Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11503 Qazaq kuresi бойынша педагог-жаттықтырушы в APEMS

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи білім беру технологияларын және оқытудың жаңа тәсілдерін меңгерген, озық спорттық технологиялардың көмегімен спортшылардың нәтижелерін жақсартуға қабілетті Qazaq Kuresi бойынша педагог-жаттықтырушыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B098
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B115

Пәндер

  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты: коммуникативтік құзыреттілік дағдыны қалыптастыру және дамыту, бәсекеге қабілетті әрі құзыреттілігі жоғары тұлғаның кәсіптік маңызы бар жағдайларда ғылыми тілмен ойын толық және анық жеткізуі үшін тілдік кәсіби бағдарлы дайындығын қамтамасыз ету.

    Несиелер - 4
  • Qazaq Kuresi әдістемесі

    Бұл пән білім алушыларды Qazaq kuresi тұжырымдамасымен, тұжырымдамалық аппаратпен, негізгі аспектілермен, ережелерімен таныстырады. Пән барысында білім алушыда Qazaq kuresi туралы спорт түрі ретінде негізгі түсінік қалыптасады. Бұл пән жекпе-жектің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде тарихи контекстті, жекпе-жектің осы түрінің негізгі принциптері мен философиясын, мақсаттары мен міндеттерін, жекпе-жек кезіндегі іс-қимылдардың тактикасы мен стратегиясын, жаттығу әдістерін және т.б. қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы стратегиялық менеджмент (Minor)

    Пән студенттерде спорт индустриясындағы стратегиялық басқару туралы оның спорттық ұйымдардың тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігінің негізгі факторы ретіндегі тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән стратегиялық ойлау қабілетін, аналитикалық көзқарасты және өзгермелі спорттық орта жағдайында негізделген ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға қажетті басқарушылық дағдыларды дамытуға ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық ғимараттар мен тренажерлер

    Пәннің мақсаты студенттердің спортпен шұғылдану үшін спорттық ғимараттарды жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың теориялық негіздерін меңгеру болып табылады. Пәнде қауіпсіздік техникасының шарттарын, ғимараттың нысаналы мақсатын және өткізілетін іс-шараларды ескере отырып, арнайы спорт ғимараттарын жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану туралы түсініктерді қалыптастыру, спорт ғимараты мен спорттық жаттығуларға арналған жабдықтарды бейімдеу дағдыларын қалыптастыру көзделеді. Курс спорт саласындағы спорт ғимараттарын пайдаланудың техникалық қауіпсіздігін, спорт ғимараттарын пайдалану ережелерін, жобалық және нормативтік – техникалық құжаттаманы зерделеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық

    Пәнді зерделеу адамның дене шынықтыруын дамытуға бағытталған, адамның денсаулығына, психофизикалық жағдайына және физикалық жетілуіне қатысты тиімді ұстанымын анықтайтын және реттейтін әр түрлі әдістер мен іс-әрекеттерді қамтитын, өзін-өзі жоспарлы жұмыс бойынша саналы ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Пән барысында студенттер адамгершілік-ерікті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру, көшбасшылық теориясына негізделген дене шынықтыру мен дамуды жақсарту негіздерін үйренеді.

    Несиелер - 4
  • Коучинг-практикум 1 (Qazaq kuresi)

    Бұл пән студенттерге Qazaq kuresi барысында жаттықтырушы дағдыларын тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді. Студенттерге апталық жаттығу жоспарларын әзірлеп, белгіленген жаттығу түрі бойынша ұсыну тапсырылған. Әр аптаның соңында оқушылар бастапқы жаттығу процесінің жоспарын, апта ішіндегі коучинг қызметі туралы есепті және жетекшілердің пікірлері мен есебіне негізделген түзетілген жоспарды ұсынады.

    Несиелер - 4
  • Негізгі физикалық қасиеттерді дамыту

    Пән студенттерге күштілік, төзімділік, жылдамдық, икемділік және қозғалғыштықты дамыту теориялық негіздері мен практикалық әдістерін үйретуге арналған. Әртүрлі жаттығушылар категориялары үшін физикалық қасиеттердің қалыптасу заңдылықтары, олардың жас ерекшеліктері мен даралықтары қарастырылады, сондай-ақ білім беру мен жаттығу үрдісінде қолданылатын құралдар мен әдістер зерттеледі. Арнайы назар жаттығу әсерлерін бағдарламалау, физикалық дайындықты бақылау және алынған білімдерді спорттық реабилитация және денсаулықты нығайту дене тәрбиесі жүйесінде қолдануға аударылады.

    Несиелер - 5
  • Qazaq Kuresi интернационализациясы

    Бұл пән студенттерге халықаралық аренада ұлттық спортты дамыту үлгілерін жасауға мүмкіндік береді, шетелдік спортшылар мен жаттықтырушыларды тарту жөніндегі тұжырымдамалар, халықаралық жарыстарға қатысудың, Қазақстанда осындай іс-шараларды өткізудің өзектілігі негізделетін болады

    Несиелер - 4
  • Жас ерекшеліктері анатомиясы және физиологиясы

    Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады. Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады.

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пән зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Балуандардың жалпы және арнайы дайындығы

    Бұл пән арнайы біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға, күрестің тактикалық-техникалық ерекшеліктерін, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесін зерттеуге, ауыспалы жағдайларда моториканы қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы пән барысында жекелеген арнайы іс-әрекеттерді жүргізумен айналысатындардың мүмкіндіктерін арттыруға бағытталған күрес фрагменттерімен жаттығулардың орындалуымен танысады

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық іріктеу

    Бұл пән таңдалған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық іріктеудің принциптері, әдістері мен критерийлерін зерттеуге бағытталған. Іріктеудің кезеңдері, талантты анықтау ерекшеліктері, спорттық дарындылықты болжау және резерв қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Студенттер тиімді спорттық іріктеу мен болашақ спортшыларды даярлау үшін қажет антропометриялық, психофизиологиялық және қозғалыс көрсеткіштерін талдау қабілеттерін меңгереді..

    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Спорттық метрология — жаттығу және жарыс процесінде қолданылатын физикалық, физиологиялық және техникалық көрсеткіштерді өлшеу, бағалау және талдау әдістерін зерттейді. Арнайы назар дәлдік, сенімділік және өлшеулердің қайталанушылығы принциптеріне, қазіргі заманғы жабдықтар мен тестілеу әдістемелерін қолдануға аударылады.Сонымен қатар, стадиондар, спорт кешендері, залдар және арнайы ареналар сияқты спорттық нысандарды пайдалану кезінде метрологиялық бақылау мен стандарттау мәселелері қарастырылады. Спорттық ғимараттарда орналастырылған өлшеу жүйелеріне қойылатын талаптар және олардың жарыс пен жаттығу нәтижелерінің объективтілігін қамтамасыз етудегі рөлі зерттеледі.

    Несиелер - 5
  • Спорттың базалық түрлеріне оқыту әдістемесі

    Пән негізгі ұғымдарды, негізгі спорт түрлерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін зерттеуге, оқытудың техникалық - тактикалық әдістері мен тәсілдерін игеруге, оқу-жаттығу процесінде ойын өткізу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Спорттың базалық түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандарын өткізудің құралдары мен ерекшеліктері қарастырылады, халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес дене шынықтыру мамандарына қойылатын талаптар тұрғысынан теория мен әдістеменің ережелері ашылады.

    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға зиянды және қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін тиісті деңгейде бағалау қабілетін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларды оқытуға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорттық кинезиология

    Бұл пән пациенттің жағдайын бағалауда стандартталған диагностикалық әдістерді пайдалана отырып, дене тұрысы, жүруді, қозғалыс көлемін талдауды, статикалық және динамикалық пальпацияны қамтитын спортшыларды функционалдық зерттеуге бағытталған. Студенттер жекелеген спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізеді және жаттығуларды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтайды, сондай-ақ спорттық дайындықтан өту кезеңінде тәуекелдерге мониторинг жүргізеді.

    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    «Қаржылық сауаттылық» пәні жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде бюджеттеу, қарыздарды басқару, инвестициялау және болашақ шығындарды жоспарлау. Курстың мақсаты -студенттерге ақша ресурстарын тиімді басқару, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу үшін қажетті практикалық білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Курс қаржылық жоспарлау принциптерін зерттеуді, қаржылық өнімдерді талдауды және жинақтау мен инвестициялау стратегияларын әзірлеуді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Жоғары жетістіктер спортындағы дағдарыстық жағдайлардың психологиясы (Minor)

    Пәнді оқу барысында білім алушылар жоғары жетістіктер спортында қандай дағдарыстық жағдайлар туындауы мүмкін екенін, олардың спортшылар мен командаларға қалай әсер ететінін және олармен қалай күресуге болатынын біледі; спортшыларға дағдарыстық жағдайларды жеңуге көмектесетін эмоциялар мен стресстермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін үйренеді. Олар сондай-ақ стресстік жағдайлардан кейін релаксация мен қалпына келтірудің әртүрлі тәсілдерін үйренеді; жеңіліс, жарақат, жанжал және т. б. сияқты дағдарыстық жағдайларға спортшылар мен командаларға психологиялық дайындықты дамытуды және жүргізуді үйренеді; дағдарыс жағдайында команданы басқаруды, командалық дағдыларды дамытуды және қақтығыстарды шешуді үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Осы пән шеңберінде студенттер мақсатқа жету үшін іс-қимыл жоспарын әзірлеуді, топ мүшелері мен құрылымдық бөлімдер арасындағы байланысты басқаруды, сондай-ақ жұмыс тиімділігін арттыру үшін қызметті синхрондауды қамтитын спорттағы жобалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру әдістемесін меңгереді. Пән қызметкерлер арасындағы жауапкершілік аймақтарын олардың дағдыларына сәйкес бөлуді және ұйымның ресурстарын пайдалануды зерттеуді қамтиды. Студенттер шығындарды бақылауға, уақыт шеңберін белгілеуге, бюджетті қалыптастыруға және жұмыс барысында туындауы мүмкін қиындықтарды қамтамасыз етуге қабілетті болады.

    Несиелер - 4
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Кәсіби ағылшын тілі пәні кәсіби ортада ағылшын тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл пән білім алушыларға спорттық практикада қолданылатын мамандандырылған лексиканы, негізгі терминдер мен сөз тіркестерін зерделеуге, сондай-ақ ағылшын тілінде жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Пән есептер, мақалалар, іскерлік хат алмасу сияқты әртүрлі мәтіндермен жұмыс істеуді, сондай-ақ келіссөздер, презентациялар және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытуды қамтиды. Нақты кәсіби жағдайларда тілді практикалық қолдануға баса назар аударылады.

    Несиелер - 4
  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері

    Бұл пәнде спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.

    Несиелер - 4
  • Әлемдік қоғамдастықтағы спорт

    Осы пән аясында студенттер спорт индустриясының дамуына әсер ететін заманауи саяси, экономикалық және қаржылық трендтермен танысады

    Несиелер - 4
  • Спорттағы педагогикалық өлшемдер

    Пән спорттық дайындықтағы педагогикалық ықпалдың нәтижелерін өлшеу, бағалау және талдаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерделеуге бағытталған. Тест түрлері, шкалалау, бағалау критерийлері және оқу-жаттығу процесінің тиімділігін арттыруға арналған мәліметтерді интерпретациялау қарастырылады. Спортшылардың біліміне, дағдыларына және физикалық қасиеттеріне объективті баға беру дағдылары қалыптастырылады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық тамақтану және фармакология

    Бұл пән аясында студенттер спортшылардың тамақтануына байланысты әртүрлі аспектілерді, соның ішінде энергия қажеттіліктерін, ақуыздарды, көмірсуларды, майларды, витаминдерді, минералдарды және денсаулықты сақтау және жақсы физикалық форма үшін қажет басқа қоректік заттарды зерделейді. Сонымен қатар, спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің (WADA) рөлімен және допингке қатысты ресурстармен танысады. Пән әртүрлі спорт түрлері контекстінде спорт, тамақтану және фармакологиялық құралдарды пайдалану арасындағы байланысты зерттейді. Ол оңтайлы тамақтану және фармакологиялық препараттарды дұрыс таңдау спорттық өнімділікке және спорттық көрсеткіштерге қалай әсер ететініне назар аударады.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері

    Пән спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; зерттеулерде спорттық метрология деректерін пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерттеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спортшы-балуандардың жылдамдық - күш қабілеттерін дамыту әдістемесі

    Бұл пәннің мақсаты Qazaq kuresi-мен айналысатын спортшылардың жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді зерделеу болып табылады. Пән шеңберінде студенттер: балуандардың жылдамдық-күштік даярлығының негіздерін; жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін; жылдамдық-күштік қасиеттерді жаттықтыру кезінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді; балуандардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамыту үшін оқу процесін ұйымдастыруды; Qazaq kuresi техникалық аспектілерін және олардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытумен байланысын; бағдарламалауды балуандарда жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға арналған жаттығу сабақтары; оқу процесінің тиімділігін бағалау және жаттығу бағдарламасын түзету және т.б. қарастырады

    Несиелер - 5
  • Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешілік

    Осы пән шеңберінде студенттер Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешіліктерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілердің орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спортшылардың дұрыс емес және спорттық емес мінез-құлқын және басқа да мінез-құлқын және т. б. зерттейтін болады. спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібі.

    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс

    Пәннің мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру, спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдерні; маркетингтік зерттеу әдістерін. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.

    Несиелер - 3
  • Спорттық және ұлттық ойындар

    Бұл пән барысында білім алушы спорттың әртүрлі түрлері (баскетбол, волейбол, жеңіл атлетика, жүзу, асық және т.б.) бойынша арнайы дене жаттығуларын орындау техникасымен танысады, ойын барысында жеке техникалық әрекеттерді меңгереді. Пән бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Спорттық ивент менеджмент

    Осы пән шеңберінде студенттерде спорттық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Пән аяқталғаннан кейін студенттер жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау үшін спорттық іс-шаралардың негізгі стейкхолдерлерімен келіссөздер жүргізуге, баспасөз өкілдерімен PR-науқандарды ұйымдастыруға, еріктілер қозғалысын қалыптастыруға, спорттық іс-шараға қатысушылардың тұруы мен тасымалдауын ұйымдастыруға, спортшылар мен көрермендер үшін қауіпсіздік шараларын көздеуге, жергілікті қоғамдастық басшылығымен қызметті үйлестіруге, жеткізушілермен және демеушілермен келісімдер жасасуға қабілетті болады, форс - мажорлық және төтенше жағдайларды болжау.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық

    Пән таңдаған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың физикалық және функционалдық даярлығын дамытуға арналған теориялық негіздер мен әдістемелерді зерделеуге бағытталған. Сабақ барысында төзімділікті, күшті, жылдамдықты, үйлесімділікті арттыру құралдары мен әдістері, сондай-ақ спорттық нәтижеге әсер ететін ағзаның функционалдық көрсеткіштері қарастырылады. Жаттығу процесін жоспарлауға, жүктемені бақылауға және дайындықты жекешелендіруге ерекше көңіл бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық психология

    Осы пән аясында студенттер спортшылардың мотивациясына, эмоцияларына, зейінінің шоғырлануына, стресске төзімділігіне, өзін-өзі реттеуіне және басқа да психикалық процестеріне әсер ететін психологиялық аспектілер туралы білім алады. Олар дене шынықтыруға, спорттық жетістіктерге, жарақатқа және қалпына келтіруге әсер ететін психологиялық факторларды зерттейді; балалардың, жасөспірімдердің, ересектердің және әртүрлі деңгейдегі спортшылардың әртүрлі топтарының психологиялық ерекшеліктері; жаттықтыру процесін жақсарту, спортшыларды ынталандыру, психологиялық тұрақтылықты дамыту және спорттық қызметте жетістікке жету үшін оңтайлы психологиялық компонентті қалыптастыру үшін психологиялық әдістер мен тәсілдерді қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық нутрициология

    Бұл пән спорттық өнімділікті арттыруда, спортшылардың денсаулығын қалпына келтіру мен сақтауда тамақтанудың рөлін зерттеуге арналған. Онда тамақтану физиологиясы мен биохимиясының негіздері, макро- және микронутриенттерге қажеттілік, жаттығу және жарыс кезеңдеріндегі тамақтану режимі қарастырылады. Арнайы назар гидратация мәселелеріне, спорттық қоспаларды қолдануға, жеке рациондарды құрастыруға және қоректік заттардың жетіспеушілігін болдырмауға аударылады.

    Несиелер - 5
  • Жаттықтыру процесінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән оқу процесінің ұйымдастырушылық-құқықтық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, Qazaq kuresi сабағы бойынша дағдыларды қалыптастырудың заманауи әдістерін, әдістемелік қағидаттарды, оқытуда заманауи технологияларды пайдалануды, Qazaq Kuresi білім беру тұжырымдамасын зерделеуге бағытталған

    Несиелер - 5
  • Спорттық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің спорттық ұжымдар мен командаларды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің бойында табысты адамның бейнесін қалыптастырады және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытады, бұл спорттық жетістікке жетуге және танымал болуға ықпал етеді.

    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады.

    Несиелер - 5
  • Qazaq kuresi-дегі жарыс қызметі

    Бұл пән Qazaq kuresi жарысы кезінде дененің экстремалды экологиялық жағдайларға төтеп беру және бейімделу қабілетін зерттейді. Студенттер адам ағзасына физиологиялық әсерімен танысады. Олар сондай-ақ жағымсыз әсерлерді азайту үшін қолдануға болатын жарыс стратегияларын зерттейді. Ауаның ластануы және дененің табиғи ритмының бұзылуы да зерттеледі.

    Несиелер - 4
  • Спорттық физиология

    Пәнді зерделеу барысында адам ағзасының және оның жекелеген жүйелерінің әртүрлі спорттық іс-әрекеттерге физиологиялық реакцияларының сипаттамалары; тұрақты спорттық іс-шаралардың денсаулыққа пайдалы әсері; дененің дене жаттығуларын орындауға бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан моториканы, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршау және денесін қалпына келтіру; спорттық қызметпен айналысатын ағзаның физиологиялық жағдайын анықтау әдістері мен тәсілдері; спорттың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің физиологиялық жағдайына әсері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер физиологиялық параметрлер бойынша спортшылардың дайындығын бағалау әдістерін қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Жеке өсуді басқару және көшбасшылық (Minor)

    Пәнді оқу барысында студенттер өз мақсаттарына жету жету үшін эмоцияларын, мотивациясын, уақыты мен энергиясын қалай басқаруға болатынын біледі; әртүрлі адамдармен, соның ішінде әріптестерімен, серіктестерімен және клиенттерімен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді. Олар сондай-ақ басқаларды сендіруді, шабыттандыруды және ынталандыруды үйренеді; трансформациялық, авторитарлық және демократиялық сияқты көшбасшылықтың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Адамдар мен командаларды басқаруды, қақтығыстарды шешуді және шешім қабылдауды үйренеді; күрделі мәселелерді талдауды және мақсаттарға жетуге және тапсырмаларды орындауға көмектесетін стратегиялық шешімдер қабылдауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық әдеп

    "Спорттық этика" пәні спортпен байланысты моральдық аспектілерді, моральдық принциптерді және этикалық мәселелерді зерттейді. Пәнді оқу барысында: кәсіби спорттағы этика, спорттық мінез-құлық, адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.

    Несиелер - 3
  • Qazaq kures теориясы мен әдістемесі

    «Qazaq kures» теориясы мен әдістемесі - бұл пән студент таңдаған спорт түрін теориялық негіздер мен практикалық дайындау әдістері тұрғысынан терең меңгеруге бағытталған. Пән барысында спортшыны дайындаудың техникалық, тактикалық, физикалық және психологиялық қырлары талданып, жаттығу үдерісін құру, спорттық даярлықтың кезеңдік жүйесі, сондай-ақ жарыстардың ерекшеліктері қарастырылады. Пәннің мазмұнына таңдалған спорт түрінің қазіргі даму үрдістері мен ғылыми негізделген жаттықтыру әдістерін қолдану мәселелері де енеді. Әсіресе жаттығу үдерісінің тиімділігіне әсер ететін заманауи тәсілдерге ерекше назар аударылады.

    Несиелер - 5
  • Жаттықтырушылық қызметке кіріспе

    «Жаттықтырушылық қызметке кіріспе» пәні жаттықтырушылық және коучинг өнерінің негіздерін, сондай-ақ осы салада жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білімдерді зерделеу түрінде ұсынылған. Пән жаттықтырушылық кәсіп туралы, жаттықтыру процесін жоспарлау негіздері және жаттықтырушылық жұмыс режимдері, спорт саласындағы этикалық нормалар туралы негізгі түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 3
  • Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім

    Пән құрама командалардың құрамына кіруге мүмкіндік беретін жоғары тұрақты нәтижелерге қол жеткізу үшін перспективалы спортшылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мамандандырылған спорттық даярлықтың әдістері мен тәсілдерін зерделеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән олимпиадалық қозғалыстың идеяларына, мұраттары мен құндылықтарына, олимпиадалық дүниетанымды, олимпиадалық менталитет пен спортшының олимпиадалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал етуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорт құқығы

    Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрінің тарихы (Qazaq kuresi)

    Бұл пән барысында дене тәрбиесінің тарихи даму ерекшеліктері, Qazaq kuresi спорт түрінің пайда болуы, дамуы және қалыптасуы зерттеледі; дене шынықтыру-сауықтыру тәрбиесі мен оқыту жүйелерінің, құралдары мен әдістерінің тарихи дамуы қарастырылады; сондай-ақ Қазақстан мен әлемдегі Qazaq kuresi-дің қазіргі даму тенденциялары талданады.

    Несиелер - 3
  • Бейімді спорт

    Осы пән аясында студенттер бейімді спорттың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары мен қағидаттары туралы білім алады, сондай-ақ оның қалыптасу және даму тарихын зерттейді. Ерекше қажеттіліктері бар адамдардың физикалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен құралдарға ерекше көңіл бөлінеді. Оқыту әдістемелері, спортшыларды даярлау ерекшеліктері, ұйымдар мен федерациялардың қызметі, сондай-ақ Паралимпиадалық қозғалысты қоса алғанда, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері қарастырылады. Пән спорттық ортадағы инклюзия аспектілерін, кедергісіз кеңістік қалыптастыруды және ерекше қажеттіліктері бар адамдардың спорт арқылы әлеуметтік интеграциясын қарастырады. Студенттер дене шынықтырудағы инклюзивті білім беру қағидаттарын, әртүрлі мүмкіндіктері бар адамдар үшін спорттық бағдарламаларды бейімдеу әдістерін, сондай-ақ бейімді спорттың әлеуметтік белсенділікті және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға әсерін зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық күрес түрлеріндегі техникалық және тактикалық дайындық

    «Спорттық күрес түрлеріндегі техникалық және тактикалық дайындық» — бұл пән техникалық тәсілдерді, тактикалық әрекеттерді және олардың жарыстарда қолданылуын зерттеуге бағытталған. Курс барысында күрестің әртүрлі стильдерінде техникалық-тактикалық дайындықты ұйымдастыру ерекшеліктері, тәсілдерді оқыту және жетілдіру әдістері, жекпе-жектер мен тактикалық схемаларды талдау қарастырылады. Ерекше көңіл спортшының жеке мүмкіндіктеріне дайындықты бейімдеуге және спорттық дайындық кезеңдеріне бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Коучинг-практикум 2 (Qazaq kuresi)

    Бұл пән студентке коучинг дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Студенттер Qazaq kuresi бойынша апта сайынғы оқу жоспарларын дайындайды және ұсынады, осы жоспардың орындалуы туралы есеп береді. Студенттер сонымен қатар, спортшылардың эмоционалдық күйреуі белгілерін қалай анықтауға болатынын және спортшыларға қысымды жеңуге қалай көмектесуге болатынын үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Спорт мектебінде әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

    Бұл пән студенттердің спорт мектебіндегі әдістемелік жұмысты жоспарлау, ұйымдастыру және талдау үшін қажетті білім мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында оқу және жаттығу бағдарламаларын әзірлеу ерекшеліктері, әдістемелік құжаттаманы жүргізу, спортшылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу-жаттығу үдерісін жоспарлау, сондай-ақ жаттықтырушының жаттығу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуіндегі рөлі қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі дамыту психологиясы (Minor)

    Пәнді оқу барысында білім алушылар тұлғалық өсу мен даму үдерістерін түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды үйренеді. Олар өздерінің күшті жақтарын анықтап, оларды жеке және кәсіби мақсаттарға жету үшін тиімді пайдалануды, сондай-ақ басқа адамдардың әлеуетін ашуға көмектесуді меңгереді. Пән тұлғалық дамуға кедергі келтіретін шектеулер мен қиындықтармен жұмыс істеу әдістерін, соның ішінде қорқынышты жеңу, өз-өзіне сенімділікті арттыру және өзін-өзі реттеу тәсілдерін қамтиды. Білім алушылар өз ойларын, сезімдерін және мінез-құлқын талдау арқылы жеке қажеттіліктері мен құндылықтарын терең түсінуге үйренеді. Сондай-ақ олар мақсат қою, іс-әрекет жоспарын құру, мақсатқа жету жолындағы қиындықтарды еңсеру, конструктивті қарым-қатынастар орнату, тиімді коммуникация жүргізу және қақтығыстарды шешу дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық биомеханика

    Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметін, механика принциптерін, сондай-ақ спорттық іс-әрекет контекстіндегі адам денесінің физиологиялық ерекшеліктері мен анатомиясын; күш, жылдамдық, ауырлық күші, үйкеліс сияқты спорттық қозғалыстарға әртүрлі факторлардың әсерін зерттейді. Осы пән аясында студенттер техниканы оңтайландыру және спорттық көрсеткіштерді жақсарту үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын игереді. Спорттық биомеханиканың маңызды аспектісі-жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіз және тиімді жаттығу әдістерін жасау болып табылады.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғаның жан-жақты және үйлесімді дамуына, азаматтық ұстанымын білдіруге, сондай-ақ кәсіби қызметін құқықтық және этикалық өрісте жүзеге асыруына мүмкіндік беретін құқық негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздерін қоса алғанда, жаратылыстану, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімге ие болу.
  • Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, дәстүрлері мен салт-дәстүрлері туралы білімді талдап, жинақтай білу; спорттың және спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын айқындау; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени әртүрліліктерді төзімділікпен қабылдау.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру.
  • Qazaq kuresi бойынша оқыту мен үйрету үдерісіне әсері тұрғысынан инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдану.
  • Qazaq kuresi саласындағы қызметті ұйымдастыру және ілгерілету мақсатында спорттық және халықаралық құқық нормаларын талдау және қолдану, басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Спорттық медицина, нутрициология, спорттық психология салаларындағы білім мен бақылау әдістерін қолданып, спортшының функционалдық және психологиялық дайындығын қамтамасыз ету, оның жағдайын, мінез-құлқын және мотивациясын жасына, инклюзия қағидаттарына және жеке ерекшеліктеріне сай болжау.
  • Дене шынықтыру мен спорт саласында өлшеу әдістерін қолдану, спортшының жағдайы мен нәтижелерін бағалау, сондай-ақ жарыс кезіндегі мінез-құлқын болжау дағдыларын меңгеру.
  • Qazaq kuresi бойынша болашағы зор спортшыларды олардың жас ерекшеліктерін, психофизиологиялық және мотивациялық сипаттарын ескере отырып іріктеу, диагностикалау, жоспарлау және жеке сүйемелдеу әдістерін меңгеру.
  • Жаттығу бағдарламаларын түзету және спорттық нәтижелерге қол жеткізу мақсатында спортшылардың дайындығы мен нәтижелілігі динамикасын цифрлық аналитикалық құралдар мен жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып талдау және интерпретациялау.
  • Qazaq kuresi бойынша жаттығу процесін технико-тактикалық, физикалық және функционалдық даярлықты, спортшылардың жас ерекшеліктерін және жаттықтырушылық қызметтің әдістемелік негіздерін ескере отырып жоспарлау, жүзеге асыру және талдау.
Top