7M02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда Музыкалық білім, мәдениет және өнер саласында жұмыс істеуге талап етілетін концерттік-орындаушылық, зерттеу және педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ішекті аспаптардағы заманауи орындау тәсілдері (струнные инструменты)
Курс: «Ішекті аспаптардағы заманауи орындау тәсілдері «орындаудың жаңа мәнерлі құралдарын зерттеуді қамтиды: (сонорика, электронды және нақты музыка). ХХ-ХХІ ғасырлардағы композиторлардың шығармаларындағы жаңашыл өзгерістермен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік 1
Бұл пәннің мазмұны: «Орындаушылық шеберлік 1» – жан-жақты концерттік репертуардың тәжірибелік дамуына, кәсіби орындаушылық шеберліктерін арттыруға ықпал етеді; музыкалық стильдегі музыкалық шығарманың бейнесін түсіну және идеясын ашу, жанр, негізгі ұғым, музыкалық бейнелеу құралдары және т.б.; композицияларды жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін, орындаушылық концепцияны меңгеру үшін жеке шығармашылық ойлауды қалыптастыру; шығармашылық ойлау құрылымдарын қалыптастыру; шығармашылық бастама мен дербестікті белсендіру; орындаушының кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, табандылықты, зейінді қалыптастыру процесіне көмектесетін интеллектуалдық және музыкалық есте сақтауды, қиялды, көркемдік қабілеттерді, рухани байыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы және философиясы
Музыкатану саласындағы зерттеу міндеттерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым мәселелері бойынша қазіргі заманғы философиялық пікірталастармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Пән қазіргі заманғы әдіснамалық негіздерді, ғылыми танымның әдістері мен нысандарын зерделеуге, музыка мәдениеті мен өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Концертмейстер сыныбы1 (фортепиано)
Концертмейстер сыныбы 1 - әртүрлі дәуірлер мен стильдердің камералық музыкасының ең жарқын үлгілерін, олардың көпшілік алдында концерттік қойылымын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Курс: «Басқару психологиясы» - басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психология ғылымының әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдары, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастар игеріледі. Біз психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, сонымен қатар адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттейміз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туыстас аспаптар 1 (духовые, струнные инструменты)
Курс: «Туысқандық аспаптар 1» – болашақ концерттік орындаушыларға және оркестрлер солистеріне, оқытушыларға туысқандық аспапқа арналған репертуарды зерттеу саласында кең ой-өрісін береді. Музыкалық-көркемдік ой-өрісі кең, орындаушылық мәдениеті жоғары болуы тиіс. Барлық осы қасиеттерді студенттер негізінен пәнді оқытуды қамтитын арнайы цикл пәндерін оқу процесінде алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль 1 (фортепиано)
"Камералық ансамбль 1" пәні магистранттарды кәсіби даярлауда жалпы және арнайы ерекшеліктерге ие. Пәнді оқу камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер) ойнау дағдыларын игеруге көмектеседі. музыкант–ансамбльдің үйлесімді жан-жақты дамуына ықпал етеді, бароккодан қазіргі заманғы музыкаға дейінгі әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі композиторлардың шығармаларын зерттеуді, камералық орындаушылық тарихымен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үрмелі аспаптар ансамблі (духовые инструменты)
Пәні: «Үрмелі аспаптар ансамблі» - кәсіби дайындықта арнайы міндеттер қояды магистранттар: көркемдік талғамды тәрбиелеу, ансамбльде ойнау кезінде эмоционалдылықты, есте сақтауды, ойлауды, қиялды және шығармашылық белсенділікті дамытуды ынталандыру, қарым-қатынас мәселелерін шешу (әртүрлі жастағы студенттердің бірлескен шығармашылығы, олардың шығармашылық дамуына әсер ету, процесте қарым-қатынас жасау қабілеті). біріккен музыка жасау, бір-бірінің ойын бағалау ) музыкалық ой-өрісін кеңейту үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс: «Шет тілі (кәсіби)» -болашақ мамандығының немесе мамандығының ерекшеліктеріне байланысты шет тілін үйрену. Шетел тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциясында жатыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс: «Басқару психологиясы» - басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психология ғылымының әртүрлі салаларындағы тұлға ұғымдары, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастар игеріледі. Біз психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, сонымен қатар адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттейміз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эстетика және өнер теориясы
Эстетика және өнер теориясы» пәні магистранттар арасында шығармашылық және көркемдік-тәрбиелік іс-әрекетте алған білімдерін жүзеге асыру үшін қажетті эстетикалық талдауды меңгеру және ойлау мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи және өнер теориясы
Тарихи және өнер теориясы – магистранттарда қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өнер туындыларын түсінуге және шығармашылықта алған білімдерін жүзеге асыруға қажетті эстетикалық ойлау мәдениетін және эстетикалық талдауды меңгеруді қалыптастырады. және көркемдік және білім беру қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Симфониялық оркестр (духовые инструменты)
- шығарманың музыкалық материалын дұрыс орындай білу. Сонымен бірге дауысты ойнау, талдау сияқты дағдыларды дамыту тұрақты эмоционалды және орындаушылық бастама болуы керек. Шығармашылық тұлғаны, өз бетінше ойлаудың көркемдік және орындаушылық ұстанымдарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер сыныбы3 (фортепиано)
Концертмейстер сыныбы 3 – ансамбль қызметінің табиғатын терең білетін, стильдерді, жанрларды, камералық-аспаптық шығармаларды интерпретациялау мәселелерін жақсы білетін, көпкомпонентті жүйеде жоғары орындаушылық мәдениетті кәсіби маманды дайындауды көздейді. өз аспабында ойнау технологиясын жетік меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепианолық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету
Фортепиналық концерттерде екінші партияда ойнауды үйрету - студенттерге орындалатын фортепианолық концерттердің маңызын толық сезінуге және фортепиано транскрипциясындағы оркестр партиясының ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік 2
Пәні: «2-Орындаушылық шеберлік » - аспаптық орындаушылық саласындағы құзыретті маманды дайындауды көздейді: әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі музыканың ең жарқын үлгілерін қамтитын алуан түрлі репертуардың болуы; музыкалық бағытты терең білу; тегін музыка жасауға жол ашатын барлық техникалық дағдылармен жабдықталған; ғылыми-педагогикалық және музыкалық оқу қызметін жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстер сыныбы2 (фортепиано)
«Концертмейстер сыныбы 2» курсы – әр аспаптың музыкалық-мәнерлі мүмкіндіктерін зерделеу үдерістері мен бірігіп ойнау дағдыларын, орындалатын шығармалардың көркемдік талғамын, мазмұнын, формасы мен стилін түсіну мүмкіндіктерін жетілдіреді, шығармашылық қиялдарын кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көне музыканы орындау практикасы
Бұл пәнді оқудың негізгі мақсаты магистранттардың стилистикалық және тарихи ерекшеліктерін ескере отырып, барокко музыкасын және басқа да көне стильдерді орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Шынайы орындау және тарихи дереккөздер принциптерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туыстас аспаптар 2 (духовые, струнные инструменты)
Пән: «Туыстас аспаптар- 2» - оркестр әртісі, көркемөнерпаздар ұжымының жетекшісі, оқытушы ретінде болашақ мамандардың одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті көлемде ұқсас аспаптарда ойнау дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты (духовые, струнные инструменты)
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты пәні - магистранттарды Қазақстан Республикасында мәдениетті сақтау, дамыту және тарату жөніндегі қызметінде әлеуметтік-мәдени саланың әртүрлі субъектілерін басшылыққа алатын принциптер мен нормалардың жиынтығымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық оркестр (струнные инструменты)
Курс кәсіби қызметтің келесі түрлерін және тиісті құзыреттерді игеруге бағытталған: бағдарламалық талаптарға сәйкес әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармалар парағынан оқу; солист, концертмейстер ретінде, ансамбль, квартет, оркестр құрамында репетициялық-концерттік жұмыс; түрлі камералық-аспаптық құрамдарда, оркестрде партияларды орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-нарығы және БАҚ
Пәнді зерттеу қазіргі қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени-тарихи процестерінің маңызды бөлігі ретінде жасанды интеллект технологияларын ескере отырып, қазіргі заманғы өнер нарығын талдауды қамтиды. БАҚ-тың рөлі арт-нарықты дамытудағы, көркемдік сананы қалыптастырудағы, бизнес пен мәдениеттің өзара іс-қимылындағы, арт-кәсіпкерлікті дамытудағы маңызды компонент ретінде ұсынылатын өзара іс-қимыл салалары айқындалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ішекті аспаптарға арналған транскрипциялар: жасау тәжірибесі/
"Ішекті аспаптарға арналған транскрипция: жасау тәжірибесі" пәні ішекті аспаптарға арналған музыкалық шығармаларды транскрипциялау әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында магистранттар әртүрлі стильдер мен жанрларды талдайды, сонымен қатар музыкалық мәтіндерді бейімдеу және түсіндіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль 2 (фортепиано)
«Камералық ансамбль 2» курсы пианистерді педагогпен және өз бетінше жеке практикалық сабақтар, иллюстратор-солистермен репетициялар, консультациялар, орындалатын шығармалардың түсіндірмелері мен интерпретацияларын талқылау және емтихандарда концерттік бағдарламалардың орындалуы нысанында сүйемелдеу өнеріне оқытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық оркестр 2 (струнные инструменты)
Пән музыкалық образдың қалыптасуы мен дамуына белсенді қатысатын оркестрдегі интонациялық реңктерді өзгерту қабілетін қалыптастырады. Олар ұжыммен тікелей байланыс саласында түлектің әуезді қалыптасуына ұмтылысты күшейтуге және әлсіретуге ықпал ете алады, музыкалық, әлеуметтік, көркемдік дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ішекті квартет: жанр тарихы (струнные инструменты, фортепиано)
Пән: ішекті квартет – жанр тарихы магистрантты ғылыми-зерттеу жұмысына бағыттауға мүмкіндік береді. Бұл курстың басты міндеттерінің бірі: магистрантта болашақта оған білікті маман болуға мүмкіндік беретін бұрын алған кәсіби дағдылары мен білімдерін дамыту. Педагогикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тез дамып келе жатқан музыкалық-ақпараттық континуумда еркін шарлау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Симфониялық оркестр 2 (духовые инструменты)
- оркестрмен жұмыс істеу тәжірибесімен ажырамас байланыста орындаушылық дағдыларды меңгеру. Оркестрлік орындау саласында алған білімі, білігі мен дағдылары негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камерлық ансамбль 3 (фортепиано)
«Камералық ансамбль 3» курсы– опералық театрларда, музыкалық оқу орындарының вокалдық, оркестрлік және дирижерлік (симфониялық және хор) сыныптарында концертмейстерлік тәжірибенің барлық түрлерінде жұмыс істеу үшін жоғары білікті концертмейстерлерді филармонияларда, радиода, теледидарда аккомпаниаторлық қызметке даярлауды іске асырады. Концертмейстерлік шеберліктің алуан түрлі қызметінің барлық аспектілерін терең зерделеу жас маманға концертмейстер рөлінде жоғары кәсіби деңгейде машықтануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Джаз өнерінің орындаушы импровизаторлары (духовые инструменты)
Курс: джаз өнерінің импровизаторлары - музыка тарихымен және импровизаторлармен джаз үйлесімділігімен, сондай-ақ музыкатану циклінің басқа пәндерімен, сондай-ақ камералық ансамбльмен және оркестрмен байланысты, өйткені джаз заманауи аспаптық музыкаға ритақпен, интонациямен, Текстураның түрімен, тембралдық сипатымен кірді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Музыкатанудың өзекті мәселелері - бағытталғанқазіргі әлемдік және отандық музыка мен музыкатану ғылымының маңызды және өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру. Музыкатанудағы парадигма ұғымы. Қазіргі музыкатану ғылымының ерекше белгілері. Қазіргі музыкатанудағы ғылыми парадигмалардың өзгеруі. Қазіргі кезеңдегі музыканы зерттеудің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Музыкалық-теориялық жүйелердің соңғы категориялары. Музыкалық мәдениеттердің қазіргі салыстырмалы зерттеулері. Қазақ музыкасы әлемдік музыка өнерінің бір бөлігі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлік 3
Курс: «Орындаушылық шеберлік 3» – білім берудің орта және бастапқы музыкалық сатысында оларды педагогикалық практикада кейіннен қолдану үшін қажетті практикалық және теориялық білім жиынтығы бар жоғары білікті маман даярлау. Аспапшы болашақта өзінің практикалық жоғары кәсіби орындаушылық қабілеттерін жүзеге асырып қана қоймай, болашақ студенттерді тәрбиелеу үшін өзінің педагогикалық мүмкіндіктерін іске асыра білуі керек. Магистрант белгілі бір концерттік репертуарды меңгеруге міндетті, бұл аспапты меңгеруде кәсіби шеберліктерін шыңдауға және шығармашылық өсуге ықпал етеді; жұмысты орындау, ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік қызмет барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу қабілетіне бағытталған; концерттік бағдарламаларды шығаруда жаңа формаларды құрудың жаңа әдістері мен тәсілдерін таңдау, өзгерту, әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық әлеуметтану
Музыка әлеуметтану -музыкалық мәдениеттер дамуының жалпы заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық іс-әрекеттің алуан түрлерін, әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Пән қазақ мәдениетін зерттеу проблематикасына енгізеді және қазақтардың дәстүрлі көркем шығармашылығы мен материалдық мұрасының жұмыс істеуінің маңызды канондары туралы түсінік береді. Қазақтардың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің әмбебаптарымен, дәстүрлі материалдық және рухани өнердің негізгі стильдік қағидаттарымен және оларды қазіргі кезеңде зерттеу проблемаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Концертте және филармонияда, театрларда, ансамбльдерде, оркестрлерде солист, ансамбль, оркестр, концертмейстер ретінде жұмыс істеу үшін қажетті концерттік және орындаушылық қызметтегі кәсіби дағдыларды көрсету.
- Музыканы жоғары кәсіби деңгейде өзінің көркемдік концепциялары призмасы арқылы түсіндіре алатын, жан-жақты дамыған музыкалық тұлға ретінде тәжірибе алмасуға және басқаларға кәсіби дағдыларды үйрету.
- Әлемдік арт-нарық жағдайында кәсіби міндеттерді шешу үшін бұқаралық музыкалық мәдениеттің жұмыс істеу заңдылықтары, өнер, қоғам және бұқаралық ақпарат құралдарының өзара әрекеттесу формалары туралы ғылыми-теориялық білімді қолдану, жасанды интеллект, арт-менеджмент, музыкалық білім және музыка әлеуметтануы саласындағы жетістіктерді пайдалану.
- Теория мен практиканың байланысын талдай білу, осы білімдерін олардың көркемдік стилін қолдау және жақсарту үшін қолдана білу.
- Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі әдістері мен технологияларын, оқу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын өз педагогикалық қызметінде қолдану.
- Әртүрлі контексттерден немесе көздерден алынған білімді біріктіре білу.
- Сыни ойлау және сыни қабылдау, кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын жоғары деңгейде меңгеру.
- Өз пәні, жанры және/немесе оқу саласы шеңберінде тәжірибе мен дамуды ақпараттандыру үшін сәйкес әдебиеттерді және/немесе басқа ресурстарды анықтау және пайдалана білу.
- Музыкалық жанрлардың, стильдердің ерекшеліктерін білу және олармен байланысты орындаушылық дәстүрлерді терең ғылыми және сыни тұрғыдан түсінуді көрсету.
- Таңдалған тәсілдерге өз пәніндегі, жанрындағы, зерттеу саласындағы және/немесе көркемдік тәжірибедегі идеяларды, тұжырымдамаларды және процестерді әзірлеуге және бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі зерттеу әдістерінің кең ауқымын білу.
- Кәсіби музыканттар, әуесқой музыканттар және кең аудиториямен (соның ішінде шет тілінде) алынған ақпаратты пайдалану мүмкіндігі, ақпаратқа жеке және/немесе топтық реакцияларды түсінуді көрсету, сондай-ақ сәйкесінше рефлексиялау қабілетін көрсету.
- Орындалатын музыканың теориялық және тарихи жағдайлары туралы білімдерін дамыту және кеңейте білу.