6B11103 Хореографиялық орындаушылықтағы мәдени-тынығу қызметі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени – демалыс қызметін ұйымдастыру саласындағы, хореографиялық орындаушылық, концерттік – көпшілік қойылымдарды ұйымдастыру дағдыларын меңгерген бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық би практикумы-1
Пән классикалық би саласында негізгі кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс балет станогында және залдың ортасында Экзерсис негіздерін зерттеуді қамтиды, классикалық бидің негізгі ұстанымдары, элементтері мен принциптері игеріледі. Үйлестіруді, бұрылысты, тұрақтылықты, дұрыс позаны, музыкалық және экспрессивтілікті дамытуға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Пән музыкалық шығармаларды сауатты қабылдау, орындау және талдау үшін қажетті Музыка теориясы саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында Музыкалық дыбыстың физикалық және акустикалық сипаттамалары, оның қасиеттері (биіктігі, тембрі, ұзақтығы, көлемі), сондай-ақ музыкалық жүйе ұғымы зерттеледі. Дыбыс қатарының құрылымына, негізгі сатыларына, октаваларына және энгармонизм құбылысы. Дыбыстарды белгілеудің әріптік жүйесі, сондай-ақ нота жазу жүйесі зерттеледі: кілттер, ноталар мен кідірістердің ұзақтығы, өзгеру белгілері, музыкалық дыбыстарды жазу ережелері. Ритақ пен метрге, музыкалық өлшемдерге, синкоп пен қарқын ұғымдарына, сондай-ақ дирижерлықтың негізгі әдістеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
Скрипка және басс кілттері, ноталық жазба, мажорлық және минорлық гаммалар, музыкалық ұғымдар мен терминдер, негізгі ырғақтық схемалар, метр және ырғақ ұғымы, альтерация белгілері, туыстың бірінші дәрежесі, ауытқу және модуляция түсінігі, өткір және бемоли, бекаралар, әріптік белгілеу, темп атауы және аудармасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық би практикумы-2
Курс техникалық базаны дамытуға, би тәртібін, әртістік пен сахна мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән студенттердің классикалық би саласындағы техникалық және көркемдік дайындығын дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Станокта және залдың ортасында қозғалыстардың, комбинациялардың және музыкалық сүйемелдеудің күрделенуімен экзерсисті зерттеу жалғасуда. Adagio, allegro-ның күрделі формалары енгізіліп, port de bras және айналу элементтерімен жұмыс кеңейтілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы 1
Пән славян халықтарының халықтық-сахналық биінің экспрессивті құралдарын игеруге және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған — орыс, украин және беларусь; Азия халықтары— өзбек, тәжік және қырғыз. Әр дәстүрге тән қозғалыстар, ритақтар, қолдар мен корпустың орналасуы, нақты орындау тәсілі, эмоционалды-бейнелі мазмұн игеріледі. әр түрлі халықтардың дәстүрлі хореографиялық мәдениеттеріне негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Классикалық бидің теориясы мен практикасы1
Курс білім алушылардың іргелі білімі мен бастапқы моторикасын қалыптастыруға ықпал етеді және классикалық хореографияның терминологиясын, орындау әдістемесін, негізгі техникасы мен принциптерін, сондай-ақ дене сауаттылығын, бұрылыс пен әртістікті дамытуды үйлестіреді. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: классикалық бидің негізгі терминдерін үйрену, корпусты қою, классикалық биде қолдар мен аяқтардың бес негізгі позициясын игеру; балет станогында және ортасында экзерсисті үйрену, allegro негізгі формаларына кіріспе.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хореграфия тарихы
Пән білім алушылардың әлемдік және отандық хореографиялық мәдениеттегі дәстүрлерді, мектептерді, стильдер мен бағыттарды қоса алғанда, әлем халықтарының би өнерінің қалыптасуы мен дамуы туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі би дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды, әртүрлі хореографиялық дәстүрлер қалыптасқан және дамыған негізгі тарихи-мәдени контексттерді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық хореографиялық шығармашылығының тарихы
Пән әлем халықтарының рухани және көркемдік мәдениетінің маңызды көрінісі ретінде халықтық хореографияның тарихи тамырларын, ерекшеліктері мен даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушыларды салттық формалардан сахналық көрініске дейінгі халық биінің эволюциясымен, сондай-ақ оның этномәдени ерекшелігімен, стилистикалық әртүрлілігімен және әлемнің әртүрлі аймақтарының көркемдік экспрессивтілігімен таныстырады. Көрнекті орындаушылар мен хореографтардың халық биін сақтауға және дамытуға қосқан үлесін, бидің қоғамның тарихи дамуымен, өмір салтымен, дәстүрлерімен, өмірімен және халықтардың дүниетанымымен байланысын зерттеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ биі бойынша практикумы 1
Курс қазақ биі техникасының негіздерін, оның ішінде дене, бас, аяқ және қолды қоюды, сондай-ақ дәстүрлі қазақ би өнеріне тән ерекше позициялар мен қимылдарды игеруді зерделеуге бағытталған. Сабақ барысында студенттер негізгі қозғалыстарды игереді: тербелістер, көлбеу, дененің бүгілуі, иық қозғалысы, салдар, бұрылыстар және айналулар. Қолдар мен аяқтардың пластикасының ерекшелігіне, қимылдардың дәлдігіне, сондай-ақ музыкалық және ансамбльдік өзара әрекеттесудің дамуына ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Классикалық би практикумы-3
Курс орындаушылық техниканы жетілдіруге және студенттердің сахналық мәнерлілігін дамытуға бағытталған. Бағдарлама балет станогында және залдың ортасында күрделі экзерсияны қамтиды, үйлестіру жүктемесі жоғары, adagio пішіндері, әртүрлі айналулар және allegro секіру комбинациялары жетілдірілуде
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық би практикумы-4
Пән классикалық хореография негізінде студенттердің техникалық шеберлігі мен орындаушылық даярлығын тереңдетіп жетілдіруге бағытталған: күрделі жағдайларда корпустың Күшін, тұрақтылығын және дұрыс орналасуын пысықтау; формалардың анықтығы, ауысулардың икемділігі және орындаудың мәнерлілігі бойынша жұмыс; жеңілдікке, биіктікке және дәлдікке баса назар аудара отырып, allegro, ілгерілеумен секірулер мен секірулердің әртүрлі түрлерін орындау дағдыларын жетілдіру отырғызу. Курс аясында би материалының күрделенуімен орындаудың тұрақтылығын, үйлестірілуін және мәнерлілігін дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнер тарихы
Пән-бейнелеу өнерінің, сәулет өнерінің, мүсіннің, сәндік-қолданбалы және басқа да көркем шығармашылықтың ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі дамуын зерттеу. Курс көрнекті шеберлердің негізгі көркемдік стильдері мен бағыттарын, өмірбаяндары мен шығармашылығын, өнердегі әртүрлі мектептер мен дәуірлердің қалыптасуының мәдени және тарихи контексттерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық сахналық бидің теориясы мен практикасы-1
Пән фольклорлық дәстүрлер мен сахналық интерпретацияны біріктіретін хореографиялық өнердің маңызды бағыттарының бірі ретінде халықтық-сахналық биді жан-жақты дамытуға бағытталған.Курстың мазмұны теориялық негіздерді зерттеуді және халықтық-сахналық бидің тән элементтерін, қозғалыстары мен құрылымдарын игеру бойынша практикалық жұмысты қамтиды. Оқыту әртүрлі халықтардың би мәдениеттерінің ұлттық ерекшеліктерімен танысуға негізделген: славян (орыс, украин, беларусь), және Балтық жағалауы (латыш, литвалықтар, эстондықтар).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі би практикумы 1
Пән студенттерді заманауи бидің негізгі принциптері мен техникасымен таныстыруға бағытталған. Курс моторды үйлестіру негіздерін, орталық және дене салмағымен жұмыс істеуді, импровизацияны, сондай-ақ босату, контактілі импровизация және ағын сияқты әдістердің бастапқы элементтерін зерттейді. Практикалық сабақтар ритақ сезімін, икемділікті, қозғалыс экспрессивтілігін және дене санасын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы 2
Пән халықтық-сахналық биді игеру курсының жалғасы болып табылады және Кавказ бен Батыс Еуропа халықтарының хореографиялық дәстүрлерімен танысу арқылы практикалық дағдыларды кеңейтуге бағытталған. Курстың мазмұны халықтық хореографиялық өнердің пайда болуы мен даму заңдылықтарын зерттеуді, сондай-ақ Кавказ, Батыс Еуропа халықтарының биіндегі тән қозғалыстар мен позицияларды іс жүзінде игеруді, базалық қозғалыстарды, тірек позицияларды, әр этносқа тән тән қозғалыстарды (корпус, қол, аяқ) орындауды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің теориясы мен практикасы
Пән ұлттық хореографиялық өнердің маңызды бөлігі ретінде қазақ биі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазақ биінің негіздерін, оның ішінде корпусты, аяқты, қолды және басты дұрыс қоюды зерделеуді қамтиды және қазақ биінің базалық элементтерін, сахналық мәнерлілікті игеруге бағытталған. Студенттер орындау сипатымен, мәнерімен және стилімен, ерлер мен әйелдер партияларының айырмашылықтарымен танысады. Оқу материалы техника, орындау сипаты мен стилистикасы тұрғысынан қарастырылады, бұл қазақ биінің мәдени ерекшелігі мен драматургиясын терең түсінуге ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық бидің теория мен практикасы-2
Пән бірінші деңгейдегі курстың жалғасы болып табылады және теориялық білімді тереңдетуге және техникалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарлама қозғалыстарды қиындатуға, күрделі комбинацияларды игеруге, пластикалық экспрессивтілікті дамытуға және классикалық би сабағын құрудың ішкі логикасын түсінуге бағытталған. Балет терминологиясын, балет станогындағы және залдың ортасындағы экзерсисті терең зерттеу, орташа секірулерді, жылдамырақ және ритақты күрделі комбинацияларды игеру.Айналу элементтеріне кіріспе
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ биі бойынша практикумы 2
Пән қазақ халық биінің техникасы мен мәнерлі құралдарын игерудің жалғасы болып табылады. Курс қозғалыстардың ерекшеліктерін терең зерттеуге, дәстүрлі және сахналық формалар контекстінде сахналық экспрессивтілікті, үйлестіруді және орындау техникасын дамытуға бағытталған.Денені қоюға, әйелдер, ерлер және жаппай орындаудағы аяқтардың, қолдар мен бастардың орналасуына, сондай-ақ қазақ биінің этномәдени ерекшеліктерін көрсететін тән пластикалық элементтер мен ұлттық қозғалыстарды пысықтауға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы- 3
Пән халықтық-сахналық би саласындағы орындаушылық дағдыларды жетілдіруге, би репертуарын кеңейтуге және сахналық интерпретацияда әртүрлі халықтардың билерінің стильдік ерекшеліктерін терең зерттеуге бағытталған. Азия халықтарының (өзбектер, түрікмендер, қытайлар, корейлер) билерін орындау ерекшеліктерімен танысу. Курс қозғалыстардың техникалық дәлдігі, әртістік, музыкалық және сахналық бейнені қалыптастыру бойынша жұмысты қамтиды. Ансамбль жұмысына, топтағы өзара әрекеттесуге, кеңістіктік құрылымдарға және хореографиялық формадағы драматургияға ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарға күрделі би комбинацияларын, этюдтарды үйрену және сахналық қойылымға миниатюралар немесе сандар дайындау кіреді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық сахналық бидің теориясы мен практикасы-2
Пән халықтық-сахналық би саласындағы кәсіби білім мен орындаушылық дағдыларды одан әрі тереңдетуге бағытталған. Курс әр түрлі халықтардың билерінің лексикасын, стилистикасын және сипаттамалық ерекшеліктерін теориялық түсіну мен практикалық игеруді біріктіреді.Азия халықтарының (өзбектер, тәжіктер, қырғыздар) және Кавказдың (армяндар, грузиндер, шешендер және т.б.) биін орындау, пластика, ритақ және сахналық орындау мәнерінің ерекшеліктерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі би практикумы 2
Залдың ортасындағы Экзерсис. Заманауи биде Swingтің күрделілігі мен қосылуымен жылыну. Партер. Еденмен жұмыс. Айналу элементтері орнында және алға жылжуда, оқшаулау. Кросс орындау дағдыларын жетілдіру. Залдың ортасындағы оқу-би комбинациясы. Импровизация. Дененің бос пластикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ хореографиясының тарихы
Пән Қазақстанның би өнерінің қалыптасуы мен дамуын оның басынан бастап қазіргі кезеңге дейін зерттеуге бағытталған. Курс қазақ биінің дәстүрлі түрлерін, оның халықтың этнографиялық, салттық және мәдени ерекшеліктерімен байланысын, сондай-ақ ХХ ғасырда кәсіби хореографияның қалыптасу процесін қамтиды. Қазақ хореографиясын дамытудың негізгі кезеңдеріне, көрнекті қайраткерлерге, хореографтарға, орындаушыларға және олардың ұлттық би репертуарын қалыптастыруға қосқан үлесіне ерекше назар аударылады. Курс студенттерде қазақ хореографиясының бай мұрасы мен қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастырады, тарихи-мәдени контексте би шығармаларын талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы бидің теория мен практикасы
ХХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы музыкалық және би бағыттары. Қазіргі заманғы техника мен техниканың негізгі заңдары, Джаз биі, Contemporary dance. Қазіргі клуб билері. Contraction, кудаеѕ, оқшаулау. Еуропалық бал биінің терминологиясы. Еуропалық бал биінің би техникасының негізгі принциптері. Қазіргі заманғы пластиканың тренажына денені, қолды, аяқты, басты қою әдістемесін зерделеу; қарапайым комбинацияларда қозғалыстарды үйлестіру дағдыларын дамыту, жұпта негізгі ережелерді игеру бойынша жұмыс; бидің бағыттары мен сызықтарын анықтау. Әр қимыл мен фигураның музыкалық-ырғақтық негізін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті би бойынша практикумы
Пән әртүрлі физикалық, сенсорлық және психикалық ерекшеліктері бар адамдарды біріктіретін хореографиялық өнер бағыттарының бірі — Инклюзивті би саласында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында білім алушылар инклюзивті ортада хореографиялық сабақтар мен қойылымдарды құру әдістерін меңгереді, пластикалық ойлауды, коммуникативті дағдыларды және шығармашылық өзара әрекеттесу дағдыларын дамытады. Пән білім алушылардың кәсіби сезімталдығын, хореографиялық процестің әр түрлі қатысушыларымен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларын дамытуға, сондай-ақ әр орындаушының әртүрлілігі мен шығармашылық әлеуетінің құндылығын түсінуге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Композиция және би қойылымы-1
Пән білім алушылардың хореографиялық шығармалар жасау саласында кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер би композициясын құру принциптерін игереді, сахналық драматургия заңдылықтарын және биде көркемдік көрініс тәсілдерін үйренеді. Курс би өнерінің түрлерін, жанрлары мен формаларын зерттеуді қамтиды — этюдтардан бастап толық хореографиялық қойылымдарға дейін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореографтың шеберлігі-1
Пәнге хореографиялық композицияның негіздерін зерттеу, би құрылымын талдау, хореографияның экспрессивті құралдарын игеру және қарапайым этюдтер құру дағдыларын дамыту кіреді. Көркемдік талғамды, пластикалық экспрессивтілікті және шығармашылық идеяны сахналық түрде жүзеге асыру қабілетін дамытуға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
Тарихи және тұрмыстық би мұрасының негіздерін зерттеу. Әр түрлі дәуірлердің би стильдерімен, олардың тарихи ерекшеліктерімен танысу. Сарай шарларының этикеті. .Костюм мен өнімділіктегі тән белгілер. Реверанс және олардың ерекшеліктері, орындау тәсілі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті хореография
Пән білім алушылардың инклюзивті ортада хореографиялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру саласындағы білімдерін, дағдылары мен кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курс бұзылулардың әртүрлі формалары бар адамдармен (тірек-қимыл жүйесі, есту, көру, психикалық даму және т.б.) өзара әрекеттесу ерекшеліктерін ашады және хореография құралдарын әлеуметтену, өзін-өзі көрсету және шығармашылық әлеуетті дамыту құралы ретінде пайдалануға үйретеді. Курс әртүрлілік жағдайында жұмысқа кәсіби дайындықты қалыптастыруға, би өнері саласында шығармашылық көзқарас пен инклюзивті ойлауды дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі би практикумы 3
Курс студенттердің заманауи би саласындағы орындаушылық және шығармашылық дағдыларын кәсіби жетілдіруге бағытталған. Бағдарлама заманауи әдістердің күрделі вариацияларын, жеке хореографиялық зерттеулерді құруды, ансамбльде жұмыс істеуді, жеке стиль мен қозғалыс тәсілін зерттеуді қамтиды. Семинар студенттерді өз бетінше өнер көрсетуге және көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындайды, оларды заманауи бидің орындаушылары мен авторлары ретінде дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау әдістемесі
Пән білім алушылардың хореографиялық ұжымды тиімді ұйымдастыру, сүйемелдеу және көркемдік жетекшілік ету үшін қажетті кәсіби білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс әр түрлі жастағы және дайындық деңгейіндегі орындаушылармен Шығармашылық, әдістемелік және әкімшілік жұмыс принциптерін қамтиды, дайындық процесінің, қойылым қызметінің және ұжымның шығармашылық жұмысын жоспарлаудың ерекшеліктерін ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографтың шеберлігі-2
Курс хореографиялық қойылым саласындағы білімді практикалық қолдануға, би іс-әрекетін бағыттау дағдыларын дамытуға, әртүрлі хореографиялық стильдер мен әдістерді игеруге бағытталған. Студенттер орта формадағы хореографиялық миниатюралар мен композициялар жасау принциптерін үйренеді, ұжыммен және музыкалық материалмен жұмысты меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени-бос уақыттағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пән білім алушылардың мәдени-демалыс қызметі саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс мәдени жобаларды, бұқаралық іс-шараларды, спектакльдерді, концерттерді және шығармашылық акцияларды ұйымдастыруда, ілгерілетуде және іске асыруда цифрлық құралдардың мүмкіндіктерін ашады. Пән цифрлық сауаттылықты, медиа құзыреттілікті және мәдениет пен демалыс саласындағы кәсіби ортаның заманауи талаптарына бейімделуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сценография негіздері
Пән білім алушылардың театр және декорация өнері саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға және хореографиялық нөмірдің, спектакльдің көркемдік бейнесін жасаудағы сценографияның рөлін түсінуге бағытталған. Курс сценографияны дамытудың тарихи кезеңдерін қамтиды, сахнаны безендірудің негізгі көркемдік және декоративті құралдарымен, композициялық әдістерімен және принциптерімен таныстырады және театр іс-әрекетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде сценография идеясын қалыптастырады, кеңістіктік ойлауды, көркемдік талғамды және аналитикалық дағдыларды дамытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бидегі актерлік шеберлік және режиссура негіздері
Пән студенттерде хореографиялық материалды мәнерлі, мазмұнды және мағыналы сахналық орындау үшін қажетті негізгі актерлік және режиссерлік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс ішкі және сыртқы актерлік іс-әрекеттің негіздерін, эмоционалды экспрессивтілікті, сахналық ойлауды және би бейнесі мен іс-әрекетін құрылымдау тәсілі ретінде режиссураны түсінуді дамытуды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық технологиялар
Бұл пән қазіргі заманғы теория мен практиканың жетістіктері туралы білім негізінде мәдени – демалыс қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін зерделейді және оқушылардың әлеуметтік – мәдени қызметті басқаруды бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы біліктері мен дағдыларын, мәдени-демалыс қызметінде әртүрлі инновациялық бағдарламалар мен технологияларды өз бетінше пайдалану дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Костюм және грим
Пән театр, би және мәдени-демалыс қойылымдарында орындаушының сыртқы бейнесін қалыптастыратын экспрессивті құралдар ретінде сахналық костюм мен макияждың көркемдік, технологиялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Білім алушыларды бейненің жанрына, дәуіріне, стиліне және сипатына сәйкес сахналық келбетті жасау принциптерімен таныстырады және студенттердің сахналық көріністің көрнекі құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, көркемдік талғамын дамытуға, сондай-ақ Орындаушының мінезі мен көркемдік бейнесін ашудағы сыртқы келбеттің маңыздылығын түсінуге ықпал етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна қозғалысының негіздері
Пән білім алушылардың актерлік және би шеберлігінің маңызды элементі ретінде сахналық қозғалыстың негізгі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында дене мәнерлілігі, сахналық пластика және сахналық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерін қауіпсіз орындау принциптері зерттеледі. Курс білім алушыларда шынайы және мәнерлі сахналық бейнені жасау үшін қажетті дене зейінін, қарқын мен ритм сезімін, физикалық дайындықты және экспрессивтілікті дамытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар ұжымымен жұмыс істеу әдістемесі
Пән білім алушыларға балалардың шығармашылық ұжымдарымен тиімді хореографиялық және ұйымдастырушылық жұмыс жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс әр түрлі жастағы балалардың психофизикалық дамуының ерекшеліктерін, хореографиялық материалды қабылдау ерекшеліктерін, сондай-ақ балалардағы шығармашылық әлеуетті, музыкалық, үйлестіру, тәртіп пен эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін әдістер мен әдістерді ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бидің костюмі мен сахнаның безендірілуі
Пән білім алушылардың хореографиялық өнерде экспрессивті құрал ретінде костюм мен сценографиялық шешімдерді әзірлеу және қолдану саласындағы білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс би шығармасының көркемдік бейнесін, оның стилі мен эмоционалды атмосферасын, сондай-ақ костюмнің, сценографияның, жарық пен қозғалыстың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін жасаудағы визуалды дизайнның рөлін ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметінің теориясы мен практикасы
Бұл пән хореография саласындағы балалардың мәдени-демалыс іс-әрекетінің ерекшеліктерін пән шығармашылық белсенділікпен сипатталатын және оның мәдени даму деңгейіне әсер ететін пәндік, мазмұнды және практикалық қызметті жүзеге асыратын мақсатты ұйымдастырылған процесс ретінде зерттейді. Оқу процесінде мәдени құндылықтарға баулу, шығармашылық әлеуетті дамыту арқылы білім алушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылатын мәдени-демалыс қызметінің нысандары мен әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Композиция және би қойылымы-2
Пән хореографиялық шығармашылықтың негіздерін игеру курсының жалғасы болып табылады және би қойылымдарын құру процесін терең зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер хореографиялық материал бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады, композициялық құрылыстың неғұрлым күрделі формаларын меңгереді және сахналық драматургия принциптерін тереңдетеді.Курс музыкалық сүйемелдеуді таңдау, хореографиялық этюдтер, сахналар мен аяқталған миниатюралар жасау, сондай-ақ стилистикалық тұтас қойылымдарды қалыптастыру бойынша практикалық жұмысты қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық саясаттың, әлеуметтік басымдықтардың, әлемдегі тарих пен қазіргі әлеуметтік-саяси жағдайдың негіздерін білу
- Хореографиялық орындау саласында ана, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынасты жүзеге асыру
- Мәдени-тынығу қызметінің алуан түрлілігінде оның жұмыс істеуінің экономикалық, ұйымдық-құқықтық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну
- Жастардың әлеуметтік белсенділік принциптерін, Кәсіби коммуникация және ынтымақтастық негіздерін түсіну, өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету
- Адам мен қоғамның даму заңдылықтарын өркениеттік көзқарас, табиғатты пайдалану принциптері тұрғысынан түсіндіре білу
- Заманауи экологиялық, физиологиялық және ақпараттық зерттеулер негізінде хореографиялық және мәдени-демалыс қызметін дамыту мәселелерін шешуде өз көзқарасын дәлелдей білу
- Инклюзивті, көптілді білім беру жағдайында мәдени-бос уақыт қызметі контексінде хореографияны оқытудың тиімді стратегияларын меңгеру
- Жасанды интеллектті қоса алғанда, инновациялық білім беру технологияларын хореографиялық орындаушылық пәндерінің пәндік мазмұнына біріктіре білу
- Азаматтық ұстанымды және негізгі құзыреттіліктерді басшылыққа ала отырып, оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудағы мәдени құбылыстарды талдау және бағалау.
- Мәдени-демалыс қызметі контексінде хореографиялық орындаушылық, қойылымдық жұмыс және шығармашылық жұмыстарды бағалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру