Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08107 Агротопырақтану және өсімдіктің қоректенуі в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Топырақтану және агрохимия саласындағы теориялық және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, топырақ құнарлылығын қалпына келтіру және жетілдіру, өсімдік қоректенуін оңтайландыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты жүзеге асыратын ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін жоғарылату қабілетті түрлі ауыл шаруашылығы өндірістерінде жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер жүргізуге байланысты ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-әдістемелік қызметке дайындық. Сондай-ақ Ғылым туралы ұғымдарды, қазіргі ғылымның сипаттамалық белгілерін, ғылыми зерттеулердің анықтамасы мен жіктелуін, ауыл шаруашылығы саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеу кезеңдерін, ғылыми зерттеудің негізгі мақсаттары мен тәсілдерін, пассивті және белсенді эксперименттің мәнін және т.б. зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогиканың жалпы мәселелерін, әдіснамалық және теориялық негіздерін зерттейді. Университеттегі әдістемеге, оқыту әдістеріне және оқыту технологияларына қатысты құзыреттерді қамтиды. Жоғары оқу орнының мақсаттары мен әлеуметтік функцияларын, кәсіби ойлау жүйесін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақ физикасы және химиясы

    «Топырақ физикасы және химиясы» курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Топырақтың гранулометриялық және микроагрегаттық құрамы. Топырақтың құрылым түзілу процестері. Топырақтың меншікті және көлемді массасы. Топырақ ауасы және зерттеу әдістері. Топырақтың су және жылу режимдері. Гумус түзудің заманауи түсінігі. Топырақ коллоидтері. Катиондарды топырақпен сіңіру. Топырақ ерітіндісінің құрамы және оларды зерттеу әдістері. Микроэлементтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің фитосанитарлық технологиялары

    Фитосанитарияның қалыптасуының қазіргі тенденциялары; фитосанитариялық жай-күйді оңтайландыру жүйелері мен технологиялары және агроэкожүйелердің жай-күйін бағалау, олардың орнықты дамуының тәсілдері мен тәсілдерін әзірлеу, негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің фитосанитариялық технологиялары. Агроэкожүйелердің фитосанитарлық диагностикасы. Агроэкожүйелердің фитосанитарлық қолайсыздығын анықтау. Топырақтың фитосанитарлық жағдайын анықтау әдістері. Тұқымдарды фитоэкспертизациялау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыш қолданудың экологиялық аспектілері

    ҚР егіншілікті химияландыру жағдайы. "Тыңайтқыш-топырақ-өсімдік-адам" жүйесіндегі агроэкологиялық өзара әрекеттесу негіздері. Азот тыңайтқыштарын қолданудың экологиялық аспектілері, нитраттардың жиналуы, топырақтың, өсімдіктердің, су объектілерінің ластануы және т.б. фосфор тыңайтқыштары және қоршаған орта, ауыр металдар, топырақтың фосфациясы. Калий тыңайтқыштары мен микроэлементтерді тыңайтқыштарды қолдану және қоршаған ортаның жағдайы. Органикалық тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық аспектілері. Тыңайтқыштардың экологиялық оңтайлы нормалары туралы түсінік. Топырақтың санитарлық қасиеттері. Тыңайтқыштарды өндірудің, тасымалдаудың, сақтаудың экологиялық қауіпсіз технологиясы және оларды енгізуге дайындау. Экологиялық таза өнім алу тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    Пән өсімдіктерді жіктеу принциптерін, фитоценология негіздерін; геоботаникадағы организм және континуализм тұжырымдамаларын, олардың сипаттамаларын; фитоценоз құрылымдарын, өсімдіктердің континуумы мен дискреттілігін; өсімдіктерді сипаттау принциптері мен әдістерін; өсімдіктер қауымдастығының динамикасын, сабақтастығын, өсімдіктер қауымдастығының эволюция заңдылықтарын; өсімдіктер қауымдастығының аумақтық таралуын, өсімдіктер географиясын; геоботаниканың дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді; өсімдіктер мен өсімдіктер қауымдастығы мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу заңдылықтары және қауымдастықтардағы өсімдіктер арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі белгілері; фитоценоздың негізгі белгілері; өсімдіктер қауымдастығын бөлу принциптері, өсімдіктерді жіктеудегі басым және экологиялық-флористикалық тәсілдер және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштар қолдану мен өсімдіктер қоректенуінің ғылыми негіздері

    : Өсімдіктер мен топырақтың өзара әрекеттесуінің физиологиялық негіздері. Иондар көлігінің қозғаушы күші. Иондардың радиалды көлігіндегі тамыр ұлпаларының қызметі. Органикалық қосылыстардың түбірімен синтездеу. Топырақтың гумустық жағдайын оңтайландыру. Топырақ жүйесіндегі қоректік элементтерді жұмылдыру және иммобилизациялау процестері-өсімдік-тыңайтқыш. Азот тыңайтқыштары және «экстра азот» мәселесі. Топырақтағы фосфаттарды ретроградациялау және биологиялық иммобилизациялау. Калий тыңайтқыштарының топырағымен өзара әрекеттесу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтар генезисі және жіктелуі

    Топырақ генезисі, географиясы және жіктелуі пән ретінде қоршаған ортамен ұзақ қарым-қатынас жасау нәтижесінде топырақтың пайда болу, пайда болу және даму (генезисі) заңдылықтарын және олардың сапалық айырмашылықтарын және топырақтың жіктелу принциптерін, жердің топырақтық-географиялық аудандастырылуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақ және өсімдік диагностикасы

    Өсімдіктердің қоректенуін диагностикалау негіздері. Өсімдік диагностикасы. Өсімдік диагностикасының міндеттері мен әдістері. Визуалды диагностика. Химиялық диагностика: тіндік диагностика, өсімдіктердің кесінділері мен шырындарының экспресс – талдауы, табақ диагностикасы. Ауылшаруашылық дақылдардың қоректенуінің Функционалды және фотометриялық диагностикасы. А/ш өсімдіктеріндегі макро және микроэлементтер құрамының деңгейлері (параметрлері). Морфобиометриялық диагностика. Топырақ диагностикасы. Топырақ құнарлылығының көрсеткіштері. Өсімдіктердің қоректенуін және өнім сапасын оңтайландыру үшін топырақ-өсімдік диагностикасының нәтижелері. Астық сапасын бақылау және өсімдіктердің азотты қоректендіруге қажеттілігі. Өсімдіктерде нитраттардың жиналуы және олардың құрамын б��қылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық жоспарлау және агроландшафттарды жобалау

    Ландшафттық жоспарлаудың принциптері мен методологиясы; ландшафттық жоспарлауды ұйымдастыру және тәжірибесі; агроландшафттарды жобалаудың принциптері мен рәсімі; егіншіліктің адаптивті-ландшафтық жүйелерінде мелиорациялық іс-шараларды жобалау; аймақтық және провинциялық аспектілерде әр түрлі агроэкологиялық топтардың жерлері үшін АЛСЗ жобалау ерекшеліктері; егіншілікті жобалауды техникалық, экономикалық, ақпараттық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыспалы егістікте дақылдарды тыңайту жүйесі

    Ауыл шаруашылық дақылдарын қоректендірудің биологиялық ерекшеліктері. Дақылдардың өңдеу элементтеріне қажеттілігі. Өсімдікке қоректік заттардың түсу қарқындылығы мен кезеңділігі. Тыңайтқыштардың енгізу қарқындылығына және агротехника деңгейіне байланысты ауыл шаруашылығы дақылдарының түсімімен қоректік заттарды шығару. Қазақстанның түрлі топырақтарындағы заттардың мөлшері мен қоры. Ауыл шаруашылық өсімдіктері топырақтан қоректік заттарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротопырақтануда математикалық модельдеу

    Математикалық талдау элементтері; математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулері мен теңдеулеріне кіріспе; математикалық моделдеу, негізгі ұғымдар; математикалық модельдеудің негізгі кезеңдері; математикалық моделдеуде математикалық модельдерді қолдану; математикалық статистика элементтері; регрессиялық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ биоремедиациясы

    Биоремедиация принциптері. әртүрлі орталардың биоремедиациясы. Биоремедиация технологиясы. Ауыр металдар мен радионуклидтерді биологиялық жою. Фиторемедиация. Биодеградация, биодеструкция. Топырақтың микробтық биоремедиациясының негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану және агрохимиядағы сандық технологиялар

    Топырақ жамылғысын кеңістіктік ұйымдастыру; топырақ картографиясындағы ГАЖ; ГАЖ-да деректер базасын зерделеу және құру; ЖҚЗ құралдарының материалдарын дешифрлеу; ірі масштабты авиациялық және ғарыштық суреттерді дешифрлеу; топырақ және геоморфологиялық карталардың жұмыс нұсқаларын жасау; топо негіздерді өңдеу; топырақ жамылғысы мен рельеф құрылымдарының электрондық картасын жасау; деректер базасы бар электрондық агрохимиялық картограммаларды жасау; дәл егіншілік үшін сараланған енгізу жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтарды агрохимиялық зерттеу

    Топырақты агрохимиялық зерттеудің мақсаты мен міндеттері. Жерді қашықтықтан зондтау деректерін (космосуреттер), қазіргі заманғы егіншілік жүйесінде қабылдағыштар мен автоматты сынама алғыштарды GPS-ГЛОНАСС пайдалану. Топырақты агрохимиялық тексерудің негізгі кезеңдері. Әрбір алаң ішінде агрохимиялық көрсеткіштерді кеңістіктік бөлу картасын жасау. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жерлерді агроэкологиялық бағалау

    Ауыл шаруашылығы дақылдары мен агротехнологиялардың талаптарына сәйкес жерді агроэкологиялық бағалау жүйесін құру; аумақты ландшафтық-экологиялық талдау; геоморфологиялық, литологиялық, гидрогеологиялық, гидрологиялық, агроклиматтық, геохимиялық жағдайларды және топырақ жамылғысының құрылымын агроэкологиялық бағалау, табиғи-ауыл шаруашылығы аймақтары мен провинциялар бойынша топырақ жамылғысының құрылымдарының топтарын әзірлеу; жерді фитосанитарлық бағалау; ландшафттар мен агроландшафттардың тұрақтылығын және олардың антропогендік өзгеруін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық модельдеудің негізгі анықтамаларын, теоремаларын, формулаларын, теоремалары мен әдістерін білу және түсіну. Алған білімдерін практикада қолдану; алынған нәтижелерді одан әрі қорыта отырып, мәселелерді өз бетінше шеше білу, топырақ пен топырақ сапасына зертханалық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу, өсімдік тектес жемшөптерге агрохимиялық талдау ұйымдастыру және жүргізу. Есептеу есептерінің әртүрлі түрлерін шешу техникасын меңгеру, теориялық деректерді талдау. Есептерді ресімдеуде, математикалық модельдерді құруда және шешудің ең қолайлы әдістерін таңдауда практикалық дағдыларды игеру.
  • Зерттелетін шет тіліндегі материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стилистикалық сипаттамаларын, тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын және терминологиялық қосалқы тілін шет тілінде сипаттау, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік қайта жазу негіздерін қолдану.
  • ГАЖ-да геокеңістіктік деректерді ұсыну, оларды кеңістіктік байланыстыру және векторлау, картографиялық кескіндердің проекциялары мен масштабтарын өңдеу, қашықтықтан зондтау, Ғаламдық позициялау деректерін және сыртқы картографиялық және ақпараттық-аналитикалық сервистің ресурстарын пайдалану; кеңістіктік объектілер мен деректердің негізгі модельдерін, оларды ұйымдастыру мен басқаруды, құрудың негізгі түрлерін, құрылымын және кезеңдерін жасау геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) Топырақтану және агрохимиядағы цифрлық технологиялар.
  • Топырақтың агроэкологиялық және агрономиялық қасиеттерін және олардың ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруге жарамдылығын сипаттау; топырақтың фитосанитариялық және санитариялық жай-күйін зерттеу; уақыт ішінде фитосанитариялық мониторинг жүргізу; өсімдік ауруларын анықтау; топырақ пен Ландшафттардың тозу процестерін анықтау; топырақ жамылғысының құрылымдарын агрономиялық бағалауды жүргізу; Топырақты агроэкологиялық және мелиорациялық топтарға жіктеу; эрозия қауіптілігін диагностикалау әдістерін таңдау және топырақтың эрозиясын, сортаң топырақтар мен сортаңдарды мелиорациялық бағалауды; ауыр металдармен және Радионуклидтермен ластанған жерлерді агромелиоративтік бағалау; аумаққа ландшафттық-экологиялық талдау жүргізу және жерді агроэкологиялық бағалау жөнінде пікір білдіру; ластанған топырақтарда топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу үшін биоремедиация жүргізу.
  • Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденцияларды анықтау; ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін анықтау және ғылымның тарихы мен философиясын білу; студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын талдау; оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын таңдау; студент жастарды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын, ұйымдастыру тәсілдерін игеру негізінде кәсіби педагогикалық ойлауды қолдану олардың ғылыми-зерттеу қызметі, білім беру сапасын бақылау нысандары мен әдістері; Топырақтану және агрохимия саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін түсіндіру, заманауи ғылыми зерттеулер жүргізуде, эксперименттік деректерді өңдеуде және түсіндіруде білім мен дағдыларды қолдану.
  • Негізгі ұғымдарды, зерттеу әдістерінің жіктелуін, олардың мәні мен оларға қойылатын негізгі талаптарды, экспериментті жоспарлаудың принциптері мен кезеңдерін анықтау; құжаттама мен есеп беру тәртібін анықтау; сандық және сапалық өзгергіштіктің статистикалық көрсеткіштерін есептеу және талдау үшін пайдалану, әртүрлі әдістермен құрылған тәжірибелердің нәтижелеріне дисперсиялық талдау жүргізу, корреляциялық, регрессиялық және ковариациялық талдаулар жүргізу, әртүрлі тәжірибелердің схемасы мен құрылымын, оларды салу және жүргізу техникасын, бақылау Бағдарламасын және талдау мен бақылау жүргізу әдістемесін жоспарлау.
  • Фитоценоздағы түрлер арасындағы өзара әрекеттесу түрлерін, ценопопуляция сипаттамаларын (көптігі, көптігі, жабыны, массасы, пайда болуы), фитоценоздардың кеңістіктік құрылымын (деңгейі, мозаикасы, синусиалдылығы) анықтау, геоботаникалық зерттеу әдістерін, геоботаникалық классификацияларды қолдану; ауыл шаруашылығы дақылдары мен сорттарын таңдау және орналастыру, жер құрылымын жобалау, егістік, ауыспалы егіс жүйелері АгроГИС; фитоценоздарды, ценопопуляцияларды сипаттау; ландшафтты жоспарлаудың әлемдік тәжірибесін, Агро ландшафттарды жобалаудағы жүйелік тәсілді түсіндіру; Ландшафттардың құрылымы мен функциялары, табиғатты пайдалану қақтығыстары туралы пайымдаулар жасау; ландшафтты жоспарлау әдістемелерін таңдау, әртүрлі агроэкологиялық топтардың жерлерінде бейімделген ландшафттық егіншілік жүйелерінің және мелиорациялық іс-шаралардың жобаларын әзірлеу.
  • Tәжірибеде іргелі және қолданбалы білімді жалпылау; топырақ физикасы мен химиясы саласындағы негізгі ақпаратты баяндау және сыни талдау; топырақтың құрылымы, құрамы, қасиеттері, шығу тегі және құнарлылығы бойынша таксономиялық топтарға топырақты біріктіру принциптерін түсіндіру; топырақтың осы физика-химиялық қасиеттерінің нәтижелері бойынша қорытынды жасау; топырақтың географиялық таралуының жалпы заңдылықтарын, түрлерін талдау топырақ жамылғысының құрылымы; топырақтың қалыптасуы мен генезисінің ерекшеліктері, олардың таралу заңдылықтары, топырақтың табиғаттағы және адам өміріндегі экологиялық рөлі туралы қорытынды жасау; далалық және зертханалық жағдайларда топырақты зерттеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану; ғылымдар тоғысындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешу, Қазақстан мен әлемнің топырақтарының жіктелуін білу.
  • Өсімдіктерді қоректендірудің кешенді диагностикасын жүргізу бойынша, А/ш өсімдіктерді қоректендіру негіздері бойынша білімдерін, түсініктері мен қабілеттерін және оларды реттеу тәсілдерін; өсімдіктердің қоректенуіне және тыңайтқыштарды қолдануға байланысты топырақтың негізгі қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын, олардың тиімділігін арттыру тәсілдері мен шарттарын қолдану; с/х дақылдар; шаруашылыққа тыңайтқыштарды қолданудың жыл сайынғы жоспарын әзірлеу; көкөніс өнімдерін өндіруді жоспарлау, өсімдіктердің минералды қоректенуін диагностикалауға байланысты минералды қоректену теориясының негізгі қағидалары бойынша ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлау; өсімдіктердің қоректенуін топырақ-өсімдік диагностикалаудың, Агрохимиялық зерттеулердің заманауи әдістерін пайдалану, өсімдіктердің қоректенуі саласындағы көзқарасты білдіру.
Top