Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02103 Мүсін в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасына сәйкес мүсін өнері саласында жоғары кәсіби біліктілігі бар кадрлар дайындау; заманауи зерттеу және ғылыми-практикалық мәселелерді шешуге, әлемдік және отандық бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы, көркем сын саласында да, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде де басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті философия докторын (PhD) даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 184
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Заманауи өнердегі авторлық «бренд»

    Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнерінде "бренд" ұғымы қалыптасады, ол жас суретшілердің авторлық туындыларын өзін-өзі сәйкестендіру және танымал етудің жаңа нысанына айналады. Қазіргі заманғы кескіндеме брендингінің коммуникативті, тұтынушылық мәселелері қарастырылады, әлеуметтік, гуманитарлық және қолданбалы аспектілері бойынша қазақстандық және халықаралық деңгейде өзара іс-қимыл жасайды. Курс теориялық және эмпирикалық материалдарды жан-жақты тану арқылы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан жас мүсіншілері шығармашылығындағы заманауи стильдік үрдістер: ғылыми дискурс және зерттеу тәсілдері

    Бұл пән Қазақстанның жас мүсіншілеріне тән заманауи стильдік бағыттарды, көркемдік стратегиялар мен авторлық практикаларды терең зерттеу мен ғылыми талдауға бағытталған. Курс докторанттардың зерттеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аударады. Атап айтқанда, олар мүсіннің көркем тіліне тән жеке және ұжымдық ерекшеліктерді мәдени, әлеуметтік және жаһандық үдерістер контексінде анықтап, интерпретациялау құралдарын меңгереді. Пән мазмұны сын тұрғысынан ойлау мен пәнаралық талдауға негізделген, визуалды материалдармен, теориялық дереккөздермен және заманауи әдіснамалармен жұмыс істеу арқылы докторанттарды ғылыми-зерттеу қызметіне тартуға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени антропология

    Курс мәдени антропологияның пәнімен, принциптерімен, категорияларымен; әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі даму кезеңдерімен, мәдени антропологияның генезисі мәселесімен; әлеуметтік және мәдени антропологияның тарихы мен әдіснамасымен таныстырады; адамның мәнін және оның трансценденттік, экзистенциализм үрдістерін; шығармашылық үдерістегі сабақтастық мәселесін; трансцендентализмді мәдени-философиялық талдау тәсілі ретінде; антропологиялық константаны – трансцендентализмнің негізі және философиялау дәстүрі ретінде ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер философиясы

    Курс жалпы адамзат өнерінің, оның ішінде қазақ халқының өнерінің классикалық дамуының ең ірі, түйінді, тағдырлы кезеңдері негізінде өнер философиясын; өнердің белгілі бір түрінің өркендеу себептерін, эстетикалық, этикалық және философиялық білімдердің даму дәрежесі мен деңгейін; шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешуді; өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде философиялық түсіну және бағалау мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курс аясында академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханалар нұсқаулықтарын); ғылыми-ақпараттық (патент, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы) қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан мүсін өнеріндегі мәдени бірегейлікті зерттеу: ғылыми тәсілдер мен тұжырымдамалық парадигмалар

    Бұл курс докторанттардың заманауи Қазақстан мүсін өнеріндегі мәдени бірегейлік феноменін сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, курс аясында заманауи ғылыми талдау әдіснамаларын меңгеру және ұлттық пен жаһандық бірегейлік контексінде мүсін өнерінің көркемдік тілін интерпретациялауға арналған жеке зерттеу тәсілін қалыптастыру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері

    Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер семиотикасы

    Курс классикалық семиотиканың теориялық және әдістемелік тәсілдерін тереңдетіп оқытуға негізделген; семиотиканың ғылым ретінде даму тарихының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, семиотикалық талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және тәртібімен таныстырады; семиотикалық сараптама әдістері, принциптері мен процедураларын, қазіргі заманауи семиотиканың (сонымен қатар нарратологияның) өнерді зерттеудегі семиотикалық көзқарасын, позициясын, семантиканың өнердегі мәні мен рөлін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, операцияларын, практикалық әдістері ментәсілдерін; ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесін, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикада қолдануды ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мағыналылық генезисіндегі мүсіннің эстетикасы мен философиясы

    Курс ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін мүсін өнерінің эстетикалық және философиялық негіздері мен мәндерін зерттейді. Сәулеттік рәмізден мүсіндік бейнелеуге көшу үдерісі қарастырылады. Мүсін жеке адам мен қоғамның, табиғат пен рухтың, физикалық және идеалдың диалектикасын бейнелейтін идеяларды бейнелеудің бір түрі ретінде қарастырылады. Мүсіндік пішіндер адамның және қоғамның өзіндік санасының дамуына функционалдық әсер ететін мәдени-философиялық мағыналардың тасымалдаушылары ретінде талданады. Мүсін бейнелі ойлау мен дүниені философиялық түсіну эволюциясының кезеңі ретінде талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік мәдениеттегі стильдер мен парадигмалар: өнердегі әлем мен адам мәселесі (авторлық курс)

    Курс докторанттардың пәнаралық диалог негізінде өнердегі үдерістерді талдауға жүйелі көзқарас дағдыларын белсендіреді: мәдениет антропологиясының қазіргі теориялары, эстетика, философия және өнер тарихы. Стилі, ағымы және басқа да замануи өнертанудың категориялық аппараты ұғымдарының өзекті түсіндірмелеріне ерекше назар аударылады. Курс адам мен әлем бейнесін диахрондық тұрғыда көрсету мәселесі толассыз тақырыпқа негізделген және көрнекі мысалдарға толы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)

    Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Бейнелеу пластикалық өнер саласындағы өзекті тенденциялар мен маңызды зерттеу мәселелерін анықтайды. Мүсін өнері саласындағы кейінгі зерттеулер мен тәжірибелердің ғылыми негіздерін қалыптастырады.
  • Көркем авторлардың өзін-өзі тану стратегияларын визуалды тіл, тақырып, медиум және кәсіби презентация формалары арқылы айқындайды. Кейс-талдау, сын мәтіндері мен визуалды деректерге сүйене отырып, заманауи автордың көркем имиджін зерттейді.
  • Өнердегі негізгі философиялық және семиотикалық концепцияларды бағалайды, олардың көркем бейне мен контекстті түсінудегі маңызын ашады. Бейнелеу жүйесінің принциптеріне негізделген интерпретацияларды тұжырымдайды
  • Философиялық-эстетикалық тәсілдер мен заманауи теориялық үлгілерге сүйене отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін синтездейді және жүйелейді, өнер саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сынақтан өткізеді.
  • Заманауи Қазақстан мүсін өнері туындыларын талдау үшін әдістемені (визуалды талдау, нарративтік тәсіл, деколониялық дискурс, мәдени герменевтика және т.б.) таңдап, оны негіздейді.
  • Мүсін өнеріндегі үш өлшемділікке қатысты философиялық және эстетикалық тұжырымдамаларды талдайды, форма, кеңістік пен пластиканың өзара әрекеттесуінің теориялық модельдерін әзірлейді және бұл тәсілдерді қазіргі өнер саласындағы кәсіби практикада қолданады. Мүсін шығармалардағы пластикалық шешімдер арқылы айқындалатын стильдік, тақырыптық және тұжырымдамалық сәйкестік маркерлерін таниды.
  • Мүсін өнеріндегі үш өлшемділіктің философиялық және эстетикалық тұжырымдамаларын талдайды, форманың, кеңістіктің және пластиканың өзара әрекеттесуінің теориялық үлгілерін әзірлейді және осы тәсілдерді заманауи өнер саласындағы кәсіби тәжірибеге біріктіреді.
  • Философия мен мүсіннің өзара әрекеттесуін мән-мағына жасаудың тарихи-мәдени дамуы контекстінде зерттеуді және практикалық түсінуді жоспарлайды және жүзеге асырады, философиялық ағымдардың көркемдік тәжірибеге және көлем мен кеңістікті қабылдауға әсерін талдайды
  • Заманауи өнердегі адам мен әлем бейнесінің трансформациясын ескере отырып, бейнелеу мәдениеті мен көркемдік тәжірибені зерттеу мен түсіндіруде визуалды-антропологиялық тәсілді біріктіреді
Top