6B06102 Жасанды интеллект технологиялары в Қарағанды индустриялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жасанды интеллект технологиялары саласында табысты дербес және командалық кәсіби қызметке қабілетті IT-мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды индустриялық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Minоr
Қосымша білім беру бағдарламасы өзекті және сұранысқа ие бағыттарда қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама аясында білім алушылар қызықтыратын саласы бойынша Minor (4 пән) таңдауға мүмкіндік алады: «Ақпараттық технологиялар», «Экономика», «3D-инжиниринг» және басқа салалар. Minor бағдарламасы метақұзыреттерді, шығармашылық ойлауды және пәнаралық тәсілді дамытуға бағытталған, бұл оқушыларға еңбек нарығының қарқынды өзгеріп жатқан жағдайларына неғұрлым тиімді бейімделуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 20
-
Математика 1
Пәннің мақсаты – математикалық талдаудың іргелі ұғымдары мен категорияларын, матрицалық талдаудың элементтерін, векторлық алгебраны, аналитикалық геометрияны, комплекс сандарды, сондай-ақ бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерін зерделеу. Пән аналитикалық және кеңістіктік ойлауды дамытуға, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданылатын есептерді шешуге арналған математикалық талдау әдістерін меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдау және бағдарламалау
Өңдеу ортасы, тіл негіздері және деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару. Есептеу және базалық математикалық операциялар. Шарттар операторлары. Цикл операторлары. Тізімдер. Бағдарламалау тілдерінде функцияны жариялау. Рекурсия және екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. Объектілі-бағытталған бағдарламалауға кіріспе. Модульдер. Бөгде кітапханаларды пайдалану. Қателерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика 1
Пәннің мақсаты – студенттердің физикалық заңдар мен құбылыстар туралы іргелі білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ оларды кәсіби міндеттерді шешуде практикалық тұрғыда қолдану дағдыларын дамыту. Пән классикалық механика, молекулалық физика және термодинамика негіздерін қамтиды және техникалық пен инженерлік пәндерді әрі қарай меңгеруге теориялық база болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Компьютерлік графиканың негізгі түсініктері. Компьютерлік графиканы аппараттық қамтамасыз ету. Суреттерді орнату тәсілдері. Түстермен жұмыс істеу негіздері. Түс модельдері. Суретті кодтау. Графикалық файл пішімдері. Компьютерлік графиканың түрлері: растрлық, векторлық және фракталдық. Үш өлшемді графиканың негізгі түсініктері. Үш өлшемді графиканы өңдеудің бағдарламалық құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика 2
Пәннің мақсаты – дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданбалы аспектілерін, скалярлық және векторлық өрістердің дифференциалдық және интегралдық сипаттамаларының қасиеттерін, сондай-ақ технологиялық үдерістерді дифференциалдық теңдеулер мен Фурье қатарлары арқылы сипаттауды зерделеу. Ерекше назар тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеу әдістерін және ықтималдық модельдеу тәсілдерін қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ықтималдықтар теориясы
Ықтималдықтар теориясының элементтері. Дискретті кездейсоқ шамалардың таралу заңдары. Үздіксіз кездейсоқ шамалардың таралу заңдары. Математикалық статистика элементтері. Математикалық статистиканың қосымшалары.Статистикалық талдау контекстіндегі мәселені қою
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Пікір түсінігі. Алгебра пікір. Міндет қою. Мәлімдемелер және оларға операциялар. Алгебраның формулалары. Бір және екі дәлелдің логикалық функциялары. N аргументтерінен логикалық функциялар. Негізгі ұғымдар. Предикаттарға логикалық операциялар. Предикат логикасын логикалық-математикалық практикаға қолдану. Алгоритмдер туралы түсінік. Қолданбалы бағдарламалауда логикалық функциялар мен мәлімдемелер Алгебрасын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python негіздері
Деректер типтері, операциялар, операторлар. Енгізу/шығару ерекшеліктері. Объектілердің кірістірілген түрлері: сандар, Жолдар, кортеждер, тізімдер, сөздіктер, жиындар. Файлдық кіріс-шығыс. Файлдар итераторымен жолдарды оқу. Екілік файлдармен жұмыс. Математикалық объектілер мен есептеулерді іске асыруға арналған numpy кітапханасы. GUI бар қосымшаларды жасау. Графикалық кітапханаларға шолу: Tkinter, PyQT. Python кластары. Деректерді, әдістерді, операцияларды анықтау. Мұрагерлік. Көпше мұрагерлік. Сыныптарды әзірлеу кезіндегі Композиция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық модельдеу әдістері
Қолданбалы есептерді шешудің жақын әдістері, қателер көздері және нәтижелердің дәлдігін бағалау әдістері, нәтижелерді жүйелеу. Статистикалық деректердің түрлері. Қолданбалы статистиканың мәселелері. Бас жиынтық және таңдау. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Көп өлшемді статистикалық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
С++ негіздері
С++ тілінің тарихы мен құрамы. Деректердің негізгі түрлері. Бағдарламаның құрылымы. Енгізу-шығару операторлары. Циклдік оператор. Тармақтау операторы. Басқару беру операторлары. Көрсеткіштер. Массивтер. Жолдан. Функциялары. Құрылымдар мен бірлестіктер. С++ тілінде түрлі қосымшаларды практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі экономика, құқық және қаржы
Пәннің мақсаты – қазіргі жағдайдағы бизнесті жүргізуге қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру, экономикалық, құқықтық және қаржылық аспектілерді ескере отырып. Пән студенттердің экономикалық қызметтің негіздері, құқықтық реттеу және қаржылық басқару туралы кешенді түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, кәсіпкерлік қызметтің түрлерімен, бизнес үдерістерін реттейтін құқықтық нормалармен, сондай-ақ салық салу, бухгалтерлік есеп және қаржылық талдаудың негіздерімен танысады. Ерекше назар бизнес қаржыландыру механизмдеріне, ақша ағындарын басқаруға, инвестициялық қызметке және қаржылық тәуекелдерге аударылады. Курсты меңгеру студенттерге басқарушылық шешімдерді тиімді қабылдауға, заңнаманы сақтауға және кәсіпкерлік қызметтің тұрақты дамуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты қазіргі мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың пайда болуы мен өсуіне ықпал ететін себептер мен жағдайларды талдауда қажетті білім мен дағдыларды игеру және сыбайлас жемқорлық көріністерін азайту және жою бойынша ұсыныстар әзірлеу, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анық емес логика жүйелері
Анық емес жиындар және анық емес қатынастар. Анық емес сандар. Анық емес логика және шамамен ойлау. Анық емес Алгоритмдер. Анық емес жиындар теориясын қолдану. Анық емес сараптамалық жүйелер. Динамикалық жүйелерді басқарудың анық емес модельдері. Анық емес логикалық реттегіштер. Регрессияның анық емес моделі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениеттің негіздері
Пәннің мақсаты – студенттердің инклюзивті мәдениеттің негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, толеранттылық құндылықтарын, алуан түрлілікке құрметпен қарауды дамыту және қоғамның барлық мүшелері үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету. Курстың аясында инклюзияның теориялық және практикалық аспектілері, инклюзивті білім берудің қағидаттары мен алуан түрлі ортада өзара әрекеттесудің әлеуметтік-мәдени негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физика 2
Пәннің мақсаты – студенттердің негізгі физикалық принциптерді меңгеруі және оларды инженерлік есептерді талдау мен шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Пән электродинамика, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физиканың элементтері бойынша білімді қамтиды, техникалық пәндерді әрі қарай меңгеру мен кәсіби қызметке қажетті негіз қалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Есептеу жүйелерінің архитектурасы
Компьютер архитектурасына кіріспе. Архитектураның дамуы және есептеулердің параллелизмі. Өндіруші бағалау-есептеу жүйелерінің жаңалықтары. Компьютерлердің көп бағдарламалы жұмыс режимі. Есептеу жүйелерінің архитектурасы. Компьютерлердің функционалдық жіктелуі. Команда жүйесінің архитектурасы бойынша жіктеу. Микропроцессорлардың негізгі отбасыларына шолу. Компьютерлік желілердің архитектура-сына кіріспе. Сымсыз байланыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Логикалық бағдарламалау
Логикалық бағдарламалау тілдері туралы жалпы мәліметтер. Логикалық бағдарламалау тілінің қолдану аясы PROLOG. Аксиоматикалық жүйе. Формальды теория (жүйе). PRLOG тілінің логикалық және процедуралық тәсілдері. PROLOG бағдарламалау тілінің негіздері. Тізімдерді пайдалану. Деректерді тізімге орналастыру. Динамикалық деректер базасын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты – өз бетінше білім алу дағдыларын дамыта отырып, кәсіби іс-әрекеттегі табыс пен тиімділіктің негізін қалыптастыру. Кәсіби терминологияның лексикалық минимумы; мамандық бойынша мәтіндерді оқу және түсіну: мақалалар, жарнамалар, қазақ (орыс) тілінде. Қазақ (орыс) тілінде лекцияларды, презентацияларды, пікірталастарды тыңдап түсіну және конспектілеу. Сұхбатқа, пікірталасқа қатысу үшін сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Функционалдық бағдарламалау
ЛИСП-функционалды бағдарламалау тілі. ЛИСП тізімдері-деректерді ұсынудың негізгі құралы – Атомдарды өңдеу. Алгоритмдердің функциялары мен функционалдық көрінісі. ЛИСП-да бағдарламалау. Тармақталған және циклдік алгоритмдерді бағдарламалау. ЛИСПАДАҒЫ Рекурсия. ЛИСП-дағы функционалдар. ЛИСП және макростарда бағдарламалауға абстрактілі көзқарас. Жасанды интеллект есептерін шешудегі ЛИСП тілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық электроника
Жартылай өткізгіш аспаптардың, электронды схемалар элементтерінің, логикалық интегралдық микросхемалардың құрылысы және физикалық жұмыс негіздері, олардың мақсаты, жіктелуі. Цифрлық құрылғылардың жұмыс істеу принципі мен сұлбалары. Комбинациялық цифрлық құрылғылардың логикалық синтезі. Схемотехникалық модельдеудің қазіргі заманғы компьютерлік әдістері, олардың сипаттамалары мен параметрлері, Аналогтық және сандық құрылғыларды құрудың негізгі принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-өз бетінше оқыту дағдыларын дамыта отырып, кәсіби қызметте табысқа жету және тиімділік үшін негіз қалыптастыру. Кәсіби терминологияның лексикалық минимумы; мамандығы бойынша мәтіндерді оқу және түсіну: мақалалар, хабарландырулар, шет тілінде. Шет тіліндегі дәрістерді, презентацияларды, пікірталастарды есту және конспекттеу. Әңгімелесуге, талқылауға қатысу үшін сөйлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік жүйенің интерфейсі
Есептеу жүйесімен оператордың өзара іс-қимыл интерфейсін инженерлік-психологиялық жобалау. Өзара әрекеттесу интерфейсі ұғымы. Адамның есептеу ортасымен өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың техникалық құралдарына шолу. Эргономика ұғымы. Интерфейстерді әзірлеу процесін стандарттау. Пайдаланушы интерфейсін әзірлеу принциптері. Интерфейстерді жүзеге асыру технологиялары. Компьютерлік жүйелердегі өзара іс-қимыл интерфейстерінің даму перспективалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды ин-теллектке кіріспе
Дизайн мәселелерін шешуге бағытталған жасанды интеллект жүйелерінің компоненттерін құру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игерудегі пәнді Зерттеудің мақсаты. Пән жасанды интеллекттің даму кезеңдерін, жасанды интеллекттің жіктелуін, жасанды интеллект жүйелерінің міндеттерін және оларды шешу әдістерін, логикалық тұжырымдардың түрлерін, дедуктивті тұжырымдар мен Теоремалардың Автоматты дәлелдерін, белгісіздік пен білімді ұсынуды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпарат теориясы
Ақпарат теориясының терминологиясы. Сигналдардың математикалық модельдері. Ақпарат шаралары. Ақпаратты беру арналарының түрлері және олардың сипаттамалары, арна бойынша беру кезінде сигналдарды бұрмалау, сигналдарды беру ақпараттық арнасы. Сигналдардың модуляциясы, ақпарат тасығыштардың түрлері және модуляция, модуляция және кодтау. Компьютерлік жүйелердің аппараттық құрылымын қалыптастыру. Деректер беру желілері. Ақпараттық жүйелердің модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника
Роботтарды қолдану салалары және шешілетін міндеттер. Роботтар мен робототехникалық жүйелердің жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтар. Өнеркәсіптік емес мақсаттағы жұмыстар. Робот конструкциялары. Жетектер. Ақпараттық-сенсорлық жүйелер. Басқару әдістері мен жүйелері. Робототехникалық кешендер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнеркәсіптік роботтарды басқару
Робототехника: негізгі ұғымдар, анықтамалар, жіктелуі. Өнеркәсіптік роботтардың атқарушы құрылғылары. Өнеркәсіптік роботтарды автоматты басқару жүйелері. Жалпыланған координаттар кеңістігінде Робот қозғалысын жоспарлау. Өнеркәсіптік роботтардың манипуляторларының математикалық модельдері. Манипуляторларды динамикалық басқару. Жұмыс кеңістігіндегі өнеркәсіптік Робот қозғалысын жоспарлау. Манипуляторларды адаптивті басқару алгоритмдері. Роботтарды басқару алгоритмдерін микропроцессорлық жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сигналдарды өңдеу
Есептеу техникасы мен бағдарламалық жасақтаманы жасауда қолданылатын сигналдарды қабылдау, түрлендіру, беру, өңдеу, сақтау және ұсынудың заманауи әдістері мен модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау әдістері
Деректерді визуализациялаудың негізгі әдістері. Компьютерлік визуализация кезіндегі деректер түрлері. Визуалды ақпаратты ұсыну. Визуализация түрлері. Деректерді визуализациялау құралдары, визуализациялау технологиясын бағдарламалық қамтамасыз ету. Шартты пішімдеудің кіріктірілген әдістері. Деректерді визуализациялау және графикалық үлгілерді құру құралы ретінде бағдарламалау тілдері. Инфографика аналитикалық қызметтегі деректерді визуализациялау. Қазіргі SCADA жүйелері және олардың мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүйелік талдау
Жүйелердің сипаттамасы және жіктелуі, жүйелердің негізгі категориялары. Ұйымдастыру принциптері және жүйелер динамикасы. Модель, модельдеу процесінің кезеңдері; модельдің адекваттығы, математикалық модель, модельдеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, жүйелік талдау кезеңдері; экспериментті математикалық модельге оңтайландыру, регрессиялық талдау; модель жүйесін практикалық компьютерлік іске асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер қоры
Деректер қорын жобалауға кіріспе. ER-деректер базасын жобалау. Деректер қорын басқару жүйелері. Деректердің реляциялық моделі. Таратылған деректер қорының негізгі ұғымдары. Деректер қоймасының концепциясы. Transact-SQL туралы жалпы мәліметтер. Деректерді таңдау. Деректер қорының қосалқы объектілері. Деректер базасындағы қауіпсіздік жүйесі. "Клиент-сервер"архитектурасындағы деректер базасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web-технологиялар және web-дизайн
Оқу пәні және Пәннің құрылымы. Web-қосымшалар. Интернетті Ұйымдастыру. Провайдерлер желісі. ISP түсінігі. POP, NAP, "соңғы миль"ұғымдары. Интернет. TCP/IP. Интернетке адрестеу. Браузерлер мен серверлер. OSI моделінің қолданбалы деңгейінің хаттамалары. HTTP протоколы. Web-сервер. Веб-қосымшаларды әзірлеу үшін PHP, Python, Ruby, ASP серверлік сценарийлері. Java Технологиялары, Javascript, VBscript. Web-қосымшалардағы Графика. Веб-қосымшаларды құру құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Прецеденттер бойынша оқытудың негізгі міндеттері: жіктеу, кластерлеу, регрессия, өлшемділікті төмендету. Оларды шешу әдістері. Қарастырылып отырған әдістердің математикалық негіздері, өзара байланысы, артықшылықтары мен шектеулері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильдік технологиялар
Мобильді құрылғылардың архитектурасын және жұмыс істеу принциптерін, олардың операциялық жүйелерін, мобильді әзірлемелерге арналған платформаларды және Мобильді қосымшаларды бағдарламалаудың бастапқы дағдыларын алуды зерттеу. Мобильді технологиялардың даму тарихы. Ұялы байланыс негіздері. Мобильді құрылғылардың жіктелуі. Мобильді технологиялардың даму тенденциялары. Мобильді платформалардың архитектурасы. Мобильді құрылғылардың операциялық жүйелері. Мобильді қосымшаларды құру үшін платформалар мен бағдарламалау тілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Ақпараттық қауіпсіздіктің теориялық негіздері. Рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау. Қауіпсіздік модельдері. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін құру және бағалау процесі. Деректердің сақталуын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары. Симметриялы шифрлар. Симметриялы шифрларға арналған криптографиялық кілттерді басқару. Асимметриялық шифрлар. Хэш-функциялар. Ашық кілттердің инфрақұрылымы. IP-желілердегі ақпаратты қорғау. Брандмауэрлер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілер
Пәннің пәні, оның құрылымы мен мазмұны. Инж ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Бірінші ИНС. Перцептрон. Адаптивті сызықтық элемент. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері. ИНС оқыту үшін мәліметтерді дайындау. ИНС және нейрокомпьютерлерді дамыту және қолдану перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – студенттердің тіршілік қауіпсіздігі, еңбек қорғау және тұрақты даму қағидаттары жөнінде жүйелі түсінігін қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қауіп-қатерлерді анықтау, бағалау және алдын алу дағдыларын дамыту. Курстың аясында еңбек қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, жұмыс орнындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету шаралары, экологиялық қауіпсіздік және табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану тәсілдері қарастырылады. Әсіресе қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға және әлеуметтік-экономикалық әрі экологиялық үдерістер контекстіндегі тұрақты дамуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сараптамалық жүйелер
Сараптамалық жүйелер саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Сараптамалық жүйелер, сараптамалық жүйелердің құрылымы мен әзірлеушілері. Сараптамалық жүйелердің негізгі функциялары, даму кезеңдері мен кезеңдері. Білімді алу мен құрылымдаудың теориялық аспектілері. Білім алу стратегиясы. Өндірістік және фреймдік модельдер. Өнімді жүйенің конфигурациясы. Коммуникативті әдістер. Семантикалық желілер, семантикалық желілердегі тұжырымдар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді өңдеу алгоритмдері мен бағдарламалары
Big Data ұғымы. Көздері, сипаттамалары. Үлкен деректерді талдау әдістері мен техникасы. Big Data Технологиясы. Деректер қоймасының концепциясы. Деректер қоймаларының қасиеттері. Физикалық және виртуалды деректер қоймасы. Деректер қоймаларын құру мәселелері. OLAP-жүйелерді анықтау. Деректерді көп өлшемді талдау. Концептуалды көп өлшемді көрініс. Деректерді зияткерлік талдау. Деректерді интеллектуалды талдаудың міндеттері мен әдістері. Data Mining құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім базалары және LLM тілдік модельдері
Білімді ұсыну модельдері. Білімді ұсынудың логикалық моделі және қорытынды ережелері. Білімді ұсынудың өндірістік моделі және оларды өңдеу ережелері. Жақтау және жақтау жүйелері теориясы. Кадрлары бар нысандар. Процедуралық кадрлар мен слоттар. Табиғи тілді өңдеу. LLM модельдерін енгізу. Білімді сценарий түрінде ұсыну моделі. Білімді басқару жүйелерінің жіктелуі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семантикалық желілер
Ұғымдардың иерархиялық құрылымын және ұсыну диаграммасын сипаттау. Семантикалық желі элементтері. Семантикалық желі ұғымдарының құрылымын ұсыну. Семантикалық желілердегі байланыстар. Семантикалық желі оқиғаларын көрсету. Семантикалық желі арқылы шығару. Білім беру моделі ретінде семантикалық желінің ерекшелігі. Семантикалық желімен білім беру үлгісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік деректерді талдау
Деректерді зияткерлік талдауға кіріспе. Облысы пайдалану. Басқа пәндермен байланыс. Data Mining жүйесінің компоненттері. Деректерді талдаудың негізгі кезеңдері. Деректерді алдын ала өңдеу. Деректерді тазалау. Деректерді интеграциялау және түрлендіру. Деректерді қысқарту. Оқытумен жіктеу міндеті. Шешім ағаштарын, нейрондық желілерді қолдана отырып жіктеу. Кластерлік талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер мен білімді желіде ұсыну
Ақпараттық жүйелердегі білімді ұсыну мен өңдеудің теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар студенттердің білімге негізделген жүйелерді жобалаудың практикалық дағдыларын алуы. Байланыс және құрылым. Деректер мен білімді ұсыну тәсілдері: формальды модельдер, бейресми (семантикалық, реляциялық) модельдер. Білімді сипаттау тәсілі. Логикалық модельдер. Желілік модельдер. Өнімді модельдер. Фреймдік модельдер. Білімді сақтау және өңдеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік интернет-технологиялар
Data mining және Web mining. Web mining үшін негізгі Интернет-технологиялар. Web Mining-те R технологиясы. Text mining. Әлеуметтік желілер. Social mining. Ұсыныс жүйелері. Зияткерлік агенттер. Іздеу жүйелерінің жұмыс істеу принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік экология
Пәннің мақсаты студенттерде негізгі түсініктерді құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз ету, қауіпті өндірістік объектілердің және вооружает болашақ мамандарды теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру үшін қажетті жағдайлардың алдын алу қауіпті өндірістік объектілердегі авариялардың және дайындығын қамтамасыз ету ұйымдардың авариялар салдарын оқшаулау және жою
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сараптамалық жүйелерді жобалаудың аспаптық құралдары
Сараптамалық жүйелердің аспаптық құралдары: техникалық құралдар мен бағдарламалық құралдар. Техникалық құралдардың компоненттері. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклін қолдаудың аспаптық құралдары. CASE технологиясы. Сараптамалық жүйелерді автоматтандырылған жобалау құралдары. Сүйемелдеу құралдары. Сараптамалық жүйелерді құрудың аспаптық құралдары. Эксперттік жүйелерді жасау технологиялары. Сараптамалық жүйелерді іске асыру. Тестілеу кезеңі. Білім инженериясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект технологиялары
Білімді ұсыну жүйесі. Анық емес логика әдістері. Жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондық желілер. Интеллект жағдайы мен бейнелерін тану. Сараптамалық жүйелер. Машина арқылы оқыту және зияткерлік жүйелермен білім алу әдістері. Аспаптық құралдар және интеллектуалды жүйелерді құрудың технологиялық процестері. Семантикалық талдау әдістері. Білім берудің проблемалық-бағытталған тілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
"Ғылыми зерттеулердің негіздері" пәні студенттерге идеяны тұжырымдаудан бастап зерттеу нәтижелерін жариялауға дейінгі ғылыми жұмыстың негізгі аспектілерін меңгеруге көмектеседі. Ғылыми зерттеулерге кіріспе. Мәселені тұжырымдау және тапсырмаларды қою. Әдебиеттерді іздеу және талдау. Зерттеудің біліктілік және сандық әдістері. Зерттеуді жоспарлау және жүргізу. Нәтижелерді талдау және қорытындылар. Ғылыми мақалалар мен презентациялар дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Салауатты өмір салтына, құқықтық нормаларды сақтауға, өзін-өзі жетілдіруге, кәсіби және әлеуметтік салалардағы табысқа және көшбасшылыққа бағдарланған болашақ маманның дүниетанымдық, белсенді азаматтық және адамгершілік-гуманистік ұстанымын қалыптастыру
- Болашақ маманның өмірі мен қызметінің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құру
- Кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдану
- Іс жүзінде экономика, менеджмент, маркетинг және құқық саласындағы білімді оларды оңтайландыру мақсатында материалдық, ақпараттық және адам ағындарын басқару үшін қолдану
- Өндірістік алаңдарда еңбекті қорғауды, өрт, өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша жағдайды бағалау және шараларды анықтау
- AI жүйесінің құрылымын және интерфейстің экрандық формаларын әзірлеу
- Заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, әр түрлі қолданбалы мәселелерді шешуге арналған бағдарламалық жасақтама жасау
- Жасанды интеллект жүйелерін жобалау әдістері мен құралдарын қолдану
- Жасанды интеллект жүйелеріндегі құбылыстарды, процестерді, басқару объектілерін сипаттау үшін математикалық аппаратты қолданыңыз
- Бағдарламалық жүйелерді оңтайландыру және компьютерлік енгізу мәселелерін шешу үшін ақпаратты және және табиғи тілді өңдеуге арналған күрделі жүйе модельдерін және LLM тілдік модельдерін жобалау
- Нормативтік-техникалық құжаттама негізінде АИ жүйелерін құру қағидаттарын қолдану
- Кәсіби қызмет объектілерінің жалпы қауіпсіздік саясатын қалыптастыру үшін компьютерлік жүйелердегі деректерді қорғау үшін ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын таңдау
- Деректерді талдау жүйелерімен жұмыс істеу