6B01508 Жаратылыстану (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Биофизика және биоинформатика
Мақсаты: физикалық принциптер мен есептеу әдістерін қолдана отырып, биологиялық жүйелерді кешенді зерттеу. Мазмұны: биологиялық процестердің физикалық және физикалық-химиялық механизмдері. Молекулалық биофизика. Жасуша биофизикасы. Тіндер мен мүшелердің биофизикасы. Экологиялық биофизика. Биологиялық деректерді талдау үшін компьютерлік әдістерді әзірлеу және қолдану. Негізгі бағыттар: геномдық биоинформатика; Протеомика; Метаболомика; жүйелік биология.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математика
Мақсаты: ғылымның, техниканың және экономиканың әртүрлі салаларындағы және басқа салалардағы мәселелерді шешу үшін математикалық әдістерді әзірлеу және қолдану. Мазмұны: Негізгі математикалық пәндер. Арнайы бөлімдер мен әдістер: оңтайландыру әдістері. Әр түрлі салалардағы математикалық модельдеу. Ғылыми есептеулер. Жасанды интеллект жүйелері. Деректерді өңдеу және талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Энергия және қозғалыс
Мақсаты: энергияның әртүрлі формаларын және олардың физикалық процестердегі, соның ішінде механикалық қозғалыстағы рөлін зерттеу. Мазмұны: механикалық энергия. Жылу энергиясы. Электр энергиясы: зарядталған бөлшектердің қозғалыс энергиясы. Сәулелену энергиясы: электромагниттік толқындармен тасымалданатын Энергия (жарық, жылу сәулеленуі). Химиялық энергия. Атом энергиясы. Механикалық қозғалыс: дененің кеңістіктегі қозғалысы. Жылу қозғалысы: молекулалар мен атомдардың хаотикалық қозғалысы. Электрлік қозғалыс: зарядталған бөлшектердің қозғалысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Мақсаты: бақылаулардан немесе эксперименттерден алынған статистикалық деректерді жинау және ұйымдастыру әдістерін әзірлеу. Мазмұны: деректерді жинау және ұйымдастыру: Статистикалық ақпаратты жинау және жүйелеу әдістерін әзірлеу, соның ішінде бақылау әдістері мен эксперименттерді таңдау. Сипаттамалық статистика; Аналитикалық статистика (статистикалық қорытындылар); нүктелік және аралық бағалау; статистикалық гипотезаларды тексеру; талдау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ноотехнология
Мақсаты: жаңа технологияларды қолдана отырып, дәрі-дәрмектер, Тамақ өнімдері, ферменттер, биопластика және т.б. сияқты әртүрлі заттарды алу әдістерін әзірлеу және жетілдіру туралы білімге ие болу. Мазмұны: жаңа технологияларды дамыту. Пайдалы өнімдер өндірісі. Экологиялық қауіпсіздік: қалдықтар мен қоршаған ортаға жағымсыз әсерлерді азайтатын процестерді құру. Өндірісті жақсарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасыл технология
Мақсаты: адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайту және табиғи ресурстарды сақтау, сондай-ақ адамдардың өмір сүру сапасын арттыру туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жаңартылатын энергия көздерін дамыту. Ғимараттар мен көлік құралдарының энергия тиімділігін арттыру. Энергияны сақтау технологияларын әзірлеу және енгізу. Атмосфераға және су айдындарына ластаушы заттар шығарындыларын азайту. Қалдықсыз және қалдықсыз технологияларды енгізу. Экологиялық таза материалдар мен шикізатты пайдалану. Қалдықтарды кәдеге жаратудың жаңа технологияларын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы; жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Робототехникаға кіріспе
Курстың мақсаты: робототехника саласындағы білімді қалыптастыру, олардың осы салаға деген қызығушылығын қалыптастыру, сондай-ақ жобалау, бағдарламалау және техникалық мәселелерді шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: робототехниканың анықтамасы және оның қазіргі әлемдегі орны. Робототехниканың даму тарихы. Роботтардың әртүрлі түрлеріне шолу және оларды қолдану. Роботтардың негізгі компоненттері (корпус, сенсорлар, жетектер, контроллер). Роботтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік. Механика және құрылыс. Электроника. Бағдарламалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биология және тірі ағзалардың биоалуандығы
Мақсаты: Жердегі тіршіліктің алуан түрлілігін зерттеу, организмдер мен олардың тіршілік ету ортасы арасындағы байланысты түсіну және осы әртүрлілікті адам мен планетаның игілігі үшін сақтау және тұрақты пайдалану. Мазмұны: биоәртүрліліктің анықтамасы мен деңгейлері (генетикалық, түрлік, экожүйелік). Тірі организмдердің жіктелуі. Биологиялық қауымдастықтардың негізгі түрлері. Экологиялық тауашалар. Антропогендік факторлардың биоәртүрлілікке әсері. Эволюция теориялары. Организмдердің тіршілік әрекетінің негізгі процестері. Организмдердің бір-бірімен және қоршаған ортамен байланысы. Экожүйелер және олардың қызметі. Табиғаттағы заттар мен энергия айналымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Мақсаты: механика, электроника, автоматика, бағдарламалау және робототехникалық кешендер саласында білім қалыптастыру. Мазмұны: Механика негіздері. Электроника және электротехника. Информатика және бағдарламалау. Басқару теориясы. Робототехника. Сенсорлық. Мехатроникалық жүйелер. Компьютерлік көру. Жобалау және модельдеу. Өнеркәсіптік робототехника. Сервистік робототехника. Мобильді робототехника. Медициналық робототехника.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
Пәннің мақсаты: әлем туралы біртұтас, жүйелі идеяны қалыптастыру, сонымен қатар сыни ойлау мен зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Негізгі ғылыми ұғымдар мен принциптер. Пәнаралық байланыстар. Ғылыми таным әдістері. Ғылыми білімнің дамуын, көрнекті жаңалықтар мен ғалымдарды зерттеу, ғылыми тұжырымдамалардың қалай қалыптасатыны туралы түсінік қалыптастыру. Ғылымның қолданбалы маңызы. Тұжырымдамалық оқытудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты:А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты:Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ілгерлемелі шет тілі
Мақсаты: тілді әртүрлі кәсіби және әлеуметтік салаларда қолдануға, сондай-ақ зерттелетін тілде өзін-өзі жетілдіруге жеткілікті жоғары дәрежеде меңгеруді дамыту. Мазмұны: Негізгі ұғымдар. Грамматика және лексика; сөйлеуді түсіну; сөйлеу; оқу, күрделі мәтіндерді түсіну; ағылшын грамматикалық құрылымдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану оқытудың әдісі мен технологиялары
Мақсаты: білім беру сапасын арттыруға бағытталған тиімді әдістерді, әдістерді және заманауи білім беру технологияларын пайдалану бойынша кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану пәнін оқытудың әдістемелік жүйесі, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиясы мен технологиясын модельдеу, жоспарлау, басшылық ету, оқыту және бағалау, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес Жаратылыстану пәнін оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын пайдалану, оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдер,оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану, авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен қағидаттарын білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Пәннің мақсаты: қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін Экономика, Құқық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздері, экожүйелер мен биосфераның өнімділігі. Қазақстанның орнықты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектелуі жағдайында қоғамның, бизнестің және ұлттық экономиканың кәсіпкерлік қызметінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Субъектілердің қазақстандық құқықтарын, міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым және инженерия үшін физика
Мақсаты: табиғат заңдылықтарын зерттеу және оларды практикалық мәселелерді шешу, технологияларды дамыту және жаңа материалдар жасау үшін қолдану. Мазмұны: іргелі заңдар мен принциптер, сондай-ақ оларды әртүрлі инженерлік салаларда қолдану. Механика; Термодинамика және статистикалық физика; Электростатика; Электромагнетизм, оптика және кванттық механика элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: заманауи психологиялық теорияларды, адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, жеке тұлға мен жеке қасиеттердің жұмыс істеуі тұжырымдамаларын игеру, оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда қолдану, серіктестік желілердегі өзара іс-қимыл, қарым-қатынас және ынтымақтастық үшін құзыреттерді игеру, жаңа қатынастар құру, өзінің педагогикалық қызметін дамыту. Мазмұны: педагогикалық психологияның негізгі тұжырымдамалары мен терминдері, психологиялық білімнің негізгі практикалық қосымшалары; оқыту және тәрбиелеу процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтары, фактілері мен құбылыстары; білім беру ортасын жобалауға, енгізуге, бағалауға және дамытуға кешенді көзқарас; адамның когнитивті және тұлғалық даму процесінің бөлігі ретінде үздіксіз оқыту тұжырымдамасы; негізгі ұғымдар мен теориялар жеке, қоғамдық және тұлғааралық деңгейлердегі коммуникациялар мен өзара іс-қимыл; әр түрлі формада (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы байланыс және өзара әрекеттесу әдістері; топтағы мінез-құлық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты:Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны:Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта химиясы
Мақсаты: химиялық заттардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесу процестерін зерттеу және ластанумен байланысты экологиялық проблемалардың алдын алу және шешу әдістерін әзірлеу. Мазмұны: қоршаған орта химиясын зерттеу пәні және міндеттері. Жаратылыстану пәндері жүйесіндегі «қоршаған орта химиясының» орны. Қоршаған ортаның өзгеру тенденциясы, Браунның Ле Шателье принципі. Атмосфералық Химия. Гидросфера химиясы. Литосфера химиясы. Қоршаған ортаны кешенді талдау. Химиялық ластаушы заттар және олардың биосфераға әсері. Ластану түрлері. Биогеохимиялық циклдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы жертану
Мақсаты: жалпы географиялық қабықтың құрылымын, даму заңдылықтарын, оның әртүрлі деңгейдегі құрылымдарының компоненттері мен табиғи кешендерін зерттеу. Мазмұны: жалпы жер туралы ғылымның тарихы. Географиялық қабығы оның құрылымдық және сипаттамалық ерекшеліктері. Кеңістікті саралау. Жалпы планетарлық факторлардың географиялық қабыққа әсері. Географиялық қабықтағы зат пен энергия айналымы. Жердің қатты, су және ауа қабаты. Жердің ландшафты саласы туралы ілім. Табиғи аудандастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғат туралы ғылым
Мақсаты: табиғи құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары, іргелі жаратылыстану ғылымдары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің тұтастығы, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және олардың адам мүддесі үшін практикалық қолданылуына ықпал ету. Жеке немесе ерлі-зайыптылармен жұмыс жасай отырып, өзін-өзі оқытуды және қызметті жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқушылардың білім жетістіктерін бағалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Студенттер әр түрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтай, саралай және қолдана алады. Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
Мақсаты: табиғатта болатын күрделі құбылыстарды түсіну және түсіндіру, сондай-ақ олардың дамуын болжау. Мазмұны: популяцияның өсуін модельдеу. Экожүйелердің жұмысын модельдеу. Климатты модельдеу: жаһандық және аймақтық климаттық өзгерістерді зерттеу, ауа-райын болжау. Өзен ағынын модельдеу: су ағындарының динамикасын зерттеу, су тасқынын болжау және суды басқару жүйелерін дамыту. Аспан денелерінің қозғалысын модельдеу: планеталардың, жұлдыздардың және галактикалардың траекторияларын зерттеу, күн тұтылуын болжау..
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және жаратылыстануды оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: оқу процесін жоспарлаудың теориялық негіздері, жоспарлаудың түрлері мен құрылымы, оқытуды даралау және саралау, заманауи білім беру технологияларын қолдану, жеке оқыту нәтижелерін бақылау және бағалау, жоспарлау мен дараландыруды практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Мақсаты: гипотезаларды тексеру және белгілі бір тақырып немесе құбылыс туралы білімді кеңейту арқылы айнымалылар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау. Мазмұны: эксперименттік зерттеудің негізгі кезеңдері. Гипотезаны тұжырымдау. Айнымалыларды анықтау. Айнымалыларды басқару. Тәуелсіз айнымалыны манипуляциялау. Эксперимент түрлері: физикалық эксперимент; компьютерлік эксперимент; психологиялық эксперимент; ой эксперименті; сыни эксперимент; пилоттық эксперимент.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
Мақсаты: студенттерде ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды, ғылыми қызметті ұйымдастыру мен басқарудың түсініктері мен әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: ғылымның теориялық негіздері. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми нәтижелерді рәсімдеу. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бағалау. Ғылыми қызметтің ұйымдастырушылық аспектілері. Ғылыми қызметтің негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
STEM –оқуды оқыту практикасын зертеу
Мақсаты: курстың негізгі білімі мен сыни ойлау дағдылары, мәселелерді шешу, жобалық тәсіл және нақты есептерді шешу үшін ғылым, технология, инженерия және математиканың әртүрлі салаларындағы білімді қолдану мүмкіндігі бар. Мазмұны: пәндерді біріктіру. Пәнаралық тәсіл. Тәжірибеге бағытталған тәсіл. Роботтарды жобалау және құру. Инженерлік міндеттерді шешу. Ғылыми эксперименттер жүргізу. Қолданбалар мен ойындар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Мақсаты: Бұл курстың мақсаты жалпы білім беретін мекемелерде географияны оқытудың қуатты инновациялық құралы ретінде пайдалану үшін ГАЖ технологияларын игеру болып табылады Мазмұны: деректерді жинауды, сақтауды, өңдеуді, көрсетуді және таратуды қамтамасыз ететін заманауи геоақпараттық әдістер. Олар сонымен қатар географиялық зерттеулерде заманауи геоақпараттық әдістерді қолдану дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер зерттеу нәтижелерін әзірлеуді, ұсынуды, қорғауды және таратуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: табиғат туралы тұтас ғылыми идеяны қалыптастыру, жаратылыстану-ғылыми ойлау мен танымдық қызығушылықты дамыту, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің практикалық дағдылары мен дағдыларын жаратылыстану ғылымдары бойынша оқу процесін тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті біліммен игеру. Мазмұны: оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтау. Оқу материалының мазмұнын таңдау. Оқытудың құралдары мен ұйымдастырушылық формалары. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары және формалары. Әртүрлі жағдайларда жаратылыстану пәндерін оқытудың ерекшеліктері. Оқыту нәтижелерін диагностикалау және бағалау. Жаратылыстану пәндерін оқытудың инновациялық тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Пәннің мақсаты: проблемаларды анықтау, ақпаратты жинау және талдау, эксперименттер жүргізу, гипотезалар құру, жүйелік ойлау мен коммуникативті дағдыларды дамыту дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: зерттеу түсінігі, оның түрлері мен кезеңдері. Зерттеу тақырыбын, мақсатын, міндеттерін және гипотезасын тұжырымдау. Жоба түсінігі, оның құрылымы мен кезеңдері. Жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеулердің нақты бағыттары. Пәнаралық байланыстар. Экологиялық білім және білім беру. Зерттеу және жобалау дағдыларын күнделікті өмірде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
Мақсаты: Мақсаты студенттердің табиғи ресурстарды зерттеу, бағалау және басқару, сондай-ақ осы саладағы модельдеу және болжау мәселелерін шешу үшін кеңістіктік деректерді талдау, өңдеу және пайдалану үшін білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: табиғи ресурстарды модельдеу: геологиялық модельдеу. Гидрологиялық модельдеу. Топырақты модельдеу. Орманды модельдеу. Биологиялық модельдеу. Табиғи ресурстарды пайдалануды модельдеу: жерді модельдеу. Суды модельдеу. Орман ресурстарын модельдеу. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін талдау. Табиғи ресурстарды модельдеудегі геоақпараттық технологиялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Мақсаты: студенттердің алгоритмдерді әзірлеу және компьютердегі әртүрлі есептерді шешуге арналған бағдарламаларды жазу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: алгоритмдеуге кіріспе. Алгоритмдердің түрлері: сызықтық, тармақталған, циклдік. Негізгі алгоритмдік құрылымдар. Бағдарламалаудың негізгі ұғымдары: бағдарлама, бағдарламалау тілі, Аудармашы. Бағдарламалау тілдерінің тарихы және жіктелуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқыту дағдылары, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни тұрғыдан ойлау, ғылыми зерттеулер немесе дамыту университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастық, жеке ғылыми-зерттеу жұмыстарының құжаттамасы және коммуникацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсыну
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Климат өзгерістері және оның салдары
Мақсаты: білім алушыларда жаһандық климаттық өзгерістерді, олардың себептерін, механизмдері мен жер бетіндегі тіршіліктің әртүрлі аспектілері үшін салдарын түсінуді, сондай-ақ өзгермелі климат жағдайында талдау, сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуды қалыптастыру. Мазмұны: климаттың өзгеру себептері. Климаттың өзгеруінің көріністері. Климаттың өзгеруінің салдары. Жеңілдету шаралары (mitigation). Климаттың өзгеруіне бейімделу (бейімделу).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты: таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдеріне негізделген жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқу, академиялық жазу және ауызша баяндау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: академиялық оқу және жазу дағдылары, ғылыми-кәсіби мәтіндердің тілі мен құрылымы. Рефераттар, тезистер жазу, ғылыми талдау нәтижелерімен танысу, ғылыми-кәсіби мәтіндерді оқу. Академиялық лексикада қолданылатын ғылыми және кәсіби ортаға тән тілдік қайтарулар арқылы студенттердің сөздік қорын арттыру. Ғылыми-кәсіби пікірталастарға қатысу дағдыларын дамыту және кәсіби бағдарланған жобаларды таныстыру. Өзіндік жұмыс дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Lesson Study
Мақсаты: жаратылыстануды оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. «Зерттелетін» оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты әртүрлі дәлелді көздерден және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіру, іздеу және сыни тұрғыдан таңдау мүмкіндігін зерттеу Мазмұны. Педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану дағдылары және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Мақсаты: геоақпараттық бағдарламалауды қолдана отырып, қарапайым зерттеулер, құбылыстарды талдау, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау және түсіндіру барысында интеллектуалды, шығармашылық қабілеттер мен сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: жаратылыстану ғылымдары және техника мен технологияларды дамыту. Табиғатта бағдарламалау. Бағдарламалаудағы мәліметтер құрылымы. Құрылымдық бағдарламалау. Объектіге бағытталған бағдарламалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Action Research
Мақсаты: оқушылардың Географияны оқытуда Action Research тәсілдерін қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады. Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Мақсаты: табиғат туралы әр түрлі білімді ретке келтіру және құрылымдау, әртүрлі құбылыстар мен процестер арасындағы байланысты анықтау және оларды тиімді пайдалану мен қолдануды қамтамасыз ету. Мазмұны: табиғаттың негізгі заңдарын тұжырымдау және жүйелеу, мысалы, сақтау заңдары, термодинамика заңдары, Ньютон заңдары және т.б. табиғаттың әртүрлі құбылыстарын түсіндіретін теорияларды жалпылау және интеграциялау. Жаратылыстану білімін алу үшін қолданылатын әдістерді зерттеу және жүйелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты қорғау
Мақсаты: қоршаған ортаның, кеңістіктік экологияның фонын зерттеу арқылы табиғи және антропогендік геожүйелердің қолайлы экологиялық жағдайын сақтау және қалпына келтіру бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Геоэкологияның пәні, мақсаты мен міндеттері, зерттеу әдістері және жалпы құрылымы. Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі Геоэкология. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Адамның қызметі және жердің геосферасы. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Аймақтық экологиялық мәселелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудың пәндік-біріктірілген оқытуы
Мақсаты: болашақ мұғалімдердің өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын дамытуға көзқарастарын қалыптастыру. кіріктірілген жаратылыстану курсын оқыту әдістемесі саласындағы заманауи оқытушының кәсіби құзыреттілігін дамыту және қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарында жаратылыстануды Оқытудың нормативтік-құқықтық базасы. Интеграцияланған оқу пәні ретінде жаратылыстану ғылымдарының дидактикалық ерекшеліктері. Орта мектепке арналған Жаратылыстану ғылымдары бойынша заманауи оқу-әдістемелік жиынтықтар. Жаратылыстануды оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Жүйелік тәсіл және оны табиғи және әлеуметтік жүйелерді зерттеуге қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым, технология және қоғам
Бұл курстың мақсаты ғылым, технология және қоғам арасындағы өзара әрекеттесуді, сондай-ақ осы өзара әрекеттесулердің адамдардың әртүрлі топтарына тигізетін салдарын зерттеу болып табылады. Мазмұны: ғылым, технология және қоғамның өзара әрекеті. Технологияның әлеуметтік салдары. Технологияның этикалық және моральдық аспектілері. Ғылым мен технологияны саяси реттеу. Қазіргі әлемдегі ғылым мен технологияның рөлі. Ғылым және технология тарихы. Ғылым және технология әлеуметтануы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заттар мен материалдар
Мақсаты: заттардың қасиеттерін, құрылымын және мінез-құлқын түсіну және оларды жаңа материалдар жасау және практикалық мәселелерді шешу үшін пайдалануды үйрену. Мазмұны: заттардың жіктелуі: қарапайым және күрделі заттар, металдар мен бейметалдар, органикалық және бейорганикалық заттар. Заттардың қасиеттері: физикалық; химиялық; механикалық. Заттар мен материалдардың өзара әрекеттесуі. Заттар мен материалдарды өндіру және өңдеу технологиялары. Экологиялық аспектілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын және жасанды интеллектті қолдана отырып пайдалану;
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, білім алушылардың оқу үдерісін жүзеге асыру және оқу жетістіктерін бағалау, оқушылардың күнделікті кәсіби қызметі мен функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін қажетті сабақтас ғылымдардың білімдерін интеграциялау.
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- Жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану, белгісіздік жағдайында зерттеушілік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдану;
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу