6B01724 Шетел тілдері (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1 және 2 шет тілін оқыту әдістемесін меңгерген, шет тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шет тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Болашақ мұғалімдер лингвистикалық типологиямен оның құрылымы, тарихы, нысандарды сипаттаудың негізгі әдістері мен үлгілері тұрғысынан танысады. Олар жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі шет тілдерін типологиялық (салыстырмалы) сипаттау саласындағы заманауи жетістіктерге сүйенеді және өзінің кәсіби деңгейін арттыру үшін оқытылатын шетел және ана тілдеріне салыстырмалы талдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (A1, A2 деңгейі)
Болашақ мұғалімдер ауызша және жазбаша (шекті деңгей) коммуникативті мақсаттарды орындау үшін оқытылатын шетел тілінің грамматикалық құрылымдарын, сөздік қорын, морфологиялық және синтаксистік негіздерін білуі керек. Олар екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес өздерінің тілдік дағдыларын дамытады: тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым. Сондай-ақ олар диалог түріне (микродиалог, ақпарат алмасу, пікір алмасу), қарым-қатынас саласына және сөйлеу тақырыптарына сәйкес коммуникативті ниетті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Болашақ мұғалімдер ана тілінде сөйлейтіндерді, соның ішінде дыбыс жазуды ажыратады және түсінеді; теориялық фонетикалық білімді практикалық қолданудың әртүрлі мүмкіндіктерін зерттейді, мысалы, В1/В2 оқу деңгейіне сәйкес шет тілінде айтылуды, оқуды және жазуды үйрену процесінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультилингвизм теориясы - Тілдік байланыстар
Курс барысында болашақ мұғалімдер көптілділік феномені туралы теориялық білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар осы терминге анықтама берудегі заманауи тәсілдер, негізгі элементтері мен сипаттамалары, жаһанданудың құрамдас бөлігі ретінде көптілділіктің рөлі мен маңызы, себептері, бірнеше тілде сөйлейтін адамдар арасында қалыптасатын ойлау қабілеті және мәдени құндылықтардың әсері туралы біледі. Болашақ мұғалімдер өздерінің көптілділікті білім беру жүйесіне жаңа міндеттер қоятын әлеуметтік-мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін дамытады. Олар көпмәдениетті кеңістікте өздерінің әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Болашақ мұғалімдердің мәдениетаралық коммуникацияның негізгі тұжырымдамалары мен теориялары; мәдениетаралық коммуникацияның тұрпаттары, түрлері, нысандары, үлгілері, құрылымдық компоненттері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер мәдениетаралық қарым-қатынастың нормаларын, ережелерін және стильдерін, әртүрлі мәдениет өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық әдет-ғұрыптарын, шетел мәдениетін тасымалдаушылар әлемінің тілдік бейнесін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвоелтану
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін үйренушілердің коммуникативтік құзыреттілігін қамтамасыз ету үшін оқу үрдісінде сөйлеу коммуникациясының ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы ақпаратты таңдап, ұсынады. Олар сол шет тіліндегі сөйлеу коммуникациясының мазмұны мен формасына байланысты экономикалық, әлеуметтік-саяси, тарихи, географиялық және басқа да білімдер туралы түсініктерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдерді оқытудың білім беру және педагогикалық мақсаттарын қамтамасыз ету үшін шет тілін оқыту барысында жүзеге асырылатын коммуникациялық қажеттіліктерді қамтамасыз етуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Болашақ мұғалімдер зерттелетін тілдер елдеріндегі сөйлеу коммуникациясының өзіне тән тілдік-мәдени және ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттейді. Олар зерттеліп жатқан тілдің тарихын, географиясын, қоғамдық-саяси өмірін, мемлекеттік құрылымын, экономикасын, сонымен қатар дәстүрі мен әдет-ғұрпын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Негізгі шетел тілі (В1/В2 деңгейі)
Болашақ мұғалімдердің шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1B2 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (В1/В2 деңгейі)
Болашақ мұғалімдердің екінші шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құрастыру заңдылықтары; оқытылатын екінші тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1B2 екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлеу фигураларды қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын екінші тіл елдерінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңыздылығы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы егжей-тегжейлі түсінік бере отырып, білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбиелік бағыттағы дағдыларын қалыптастыру. Ғылымдағы басқа салалармен, басқа пәндермен, хакім Абайдың өмірін, шығармашылығын ғылыми-теориялық зерттеу негізінде, данышпанның "толыққанды адам" тұжырымдамасы негізінде байланыс орнату, ойшылдың даналығын, ізгілік туралы ілімді білу, ақынның шығармашылық мұрасын жаңаша бағалау, оны практикалық тұрғыдан пайдалану жөнінде нұсқау беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактика
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытудың лингвистикалық және дидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алады, бұл лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтеді және тереңдетеді. Болашақ мұғалімдер Қазақстандағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, шет тілі мұғалімдерін даярлауға қатысты кең ауқымды мәселелерді зерттейді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді мектепте шет тілін оқытудағы кәсіби, педагогикалық және білім беру қызметі туралы қажетті біліммен қаруландырады және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен қабілеттерін меңгеруді, сондай-ақ оқу-тәрбие қызметінде пайдалану мақсатында шет тілін оқыту әдістемесі туралы жаңа ақпаратты таңдау, талдау және бағалау қабілетін меңгеруді болжайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарланған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Болашақ мұғалімдер шет тіліндегі диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін; шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби қызметінің теориялық негіздерін анықтайды; С1 меңгеру деңгейіне сәйкес арнайы кәсіби мақсатта шет тілдерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын көрсетеді, Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттілігіне (CEFR) сәйкес арнайы лексиканы пайдалана отырып, қызметтің кез келген саласында шет тілінде еркін сөйлейді; IELTS және TOEFL халықаралық емтихандар (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері
Болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымын жүйе ретінде біледі және фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық және сөзжасамдық жүйелері туралы түсінікке ие болады. Олар парасатты қарым-қатынас құру үшін бар негізгі білімді пайдалана алады және оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес келетін дұрыс сөйлеу әрекетін көрсетеді. Оқытылатын шетел тілінің қазіргі жүйесінің қызметін зерттеу негізінде болашақ мұғалімдердің лингвистикалық, лингвомәдениеттік, коммуникативтік, зерттеушілік және кәсіби құзыреттіліктері қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазылым
Болашақ ұстаздар әдебиет тарихы, аса маңызды тарихи-әдеби үдерістер және шет елдердің ірі жазушыларының шығармашылығы туралы түсінікке ие. Олар әдеби жанрларды, шығармашылық жазу негіздерін, сонымен қатар шет тілдеріндегі жазудың негізгі қағидалары мен элементтерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Болашақ мұғалімдер екінші шет тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін біледі; С1 меңгеру деңгейіне сәйкес екінші шет тілін меңгеру саласында қажетті білім, білік және дағдыларына, қызметтің кез келген саласында екінші шет тілінде еркін сөйлей алу дағдыларына; екінші шет тілінен халықаралық емтихандар (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін оқытудың гибридті және аралас форматында оқу үдерісінде білім беру технологияларын пайдалана отырып, өздерінің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігін дамытады. Олар сондай-ақ онлайн/офлайн/гибридті режимде сыныпты басқару үшін қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөледі. Олар ағылшын тілін оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи қашықтықтан/гибридті білім беру технологиялары туралы жүйелік түсініктерін түсіну қабілетін, сонымен қатар осы технологияларды мұғалім ретіндегі өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындықты дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Курс студенттерді сол елдің мәдени, тарихи және әлеуметтік ерекшеліктерін бейнелейтін көркем әдебиеттің негізгі шығармаларымен таныстыруға бағытталған. Әдебиетті зерттеу тілдік интуицияны, сыни ойлауды және мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ тіл иелерінің менталитеті мен құндылықтарын тереңірек түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытуда студенттердің білімді өздігінен меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін инновациялық педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, педагогикалық шеберліктерін арттырады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдер ұйымдастырушылық, басқарушылық және зерттеушілік құзыреттіліктерге ие болады. Оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдер студенттердің ақыл-ой белсенділігін дамытуға бағытталған құзыреттілік және мәдени тәсілдерді зерттейді. Болашақ мұғалімдер сыни мәселелерді шешу дағдыларын анықтауды үйренеді, оқу материалын өз бетінше меңгеруде тәжірибе жинақтайды, зерттеу жұмыстарын жүргізеді және шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби өмірінде пайдалы болатын қасиеттерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактика
Болашақ мұғалімдерде лингводидактиканың негізгі ережелері мен екінші шет тілін оқыту әдістемесі туралы түсінік бар. Олар екінші шет тілін меңгеру үдерістерінің ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Болашақ мұғалімдер шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерімен және білім беру үдерісінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерімен танысады. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағдарланған бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Академиялық ағылшын тілі
Курс барысында болашақ мұғалімдер 4 тілдік дағдыны дамытады: академиялық оқу, академиялық жазу (эссе, іскерлік хат және т.б.), сөйлеу, академиялық мәтіндер негізінде тыңдау, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытатын практикалық оқыту құралдары. Болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар академиялық стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Шетел тілдерін оқытудағы жасанды интеллект технологиялары
Курс студенттердің шет тілдерін оқыту және меңгеру үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдану бойынша құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курста жекелендірілген тапсырмаларды құру, автоматтандырылған бағалау, бейімделген оқыту, сондай-ақ өнімді және рецептивті сөйлеу әрекеттерін дамыту үшін ЖИ-сервистерінің мүмкіндіктері қарастырылады. Ерекше назар этикалық мәселелерге, цифрлық қауіпсіздікке және білім беру ортада ЖИ қолдануға сыни көзқарас қалыптастыруға аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Болашақ мұғалімдер академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдарымен, түрлерімен, формаларымен және функцияларымен танысады. Олар академиялық қарым-қатынастың ғылыми стилі мен мәдениетінің жанрлық түрлерін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады. Оқытушылар академиялық жазу ережелерін үйренеді және әртүрлі ақпарат түрлерін тануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Шетел тілдерін оқытудағы цифрлық технологиялар
Курс студенттердің шет тілдерін оқытуда цифрлық құралдар мен онлайн платформаларды тиімді пайдалануға бағытталған дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курста студенттер білім беру қосымшалары, интерактивті тақталар, цифрлық сторителлинг, ойын және мультимедиалық ресурстар сияқты заманауи технологиялармен, сондай-ақ цифрлық оқу материалдарын жобалау принциптерімен танысады. Ерекше назар цифрлық ресурстарды сыни тұрғыдан бағалауға, қауіпсіздік пен этика мәселелеріне және мұғалімнің цифрлық сауаттылығын дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Критерийалдық бағалау технологиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағдарланған бағалау технологиясымен танысады. Олардың білім беру сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы қалыптасады, оқушылардың тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және материалдың мазмұнын таңдауға байланысты кәсіби дағдылары дамиды. Сондай-ақ олар шет тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологияларды және әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің тұлғалық жетілуі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)
Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде Кәсіби коммуникация жүргізеді, шет тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс істейді; халықаралық немесе мәдениетаралық коммуникация жағдайында әртүрлі мәдениеттердің өкілдері арасында диалогтық өзара іс-қимылды жүзеге асырады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік қызметті басқару үшін сөйлеу қызметінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолданады.
- С1 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде АИ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін көлемде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша Бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шет тілдерінің теориялық базалық білімін кәсіби салаға біріктіреді; деңгейлік тәсілді көздейтін шет тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.