Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Абайтану
Мұхтартану
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Жасанды интеллект негіздері
Ежелгі өркениеттер және көне әлем
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
-
2 Оқу жылы
Археология
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Ілгермелі шетел тілі
Экожүйе және құқық
Қоғамтану
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Орта ғасырдағы Шығыс және Батыс
Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздіктің даму жолдары және қозғалыстары
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Қосалқы тарихи пәндер
-
3 Оқу жылы
Өткендегі және қазіргі түрік өркениеті
Тарихи өлкетану
Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазақ қоғамының түрленуі: тарихы қарқыны
Тарихи демография
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту
Этнология
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Тарих және әлеуметтік зерттеулер сабақтарындағы жасанды интеллект
Қазіргі әлемдегі біріктіру және ажырату үдерістері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Жеке тұлғаға бағытталған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер принциптерін ескере отырып, білім беру, дамыту үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдана отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.