Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих және дінтану в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Педагогика

    Курс студенттерді кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыруға, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамытуға, өз технологияларын жобалауға, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, сондай-ақ олардың кәсіби шығармашылық ұстанымын дамытудың маңызды шарты болып табылатын ғылыми, практикалық және инновациялық зерттеу қызметіндегі дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи өлкетану

    «Тарихи өлкетану» курсы туған өлкенің тарихын ұлттық және дүниежүзілік тарих контекстінде зерттейді. Студенттер өлкетану материалдарын жинау, талдау және жүйелеу әдістерін меңгереді. Курс отансүйгіштік, зерттеушілік дағдыларын дамытады және мектепте тарихты оқытуда өлкетану тәсілін қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы

    Курс Шығыс ортағасырлық өркениеттің ерекшеліктері туралы тұтас түсінік алуға мүмкіндік береді. Шығыс орта ғасыр тарихының кезеңделуіне, қоғамда, экономикада, дінде, мәдениетте, саяси институттарда, діни және халықтық қозғалыстарда болып жатқан негізгі үрдістерге қатысты мәселелер; көрнекті тарихи тұлғалардың есімдері мен өмірбаяндық мәліметтері; орта ғасырдың негізгі проблемаларының негізгі тарихнамалық тұжырымдамалары талданады. Студенттер Шығыстағы әлеуметтік байланыстардың феодалдық түрін қалыптастыру процестері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археология

    «Археология» пәні студенттерді адамзат тарихи өткенінен қалған заттай деректерді, материалдық тарихын зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер археологиялық қазба жұмыстарының негізгі мақсаттары, міндеттері, қағидаларымен және қауіпсіздік техникасымен танысатын болады. Сондай-ақ, студенттер археологиялық зерттеулер тарих ғылымының қандай ғылыми мәселелерін шешеді, археологиялық зерттеулердің заманауи бағыттары мен әдістері жайлы кешенді мәліметтер алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Курс студенттерді бала мен жасөспірім ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи ақпаратпен таныстыруға, сондай-ақ оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде олардың жоғары көрсеткіштерін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы білімдерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алғашқы қауымдық қоғам тарихы

    Ерте қоғамның тарихы адамның шығу тегін, оның экономикалық және әлеуметтік қызметінің пайда болуы мен алғашқы дамуын, оның материалдық және рухани мәдениетінің пайда болуы мен алғашқы қадамдарын зерттейді. Студенттерге алғашқы қауымдық жүйенің негізгі белгілерін белгілеуге, оның қалыптасуының, гүлденуінің және ыдырауының жалпы заңдылықтарын анықтауға, оның таптық қоғамға айналу шарттары мен формаларын зерттеуге тура келеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу, білім беру процесінде ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Курс Қазақстанның ежелгі тарихының мәселелері, дереккөздері, тарихнамасы қарастырады. Палеолит, Неолит, Энеолит, Қола дәуірі кезеңдері сипаттайды. Ежелгі Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік бірлестіктерді қалыптастыру. Көшпелі өмір салтының пайда болуы бойынша мәліметтер береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның тарихи антропологиясы

    Пән адамды әр дәуірдегі Қазақстан халқының әдет-ғұрпын, менталитетін, дене бітімін және өзіндік ерекшеліктерін зерттей отырып, тарихи процестің қатысушысы ретінде қарастырады. Мәдени кодтарға, салт-дәстүрлерге, әлеуметтік стратификацияға және тұлғаның қоғаммен қарым-қатынасына назар аударылады. Курс тарихи дамуды адамзат тәжірибесі мен мәдениеті призмасы арқылы тереңірек түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    «Қосалқы тарихи пәндер» пәні білім алушылардың тарихи дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс бойынша хронология, геральдика, нумизматика, сфрагистика және палеография әдістері зерттелінеді. Курс аналитикалық ойлауды, құжаттарды сыни тұрғыдан бағалау қабілетін дамытады және болашақ тарих мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи антропология

    Тарих ғылымының бөлімі ретінде тарихи антропология туралы жалпы түсінік беру, осы пәннің іргелі теорияларымен және тұжырымдамаларымен таныстыру. Пәннің әлеуметтік білімнің саласы ретінде дамуын, сонымен қатар оның өзара байланысты мәселелерін бақылау пәндер; антропология ғылымының шығармаларын мысалға ала отырып, курстың пәндік аймағы мен тұжырымдамалық аппаратын құру жолдарын нақтылау; қазіргі заманғы антропология ғылымдарының мәселелері, ұлттық антропология құбылыстарын прагматикалық зерттеу тұрғысынан эвристикалық мүмкіндіктерді көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Курс алғашқы адамзат қоғамдарының пайда болуынан Батыс Рим империясының құлауына дейінгі кезеңді қамтиды (б.з. V ғасыр). Ежелгі Шығыс өркениеттеріне (Египет, Месопотамия, Үндістан, Қытай), ежелгі антика әлеміне (Греция және Рим), сондай-ақ ерте мемлекеттердің қалыптасу процестеріне ерекше назар аударылады. Курсты оқу барысында студенттер: ежелгі қоғамдардың тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдайды; ежелгі әлемнің мәдени мұрасын зерттейді; әртүрлі өркениеттерді салыстырмалы талдау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем өркениетінің тарихы

    Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Пән Батыс Рим империясының құлауынан жаңа заманның басына дейінгі кезеңді қамтиды. Еуропадағы, Византиядағы, Ислам әлеміндегі және Шығыс Азиядағы орта ғасырлардағы негізгі оқиғаларды, процестерді және тұлғаларды қарастырады. Қазіргі өркениеттің негізі ретінде феодализмге, дінге, мәдениетке, крест жорықтарына, мемлекеттер мен ортағасырлық қоғамның қалыптасуына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері

    Курс ортағасырлық өркениет туралы түсінік береді, өндірістің феодалдық әдісін сипаттайды, орта ғасырлардың әлемдік тарихи процестегі орнын, географиялық және хронологиялық шекараларын анықтайды. Пәнді игеру барысында Орта ғасырдың өркениеттік және мәдени жетістіктері, олардың қазіргі заманға әсері талданады, ортағасырлық діни жүйелердің психикалық ерекшеліктері анықталады. Білім алушылар Батыс өркениеттерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының маңызды оқиғалары туралы ақпаратты сыни бағалау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музейтану және архивтану

    Музей және архив ісінің теориялық, әдістемелік мәселелерін зерттейтін кешенді пән. Музейтану студенттерде музейлер қызметінің тарихи тәжірибесі, мұражайлар мен көрмелердің әлемдік тарих пен мәдениеттегі рөлі, музей саласындағы қазіргі заманғы заңнаманы зерттеу туралы тұтас түсінік қалыптастырады. «Архивтану» мұрағаттық құжаттарды жинақтау, сақтау, есепке алу, ғылыми сипаттау және пайдалану саласындағы қазіргі заманғы отандық және шетелдік мұрағаттардың жұмыс тәжірибесімен, ҚР архивтік заңнамасымен таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның орта ғасырлық тарихы

    «Қазақстанның орта ғасырлар тарихы» пәні VI ғасырдан XVIII ғасырдың басына дейінгі Қазақстанның саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды. Курс түркі мемлекеттерінің қалыптасу процестерін, көшпелі өркениеттің, исламдану процестерін, этносаралық және халықаралық байланыстардың рөлін, сондай-ақ Қазақстан тарихындағы ортағасырлық мұраның маңызын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пән оқу орындарында тарихты тиімді оқытудың теориялық негіздерін, әдіс-тәсілдерін зерттейді. Оқу бағдарламасын әзірлеуге, сабақты жоспарлауға, ресурстар мен цифрлық технологияларды пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Курс болашақ тарих пәні мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін дамытып, сыни ойлауы мен педагогикалық шеберлігін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихы

    Пән Шығыстағы кең ауқымды өркениет жүйелерінің түрлерін сипаттайды, осы аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды; елдік материалдар негізінде жергілікті өркениеттердің ерекшелігі анықталады; жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін салдары зерттеледі; афро-Азия әлеміндегі модернизацияның ерекшеліктеріне назар аударылады. Сондай-ақ, Азия мен Африка елдерінің жаңа заман кезеңіндегі даму ерекшеліктері және қазіргі әлемдегі Шығыс өркениеттері рөлінің өсуі мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәннің мазмұнында Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Батыс өркениетінің дәстүрлі қоғамнан индустриалды және одан әрі постиндустриалды кезеңге ауысу дәуіріндегі дамуының негізгі тенденцияларын анықтауға басымдық беріледі. Пәнді оқу Жаңа және қазіргі заман тарихының түйінді проблемалары бойынша аса маңызды тарихи деректерді талдауға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім және арнайы білім беретін оқу мекемелерінде ғылыми зерттеудің әдістемесі

    Бұл пәнде философиялық аспектілері, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, құрылымын зерттеу және зерттеудің негізгі кезеңдері қарастырылады. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеулердегі мәселелерді модельдейді және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Курсты оқып-үйрену кезінде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді және рәсімдеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс XVI-XXI ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің дәстүрлі қоғамнан жаңашылдыққа қарай қозғалыста дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен нығаюы кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара тәуелділікте зерттеу. Шығыс елдерінің отаршылдыққа қарсы күресі және тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдер тарихы

    Курс Шығыс өркениеттерінің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі дамуын, соның ішінде Таяу Шығыс, Орталық және Оңтүстік Азияны қамтиды. Студенттер мемлекеттіліктің қалыптасу және даму процесін, мәдени дәстүрлерді, діни жүйелерді (ислам, буддизм, индуизм) және олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Шығыс пен Батыстың өзара әрекеттестігіне, жаңғырту процестеріне және заманауи саяси трансформацияларға ерекше назар аударылады. Өлкенің өркениеттік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    «Этнология» пәні әлем халықтарының шығу тегін, дамуын, мәдениетін, олардың салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, этникалық процестерін және ұлтаралық қатынастарды зерттейді. Студенттер этнографиялық зерттеу әдістерін және мәдени ерекшеліктерді талдауды үйренеді. Курс тарихты оқытуда толеранттылықты қалыптастыруға, ой-өрісін кеңейтуге және этнологиялық білімді қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пән Ресей империясының отарлау саясатын, халық көтерілістерін, реформаларды, әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерді қамтитын 18-20 ғасырлардағы негізгі процестер мен оқиғаларды зерттейді. Қазіргі Қазақстанның тарихи жолын түсінудің негізін қалайтын Алаш қозғалысына, ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға және қазақстандық мемлекеттіліктің алғышарттарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта Азия және Қазақстан халықтары этнографиясы

    Аталмыш пән студенттерді Орта Азия халықтары мен Қазақстан халқының этнографиялық мұрасымен, әртүрлі этностық топтардың шығу тегімен, этносаралық және діни конфессияаралық қатынастар мәселелерімен таныстырады. Курс барысында студенттер «этнос», «ұлт», «ұлттық бірегейлік» ұғымдарымен тығыз жұмыс жасап, заманауи «ұлт құрылысы» теориялары туралы мәліметтер алатын болады. Сондай-ақ, осы географиялық аймақтағы этностардың мәдениеті, тілі, дәстүрі жайлы толыққанды ақпараттар берілетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық тарих

    «Сандық тарих» пәні тарих ғылымы мен білім беруде цифрлық технологияларды пайдалануды зерттеуге бағытталған. Студенттер сандық архивтермен, дерекқорлармен, визуализация құралдарымен және онлайн платформалармен жұмыс істеуді үйренеді. Курс заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, сандық сауаттылық, ақпаратты сыни талдау және оқу материалдарын дайындау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пән студенттерді тарихи білім берудегі критериалды бағалаудың принциптері мен әдістерімен таныстырады. Бағалау айдарларының түрлері, оларды әзірлеу және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті талдау үшін қолдану қарастырылады. Қалыптастырушы бағалауға, кері байланысқа және критерийлерді оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларына бейімдеуге ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтар Тарихты оқыту контекстінде бағалау құралдарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән болашақ педагогтардың инклюзивті білім берудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы кәсіби дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту саласындағы қазақстандық және шетелдік тәжірибелерге сүйене отырып, негізгі қағидаттар мен жетекші тұжырымдамалық-әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беруге қойылатын негізгі талаптарды іске асыру барысында жұмыстың мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін дұрыс айқындауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түркі халықтарының тарихы

    Пән түркі халықтарының көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі шығу тегі, этногенезі мен тарихи дамуын қамтиды. Саяси бірлестіктер, мәдениет, дін және ұлтаралық қатынастар қарастырылады. Курс түркі халықтарының әлемдік өркениетке қосқан үлесі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға және студенттердің тарихи өзіндік санасын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Курс студенттің назарын Қазақстандағы тәуелсіз мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы, рухани мәдениеті және этногенездің сабақтастығы мәселелеріне аударып, тарихи процестің бастаулары, негізгі кезеңдері, ерекшеліктері туралы объективті мәліметтер береді. Тыңдаушыға тарихтың іргелі мәселелерінің мәнін жеткізеді, тарихи танымның ғылыми әдістерін қолдануға үйретеді және олардың ғылыми көзқарасы мен азаматтық ұстанымын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    Курс білім беру сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс оқу іс-әрекетінде жасанды интеллектті қолдануды қарастырады. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу процесін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шежіретану

    «Шежіретану» пәні жеке отбасылар мен әулеттердің шығу тегін, шежіресін және тарихын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі бағыттары: шежіре ағашын құру әдістерін меңгеру; мұрағаттық және жазба дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; зерттеушілік қабілеттерді дамыту. Курстың мақсаттары: жеке туыс тарихына деген қызығушылықты арттыру; ұлттық тарихты тереңірек түсінуге ықпал ету; мектеп тәжірибесі мен отандық тәрбиеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    Курста тарих бойынша деректану зерттеулерінің жіктелу ерекшеліктері және әртүрлі дереккөз топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректерді жіктеу, олардың мазмұны туралы ақпарат алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің реттілігі мен мазмұны қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Номадизм тарихы

    Курстың мақсаты: Еуразия тарихындағы номадизм мәселесіне қатысты еуропалық және қазақстандық ғалымдардың көзқарастарын ашып көрсету. Орталық Азия, Таяу Шығыс және Африка көшпелі мал өсіруші қоғамдарының пайда болуынан бастап қазіргі әлемдегі жаһандану жағдайларында өркендеуіне дейінгі тарихы мен мәдениетінің әр түрлі аспектілеріне арналған ғылыми әдебиеттермен танысу. Көшпелі өркениет тұжырымдамасына қатысты теориялық-әдіснамалық көзқарастар. Көшпелі мемлекеттердің сипаттамасы және олардың отырықшы мемлекеттерден ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы тоталитаризм және саяси қуғын-сүргін тарихы

    Курс ХХ ғасырдың 20-50 жылдарындағы Қазақстандағы тоталитаризм мен саяси қуғын-сүргіннің қалыптасу және нығаю процестерін зерттейді. Тоталитарлық режимнің пайда болу себептері, ерекшеліктері, Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуына салдары зерттейді. Оқу барысында студенттер тоталитаризмнің қалыптасуына және репрессиялық машинаның құрылуына ықпал еткен партияның, КСРО Үкіметінің шешімдерімен танысады. Бұдан басқа, соттан тыс билік органдарының, «үштіктердің» және басқа да жазалаушы мекемелердің шешімдері зерделенетін болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың демографиясы және статистикасы

    Бұл пән демографиялық және статистикалық зерттеулер бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халқының демографиялық дамуы, демография тарихы, халықтың саны, өсуі мен құрылымы, туу, өлім-жітім, әлем өңірлері бойынша халықтың өмір сүру ұзақтығы туралы деректер көздері. Қазақстан Республикасындағы этнодемографиялық процестер және олардың ерекшеліктері. Қазақстандағы отбасылар, некелер мен ажырасулар, халықтың көші-қоны туралы деректер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Курс демографияның ғылым ретіндегі тарихын, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністерді, демографияның жаңа және қазіргі заман ғылымы ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Демографиялық мектептер мен тұжырымдамалар, демографиялық ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама, көші-қон, туу, өлім, неке, халықтың өсуі, демографиялық болжау және саясат, XIX-XXI ғасырлардағы әлем мен Қазақстандағы этнодемографиялық процестер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем діндер тарихы

    Курс дінді адамзат мәдениетіндегі құбылыс, элемент немесе функция ретінде ұсынады. Осындай мағынада мәдениеттің өзі адамдардың әлемге жиынтық көзқарасы болып табылады. "Әлемдік" немесе ұлттықтан жоғары діндер тарихтағы салыстырмалы түрде кеш және мүлдем ерекше құбылыс. Олармен бірге адамзат тарихында алғаш рет адамдардың этникалық, тілдік және саяси байланысынан бөлек діни байланысы пайда болды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    «Тарихнама» пәні тарих ғылымының дамуын, негізгі мектептерін, концепцияларын, көрнекті тарихшылардың еңбектерін зерттейді. Студенттер тарихи зерттеулердің әдіснамасымен және ғылыми еңбектерді сыни талдаумен танысады. Курс тарихи дереккөздер мен тарихнамалық тәсілдерге баға беру қабілетін дамытады, бұл тарихты оқыту және ғылыми қызмет үшін маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алаштану

    Пәнде ХХ ғасырдың басындағы «Алаш» қозғалысының тарихын және оның жетекшілерінің қызметін зерттеледі. Студенттер қозғалыстың идеологиясын, саяси бағдарламалары мен мәдени мұрасын, оның қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы рөлін зерттейді. Дәуірдің архивтік құжаттары мен публицистикасын талдауға ерекше назар аударылады. Курс Қазақстан тарихы контекстінде ұлт-азаттық қозғалысты түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    «Халықаралық қатынастар тарихы» пәні халықаралық қатынастар жүйесінің көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дамуын зерттейді. Әлемдік саясатқа әсер еткен соғыстар, дипломатия, одақтар және жаһандық процестер қарастырылады. Қазіргі халықаралық үдерістердегі Қазақстанның рөліне ерекше назар аударылады. Курс студенттердің аналитикалық ойлауын дамытады, халықаралық оқиғалардың себеп-салдарын түсінуді, сонымен қатар осы білімді педагогикалық тәжірибеде қолдана білуді дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ГУЛАГ жүйесі және Қазақстан трагедиясы

    Пәнді оқу барысында студенттер ХХ ғасырдың 20-50 жылдарында ГУЛАГ жүйесін құру туралы КСРО партиясы мен Үкіметінің шешімдерімен танысады. Пәннің мақсаты Қазақстандағы «АЛЖИР», «КарЛАГ», «Степлаг» және басқа да лагерьлерді зерттеу. Студенттер Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін құрбандарын толық ақтау жөніндегі мемлекеттік комиссияның нәтижелерін зерттейді. Қазақстанда Сталиндік лагерьлердің жұмыс істеуінің республиканың қоғамдық-саяси дамуына салдарын жеке зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өз азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету
  • Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін және дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;
  • ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану;кәсіби қызметтің ерекше жеке стилін қалыптастыру үшін қазіргі заманғы білім беру үрдістеріне сәйкес өзіндік оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын пайдалану.
  • Білім алушылардың төзімділігі мен төзімділігін қалыптастыру және дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамның діни жағдайын талдау үшін әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қолдану
  • Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін сандық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану (БЖБ, ТЖБ);
  • Өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби коммуникацияны, ұлтаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
  • Кең ой-өрісі, жоғары ойлау мәдениеті, төзімділік және гуманизм бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерді көрсету
  • ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану; тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әр түрлі категориялары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызмет пен Т. Б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлу; әлеуметтік және саяси құрылыстың әр түрлі нысандары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;
  • Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; оларды практикалық пайдалану үшін тарихи дереккөздерді жіктеу; тарих және дінтану саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.
Top