Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02195 Аспаптық орындаушылық - Үрлемелі және соқпалы аспаптар в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты БӨ-нің негізгі мақсаты – үрмелі және соқпалы аспаптарда орындауда жоғары сапалы кәсіби білім мен құзыреттілікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ өнер, мәдениет және білім беру саласында нәтижелі жұмыс істей алатын, оның ішінде концертті жоспарлау және өткізу, жоғары білікті мамандарды даярлау, әлеуметтік және азаматтық-құқықтық жауапкершілікті көрсететін орындаушылық және музыкалық тәрбиелік қызмет.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Ансамбль класы І

    Ансамбльдің интонациялық құрылымы, баптау және ойнау. Әуезді жүйе, ансамбльдік партиялардың дыбысталуындағы үйлесімділікке қол жеткізу ретінде, қадамдар мен Интервалдардың зоналық интонациясының заңдылықтары мен заңдылықтарын түсіну арқылы. Гармоникалық жүйе және оның әуезді жүйемен байланысы. Аккордтардың интонациясы, тыныс алу мен құрылыстың байланысы. Есту деректерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық І

    Үрмелі және / немесе ұрмалы аспаптар маманының орындаушылық техникасын қалыптастыратын практикалық пән. Күнделікті сабақтар жүйесі және оның музыканттың орындаушылық тәжірибесіндегі маңызы. Барокко дәуірінің ұсақ және ірі формаларының туындыларын зерттеу. Нұсқаулық материалмен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Міндетті фортепиано І

    Фортепианода ойнау дағдыларын игеру және дамыту, ноталық мәтінді сауатты талдай білу, шығармада өз бетінше жұмыс істеу, стилі, жанры бойынша әртүрлі әлемдік музыкалық мәдениет туындыларын үйрену, ансамбльде сүйемелдеу және ойнау дағдыларын дамыту және меңгеру, парақтан оқу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Аспаптық ансамбль І

    Өз аспаптарының партиясын игеру, шығарманың интонациясымен, сөз тіркестерімен, метроритмикалық ерекшеліктерімен жұмыс істеу, динамикалық құрылыспен, штрих палитрасымен жұмыс істеу, шығарманың формасымен жұмыс істеу, ансамбль қатысушыларымен дайындық жұмыстарын ұйымдастыру. Әдебиетпен жұмыс, орындалатын шығармалар композиторларының шығармашылық өмірбаяндарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано I

    Фортепиано ойнау дағдыларын дамыту. Әртүрлі фортепиано репертуарын үйрену, фортепианода кез-келген аспапқа арналған шығармалармен танысу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано І

    Бұл пән кәсіби Аспаптық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын тереңдетеді, сыныптан тыс концерттік қызметті ұйымдастыруда өзін шығармашылықпен көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі I

    Студенттердің ансамбльге алғашқы бейімделуі. Ансамбльдік ойынның ерекшелігі туралы түсінік. Ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Ансамбльде агогика, динамика, дыбыс шығару құралдарын игеру. Қарапайым аккорд-гармоникалық ансамбль құрылымы (хорал).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр I

    «Оркестр I» пәні студенттерді үрмелі аспаптар оркестрінің құрамында оркестр жұмысының негіздерімен таныстырады. Студенттер музыканы бірге ойнаудың, парақтан музыканы оқудың және ансамбльдегі бөліктерді үйлестірудің негізгі дағдыларын меңгереді. Ансамбльді сәтті орындаудың негізі болып табылатын тыныс алу техникасын, артикуляция мен ырғақты дәлдікті дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пән ұжымдық әрекеттестік пен оркестрде ансамбльді орындаудың бастапқы дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІ

    Үрмелі (соқпалы) аспаптарда ойнау техникасының негіздері. Орындаушылық тыныс, ерін, тіл, саусақ және музыкалық есту қабілеттерінің өзара әрекеттесуі және жұмысы. Мектептерді, этюдтерді және нұсқаулық материалдарды практикалық зерттеу. Классицизм дәуірінің туындылары, сондай-ақ орыс композиторлық мектебі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі II

    Курс ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын қалпына келтіруге бағытталған. Ансамбльдегі динамикалық нюанстар мен динамикалық тепе-теңдік. Шығарманың жалпы контекстінде ансамбльдің және өз партиясының барлық дауыстарын тыңдай білу. Гомофониялық гармоникалық ансамбль құрылымы. Барокко музыкасының орындаушылық интерпретациясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано ІI

    Кәсіби қызметте фортепианоны кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, дағдылар кешенін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано ІІ

    Фортепиано әдебиетін зерттеу және музыкалық шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындау, музыкалық есте сақтау, шығармашылық қиял тетіктерін дамыту, есту-ойлау процестерін жандандыру, эмоционалды, ерікті салаларды, орындаушылық интонация мәдениетін жандандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ансамбль класы ІІ

    Ансамбльде ойнау кезіндегі қарқын мен метроритм. Орындалатын шығарманың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс қарқынның анықтамасы. Метрикалық және орындау агогикасы туралы түсінік. Ансамбль құралдарының динамикалық қатынасы, шығарманың мазмұнын ашудағы нюанстар мен сөз тіркестерінің рөлі, олардың стильмен формамен және қарқынмен байланысы. Барокко және классицизм шығармаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль ІІ

    Соққыларды орындау дағдыларын қалыптастыру және орындаушылық стильдерді меңгеру. Ансамбльдегі техникалық әдістердің бірлігі. Ансамбльдің динамикалық-акустикалық дыбыстық тепе-теңдік мәселелері. Ансамбльді орындау, сүйемелдеу. Барокко және классицизм музыкасын орындаушылық түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано ІІ

    Фортепианода ойнаудың маңызды практикалық дағдыларының кешенін әзірлеу, музыкалық қызығушылықтарды ынталандыру, ойлау мен шығармашылық бастаманың тәуелсіздігін дамыту, пианинода ойнау дағдыларын дамыту, сүйемелдеу, транспозициялау, парақтан еркін оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр IІ

    Оркестр II пәнінде студенттер ансамбльдік өзара әрекеттесу және күрделі шығармаларды интерпретациялау дағдыларын тереңдетуді жалғастыруда. Интонацияның дәлдігі, ритмикалық тұрақтылық және топтар арасындағы динамикалық тепе-теңдік бойынша жұмыс маңызды рөл атқарады. Күрделі орындаушылық тәсілді қажет ететін шығармалар интерпретация мен музыкалық мәнерлілікке баса назар аударылады. Маңызды міндет - әрбір музыканттың жалпы оркестрлік матада алатын орнын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль ІIІ

    Метроритмикалық қиындықтар бойынша жұмыс. Метроритм музыканың негізгі элементтерінің бірі ретінде. Формақтың пішіндеу мәні. "Рубато" ұғымы. Күрделі және аралас өлшемдер. Фразалар, оның мәні, мағынасы және құрылыс принциптері. Шығарманы оның құрылымдық бөліктеріне семантикалық бөлу, цезурды белгілеу, шарықтау шегін белгілеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Курс студенттердің үрлемелі және соқпалы аспаптарда орындау туралы түсініктерін кеңейтуге бағытталған, жалпылама типтегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Курс аясында орындаушылық мектептердің дамуының негізгі кезеңдері, сондай-ақ үрлемелі және соқпалв аспаптардың даму тарихы қарастырылады. Орындаушылық мектептердің принциптері мен әдістері игеріледі, көрнекті композиторлар мен орындаушылардың үрлемелі және соқпалы аспаптардағы шығармашылығы зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Нота мәтінімен жұмыс

    Авторлық мәтінді декодтау әдістерін меңгеру, музыкалық есте сақтау, есту-қозғалыс процестерінің механизмдерін түсіну және пайдалану, дыбыс мәдениетін және интонациялық-семантикалық құрылымдарды арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі III

    Орындаушылық соққылардың бірлігі мен сәйкестігі. Тақырыпты (әуенді) жеткізудегі дауыстардың өзара әрекеттесуі. Әуеннің бір дауысты, екі және үш дауысты экспозициясы. Классицизм дәуірінің ансамбльдік репертуарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Парақтан оқу және транспозиция

    Музыкалық шығармадағы жұмыстың әртүрлі кезеңдерінде парақтан оқу және транспозициялау әдістемесінің принциптерін игеру, орындау дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гармония

    «Гармония» курсының мақсаты музыкадағы гармоникалық құралдардың экспрессивтік мүмкіндіктері мен бейнелі-семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық тілдің жүйесін және ондағы үндестіктің орнын түсіну. Пән дыбыс ырғағы жүйесі туралы негізгі білімді меңгеруге, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға, академиялық музыкадағы гармонияның негізгі стилистикалық үлгілері (классицизм, романтизм, импрессионизм), музыканың экспрессивті және қалыптастырушы рөлі туралы білім алуға бағытталған. гармония, музыкалық стильдер, жалпы музыканың мәнерлі құралдарының жүйесі. Курстың соңында студент гармонияның теориясы мен тарихын, әртүрлі стильдер мен дәуірлердің музыка үлгілерін гармониялық талдау әдістемесін білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІІ

    Орындаушылық шеберлік, өзіндік музыкалық ойлау дағдыларын жетілдіру, стильді, форманы және мазмұнды түсіну. Орындау техникасын дамыту әдістері. Концерттік қойылымға дайындық, орындаушылық қызметке шығармашылық қатынасты тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр IІІ

    «Оркестр III» пәні әртүрлі стильдер мен дәуірлердің репертуарын меңгеруді қамтиды. Студенттер классикадан бастап заманауи композицияларға дейінгі әртүрлі стильдегі шығармаларды оқиды, бұл оларға икемді орындаушылық тәсілді дамытуға мүмкіндік береді. Оркестрлік партитураларды түсіндіруге, әртүрлі жанрлардың сипатты элементтерін беруге және динамикалық орындаушылық мүмкіндіктерін кеңейтуге көп көңіл бөлінеді. Партты өз бетінше талдау және дирижермен өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік дирижерлеудің негіздері

    Дирижерлық дағдыларды меңгеру, дирижердің практикалық жұмысының негіздерімен танысу, оркестрлік дирижерлық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, дирижерлік аппаратты қою, дирижерлық техникамен танысу, дирижерлық бойынша теориялық еңбектермен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестр партияларын оқу

    Бұл пәннің негізгі мазмұны студентті музыкалық-орындаушылық іс-әрекеттің заңдылықтары мен принциптерімен, парақпен оқу процесінің кезеңдерімен және ноталық мәтінді оқудың психологиялық құрылымымен таныстыруға, сондай-ақ ноталарды еркін оқудың негізгі әдістерін және ноталық мәтінді жеңілдету әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жалпы дирижерлеу

    Студентті оркестр дирижері ретінде практикалық жұмысқа дайындау, музыканттың шығармашылық тұлғасын қалыптастыру, музыкалық-теориялық білімдерін тереңдету. Дирижерлеу техникасын меңгеру, оркестрлік репертуарды зерделеу, практикалық орындаушылық, дайындық, ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын тәрбиелеу; шығармамен жұмыс жасауда дербестікті дамыту, шығармашылық бастаманы ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дирижерлеу

    Дирижерлік өнердің дамуының қысқаша тарихы. Көрнекті қазақстандық, орыс және шетелдік дирижерлер. Дирижерлеу процесінің мәні. Дирижерлік аппаратты қою принциптері. Дирижерлік схемалар мен дыбыстау түрлерін зерттеу кезектілігі. Қол техникасын дамытудағы арнайы жаттығулардың рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ансамбль класы ІIІ

    Ансамбльдік орындаудағы соққылар мен артикуляциялар. Артикуляцияның түсінігі, әдістері және негізгі мүмкіндіктері. Соққылардың негізгі түрлері. Тембрлік ансамбль және оның көркемдік және экспрессивті мүмкіндіктері. Ансамбльдік романтикалық музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль ІV

    Шығарманың көркемдік интерпретациясын жасау. Музыканың экспрессивті құралдарын және орындаудың техникалық қиындықтарын талдау. Әуен, сүйемелдеу, бас және гармоникалық фигура бойынша жұмыс. Күнделікті сабақтар жүйесін әзірлеу, оның мәні мен оқу процесі мен орындаушылық шеберлікті жетілдіру үшін маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі

    «Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік қиындықтарын игеру

    Курс терең талдауға және оркестрлік партияларды орындау кезінде туындайтын қиындықтарды жеңуге бағытталған. Пән шеңберінде студенттер оркестр репертуарының ерекшеліктерін зерттейді, бөліктермен жұмыс істеу әдістерін меңгереді, сонымен қатар оркестрді орындау процесінде туындайтын техникалық және интерпретациялық есептерді шешуде практикалық дағдыларды дамытады. Күрделі оркестрлік тапсырмаларды орындауда сенімділік пен шеберлікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрдің жеке әндерін зерттеу

    Курс әртүрлі дәуірлердегі, стильдер мен бағыттардағы композиторлардың оркестрлік шығармаларындағы форманың техникалық жағынан күрделі және қиын бөлімдерін зерттеуге және жеңуге, ритм, тепе-теңдік, гармоникалық, тембральды есту және техникалық мүмкіндіктер сезімін дамытуға, орындаушылық ерік-жігерді, зейін мен әртісті тәрбиелеуге, көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындық кезінде музыкалық шығармадағы оркестрлік жұмыстың принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр IV

    Оркестр IV пәнінің бір бөлігі ретінде студенттер ансамбльдің орындаушылық өнерін техникалық және көркемдік жағынан жетілдіру жұмыстарын жалғастыруда. Ритмикалық және артикуляциялық элементтермен нәзік жұмысты қажет ететін күрделі оркестрлік шығармалар енгізілді. Ансамбльдік тепе-теңдікке, интонация дәлдігіне және стилистикалық әртүрлілікке баса назар аударылады. Партитураны терең түсіну, музыкалық ойлауын дамыту және шығармаларды түсіндіру жұмыстары жалғасуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Өнер және мәдениет саласындағы оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістерін, оның ішінде оқу бағдарламаларын әзірлеуді, білім беру технологияларын қолдануды және оқу үлгерімін бағалау әдістерін білу. Оқу үрдісінде жасанды интеллект технологияларын қолдана білу. Бастауыш және орта музыкалық білім беру деңгейінде орындаушылық өнерді оқыту дағдыларын меңгеру, нормативтік актілерді, педагогикалық репертуарды, оқушылардың физиологиялық, психологиялық, педагогикалық және жас ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль класы ІV

    Музыкалық шығарманы түсіндірудегі ансамбль мүшелерінің эстетикалық ниеттерінің көркемдік үйлесімділігі мен ортақтығы. Ансамбльге арналған шығармалардың әртүрлі жанрларында, текстураларында және формаларында музыкалық талғамды дамыту. Көркемдік интерпретация дағдыларын жетілдіру. Музыкалық шығармалардың транскрипциясы мен интерпретациясын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыка тарихы

    Қазақ музыкасының тарихы — халықтық және халықтық-кәсіби шығармалардың Тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктері қарастырылатын пән. Бұл курс музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби музыкалық дәстүрдің үлгілерін қамтиды. Пән сонымен қатар Қазақстан композиторларының академиялық бағыттағы жетістіктерін, музыкалық жанрлардың жай-күйін, олардың дамуын, музыкалық шығармаларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Музыкалық шығармаларды талдау, олардың құрылымдық заңдылықтарын, музыкалық формалардың типологиясы мен формообразу принциптерін зерттеу. Музыкалық синтаксис пен көркемдік бейнелеу құралдарын меңгеру. Жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланып, музыкалық материалды талдау, бөлімдердің функцияларын анықтау, формалық тұтастықты түсіну, музыкалық мазмұнды бағалау және кәсіби зерттеуді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрді орындаудағы қиындықтар

    Оркестрлік партияларды орындауда кездесетін нақты мәселелерді, соның ішінде техникалық және интерпретациялық қиындықтарды, оркестрде жұмыс істеу және дирижермен өзара әрекеттесу, қиындықтарды жеңу және оркестрдің орындаушылық сапасын арттыру әдістерін қарастырады. Жаңа репертуарды қысқа мерзімде игеріп, жеке және ансамбльде/оркестрде жоғары көркемдік деңгейде орындау техникасы мен тәсілдерін меңгеру, сонымен қатар әртүрлі стильдегі және жанрдағы шығармаларды импровизациялау және көркемдік интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі IV

    Темпо-ритақтың бірлігі және ансамбльдегі орындалу синхрондылығы, ансамбльдегі Агогика және оны орындау техникасы. Парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамыту және бекіту, мәтінде жылдам бағдарлау. Романтизм дәуіріндегі ансамбль репертуарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІV

    Қолдар мен саусақтардың бұлшықет жүйесін дамыту, таразылар мен арпеджирленген үштіктерді орындау дағдыларын жетілдіру. Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. ХХ ғасырдағы, сондай-ақ кеңестік кезеңдегі шетелдік композиторлардың шығармаларын зерттеу арқылы жоғары көркемдік талғамның қалыптасуы, оқу және концерттік репертуардың күрделенуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық V

    Орындау аппаратының техникасы, дыбыс шығару тәсілдері, ерекше тәсілдер. Қазіргі заманның шетелдік және отандық композиторларының репертуарлық шығармалары. Көпшілік алдында сөйлеу, әртістік дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Қазіргі кезеңдегі Қазақстанның дәстүрлі музыкалық мәдениеті. 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы: тұлғалар, жанр, музыкалық тілдің ерекшеліктері. Қазіргі кезеңдегі музыкалық білім. Мәдениет және өнер қайраткерлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класы I

    Оркестрлік музыканы практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу, әртүрлі дәуірлердегі, стильдердегі, жанрлардағы оркестрлік музыканың түпнұсқа туындыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының тарихы

    Қазақстанның академиялық мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері. Академиялық музыка мәдениетінің жанрлары. 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы: тұлғалар. Қазақстанның бұқаралық музыкалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы

    «20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы» пәні Қазақстанның музыкалық мәдениетінің қазіргі кезеңін терең талдауға бағытталған, 20 ғасырдың соңы мен 20 ғасырдың басындағы қазақ композиторларының жетістіктерін зерттейді. ХХІ ғасыр, сондай-ақ осы кезеңдегі музыкалық жанрлардың жағдайы мен дамуы. Бағдарламада көрнекті композиторлардың шығармашылығы қамтылып, олардың дара ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері мен ғасырлар тоғысында қалыптасқан музыкалық тілдің өзіне тән ерекшеліктері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр V

    «Оркестр V» пәнінде студенттер концерттік қойылымдарға дайындыққа белсенді қатысады, бұл техникалық және орындаушылық жағынан сенімді болуды талап етеді. Ансамбльдік қарым-қатынастың, дирижермен жұмыс істеудің және одан да күрделі концерттік бағдарламаларға дайындықтың қыр-сырына назар аударылады. Студенттер ансамбльдің дыбысын жақсарту бойынша жұмыс істеу барысында репетицияның тиімді әдістерін үйренеді және өз ойынын сыни бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль класы V

    Курс ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын жетілдіруге (үндестікке, дыбыстың үйлесімділігіне қол жеткізуге), музыкалық ұжымның жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеуге, студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыруға бағытталған. Қазіргі кезеңдегі ансамбльдік музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік дайындық І

    Оркестрде ойнаудың кәсіби дағдыларын тәрбиелеу, әртүрлі дәуірлердің, жанрлар мен стильдердің туындыларын қамтитын оркестрлік репертуарды меңгеру, әуезді, ладогармоникалық, тембрлі есту, полифониялық ойлауды дамыту, дыбыс шығару, дыбыстау және фразалау мәдениетін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік топтар І

    Топта дайындық жұмыс дағдыларын меңгеру, тұрақты назар мен өзін-өзі бақылауға тәрбиелеу, топтық және жалпы дайындықтың, концерттік орындаудың ерекшеліктерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі V

    Курс ансамбльде ойнау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Репертуарды практикалық игеру және үрмелі аспаптар ансамбльдері үшін заманауи музыканың түрлі стильдеріндегі шығармаларды концерттік орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль V

    Шығарманы теориялық және орындаушылық талдау және автордың идеясын ашу, музыкалық шығарманың бейнесін, көңіл-күйін түсіну, музыкалық-экспрессивті құралдарды жетілдіру, интонациялық, гармоникалық тембрлік есту қабілетін дамыту, эмоционалды әртүрлілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еуропалық емес музыкалық мәдениет

    Курста Еуропадан тыс музыканың негізгі жанрлары зерттеледі. Үндістан, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка елдерінің дәстүрлі музыкалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық репертуарды игеру

    Колледждің оқу-педагогикалық репертуары туралы білімдерін кеңейту, музыкалық педагогиканың ерекшеліктерін игеру: музыкалық-көркемдік және техникалық дамудың бірлігі қағидаты, оны педагогтың практикалық жұмысында жүзеге асыру тәсілдері мен әдістері, осы әдістерді қолданудағы жеке көзқарас; көрнекті оқытушылар мен орындаушылардың тарихи мұрасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Полифония

    Курста көп дауысты ұйымның түрлері, полифониялық техниканың түрлері, құрылымы мен формалары, полифониялық стильдер зерттеледі. Полифониялық формаларды, текстураны, стильді және жанрлық сорттарды білу. Полифониялық музыканың заңдылықтарын анықтай білу. Полифониялық көп дауысты талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    Ұсақ және ірі техникамен байланысты мотор-мотор дағдыларын дамыту, штрих-палитраның барлық арсеналын меңгеру, дыбыс шығару мәдениетін жетілдіру, стильде сауатты фразалар мен артикуляция техникасын меңгеру. Орындаушылық интерпретацияны талдау техникасын, шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Жеке орындаушылық қызмет үшін репертуарлық багажды жинақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Полифониялық формалар

    Курста көп дауысты ұйымның түрлері, полифониялық техниканың түрлері, құрылымы мен формалары, музыканың полифониялық стильдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қосымша аспап

    Үрлемелі аспаптардың пайда болу және қайта құрылу тарихын, экспрессивті және техникалық мүмкіндіктердің даму заңдылықтарын, игерілетін аспаптың репертуарын зерттеу, нұсқаулық-жаттығу және көркем материалды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ансамбль класы VІ

    Курс көркемдік және экспрессивті құралдарды (артикуляция, әр түрлі дыбыстық палитра және орындаушылық экспрессивтіліктің басқа құралдары) игеруге, кәсіби терминологияны білуге бағытталған. Зейінді шоғырландыру қабілетін, көркемдік-бейнелік міндеттерді өз бетінше қою және шешу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль VІ

    Курс бірлескен ойын дағдыларын жетілдіруге, авторлық мәтінді жеке оқудың көптігін бірыңғай көркемдік міндетке бағындыруға, ансамбльдік орындаудағы шығармашылық тәртіпті тәрбиелеуге, ансамбльдік әдебиеттермен танысуға және қазіргі заман шығармаларының репертуарын жинақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VІ

    «Оркестр VI» пәні күрделі репертуарды игеруге бағытталған, үлкен формадағы шығармаларға екпін береді. Студенттер оркестрлік партитураларды талдауды тереңдетіп, күрделі ансамбльдік құрылымдарда дағдыларды дамытады, оркестрлік орындаушылықтың қыр-сырын меңгереді. Орындаушылардың жалпы кәсіби өсуіне ықпал ететін жоғары техникалық дайындықты, ритмикалық және интонациялық дәлдікті талап ететін шығармалар енгізілді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс музыкасы

    Пән студенттерді Таяу, Орта және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениеттерімен таныстырады. Оқу процесінде зерттеудің тарихи принципі қолданылады. Тақырыпты зерттеу барысында әр елдің кезеңділігіне сәйкес келетін тарихи кезеңдер қамтылады, сонымен қатар жаһанданудың қазіргі контекстінде музыкалаудың дәстүрлі формалары қарастырылады. Курс Шығыс музыкасының түрлерін, жанрларын, музыкалық-теориялық жүйелерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен білім музыкатанушы студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, кәсіби қызығушылықтың бағытын таңдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік класы IІ

    Оркестрлік музыканы практикалық оқыту. Оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеу, өңдеулер мен аранжировкаларды меңгеру. Оркестрлік сүйемелдеудің ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы

    Еуропалық музыкалық өнердің әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы. Тұлғалар, жанрлар, шығармалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік топтар ІІ

    Топтағы дайындық жұмыс дағдыларын жетілдіру, жалпы оркестр мен жекелеген топтар орындайтын музыканы түсіну, тақырыпты, төменгі дауысты, сүйемелдеуді есту қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VI

    Курс ансамбльде ойнау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Ансамбль құрылымындағы негізгі және жанама тақырыптар. Практикалық игеру және концерттік қойылымға дайындық-жанрлық ансамбльдік формалар: пьеса, музыкалық сурет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 20 ғасырдағы музыкалық шығармаларды полифония және талдау

    Курстың мазмұнына мыналар кіреді: негізгі музыкалық формаларды (вокалдық, хор, аспаптық музыка) терең зерттеу. ХХ ғасыр музыкасының полифониялық формалары. Әр түрлі формадағы және жанрдағы музыкалық шығармаларды, соның ішінде симфониялық және музыкалық-театрлық жанрларды практикалық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тектес аспап

    Оркестр әртісі, көркемөнерпаздар үйірмесінің жетекшісі немесе музыка мектебінің мұғалімі ретінде болашақ практикалық іс-әрекеттерге қажетті сәйкес аспаптарда ойнау дағдыларын дамыту. Курс аясында студенттер аспаптардың практикалық өнімділігі мен техникалық мүмкіндіктерін үйреніп қана қоймайды, сонымен қатар осы аспаптарға жазылған немесе бейімделген жұмыстарды оқиды. Отандық және шетелдік композиторлардың симфониялық, опера және балет музыкаларынан жеке фрагменттерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік дайындық ІІ

    Бірлескен ойын, музыкалық шығарманы ұжымдық оқу дағдыларын жетілдіру, жеке және ұжымдық жауапкершілік сезімін, оркестрлік орындаудағы шығармашылық тәртіпті тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тектес аспаптарды зерттеу

    Тектес аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін, олардың үрлемелі және симфониялық оркестрлердегі рөлін зерттеу, осы аспап үшін арнайы жазылған немесе аударылған шығармаларды зерттеу, репертуарға оркестрлік партиялардың неғұрлым жауапты жеке және техникалық қиын фрагменттерін қосу, артикуляция, дыбыс шығару, дыбыстау, агогика және фразалау дағдыларын жетілдіру, техникалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Музыкалық өнердегі инклюзивті мәдениет

    Пән болашақ музыканттардың инклюзивті орта туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары, қажеттіліктері, этикалық қарым-қатынас негіздері қарастырылады. Музыканың әлеуметтік біріктірудегі рөлі, инклюзивті жобалар мысалында зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жобаны құру технологиясы

    Өнер мен білім беруде технологиялық тәсілді қолдану мәселелері бойынша отандық және шетелдік тәжірибенің ресурстық-ақпараттық базасын қалыптастыру, музыкалық өнерде және білім беру қызметінде шығармашылық жобаларды құрудың заманауи әдістері мен технологияларын және оларды оқу-кәсіби қызметте қолдану тәжірибесін зерделеу, музыкалық өнерде және білім беру қызметінде шығармашылық жобаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мәдениет саласындағы жобалау қызметі

    Мәдениет саласындағы жобалау тарихын, заманауи ғылым мен практиканың жай-күйін, жобаның ұғымын, жіктелуін, жобалау кезеңдерін, технологиялық әрекеттер тізбегін, ғылыми тәсіл талаптарын зерттеу. Жобалық құжаттаманы әзірлеу, жобаны таныстыру шеберлігін меңгеру, жасанды интеллект қолдану, жобалау үдерісіне заманауи технологияларды интеграциялау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі заман музыка тарихы

    ХХ ғасыр музыкасының негізгі бағыттары мен көркемдік үрдістерін, заманауи музыканың ерекшеліктерін зерттеу. ХХ ғасыр мәдениетінің даму кезеңдерін, оның жарқын үлгілерін, көркемдік стильдерін, композиторлардың шығармашылық ізденістерін, музыкалық тіл мен бейнелеу құралдарын, жанрлық жаңалықтарды түсіну және жасанды интеллект қолдана отырып музыкалық талдау жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жобасы

    Курстың мазмұны мынадай бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің ерекшелігі; ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері; ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері; ғылыми-зерттеу процесін ақпараттық қамтамасыз ету; ғылымды ұйымдастыру және басқару нысандары; СҒЗЖ түрлері мен нысандары; курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау; ғылыми жұмыстың этикалық нормалары; зерттеу әдістері және олардың сипаттамалары; ғылыми-зерттеу кезеңдері мен ғылыми жұмыстың міндеттері; ғылыми өнім түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы

    Пәнді оқудың мақсаты – зерттеу жұмысының құрылымын түсіну. Пәннің мазмұны ғылыми-зерттеу жұмысының ресімделуі, басылымы, құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелері бойынша білімді қалыптастыруды қамтиды. Ғылыми зерттеулер жүргізу туралы білімдері де қалыптасады; қажетті ғылыми ақпаратты таңдау және талдау мүмкіндігі; библиографиялық құжаттарды жүргізу, ғылыми жұмыстарды жобалау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмысты жазу

    Қорытынды біліктілік жұмысын жазу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту, жүйелеу, бекіту және кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ТМД елдерінің қазіргі заманғы музыкасы

    Курс посткеңестік кеңістіктегі ең танымал композиторлардың шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттары туралы музыкалық-тарихи мәліметтер береді және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, гармоникалық және құрылымдық ерекшеліктерін ашуға байланысты теориялық мәселелерді синтездейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Жалпы және музыкалық педагогика негіздерін білу, отандық және шетелдік музыкалық педагогиканың дәстүрлері мен ерекшеліктерінің теориялық аспектілерін зерделеу. Стиль, интерпретация, орындаушылық және педагогикалық дәстүр мәселелерін бағдарлай білу, сонымен қатар оқытуда қолданылатын әдістемелік және көркем материалды терең білу. Курс әртүрлі кезеңдердегі сабақтарды өткізудің формалары мен әдістерін меңгеруді, өзіндік жұмысты ұйымдастыруды, оқушылардың көркемдік ойлауын және техникалық дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Ғылыми зерттеулердің негіздерін меңгеру, соның ішінде зерттеу сұрақтарын құрастыру, деректер жинау әдістері мен құралдарын таңдау, нәтижелерді талдау және интерпретациялау. Ғылыми тұжырымдардың сенімділігі мен негізділігін қамтамасыз ету үшін зерттеу жобаларын құрастыра білу, ғылыми әдістерді қолдану және ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIІ

    Қиындығы жоғары туындыларды зерделеу арқылы орындаушылық дағдыларды, Дағдылар мен білімді жетілдіру. Шығармаларды орындау сипаты, жеке көркемдік образ жасау, стиль, пішін және мазмұн ұғымдарын бекіту. Транскрипцияны талдау және музыкалық шығарманы түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық театрдың тарихы

    Музыкалық (опера театрының) қалыптасу және даму жолдары. Опера жанрларының тарихи түрлерін және тиісті формаларын зерттеу; опера материалының заманауи сахналық түсіндірмелерімен танысу (ХХ ғасырдың аяғынан бүгінгі күнге дейінгі кезең).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль VІІ

    Әр түрлі аспаптар құрамы үшін ансамбльдік шығармаларды жоғары көркемдік деңгейде орындай білуге, ансамбльдік міндеттерге сәйкес орындаушылық тәсілдерді бейімдеуге, парақтан, оның ішінде транспозициялық аспаптар партиясынан еркін оқуға, әр түрлі құрамдағы ансамбльдерде дайындық жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VII

    Ансамбльдегі кәсіби ойын. Әр түрлі дәуірлер мен стильдердің ірі көп бөлімді шығармаларын іс жүзінде игеру және концерттік орындауға дайындау, әлемдік музыкалық мәдениеттің шедеврлер ансамблі үшін аудармалармен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жоба

    Жобалық қызметті ұйымдастыру қағидаларын зерттеу. Шығармашылық жобада зерттеу іс-әрекетіне ынта қалыптастыру, жүйелі тәсілдерді меңгеру, әдеби деректер мен интернет ресурстарын, жасанды интеллект құралдарын пайдалану, нәтижелерді қорғау, тапсырма қою, алгоритмдер құру, зерттеу нысанын модельдеу дағдыларын дамыту, кәсіби зерттеу үдерісіне интеграциялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестр VІІ

    «Оркестр VII» пәні студенттерді үрмелі аспаптар оркестрлеріндегі кәсіби қызметке жетелейді. Студенттер оркестрлік шеберліктің барлық аспектілерін жетілдіреді, соның ішінде күрделі шығармаларды түсіндіру және дирижерлық есептер бойынша жұмыс. Негізгі назар топта күрделі партияларды өз бетінше орындауға дайын болу, әртістік шеберлікті дамыту және сахнада сенімділік, бұл табысты кәсіби мансаптың кепілі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль класы VІІ

    Орындаушының өзінің көркемдік даралығын, өзінің орындаушылық стилін, техникалық тәсілдерін даралығымен, стилімен, серіктестердің орындау әдістерімен өлшеу қабілетін жетілдіру, тұтастай алғанда шығарманы орындаудың үйлесімділігі мен үндестігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр VІІІ

    Оркестр VII «Оркестр VIII» пәні оркестрдегі репетициялық және концерттік жұмыстың практикалық тәжірибесін дамытуға бағытталған. Студенттер өзін психофизиологиялық жағынан басқара алады, есту бақылауын қолдана алады және оркестр құрамында жұмыс істей алады. Аспаптардың оркестрлік күрделілігін, сабақтас аспаптардың экспрессивтік мүмкіндіктерін, негізгі репертуарын, кәсіби терминологиясын және репетиция ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль VІІI

    Жан-жақты білімді, шеберлікті, ансамбльдік орындау дағдыларын, ансамбльдік репертуарды (дуэттер, трио, квинтеттер, секстеттер және т.б.), әр аспаптың ерекшеліктерін, дыбыстың бірлігін, соққыларды, ойынның ансамбльдік компоненттерімен жұмыс істеуді қалыптастыру, өз іс-әрекеттерін ансамбльдің басқа қатысушыларымен үйлестіру қабілетін жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль класы VІІІ

    Әр түрлі стильдегі ансамбльдік композицияларды зерделеу және оларды концерттік нұсқада орындау, шығармаларды зерделеу және олардың концерттік орындалуы процесінде шығармашылық бастаманы ынталандыру, штрихтарды, әдістерді, нюанстарды, үйлесімділікті егжей-тегжейлі тіркей отырып, ансамбльдік партияларды дербес транскрипциялау дағдысын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық шеберлік

    «Спектакль» курсы орындау техникасын жетілдіруге, музыкалық шығармаларды түсіндіруге және сахналық шеберлікке бағытталған. Ол жеке стильді дамытуды, өз іс-әрекетін сыни тұрғыдан талдауды, кәсіби шеберліктің жоғары деңгейіне ұмтылуды көздейді. Студенттер негізгі концерттік репертуарды зерттейді, шығармалардың көркемдік концепциясы мен жанрлық-стильдік ерекшелігін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық VIІІ

    Пәннің мақсаты — әртүрлі дәуірлердің, стильдер мен жанрлардың туындыларын қамтитын ҚМА (қорытынды мемлекеттік аттестаттау) бағдарламасын дайындау. Жинақталған кәсіби білімді жалпылау, жоғары орындаушылық деңгейде дағдыларды практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үрлемелі (соқпалы) аспаптар ансамблі VIII

    Ансамбльдегі кәсіби ойын. Концерттік орындауды практикалық меңгеру және дайындау: күрделі полифониялық ансамбльдік форма – Фуга; виртуоздық сипаттағы ансамбльдік шығармалар, Қазақстан композиторларының шығармалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль

    Пән курсы көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін, жалпы жоспардың дәйектілігін және егжей-тегжейлі толық келісімділігін көрсете алатын, әр партияның сипатын түсінетін, орындалатын шығарманың тақырыптық материалын түсінетін, ансамбльдің көркемдік мазмұны мен формасының, шығарманың жанры мен стиль ерекшеліктеріне байланысты музыкалық-орындаушылық міндеттерін анықтай алатын жоғары білікті орындаушыларды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Музыкалық шығармаларды тарихи контексте зерттеу, формасы, стилі, гармониясын талдау, дәуір ерекшеліктерін анықтау, композитордың көркем ойына сәйкес интерпретация жасау, мәдени ерекшеліктерді, заманауи тәжірибелерді ескеріп қолдану.
  • Музыкалық шығармалардың әртүрлі орындаушылық редакцияларын талдауды меңгеру, жеке және оркестрлік орындауды салыстыру, үрмелі аспаптардың тарихын, құрылымдық ерекшеліктерін білу және интерпретацияны терең түсіну үшін қолдану.
  • Үрмелі, соқпалы және фортепиано аспаптарында орындау техникасын меңгеру, әртүрлі стильдегі шығармаларды орындау, көркем бейне жасау және жоғары деңгейде интерпретация принциптерін қолдану.
  • Ансамбльде және оркестрде ойнауды білу, музыканттармен өзара әрекеттесу, партитураны оқу, транспозициялау, оркестр репертуарын білу және үйлесімді ансамбльдік дыбысты қалыптастыру үшін қолдану.
  • Ғылыми зерттеу жүргізу, ақпаратты жүйелеу, деректерді талдау әдістерін меңгеру, дереккөздермен жұмыс істеу, музыкалық талдау мен зерттеулер үшін жасанды интеллект сияқты заманауи технологияларды қолдану.
  • Педагогикалық әдістемелерді қолдану, оқу стратегияларын әзірлеу, құжаттаманы жүргізу, инклюзияны есепке алу, жеке көзқарасты жүзеге асыру және студенттерге тиімді бағдарламалар құру.
  • Басқару процестерін ұйымдастыру, шығармашылық ұжымдарды басқару, инновацияларды ынталандыру, мәдени ерекшеліктерді ескеру және мәдениет саласындағы тиімді басқару үшін заманауи менеджмент әдістерін қолдану.
  • Дирижерлік дағдыларды меңгеру, партитураны оқу, музыканы талдау, мануалды техниканы қолдану, дирижерлік қимыл құрылымын білу және оркестрмен тиімді өзара әрекеттесу.
  • Құқықтық реттеу және антикоррупциялық мәдениеттің негізгі қағидаларын меңгеру, экономикалық және қаржылық процестерді талдау, сондай-ақ тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік қағидаларын түрлі өмір салалары мен бизнесте тиімді қолдану.
  • Цифрлік технологияларды, жасанды интеллектті пайдалану, мультимедиа жобаларын әзірлеу, музыка саласында инклюзия тәсілдерін интеграциялау және инновациялық әдістерді қолдану.
Top