиялық негізін білу және түсіну. Курстың міндетіне әл-Фарабидің этикасы терең зерттеу, оның қазақ және түрік философиясындағы рөлін қарастыру кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы сана философиясы

    Курс істің және жаңа ғылыми парадигманың үстем философиясының іргелі түбінің мәртебесін суреттейді. Бұл оқу курсы философияның кокейкесті бір мәселесіне арналады, заманауи дамудың байланысы мен естің феноменінің түсін-үстем ғылыми парадигмасының координалдық трансформациясы, сонымен қатар философиялық бағаның айналасы және теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі замандағы білім беру философиясының өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – докторанттарды әлемдік білім беру кеңістігінде тиімді қолданылатын білім берудің заманауи үлгілерімен және әдістерімен таныстыру. Пәннің негізгі міндеттері білім беру феномені теорияларын, тұжырымдамаларын, зерттеулерін және оның өзге де әлеуметтік құбылыстармен байланысын біріктіретін философияның пәндік саласын ашып көрсетуде анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бірегейлік феноменінің әлеуметтік-философиялық негіздері

    Пәннің мақсаты - бірдейліктің феноменініңәлеуметтік дамудың ең маңызды мәдениетті факторына сияқты. Курс бірдейліктің феноменініңәлеуметтік дамудың ең маңызды мәдениетті факторына сияқты, әсерге жаһандану даму және бірдейліктің сақталу, мәдениетті мұраның және шыға берістің актуализациялауына қазіргінің ғаламдық дағдарысының арналуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метаэтика

    Курстың мақсаты моралды ғылыми танудың методологиялық және логикалық мәселелеріне арналған этикалық теорияның бөлімі ретінде метаэтиканы меңгеру болып табылады. Курс мазмұны қазіргі заманғы философия аясында метаэтиканың мәселелерін меңгеру; этиканы зерттеудің логикалық, теориялық және методологиялық негіздерін анықтау; этиканың ұғымдық аппаратын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам капиталының әлеуметтік-философиялық аспектілері

    Пәннің мақсаты – қазіргі қоғамның экономикалық және саяси дамуының факторы – адам капиталын философиялық талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында жаһандану және білім қоғамының қалыптасуы жағдайындағы адам капиталының философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілері қарастырылады; адам капиталы феномені адамның және жалпы қоғамның дамуына қажетті білімдер жиынтығы ретінде талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Философиялық дискурстағы университет идеясы

    Пәннің мақсаты – Жоғары білім феноменінің мәні мен табиғатын білу және оның кәсіби, интеллектуалдық және адамгершіліктік адам келбетін қалыптастырудағы рөлін анықтау. Курстың мндеттері философия тарихы тұрғысынан университеттік білім беруді талдау, университет идеясын зерттеудегі модернистік және постмодернистік тұжырымдамаларды ашып көрсету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-философиялық талдаудағы руханилық пен интеллект

    Пәннің мақсаты - руханилық және ментальділік адам бастауының және оның мәнінің негізі ретінде, «әлеуметік-философиялық анализ аясында руханилық көпқырлы феномен ретінде қарастырылу. Адам негізі ретінде оның табиғаты мен болмысын, әлеуметілігін түсіндіретін, руханилықты шығару; қоғам мен оның дамуына қатысты руханилықтың анықтаушы рөлін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы өнер философиясы

    Пәннің мақсаты - өнер мен эстетикадағы түрлі бағыттарды ескере отырып өнердің дамуының қазіргі үрдісінің мәдениеттің және қоғамның дамуының қазіргі кезеңіне сараптау мен философиялық баға беру. Курс анализ және өнердің дамуының қазіргі үрдісінің философиялық сарапшылығына бас мәдениеттің және қоғамның дамуының қазіргі кезеңінде арнаулы, есебімен қарастырып бөлек-бөлек бағыт өнер және эстетикалық ағыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-гуманитарлық танымдағы пәнаралық зерттеулердің әдістері мен принциптері

    Пәннің мақсаты – қазіргі заман философиясының әдістемесінің негізгі үрдістерін, пәнаралық тәсілдемелерін талдау. Курс докторанттардың проблемалық-бағытталғын ғылыми зерттеуді жүргізу мен ұйымдастыру сұрақтарына және де пәндік сала бойынша ізденулер негізінде методолгиялық білімдері мен құзіреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнаралық зерттеулердегі философияның орны мен рөлі жан-жақты сараланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновация және инновациялық іс-әрекет – әлеуметтік-философиялық феномен ретінде

    Пәннің мақсаты – инновациялық үдерстердің, инновациялық ғылымның, инновациялық білім берудің жүйелік, көп деңгейлі, жаһандық, айрықша сипатын анықтау. Курс инновациялық үдерістер мен инновациялық қызметтің ерекшеліктерін әлеуметтік-философиялық тұрғыдан жан-жақты саралауға, ХХ ғасырдағы ғылым мен философиядағы инновациялық құбылыстардың философиялық идеясының ерекшеліктерін талдауға, инновациялық үдерістерді зерттеу әдістерін түйіндеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және философиясы, ғылыми қызметті жоспарлау және ұйымдастыру туралы ғылыми білім қалыптастыру. Бұл пән болашақ ғалымдарға ғылыми зерттеулерді жүргізу жолдарын, тәсілдерін үйретеді. Курс болашақ философ ғалымның ғылымдағы әдіснамаларды жүйелі түрде қолданып, ізденістерінің ғылымилығын арттыра түсуге жан-жақты ықпал ете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман философиясындағы толеранттылық феномені

    Пәннің мақсаты - маңызды әлеуметтік феноменді - әлеуметтік қатынастардың өлшемдері мен ерекшеліктерін анықтайтын, тұлға аралық қатынастардың, құндылықтың реттеудің, мәдени өзара әрекеттегі білім беру үдерістерінің мазұнын, саяси өзгерістерді, қоғамдық трансформацияларды анықтайтын толеранттылықты игеру игеру болып табылады. Курстың мазмұны: толеранттылықтың тәжірибесіне және теориясына, тарихына кіріспе; толеранттылық феноменін зерттеудің әдіснамалық және теориялық негізделуін анықтау; толеранттылықты пән аралық обьект ретінде ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман сипатындағы қазақ философиясы

    Мақсаты – қазақстандық қоғамның рухани мәселелерін шешудегі қазақ философиясының рөлі туралы біртұтас түсінікті жүйелі, салыстырмалы тәсілдер негізінде қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: -қазақ философиясының негізгі тұжырымдамаларын тарихи, логикалық және компаративистикалық тәсілдерді қолдана отырып, сыни талдау; -мәдениетаралық әрекеттестік мәселелерін шешуде қазақ философиясының эвристикалық әлеуетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Философиялық антропологияның өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - докторанттардың бойында адамтану ғылымындағы, антропосоциогенез, өмірлік іс-әрекет, өлім, мәңгілік өмір және т.б. түсініктеріндегі оның рефлексиясындағы басты кезеңдердің генезисі мен дамуы мәселелері бойынша құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы философиялық антропологияның даму барысына үлкен әсер ететін қоғамның саяси, экономикалық және рухани салаларындағы жаңа үдерістерді талдауды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық қоғам: мәдени-философиялық талдау

    Пәннің мақсаты - тарихи-мәдени феномен ретінде қаланың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын талдау және философиялық баға беру. Курстың міндеттеріне адамның әлеуметтік-мәдени болмысының формалары ретінде қаланың жүйелі көрінісін қалыптастыру, философия тарихындағы қала мәселелерін талдау, Қазақстанда және әлемде қалаландыру үдерістерін ашу, қазіргі заманғы постмодерндік философия аясында қала философиясының негізгі теорияларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамның мәселелері мен талаптары

    Пәннің мақсаты - постмодернизм философиясының актуалды проблемаларын қарастыруға және заманауи рухани жағдайды анализдеудің мүмкін жолдарын қарастыруға бағытталған. Постзаманауи философияның даму тенденциясы мен проблемалары ғылыми және философиялық әдебиетте XX – XXI ғ. басында деп сөзсіз бағаланады. XX ғасырдағы әлеуметтік-мәдени және теоретикалық «постмодернизм талаптары» қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты – докторанттардың өзіндік зерттеу жұмыстары мен жобаларын жүзеге асыруға, олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қауымдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру. Курс зерттеу мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыру, әдіснамалық құралдарды таңдау және негіздеу, әдебиеттерді іздеу және іріктеу, әдебиеттерге шолу жазу, өзінің және өзге ғалымдардың жұмыстарын сыни оқу дағдыларын дамыту, кері байланыс, дәлелді пікірталас жасау, рецензияланатын басылымдарда жариялау үшін ғылыми мақала дайындау және т.б. мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ренессанс феномені: Шығыс және Батыс

    Мақсаты – мәдениеттер диалогының перспесктивалық дамуындағы Ренессанс феномені туралы білімді салыстырмалы талдау, практикалық қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: - Ренессанс типтерін жіктеу, түсіндірме жасау, философиялық құралдарды меңгеру; - компаратитвистика арқылы философиялық әртүрлілік мәдениеттерінің сыни рефлексиясын жүзеге асыру; - қазіргі мәдениетті Ренессанс мәдениетінің матрицасын жобалық іс-әрекет түрғысынан зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениеттер диалогындағы ислам философиясы

    Мақсаты – қазіргі заман диалог стратегиясында ислам философиясы туралы білімді теориялық тұрғыдан пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: - ислам философиясының идеялары, тұжырымдамалар, түпнұсқалармен жұмыс жасау; - философиялық пікірталастар, талқылауларда ислам философиясы туралы білімді пайдалану; - қазіргі мәдениеттердің диалогы тұрғысынан ислам философиясындағы инновацияларға ғылыми ізденіс жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы үрдістерді, даму бағыттары мен заңдылықтарын, сондай-ақ жаһандану мен интернационалдандыру ахуалындағы әлемдік және отандық философияның жетістіктерін жүйелі түсіну негізінде заманауи рухани үдерістерге сыни талдау жүргізу
  • жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім беру философиясы саласындағы студенттерге бағдарланған оқыту, бағалау және заманауи тәсілдемелерді ескере отырып оқу сабақтарын өткізу
  • білім беру, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, философиялық пәндер бойынша оқу және ғылыми-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • ғылым этикасы қағидалары және эксперименттік ғылыми қызмет технологияларын, іргелі және қолданбалы әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін меңгеру негізінде жоғары сапалы және нәтижелі ғылыми әзірлемелерді жүргізу
  • қазіргі заманғы философия саласындағы, оның ішінде пәнаралық, халықаралық (зерттеу нәтижелерін кейіннен коммерцияландырумен) ғылыми-зерттеу жұмыстарын бастауға, басқаруға және/немесе іске асыруға қатысу
  • ғылыми білімнің аталған саласындағы эксперттік бағалау (peer-review) талаптарына сәйкес келетін, ғылыми саланың дамуына үлес қосатын және ғылыми басылымдарда жариялануға лайық сапалы бірегей ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы жаңа ғылыми идеялар мен ой-тұжырымдарды қорыту
  • ғылыми қызметтің нысаналы бағыттары мен коммуникациялық практикалардағы трендтерді анықтауға негізделген ғылыми коммуникация саясатын іске асыру аясында аналитикалық-болжамдық қызметті жүргізу
  • зерттеу нәтижелерін практикада іске асыру үшін ішкі және сыртқы ғылыми мектептермен/орталықтармен ынтымақтастық орнату
  • кәсіби қызметте мәдениет пен қоғамдағы рухани байланыстардың рөлін және адам мен әлеуметтік әлемнің рухани ортақтастығын жүйелі түсінуді, қазақстандық руханилық пен мәдениеттегі философиялық дискурсты ашып көрсететін теориялық және әдіснамалық қағидаларды қолдану
  • қазіргі заманғы философия саласындағы терең білімді кәсіби қызметте түсіндіру және шығармашылық тұрғыда пайдалану, түрлі әлеуметтік құбылыстар мен үдерістерді сипаттау, талдау, болжау әрі олардың сапалық және сандық талдауы негізінде кәсіби мәселелерді шешу
Top