Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02104 Дәстүрлі музыка өнері в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторанттың ұрпақтан ұрпаққа берілетін аспаптық және ән өнерінің баға жетпес ұлттық дәстүрлерін сақтау және кейінгі ұрпаққа беру үшін ғылыми-зерттеу әлеуетін дайындау және іске асыру, сондай-ақ дәстүрлі музыка өнері саласында іргелі білім беру технологияларын зерделеу және қолдану.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D025 Дәстүрлі музыка өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Өнер философиясы

    «Өнер философиясы» пәні ҚР МЖМБС ұсынған өнертанудағы докторантураның білім беру бағдарламасының міндетті білім компоненті болып табылады. Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі өнер және мәдениет теориясы мен практикасы саласында жоғары білім деңгейінде (ғылыми-педагогикалық және зерттеу) мамандарды даярлаудың жүйелі көрінісіне негізделген. Өнер философиясы - зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі, өнерді адамзаттың ерекше феномені ретінде және алуан түрлі мәдениет құбылысы ретінде тануға жетелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Солист шеберлігі 1

    Өзінің кәсіби қызметінде адамгершілік, көркемдік және эстетикалық міндеттерді мақсатты түрде шешуге қабілетті жоғары білікті музыкант-маманды даярлау және қалыптастыру. «Солист шеберлігі 1» курсы бакалавриат пен магистратурада арнайы фортепианоны үйрену бойынша алынған сабақтастық байланыстарға сүйене отырып, музыкант-орындаушының оның кәсіби қызметіндегі одан арғы іскерліктері мен білімдерін қалыптастырады. Бұл курс докторанттың бүкіл білім беру циклын табысты игерудің кепілі болып табылатын мақсаттарды айқын көру мен түсінуді анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дереккөзтану

    Пәннің мазмұнында музыкатанудағы «құжат» және «мәтін» ұғымдарын қарастыру үлкен орын алады. Ғылыми зерттеулердің көздерін іздеу стратегиясына ерекше назар аударылады. Оқыту процесінде шығармаларды бекітудің дәстүрлі (мәтіндік) және спецификалық (ноталық) формаларына қолдануда музыкатану зерттеулерінің текстологиялық принциптерін меңгеру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Пән мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану үдерістерін зерделеуге арналған. Жасанды интеллекттің негізгі құралдары, ғылыми деректерді талдау және зерттеу міндеттерін шешуге арналған модельдерді әзірлеу мәселелері қарастырылады. Пәннің мақсаты – мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми зерттеулерде заманауи жасанды интеллект (ЖИ) әдістері мен құралдарын қолдануды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы

    Курс докторанттарды ғылым мен өнер парадигмасындағы заманауи әдістемелік өзгерістермен, қазіргі мәдениет пен оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсіну негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты

    Курс түркі халықтарының музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі аспектісінде көрсетуге арналған. Музыкалық теория, музыкалық акустика, сондай – ақ сабақтас ғылымдар-түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті, тілі деректерін тартумен байланысты кешенді пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазылым

    Курс академиялық мазмұндағы мәтіндерді (ғылыми Мақалалар, Диссертациялар, монографиялар және т.б.) жасау әдістерін зерделеуге, сондай-ақ сарапшылармен, баспалармен хат алмасуды, ғылыми-зерттеу жобалары бойынша құжаттаманы рецензиялауға және жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Солист шеберлігі 2

    Оқу процесінің осы бөлігінде, ең алдымен, шеңбердің негізгі компоненттерін, мысалы, орындаушылық әдебиеттің едәуір көлемін игеру, дамыту және шоғырландыру, сонымен қатар музыкалық проблемалардың кең ауқымында өзінің жоғары моральдық эстетикалық ұстанымын жинақтау және қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Концерттік орындаушылық шеберлігі

    Осы пәнді оқу процесінде аспапта ойнау өнерінің көпжылдық тәжірибесіне мұқият талдау жүргізіледі; орындаушылық стильдің дамуындағы кезеңдерді егжей-тегжейлі зерделеу; орындаушылық стильді қайта құру әдістерін зерделеу; музыкалық-орындаушылық педагогиканың өзекті мәселелерін зерделеу жүргізіледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, материалдарды ғылыми журналдарына, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарына және басқа да басылымдарына жазу, ұсыну және жариялау қабілетін көрсетеді.
  • Мәдениет және өнер саласындағы әкімшілік, ғылыми, оқу-әдістемелік және шығармашылық үдерістерге жалпы басшылықты жүзеге асыруға дайындығын көрсетеді.
  • ЖОО-да оқытушылық қызметті жүргізуге және оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімдерін, оқыту тәжірибесінде практикалық тәжірибені және оқытушылардың біліктілігін арттыру саласында қолдануға дайын екендігін көрсетеді.
  • Музыкалық-орындаушылық қызметті жоғары көркемдік және техникалық деңгейде көрсетеді және оның нәтижелерін жұртшылыққа ұсынады.
  • Музыкатану ғылымында және музыкалық фольклористикада жүргізілген ғылыми зерттеулердің ғылыми-практикалық маңыздылығын анықтай алады, бағалай алады, сондай-ақ терең талдауды, ақпарат синтезін және кәсіби міндеттерді шешудің инновациялық тәсілдерін қалыптастыруды қамтамасыз ете отырып, мәдени процестерді ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект құралдарын қолдана алады.
  • Зерттеу практикасындағы кәсіби стандарттарды біледі, жүргізілген зерттеулердің этикалық және құқықтық салдарларын, оның ұлттық және халықаралық мәнмәтінін, сондай-ақ зерттеуде қозғалған барлық адамдардың меншік құқықтарын ұғынады.
  • Ғылыми зерттеулер саласында жоғары стандарттарды ұстануды және сақтауды біледі және зерттеу тәсілдері, әдістері, танымдық әдістері туралы терең білімдерін көрсетеді.
  • Өз қызметінің әлеуметтік салдарын болжай алады, белсенді азаматтық ұстанымын көрсете алады.
  • Өз зерттеу нәтижелерін жүйелеу, сыни талдау және бағалауды біледі және басқалардың зерттеу нәтижелеріне баға береді.
  • Ғылыми зерттеудің маңызды заманауи теориялары мен әдіснамаларын меңгерген; көркемдік қызметте инновациялық идеяларды генерациялауға дайын.
  • Зерттеушілердің, тәжірибешілердің, әзірлеушілердің және жасаушылардың кең ауқымымен ынтымақтаса алады, олардың сын – ескертпелері мен ұсыныстарын ескере отырып, өз жұмысын сынға алады.
  • Дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы идеялар мен көркемдік көзқарастарды көпшілікке жеткізу қабілетін көрсетеді.
  • Мәдениет саласында зерттеу бойынша қазіргі заманғы стратегияларды меңгерген; сараптамалық және талдау жұмыстарын және жобалау қызметін жүзеге асыру үшін ғылыми ақпаратты өңдеу бойынша жаңа технологияларды қолдану дағдыларын көрсетеді.
  • Өнер құбылыстарын зерттеу теориясы мен әдіснамасын меңгерген, сараптамалық және талдау жұмыстарын жүзеге асыруда суретшінің шығармашылық және әлеуметтік процестегі рөлін түсінеді және бағалайды.
Top