Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10115 Медицина в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени, кәсіби және зерттеу құзыреттіліктер жүйесіне ие, практикалық қызметті атқаруға қабілетті болатын магистр-дәрігерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Молекулалық биология және медициналық генетика

    Интеграцияланған пән: жасушалардың құрылымы, полиморфизм, биомембраналар, тіндердің ұйымдастырылуы, биопотенциалдардың молекулалық механизмдері, қышқыл-негіз күйлерін реттеу және олардың патологиядағы рөлі туралы білімдерді қалыптастыру. Тұқымқуалаушылық негіздерін, эмбриональды дамуды, ауытқуларды анықтау әдістерін және тұқымқуалаушылықтың ауру этиологиясына әсерін және технологияны қолдана отырып емдеуге ағзаның жауабын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химия

    Адам ағзасындағы химиялық процестер, биологиялық сұйықтықтардағы заттардың сандық құрамын анықтау және медициналық ерітінділерді дайындау үшін концентрация түрлері, медицинада қолданылатын органикалық қосылыстардың биологиялық рөлі туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Ауруларды диагностикалау мен емдеуге арналған сапалық және сандық талдаудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты тірек-қимыл аппараты және тері

    Интеграцияланған пән: пәнаралық және клиникалық өзара әрекеттесу үшін қажетті латын терминологиясын меңгере отырып, тірек-қимыл аппараты мен терінің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби тәжірибе үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және экономика негіздері

    Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық, қаржылық-экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер

    Экономикалық, қаржылық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білім негізінде өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, қазіргі әлемдегі ұтқырлық және сыни ойлау үшін қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, қаржылық ,құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеудің жалпы құзыреттері; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Интеграцияланған пән: медициналық білімді, моральдық және моральдық аспектілерді, дәрігердің кәсіби қызметін, денсаулық сақтауды ұйымдастыруды және емдеу-қорғау режимін қалыптастыру. Пайдалану дағдыларын қалыптастыру қауіпсіз күтім, пациенттермен, әріптестермен, отбасы мүшелерімен тиімді қарым-қатынас. Медициналық құқықты, пациенттердің құқықтарын білу, заңды жауапкершілік, Қазақстан заңнамасын сақтау, өзін-өзі бақылауды дамыту, кәсіби дағдылар мен құзыреттілікті үздіксіз жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері

    Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық, ғылыми білімдер мен тұрақты дамуға сүйене отырып, дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, экологиялық мәселелерді қарастыру кезінде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздестіру және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулер жүргізу және түсіндіру: мәліметтерді жинау, ақпаратты талдау және табиғи жүйелерді зерттеуде экологиялық әдістерді қолдану дағдылары; қоршаған ортаның ластануы және олардың адам ағзасына әсерімен байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалыпты жүрек- қантамыр жүйесі

    Интеграцияланған пән: жүрек-қантамыр жүйесінің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, осы білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйелер

    Интеграцияланған пән: ас қорыту органдары мен эндокриндік жүйенің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану. Ас қорыту және эндокриндік жүйелер мүшелерінің анатомиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты жүйке жүйесі, сезу, көру, есту және тепе-теңдік мүшелері

    Интеграцияланған пән: жүйке жүйесінің, сезу, көру, есту және тепе-теңдік мүшелерінің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, осы білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану. Ми мен жұлынның құрылымы мен қабығы. Жұлын нервтерінің плексусының қалыптасуы. Бас ми нервтерінің топографиясы. Мидың қарыншалары, ликер айналымы. Ми мен жұлынның өткізгіш жолдары. Вегетативті жүйке жүйесі. Сезім, көру, есту және тепе-теңдік органдарының құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты несеп-жыныс жүйесі

    Интеграцияланған пән: несеп-жыныс жүйенің анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобалық қызмет және биостатистика

    Интеграцияланған пән: Медицинадағы жобалық менеджменттің әдістері мен құралдары туралы білімді, жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; жобалық топтар шеңберінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтастық жасау; денсаулық сақтаудағы жобалардың тәуекелдері мен тиімділігін талдау және болжау, медицинадағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; диагностика мен емдеуді талдау, сондай-ақ үлгілерді анықтау және тәуекелдерді болжау үшін озық технологиялармен статистикалық деректерді өңдеу үшін медициналық-биологиялық зерттеулерде сипаттамалық Статистика әдістерін және гипотезаны тексеру теориясын қолданудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалыпты қан мен лимфа

    Интеграцияланған пән: қан мен лимфаның анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиникаға кіріспе

    Науқастарға күтім жасауды, медициналық процедураларды орындауды, құжаттаманы жүргізуді, коммуникативтік дағдыларды дамытуды және этикалық нормаларды түсінуді, инклюзия қағидаттарын сақтауды, сапалы күтімді қамтамасыз етуді және ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасын сақтауды қоса алғанда, медициналық мекемелерде жұмыс істеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармакология және рецептура негіздері

    Дәрілік заттардың фармакодинамикасы мен фармакокинетикасы, олардың жіктелуі, әсері, көрсетілімдері, қарсы көрсетілімдері, жанама әсерлері, дозалануы және рецепттерді латын тілінде ресімдеу ережелерін дәлелді медицина негізінде жедел көмек көрсету және ұтымды терапияны таңдау кезінде қолдану туралы іргелі білімдерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микробиология және иммунология

    Микроорганизмдердің морфофизиологиясы мен генетикасы, этиопатогенезі, иммунитеті, зертханалық диагностикасы, профилактикасы туралы білімді қалыптастырады, кейіннен Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын сақтай отырып, иммундық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен диагностикасының иммунологиялық әдістерінің дағдыларын түсінуге ықпал етеді. Ауруларды диагностикалау және емдеу үшін нәтижелерді бағалау негізінде ғылыми білімді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Ферменттердің функционалды ұйымдастырылуы, метаболизмдегі мембраналардың рөлі, заттардың тасымалдану механизмдері, дәрумендер және олардың биологиялық рөлі, энергия алудың анаэробты жолдары, катаболизм, көмірсулар, липидтер мен ақуыздар алмасуы, сондай-ақ ақуыз алмасуының көрсеткіші ретінде азотты тепе-теңдік ұғымы туралы білімді қалыптастыру. Ауруларды диагностикалау мен емдеуге арналған талдау принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы патология

    Интеграцияланған пән: ең көп таралған ауруларды диагностикалау үшін жалпы патологиялық процестердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастырады. Клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдыларын, макро - және микропрепараттарды сипаттауды, түрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуге ықпал етеді. Жасанды интеллектті пайдалана отырып, медициналық технологияларды дамытуға, медициналық бейнелерді өңдеуге, ауруларды емдеуге жәрдемдеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Патологиядағы жүрек-қантамыр жүйесі

    Интеграцияланған пән: жүрек-қантамыр жүйесінің семиотикасы, синдромологиясы, физикалық зерттеу әдістері, этиологиясы, патогенезі және морфогенезі бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және науқасқа орталықтанған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы

    Балаларды тексеру әдістері, балалардың физиологиялық ерекшеліктері, аурудың белгілері мен синдромдары, диагноз қою принциптері туралы білімдерді қалыптастыру. Этикалық принциптер мен инклюзияны сақтай отырып, балалармен және ата-аналармен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ өзін-өзі бақылау мен жетілдіруді ескере отырып, амбулаториялық жағдайда медициналық құжаттаманы жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гигиена және эпидемиология

    Интеграцияланған пән: Оқу процесінде қоршаған ортаның әртүрлі факторларын гигиеналық нормалаудың принциптері мен ерекшеліктері туралы дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.Өз қызметін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады. Биорискаларды бағалау үшін педиатриялық қызметте профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді. Санитарлық-гигиеналық режим мен еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қалыпты респираторлық жүйе

    Интеграцияланған пән: тыныс алу ағзаларының анатомиялық, физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, бұл білімді биомедициналық және клиникалық ғылымдарда қолдану, денсаулық сақтаудағы тиімді кәсіби практика үшін этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, науқасқа орталықтанған күтімді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Патологиядағы респираторлық жүйе

    Интеграцияланған пән: респираторлық жүйенің семиотикасы, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері, этиология, патогенез, морфогенезі мәселелері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және науқасқа орталықтанған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патологиядағы ас қорыту және эндокриндік жүйе

    Интеграцияланған пән: ас қорыту және эндокриндік жүйенің семиотикасы, синдромология, тексерудің физикалық әдістері, этиология, патогенез, морфогенезі бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және пациентке бағытталған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топографиялық анатомия, оперативті хирургиясымен

    Клиникалық ойлаудың анатомиялық негіздерін және негізгі хирургиялық әдістердің негізгі дағдыларын қалыптастыру: адам денесінің қабатты құрылымының жалпы принципі; нақты аймақтардың топографиялық анатомиясы; ішкі органдардың, талшықты кеңістіктердің, тамыр-жүйке түзілімдерінің, сүйектер мен ірі буындардың клиникалық анатомиясы; балалардағы ағзалардың құрылымының, формасы мен орналасуының жас ерекшеліктері; негізгі хирургиялық әдістерді қолдану арқылы орындау техникасы жалпы хирургиялық және мамандандырылған құралдар; этика және деонтология мәселелері. Кәсіби қызметте педиатр диагнозды негіздеу, патологиялық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және анатомиялық-хирургиялық мәселелерді шешу үшін алынған топографиялық анатомиялық білімді қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы хирургия

    Алғашқы хирургиялық көмекті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру: аспетика және антисептика; жарақаттар, күйіктер және оларға көмек көрсету; жаралар мен жара процесі және хирургиялық тігістердің түрлері; қан кету, қан жоғалту және оларға көмек көрсету; хирургиядағы жергілікті және аймақтық ауырсынуды жеңілдету, жалпы анестезия; хирургиядағы этика және деонтология мәселелері; ауруханаға жатқызу мәселелері. Алынған білім медициналық практикада: диагностиканы дұрыс жүргізуге және хирургиялық науқастардың жағдайын бағалау, хирургиялық көмек көрсету үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және дәлелді медицина негіздері

    ҚР халқының денсаулығын сақтау саясаты, денсаулық сақтау құрылымдарының қызметі, медициналық көмек түрлері, нормативтік-құқықтық аспектілері, этика және деонтология бойынша білімдерді қалыптастыру. Дәлелді медицина қағидаттары, науқасқа орталықтанған тәсіл, алдын алу негіздері, санитарлық-гигиеналық нормалар және халықтың денсаулығын нығайту үшін санитарлық-ағарту жұмыстары игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Патологиядағы тірек-қимыл аппараты және тері

    Интеграцияланған пән: тірек-қимыл аппараты мен терінің семиотикасы, синдромология, физикалық зерттеу әдістері, этиология, патогенез, морфогенезі мәселелері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және науқасқа орталықтанған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Патологиядағы несеп-жыныс жүйесі

    Интеграцияланған пән: несеп-жыныс жүйесінің семиотикасы, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері, этиология, патогенезі бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина және пациентке бағытталған тәсіл қағидаттарын ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Патологиядағы жүйке жүйесі, сезу, көру, есту және тепе-теңдік мүшелері

    Интеграцияланған пән: жүйке жүйесі және көру мен сезім мүшелерінің семиотикасы, синдромологиясы, физикалық зерттеу әдістері, патологиялық процестерінің этиологиясы, патогенезі және морфогенезі негіздері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және науқасқа орталықтанған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сәулелік диагностика негіздері

    Жасанды интеллектті қолданумен сәулелік диагностика және визуализациялаудың заманауи әдістері бойынша білімдерді қалыптастыру: рентгенография, УДЗ, КТ, МРТ, радиоизотоптық және интервенциялық диагностика, бейнелерді интерпретациялау қағидаттарын игеру, радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ҚР заңнамасын сақтау, клиникалық ойлауды дамыту және этикалық стандарттарды ескере отырып, науқасқа орталықтанған тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Патологиядағы қан және лимфа

    Интеграцияланған пән: қан және лимфа жүйесінің семиотикасы, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері, этиологиясы, патогенезі, морфогенезі мәселелері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру, дәлелді медицина принциптерін және науқасқа орталықтанған тәсілді ескере отырып, ауруларды емдеуге арналған дәрілік заттардың диагностикалық әдістері мен қасиеттерінің тиімділігін таңдау және талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар аурулар -1

    Педиатрия ғылымының дамуының негізгі бағыттары. Баланыңжас даму кезеңдері. Балалардың өсуі мен даму заңдылықтары. Балалардың денсаулығы. Денсаулық топтары. Жүйе бойынша аурулар туралы түсінік. Клиника, диагностика, тыныс алу жүйесі, жүрек-тамыр жүйесі, асқазан-ішек жолы, қан өндіру жүйесі, зәр шығару жүйесі, эндокриндік жүйе ауруларыныңбарысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар хирургиясы

    Балалардағы хирургиялық патологияны диагностикалау, науқастарды жүргізу тактикасы, ауруханаға жатқызу көрсеткіштері, диагностика мен хирургиялық араласудың жаңа технологияларын қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Этика, деонтология, тиімді коммуникация, клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді медицинаны қолдану, шұғыл көмек көрсету және ҚР заңнамасын сақтау мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хирургиялық аурулар негіздері

    Хирургиялық патологияны диагностикалау, шұғыл көмек көрсету, науқастарды жүргізу тактикасын таңдау және ауруханаға жатқызу көрсеткіштері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Емдеу мен оңалтудың заманауи технологияларын қолдану, этика мен деонтологияны сақтау, тиімді коммуникация, дәлелді медицинаны пайдалана отырып клиникалық диагнозды тұжырымдау және ҚР заңнамасы шеңберінде міндеттерді орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі аурулар -1

    Тыныс алу, жүрек-тамыр, зәр шығару жүйесі ауруларының негізгі түрлерін диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиімді шаралар. Ковидттан кейінгі синдром.Диагностика, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсету. Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау. Медициналық құжаттаманы жүргізу (ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Акушерия

    Денсаулықты сақтауды ұйымдастыру, отбасын жоспарлау, дәлелді медицина негізінде контрацепция әдістерін қолдану, ғылыми принциптер, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және дамыту дағдыларын қалыптастырады. Жасанды интеллект көмегімен медициналық технологияларды, диагностика әдістерін және емдеу әдістерін дамытуға ықпал етеді. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастырады, Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде өз қызметін тұрақты жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гинекология

    Біріктірілген пән: балалар, жасөспірімдер және әйелдер денсаулығын қорғауды ұйымдастыру машығын қалыптастыру, жанұяны жоспарлау, ғылыми қағидаларға негізделе отырып контрацепция әдістерін қолдану, үздіксіз біліктілігін жетілдіру және өзін-өзі дамыту. Гинекологиялық ауруларды диагностикалау және емдеудің қағидалары. Функционалды диагностикалық тесттер. Скрининг-әдістер. Әйел жыныс мүшелерінің онкопатологиясы. ҚР заңдары аясындағы медициналық көмек көрсетуде кәсіптік міндеттерін сапалы түрде орындау, өзін өзі бақылауды ұйымдасытру және өзінің жұмысында үздіксіз жетілдірумен айналысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық фармакология

    Ауруларды емдеу және алдын алу үшін тиімді және қауіпсіз дәрілерді таңдаудың клиникалық-фармакологиялық тәсілі туралы білімдерді қалыптастыру, дәрілік терапияға фармакологиялық талдау мен сараптама жүргізу, клиникалық ұсынымдар мен ғылыми зерттеулер негізінде дәрілік формулярды әзірлеу, шұғыл жағдайларда көмек көрсетуді қамтамасыз ету және емдеудің тиімділігін талдау үшін практикалық қызметте білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ішкі аурулар -2

    Асқорыту және эндокриндік, тірек-қимыл жүйесі, қан түзу жүйесі ауруларының негізгі түрлерін диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиімді іс-шаралар. Диагностика, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсету. Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау. Медициналық құжаттаманы жүргізу (ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар аурулар -2

    Балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Этиологиясы, клиникалық симптоматикасы, зерттеудің қосымша әдістерінің көрсеткіштері, барысы, асқынулары, болжамы, тыныс алу органдарының, жүрек-қантамыр жүйесінің, асқазан-ішек жолдарының, қан өндіру жүйесінің, зәр шығару жүйесінің, эндокриндік жүйенің аурулары. Медициналық құжаттаманы жүргізу(ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия

    Профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру (әртүрлі жастағы топтардағы балаларды динамикалық медициналық бақылау, оларды кіші мамандықтағы дәрігерлердің кешенді тексерулерінің жиілігі); үйде және емханада емдеу-консультациялық көмек көрсету; Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде диспансерлеу және оңалту, емдеу-профилактикалық көмек көрсету; эпидемияға қарсы іс-шараларды және егу иммунопрофилактикасын жүргізу; балалар мен жасөспірімдерде шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету; медициналық құжаттаманы, оның ішінде электрондық түрде жүргізу. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фтизиатрия

    Ғылыми принциптерді қолдану негізінде диагностика әдістері, фармакотерапия және туберкулездің алдын алу негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Травматология

    Тірек-қимыл аппаратының жарақаттарын диагностикалау, емдеу және алдын алу, зақымдану кезінде шұғыл көмек көрсету, хирургиялық және консервативті емдеу принциптері, жарақаттан кейін функцияларды қалпына келтіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оңалту әдістері, жарақаттанудың алдын алу, медициналық көмек стандарттарын сақтау, тиімді байланыс, дәлелді медицинаны қолдану және шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар жұқпалы аурулары

    Жас ерекшеліктерін ескере отырып, инфекция саласындағы білімді қалыптастыру, клиникалық микробиология және иммунологиямен байланысты зерттеу, жұқпалы ауруларды диагностикалау, фармакотерапия және алдын алу әдістерін игеру. ҚР заңнамасы шеңберінде денсаулық сақтау, санитарлық режим, эпидемиологиялық қауіпсіздік нормаларын сақтау және медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Визуалды диагностика

    Жасанды интеллектті қолданумен сәулелік диагностика және визуализациялаудың заманауи әдістері бойынша білімдерді қалыптастыру: рентгенография, УДЗ, КТ, МРТ, радиоизотоптық және интервенциялық диагностика, бейнелерді интерпретациялау қағидаттарын игеру, радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ҚР заңнамасын сақтау, клиникалық ойлауды дамыту және этикалық стандарттарды ескере отырып, науқасқа орталықтанған тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады, ғылыми және клиникалық ортада ауызша және жазбаша қарым-қатынас жүргізу үшін Кәсіби шет тілін меңгеру, заманауи ақпараттық көздер мен технологияларды пайдалана отырып,қызметті үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жедел медициналық көмек-1

    Қазақстан Республикасының заңнамасына және халықаралық стандарттарға сәйкес ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек көрсету саласында студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Негізгі және кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясының заманауи алгоритмдерін қолдану, терминалдық жағдайларды жүргізу және төтенше жағдайларда көмек көрсету құзыреттерін дамыту. Жедел медициналық жәрдем қызметін ұйымдастыру, медицинаның әртүрлі салаларында (кардиология, Пульмонология, эндокринология және т.б.) шұғыл жағдайларды тиімді диагностикалау және емдеу қағидаттарын игеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық патоморфология және сот медицинасы

    Жиі кездесетін аурулар мен төтенше жағдайлардың тіршілік кезінде және өлімнен кейінгі патологиялық диагностикасы. Патологиялық анатомиялық аутопсия, хаттама, эпикриз. Диагнозды тұжырымдау, диагноздарды салыстыру. Биопсияны зерттеуге материал алу ережелері, патогистологиялық қорытынды. Заңнама шеңберінде сот-медициналық сараптаманың іс жүргізу, ұйымдастырушылық негіздері. Зорлық-зомбылық және зорлықсыз өлімнің әртүрлі белгілері бар мәйіттерді қарау. Өлім себебін кодтау, өлім туралы медициналық куәлікті толтыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері

    ЖТД жұмысын ұйымдастыру, дәрігерлік амбулатория менеджмент негіздері. Тіркеу-есеп құжаттарын жүргізу, БМСК негіздерінде медициналық мәселелерін шешуде басқа мамандар және науқастармен ЖТД дәрігердің эффективті қатынасы. Рациональды ажырату диагностикасы алгоритмі, науқастарды динамикалық бақылау. Ауруханаға дейінгі этапта ішкі ағзалардың жедел аурулардың диагностикасы және жедел шұғыл көмек көрсету. Экстремальды жағдайларда коммуникативті компетенттілік.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Амбулаториялық-емханалық терапия

    ЖТД жұмысын ұйымдастыру принциптері: аймақтағы ересектерде жиі кездесетін ауруларды клиникалық хаттамаларға сәйкес диагностикалау, дифференциалды диагностикасы, емін жүргізу. Тұрғындарды топтық мақсатпен скринингті зерттеу. Стационар алмастырушы технологиялар. Еңбекке жарамдылық экспертизасы. Ауруханаға дейінгі шұғыл және жедел көмек. Басқа мамандар және науқастармен эффективті қатынасы. Диспансеризация. Автоматтандырылған ақпараттық жүйеде жұмыс жасау. Жұмыста ғылыми принциптерді қолдану. Зерттеулер жүргізу. Денсаулық көрсеткіштерін бағалау, санитарлық ағарту, денсаулықты қорғау және алдын-алу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көз аурулары және отоларингология

    Көз ауруларын, қулақ, мұрын және тамағының ауруларын диагностикалау және емдеу дағдыларын қалыптастыру, алдын алу әдістері, клиникалық диагнозды тұжырымдау, емдеу нәтижелерінің тиімділігін талдау үшін дәлелді медицина мен озық технологияларды қолдану, науқасқа орталықтанған тәсіл, тиімді қарым-қатынас дағдылары, медициналық құжаттаманы жүргізу және кәсіби қызметті үздіксіз жетілдіру үшін өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неврология

    Мидың жүйке-тамыр, жүйке-бұлшықет, демиелинизация, дегенеративті ауруларын диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Неврологиялық тексеру, зақымдану белгілерін анықтау және өзекті диагнозды негіздеу, фармакотерапияның негізі, профилактикасы және оңалту. Басқа мамандар және науқастармен эффективті қатынасы. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Неврология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    ҚР заңнамасы шеңберінде денсаулық сақтау маманының басқарушылық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Менеджмент қағидаттарын игеру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, басқарушылық шешімдер қабылдау, қызметтің тиімділігін талдау, командалық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету, цифрлық технологияларды енгізу, тиімді коммуникация, өзін-өзі жетілдіру және денсаулық сақтауда тұрақты кәсіби даму

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клининикалық эпидемиология

    Дәлелді медицинаны пайдалана отырып, клиникалық-эпидемиологиялық зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Тәуекел факторларын ерте диагностикалау, анықтау және жою. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру: мақсат қою, әдістерді таңдау, деректерді жинау және талдау, нәтижелерді ұсынады. Қоршаған ортаның әсерін бағалау, профилактикалық және санитарлық-ағарту іс-шараларын жүргізеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек-2

    Студенттерде жарақаттар, жіті жұқпалы аурулар, психикалық және неврологиялық бұзылулар, хирургиялық және урологиялық жағдайлар, улану, сондай-ақ педиатриялық және акушерлік-гинекологиялық практикада шұғыл көмек көрсету саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Дәлелді медицина принциптерін қолдана отырып, медицинаның әртүрлі салаларында шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу алгоритмдерін игеру. Денсаулық сақтауды цифрландыру және электрондық есепке алу жүйелерін пайдалану жағдайында медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект және цифрлы медицина

    Медицина мен денсаулық сақтаудағы цифрлық технологиялар, медициналық ақпаратты өңдеудің заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдары туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Дәрігердің кәсіби қызметіндегі ақпараттық ағындарды, телемедициналық қызметтерді, диагноз қою үшін жасанды интеллектті, препаратты тағайындаудың дұрыстығын тексеруді, ресурстар мен медициналық деректерге қол жеткізуді қолдана біледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психикалық бұзылулар

    Психиатриялық және наркологиялық емдеуді ұйымдастыру. Психиатрияда науқастарды тексеру әдістері. Психиатрия және наркологияның құқықтық мәселелері. Сотпсихиатриялық-наркологиялық сараптама. Жалпы психопатология: түйсік пен қабылдаудың, ойлаудың, есте сақтаудың және интеллектің бұзылуы, эмоционалдық бұзылулар, ерік-жігер мен қозғалыстың бұзылуы, зейін мен сананың патологиясы. Этика және деонтология мәселелері. Кәсіби міндеттерін сапалы орындау, Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы аурулар

    Профилактикалық тексерулер. Ерте және дифференциалды диагностика алгоритмдері, заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде жұқпалы аурулармен ауыратын науқастарды басқару тактикасы. Алдын алу. Ақпараттық технология. Пациенттің мәселелерін шешу кезінде командалық жұмыста тиімді қарым-қатынас. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс істеу. Санитарлық-гигиеналық ережелер мен еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтау. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, науқасты қолдау. Жұқпалы аурулар саласындағы зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрокардиограмманы және эхокардиограмманы интерпритациялау

    Жүрек-қан тамыр жүйесі аурулары бар науқастарды тексеру принциптері. Жүрек-қантамыр жүйесін тексерудің физикалдық әдістері және оларды интерпритациялау. Миокард ишемиясын анықтауға арналған ЭКГ, ЭхоКГ, велоэргометрия, жүктеме сынамаларын жүргізу және интерпритациялау әдістемесі. Пациенттермен және денсаулық сақтау мамандарымен өзара қарым-қатынас кезіндегі этика және деонтология. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, өзін-өзі бақылау және жұмыста үздіксіз жетілдіру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарды ұйымдастыру

    Медициналық ұйымдарда анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарды ұйымдастыру. Құқықтық және этикалық аспектілер. Анестезиологтың алғашқы тексеруі. Анестезия картасы. Анестезия хаттамасы. Реаниматологтың күнделіктері. Аударма эпикриз. Кезеңдік эпикриз. Анестезиологиялық жабдықтар мен мониторлар. Операция алдындағы тексеру, премедикация, жалпы анестезиология. Науқасты бақылаудың әртүрлі деңгейлері. Анестезиологиядағы қауіп топтары. Премедикацияға заманауи көзқарас. Анестезиологиядағы негізгі манипуляциялар. Анестезия түрлері. Анестезиологиядағы фармакология. Критикалық күй туралы түсінік. Жүрек-өкпе реанимациясы. Танатогенез туралы түсінік. Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖДТ ішкі аурулар

    Қазіргі заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде ересек науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау және оңалту. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Науқастармен тиімді қарым-қатынас, өзін-өзі бақылау, қолдау. Терапияда зерттеу дағдыларын игеру, диагностика мен емдеуді жақсарту үшін озық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Негізгі эндокринология

    Эндокриндік жүйенің анатомиялық және физиологиялық негіздері. Қазіргі заманғы әдістерді ғылыми негізде қолдану арқылы жиі кездесетін эндокриндік ауруларды диагностикалау мен емдеудің практикалық аспектілері. Науқастарды жүргізу тактикасы. Пациенттердің алдын алу шаралары, оңалтуы және динамикалық бақылауы. Медициналық бақылауы. Диспансеризация. Санитарлық түсіндіру жұмысы. Эндокринология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Коммуникативті дағдылар, өзін-өзі бақылау, науқасты қолдау.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖТД-дағы акушерия және гинекология

    Гинекологиялық науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау және оңалту, қазіргі заманғы әдістерді қолдана отырып жүкті әйелдерді басқару. Жүкті әйелдердің патронажы. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, науқастарды қолдау. Акушерлік және гинекологияда зерттеу дағдыларын меңгеру, диагностика мен емдеуді жақсарту үшін озық технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы гематология

    Қан түзу жүйесінің және гемостаз жүйесінің анатомиялық-физиологиялық негіздері. Қанның коагуляциясының қазіргі заманғы түсінігі. Қан жасушаларын, қан түзу ағзаларын және гемостаз жүйесін зерттеудің заманауи әдістері. Ғылыми принциптерге негізделген қан ауруларының синдромдық диагнозы. Гематология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Коммуникативті дағдылар, өзін-өзі бақылау, науқасты қолдау. Қызметті үздіксіз жетілдіру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖТД-дағы жұқпалы аурулар, оның ішінде балалар аурулары

    Профилактикалық тексерулер, жұқпалы ауруларды ерте және дифференциалды диагностикалау алгоритмдері, оларды заманауи әдістерге негізделген емдеу тактикасы. Ақпараттық технологияларды қолдану, топтық жұмыста тиімді байланыс, электрондық құжаттамамен жұмыс. Санитарлық-гигиеналық режимді сақтау, Еңбек қауіпсіздігі. Өзін-өзі бақылау, науқастарды қолдау, диагностика мен емдеуді жақсарту.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық радиология

    Сәулелік диагностика мен сәулелік терапияның физикалық және радиобиологиялық негіздерінің медициналық бейнені алу тәсілдері, сәулелік диагностика және сәулелік терапия бөлімшесінің жұмысын ұйымдастыру. Сәулелік диагностика әдістері. Негізгі ісік және ісік емес ауруларды кешенді емдеудегі сәулелік терапияның мүмкіндіктері, көрсеткіштері, жоспарлауы, сәулелік терапия курсының ерекшеліктері. Радиологиядағы этика және деонтология, санитарлық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, өзін-өзі бақылау және жұмыста үздіксіз жетілдіру.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖТД-дағы балалар аурулары

    Диагностика, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау, оңалту, заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде балаларға медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету. Жүкті әйелдер мен жас балалардың патронажы. Профилактикалық тексерулер. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, науқастарды қолдау. Педиатрияда зерттеу дағдыларын меңгеру, диагностика мен емдеуді жақсарту үшін озық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖТД-дағы хирургиялық аурулар және онкология

    Қазіргі заманауи әдістерге негізделген хирургиялық және онкологиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау алгоритмдері мен басқару тактикасы. Хирургиядағы ақпараттық технологиялар. Науқастың мәселелерін шешуде топтық жұмыста тиімді байланыс. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Хирургияда зерттеу дағдыларын игеру, диагностика мен емдеуді жақсарту үшін озық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖТД-дағы неврология

    Мидың нейроваскулярлық, нейромускулярлық, демиелинизациялық, дегенеративті ауруларын диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Неврологиялық тексеру, зақымдану белгілерін анықтау және топикалық диагноз. Фармакотерапия, алдын алу және оңалту негіздері. Науқастармен және мамандармен өзара әрекеттесу. Медициналық қызметтерді құжаттау, қызметті үздіксіз жетілдіру, неврологиядағы зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінезқұлық ғылымдар саласындағы негізгі білімдерді тәжірибеде қолдана алады.
  • Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінезқұлық ғылымдар саласындағы кең таралған аурулардың диагностикасына, емдеуіне және алдын алуына бағытталғаннауқас-орталықтанған күтімді қамтамасыз етеді.
  • Сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін өз қызметін ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады.
  • Тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін этика ережелерін, деонтологияны және инклюзия принциптерін сақтау негізінде науқастармен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді қарым-қатынас жасайды.
  • Клиникалық диагнозды тұжырымдау, дәлелді тәжірибеге негізделген емдеу жоспарын тағайындау дағдыларын көрсетеді.
  • Дәлелді медицина қағидаттары негізінде амбулаториялық қабылдауды, диагностиканы, емдеуді, балалар мен ересек жастағы пациенттерді, оның ішінде жүкті әйелдерді динамикалық бақылауды және оңалтуды жүргізеді.
  • Денсаулық сақтау, қоршаған орта қауіпсіздігі ұйымдарында қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық тәртібінің және еңбек қауіпсіздігі нормаларын ескереді.
  • Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсетеді.
  • Денсаулық сақтауды цифрландыру шеңберінде медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды және медициналық-статистикалық ақпаратты басқаруды қамтамасыз ете отырып, ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің электрондық базаларында жұмыс істейді.
  • Үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және дамыту негізінде медициналық практикада ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолданады.
  • Жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін және ғылыми деректерге негізделген өзінің кәсіби қызметін талдайды.
  • Биоэтиканы және барлық этикалық нормаларды сақтауды ескере отырып, үлкен деректерді өңдеу мен талдауды, медициналық бейнелерді өңдеуді, ауруларды диагностикалауды қоса алғанда, жасанды интеллектті пайдалана отырып, өзінің кәсіби қызметінде заманауи зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолданады.
  • Жасырын заңдылықтарды анықтау, тәуекелдерді болжау үшін озық технологияларды қолдана отырып, халық денсаулығының көрсеткіштерін және оның физикалық, радиологиялық, химиялық және биологиялық-экологиялық детерминанттарын бағалайды.
  • Халықтың денсаулығын нығайту, денсаулықты сақтау және аурулардың алдын алу бойынша санитарлық ағарту іс-шараларын жүргізеді.

Ұқсас БББ

Top