Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04129 Маркетинг в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама маркетинг ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті маркетинг саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған; жаңа тұжырымдамалар негізінде ЖОО-да маркетингтік пәндерді оқытуды қамтамасыз ету; ақпараттық технологияларды тарта отырып зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтеріне талдау жүргізу; маркетинг стратегиясын әзірлеу, олардың жетістіктеріне қол жеткізу және маркетингтік технологияларды, ұйымдарда құралдарды енгізу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттердің теориялық және практикалық тұрғыдан негізделген ұйымдастыру және маркетингтік зерттеулер саласындағы білім комплексін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Ұйымдардың халықаралық және отандық стандарттарына сәйкес маркетингтік зерттеулер жүргізілетін кәсіби, этикалық, құқықтық жағдайларды сипаттаңыз; 2. Кәсіби саладағы міндеттер мен міндеттерді анықтаңыз, қажет болған жағдайда ғылыми және қолданбалы зерттеулерге үйренуге мүмкіндігі бар; 3. Тұрақты зерттеулерден алынған деректерді талдау үшін заманауи әдістерді, құралдарды және компьютерлік бағдарламаларды қамтитын аналитикалық маркетинг жүйесін қолдану; 4. Маркетингтік зерттеулердің нәтижелілігін бағалау; 5. Маркетингтік ақпараттық жүйе мен іскерлік құрылымдардың сыртқы және ішкі ортасын маркетингтік зерттеуді ұйымдастырудың ерекшеліктері. Пәннің мақсаты. «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәні болашақ мамандардың ғылыми жұмысын ұйымдастыруға және жоспарлауға, маркетингтік зерттеулер жүргізу мен маркетингтік зерттеулер нәтижелерін өңдеу тәжірибесіне студенттерді сатып алуға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік зерттеулер жүйе ретінде. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың қазіргі заманғы принциптері. Маркетингтік зерттеу этикасы. Мәселені және маркетингтік зерттеулер жүргізудегі тәсілдерді анықтау. Маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеу. Маркетингтік зерттеулерде деректерді жинау. Маркетингтік зерттеулердегі деректерді талдау. Маркетингтік зерттеулерде есепті дайындау. Нарықтың әртүрлі түрлері бойынша маркетингтік зерттеулер. Халықаралық маркетингтік зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың тұтынушылық мінез-құлық модельдерін, жаңа бәсекелес тауарлар мен қызметтерді, өнімдердің спектрін, жарнама формалары мен құралдарын, ұйымның логистикалық даму стратегиясын және бренд технологияларын әзірлеу және енгізу туралы тұтас жүйелік көрінісін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Тұтыну және жаһандық маркетинг тұжырымдамасын, сатып алу шешімдерін қабылдау үрдісінің моделін және осы процеске әсер ету құралдарын сипаттаңыз; 2. Сыртқы орта факторлары және олардың шешімдер қабылдау үдерісіне әсер етуі, шешімдерді қабылдау және сатып алу үдерісін жүретін психологиялық үдерістер, тұтынушылардың жеке айырмашылықтары және күту үлгісі; 3. тұтынушылардың жекелеген айырмашылықтарын және сыртқы ортаға әсерін ескере отырып, нарық қажеттілігін және қалыптасу жолдарын, нарық сегментін түсіну процесін талдау; 4. осы процеске әсер ету үшін сатып алу шешімдері мен құралдарын жасау механизмдерін зерттеу әдістерін, әдістерін және әдістерін қолданады; 5. тұтынушылардың және сатып алушылардың себептерін талдай отырып, әртүрлі мотивациялық модельдерді таңдап, тұтынушы түріне және тауардың ерекшелігіне байланысты сату процесін және сатудан кейінгі қызметті сауатты түрде іске асырады. Пәннің мақсаты. «Тұтынушылардың мінез-құлқы» пәні іскерлік келіссөздер жүргізуде болашақ бизнес-сарапшылардың дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; сату процесін ұйымдастыру; Тұтынушылармен және тұтынушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг жүйесіндегі тұтынушы. Сыртқы ортаны тұтынушылардың мінез-құлқына әсері. Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін ішкі факторлар. Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін жағдайлық факторлар. Тұтынушылардың мінез-құлық модельдері. Тұтынушылар шешім қабылдау процесі. Тұтынушылардың ұйымдық мінез-құлқы. Нейромаркетинг - бұл тұтынушының подсознаниясына әсер ету технологиясы. Тұтынушы және қоғам. Тұтынушылардың құқықтары: Қазақстан Республикасында мазмұн, қорғау, заңнамалық база.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдық іс-әрекет және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттер арасында ұйымдық мінез-құлық пен көшбасшылықтың теориясы мен практикасы саласында инновациялық басқарудағы көшбасшылық мәселелерімен таныстыру, ұйымдастырудағы көшбасшылық жүйесін құру және басқару әдістерін үйрету. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. ұйымдық мінез-құлық пен көшбасшылықтың негізгі теориясын сипаттау; 2. Тиімді көшбасшылық пен командалық басқарудың негізгі қағидаларын анықтаңыз; 3. Қызметкерлердің мінез-құлқын түзету бойынша өздерінің ұсыныстарын әзірлеу; 4. Ұйымдық мінез-құлық теориясының нақты жағдайларға модельдері мен тәсілдерін қолдануға; 5. Ұйымдастырушылық мінез-құлықты және көшбасшылықты дамытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін іздестіру мен іске асыру мәселелеріне тәуелсіз шешім қабылдауды ұсынады. Пәннің мақсаты. «Ұйымдастырушылық мінез-құлық пен көшбасшылық» пәні болашақ мамандардың ұйымдастығы, көшбасшының коммуникативтік мінез-құлқына, ұйымдағы мотивациялық мінез-құлқына және басқаларына тиімді түрде басшылық ету және басқару мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі жағдайда ұйымдық мінез-құлық. Басқарудағы көшбасшылықтың ерекшеліктері. Көшбасшылық теориясы. Әлеуметтік қабылдау проблемалары. Ұйымдасқан ортадағы адам мінез-құлқының жеке негізі. Ұйымдағы мотивациялық мінез. Мотивациялық күшейту теориясы. Ұйымдағы ұжымдағы жұмыс топтық мінез-құлық. Ұйымдағы тиімді көшбасшылық пен көшбасшылық. Көшбасшының коммуникативтік мінез-құлқы. Корпоративтік мәдениетті басқаруда көшбасшылық. Инновациялық көшбасшылық. Мәдени әртүрлілікті заманауи бизнес жүйесінде көшбасшы ретінде ұстап тұру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми парадигмалар аясында педагогиканың, психологияның ұғымдық-терминологиялық аппараты, теориялық-әдіснамалық принциптері, ғылыми ақпаратты жүйелеу, жалпылау білігін қалыптастыру. - Субъект-педагог пен тәрбиеленуші арасындағы субъектілік өзара іс-қимыл: тәрбие типтері, түрлері, модельдері, заңдары, заңдылықтары мен принциптері зерделенетін болады. Экология қоршаған ортамен ағзаның қарым-қатынасы ретінде.. Рухани өмір және өсіп келе жатқан ұрпақ экологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобаларды іске асыру кезінде адам ресурстарын басқару және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - адам ресурстарын басқарудың мәнін, персоналды басқарудың негізгі әдістерін түсіндіру; - кадрлық қызметтің функцияларын анықтау, компания қызметкерлерін жоспарлау, іздеу, дамыту және ынталандыру; - компания персоналын басқару және жоспарлау әдістерін талдау; - кадрларды іріктеу және орналастыру процестерін талдау; - персоналды оқыту, мансаптық өсуді жоспарлау, персоналды ынталандыру әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - адам ресурстарын басқарудың мәні; - басқару әдістері мен принциптері; - қызметкерлерді жоспарлау, қажетті кадрларды іздеу көздері; - кадрларды іріктеу және орналастыру; - компания қызметкерлерін оқытудың заманауи әдістері; - адам ресурстарын басқарудың шетелдік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін жинақтау және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - кәсіби қызметпен байланысты ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау; - тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін жүргізу; - қойылған мәселені шешу кезінде ғылыми-зерттеу әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін сипаттау; - ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолдану; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді жүргізу жоспарын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - ғылыми / жобалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою тәсілдері; - ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; - тәжірибелік зерттеулер жүргізу әдістемесі; - нәтижелерді өңдеу және талдау; - зерттеу бағыты бойынша шетелдік тәжірибе; - Scopus базасында нөлдік емес импакт-фактормен мақалаларды жазу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласындағы қажетті коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру, ағылшын тіліндегі мамандық бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді оқу және аудару. Пәндерді оқу нәтижесінде магистр қабілетті: 1. терминологиялық сөздіктің негізгі ұғымдарын тұжырымдауға; 2. ағылшын тілінде жасалынған мамандық бойынша ғылыми-әдістемелік құжаттардың мәнін түсіндіруге; 3. ағылшын тілінде зерттеу нәтижелерін ұсынуға; 4. ағылшын тілінде жүргізілген жұмыстар бойынша ғылыми жобаларды әзірлеуге және есептерді жасауға; 5. жұмыста алынған нәтижелерді жинақтап, талқылауға ұсынып, оларды халықаралық конференцияларда баяндауға. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету мақсатында ақпарат пен байланыс құралдарының көзі ретінде шет тілін қабылдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аумақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік деңгейде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдауға магистранттар жүйелі және тұтас ғылыми аумақтық маркетинг тұжырымдамасын түсіну, сондай-ақ шебері алған білімдерін іс жүзінде қолдану шеберлері біліктілігін Пәннің қалыптастыру мақсаты, аймақтағы өнеркәсіп. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. технологиялар мен стратегиялық және операциялық маркетинг соңғы теориялық зерттеулердің нәтижелері білетін экономика және әлеуметтік даму саласындағы базалық білімді көрсетеді; 2. кескін бағыттары мен интерактивті маркетинг пайдалануды қалыптастыру маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу үшін маркетингтік қызметін анықтау; 3. макро деңгейде маркетингтік қоспасын маркетинг және даму стратегиясын ерекшеліктерін анықтау үшін экономикалық зерттеу және талдау қажетті қазіргі заманғы әдістерін қолдануға; 4. макро-экономикалық даму әр түрлі деңгейдегі сәйкес нақты маркетингтік мәселені талдау; 5. қоршаған ортаға жаңа жағдайларға бейімделуге жаңа идеялар мен шығармашылық ойлау қабілеті бар, әр түрлі деңгейде терең дағдыларын бар логикалық және сыни ойлау маркетингтік қызметі мен оларды жүзеге асыру әдістерін дамыту стратегиясын әзірлеу. Пәннің мақсаты. басқару және сапаны бақылау құралдарын қолдану зерделеу үшін маркетингтік іс-шараларға ғылыми-зерттеу дағдыларын болашақ мамандарды дамытуға бағытталған Пән «Аумақтық маркетинг», нарықтық бағалау үшін оны жинау үшін әзірленген алгоритмдер негізінде мақсатты нарықтар туралы ақпараттың талдау, тұтынушылар, клиенттер, аймақтарда бәсекелестер, жарнамалық науқан. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Аймақтық маркетинг негіздері. Аймақтық маркетинг құралдары мен механизмдері. Аймақтық өнімді жылжытуды басқаруға маркетингтік тәсіл. Аймақтардың маркетингтік стратегиясы. мемлекеттік және муниципалдық басқару жүйесіндегі маркетинг аудандарда пайдалану тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; - басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; - басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; - басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнын анықтауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында, басқару үрісінде пайда болатын әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттауға; -басқару субъектілерінің кәсіби маңызды психологиялық қасиеттерін дамыту және жетілдіру әдістері мен тәсілдерін көрсетуге; - әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; -ұйымдағы қақтығыстық жағдайларды шешу бағдарламаларын құрастыруға; -басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; -жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; -басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникациялық саясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - коммуникациялық саясатты дамытуда магистранттер арасында білім комплексін қалыптастыру, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар жүйесін дамытудың практикалық дағдыларын игеру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. коммуникациялық саясаттың негізгі қағидаттары, қазіргі заманғы тәсілдері; 2. ғылыми-әдістемелік ақпаратты жүйелендіру және талдау негізінде кәсіпорынның коммуникациялық саясатының мақсаттары мен міндеттерін айқындау; 3. маркетингтік коммуникациялардың жиынтығын пайдалану үшін интеграцияланған маркетингтік саясатты әзірлеу; 4. Ғылыми және әдістемелік ақпаратты жүйелендіру және талдау негізінде компанияның коммуникациялық саясатын жоспарлау, әзірлеу және енгізу дағдыларын қолдану; 5. коммуникациялық саясаттың жалпы және әрбір маркетингтік коммуникациялық құралдың тиімділігін жеке бағалау. Пәннің мақсаты. «Коммуникациялық саясат» пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның коммуникациялық саясатын жоспарлауға, дамытуға және іске асыруға қатысты қазіргі заманғы қағидаттарды, принциптерді оқып-үйрену саласындағы мәселелерді анықтап, талдауға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг коммуникациялық саясатының негіздері. Маркетингтік коммуникация. Тұтынушының мінез-құлқы және маркетингтік коммуникация Тұтынушылардың коммуникациялық стратегиясы. Жоспарлау және жылжыту әдістері. Жарнамалық акцияларды ұйымдастыру. Жарнамалық технологиялар. Жарнамалық медиа. Жарнамалық зерттеулер. Интернет-маркетинг. Сыртқы, транзиттік және корпоративтік жарнама. Жарнама және жарнама. Жеке жарнамалау. Тікелей маркетинг. PR

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтегі стратегиялық талдау
    Несиелер: 5

    Стратегиялық талдау саласындағы кешенінің магистранттердің білім Пәннің қалыптастыру мақсаты: назарға даму жергілікті жағдайларды ескере отырып, халықаралық стандарттарға сәйкес компанияның тиімді маркетингтік басқару үшін мүмкіндік береді маркетингтік қызметінің ұзақ мерзімді нәтиже бағалау, маркетингтік стратегиясын тиімділігін бағалау тәсілдері. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. негізгі көзқарастар стратегиялық талдау негізінде маркетингтік шешімдердің тиімділігін бағалау, корпоративтік функционалдық және аспаптық маркетингтік стратегияларды қалыптастыру ерекшеліктерін сипаттау; нарықтық әлеуетін талдау, матрицалық талдау қолдану ерекшеліктерін анықтау үшін 2. зерттеу деңгейіне байланысты, маркетинг және маркетингтік стратегиялар стратегиялық жоспарлау дамыту тәсілдер - мезо және макро-деңгейде; 3. Әр түрлі деңгейде маркетингтік стратегияны әзірлеу - өнім, компания, аймақ, ел; 4. заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, аналитикалық, ғылыми зерттеулердің, өзін-өзі меңгерудің жаңа білімдерін қолдану; 5. нақты маркетингтік және экономикалық проблеманы тұжырымдау және шешу, экономикалық және маркетингтік зерттеудің қажетті әдістерін қолдану. Пәннің мақсаты. «Маркетингтегі стратегиялық талдау» пәні болашақ мамандар үшін маркетингтік стратегиялардың стратегияларын талдауға арналған заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік стратегия дегеніміз не? Сыртқы талдау. Бәсекеге қабілетті интеллект. Сегментация. Болашақ бағдарлауды дамыту. Стратегиялық ниет. Стратегияны дамыту. Бағдарлау, позициялау және маркалы стратегия. Өнімді дамыту және инновация. Альянс және қарым-қатынас. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық іске асыру. Басқару. Клиенттермен қарым-қатынастарды басқару (CRM)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас маркетингі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингінің тұтас жүйелік көзқарастарын қалыптастыру, бұл тұтынушылармен және серіктестермен іскерлік қатынастар процесінде өзара тиімді қатынастарды қалыптастыру тұжырымдамасы. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. қарым-қатынастың негізгі тізбектерін сипаттаңыз: компания-қызметкерлер, клиент-клиент, клиент компания, сондай-ақ кәсіпорында қарым-қатынас маркетингін жүзеге асыру процесі; 2. Экономикалық және маркетингтік зерттеудің қажетті әдістерін қолдана отырып, өзара тиімді қатынастарды құрудың нақты маркетингтік мәселелерін анықтау және шешу; 3. Жаңа идеяларды шығаруға және өнімнің немесе қызметтің құндылығын жоғарылату, клиенттің адалдықты қалыптастыру бағдарламасы мен стратегиясын әзірлеуде шығармашылық ойлана білу; 4. стратегиялық маркетинг мәселелері мен технологиялары бойынша соңғы теориялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану; 5. Кәсіпорында ішкі маркетинг бағдарламасын әзірлеу және енгізу, басқару қатынастарының үлгілерін анықтау, сатылым стилі, тұтынушылық мінез-құлықты сатып алу. Пәннің мақсаты. «Қарым-қатынас маркетингі» пәні болашақ мамандардың тұтынушылармен және тұтынушылармен олардың түрлеріне, ұйымның сенімді клиенттерін, қызметкерлерін және әріптестерін қалыптастыру және сақтау қабілетіне тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтің теориялық негіздері. Ішкі маркетинг. Шағымдарды басқару. Келіссөз процесі. Клиент қатынастарды маркетингте. Клиенттің құны. Клиенттің құнын анықтау әдістері. Клиенттердің табыстылығын талдау. Тұтынушылардың адалдықты бағалау әдістері. Тұтынушылардың адалдықты арттыру. Кәсіпорынның тұтынушылармен қарым-қатынасын басқару. Байланысты маркетингті енгізу процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интерактивті маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мобильді маркетинг және жарнама бағыттары туралы білімдер кешенін қалыптастыру, насихаттауға инновациялық тәсілдердің ерекшеліктері туралы. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. жарнамалық қызметті дамытудың инновациялық бағыттарында жарнамалық өнімді орналастыру әдістерін сипаттау; 2. жарнамалық өнімді (бренд) инновациялық ілгерілету үшін сайттар мен құралдарды анықтау; 3. интерактивті ортада тактикалық маркетингтік құралдарды қолдану, интерактивті ортада брендті алға жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге; 4. инновациялық жарнамалық модельдерге жарнама орналастырудың динамикалық нұсқаларын талдау; 5. жылжымалы жарнама және мобильді маркетингтің барлық салалары инновациялық жылжыту модельдері арқылы жылжыту стратегиясын іске асыру бойынша іс-шараларды әзірлеу. Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг-Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - маркетинг принциптері мен әдістерін есепке ала отырып, басқару мәселелерін тиімді шешу үшін қажетті кәсіби білімдер мен дағдылардың қазіргі заманғы жүйесін құру саласындағы студенттер арасында білім комплексін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде маркетингтік басқарудың негізгі ұғымдарын, принциптерін сипаттау; 2. маркетингтік қызметтің стратегиялық және операциялық жоспарлауын анықтау; 3. маркетингтік шешімдердің негізгі факторларын басқарудың стратегиясы мен тактикасын әзірлеу: тауар, баға, тарату және жылжыту; 4. маркетингтік зерттеулер әдістерін қолдануға; 5. маркетингтік қызметті стратегиялық және жедел басқаруға тиімді шешімдерді ұсынады. Пәннің мақсаты. «Маркетинг – менеджмент» пәні болашақ мамандар арасында маркетингтік қызметті талдау және жоспарлауда басқарушылық дағдылардың кең ауқымын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингті басқарудың мәнін қазіргі заманғы ғылыми бағыт ретінде түсіну. Маркетингтік зерттеулер кешенінде маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетингті басқарудың негізгі функциясы ретінде жоспарлау. Маркетингті басқару жүйесіндегі кешенді маркетинг. Маркетингті басқарудағы бақылау және аудит. Маркетингті макро деңгейде басқару. Корпоративтік деңгейде маркетингтік басқару. Микро деңгейде маркетингті басқару. Сауда маркаларын маркетингтік басқару. Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Халықаралық маркетингті басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес - жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты-магистранттарда фирма қызметінің маңызды бағыты ретінде бизнес-жоспарлау туралы түсінік қалыптастыру; нарық жағдайында бизнес-жоспарлау теориясы мен тәжірибесін үйрену; бизнес-жоспарлардың түрлері және оларды әзірлеу мақсаттары; кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру логикасы мен әдістемесін, сондай-ақ бизнес-жоспардың типтік бөлімдерін әзірлеу әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1.жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу ерекшеліктерін анықтау (қызмет бағыттары, өнімдер)); 2. қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау, теңгерімделген басқарушылық шешімдерді дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау; 3. ұйымның операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; 4. бизнес-процестерді моделдеу және бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін білу; 5. нарықтық және ерекше тәуекелдерге талдау жүргізу, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін оның нәтижелерін пайдалану Пәннің мақсаты. "Бизнес-жоспарлау" пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сауда таңбасын басқару
    Несиелер: 5

    Цель дисциплины магистрантов комплекса білімдерін қалыптастыру концепциясында сауда маркасын жасайды. Дисциплины магистранттан білім алу нәтижесі: 1. тауар белгілерін, олардың ҚР аумағында тіркелуін, сондай-ақ осы аймақтағы заңнамалық және техникалық реттеуді негіздеу; 2. әртүрлі сауда маркаларының ерекшеліктерін және олардың нақты келісімдерді қолданылуын анықтаңыз; 3. маркетингтік маркетингтік маркетингтік маркетингтік талдауды өткізу; 4. сауда маркетінің бәсекелестік артықшылықтарын және нарық жағдайын бағалау; 5. түрлі сауда маркаларының түрлерін жасау және жобалау. Пәннің мақсаты. «Сауда маркаларын басқару» пәні болашақ мамандардың нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарын ұйымдастыруда, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру, тауар таңбасының тиімділігін бағалау үшін дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сауда таңбаларының даму тарихы. Сауда таңбасы, бренд түсінігі, оның мазмұны. Сауда таңбасының белгі – символдық табиғаты. Сауда таңбасының атрибуттары. Сауда таңбасының мазмұны. Сауда таңбасын құрудың маркетингтік саясаты. Сауда таңбасын құру және оны жылжыту. Ребрендинг. Сауда таңбасының біртектілігі. Тұтынушылар мен сауда таңбасы арасындағы қатынасты құру. Сауда таңбасының лоялдылығы. Сауда таңбасын басқару. Фирмалық стиль сауда таңбасының құрамдасы ретінде. Сауда таңбасындағы мерчандайзинг саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Жаһандық маркетингтің негіздері, сол салада қабылданатын міндеттер мен шешімдердің құрамы туралы түсінік беру, халықаралық нарықтарда маркетингтік құралдарды пайдалану ерекшеліктерін көрсету, отандық кәсіпорындар мысалында осы принциптер мен әдістерді практикалық қызметте қолдануға көмектесу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1. ғаламдық деңгейде маркетингтің теориялық негіздерін сипаттау; Ғаламдық маркетинг ерекшелігін, сыртқы нарықтарға шығу перспективасы мен талдау негізінде Халықаралық бизнес-ортада ұйымды маркетингтік басқару ерекшеліктерін; 2. фирманың жаһандық нарықтағы жағдайына және оның алдында тұрған проблемаларға талдау жүргізу; 3. фирманың ағымдағы жай-күйіне талдау жүргізу концепциялары мен әдістемесін анықтау; 4. таңдалған кәсіпорынның стратегиясын жаһандық деңгейде негіздеу; 5. жаһандық нарықтардағы бірнеше баламалардан стратегияны таңдау кезінде шешім қабылдаудың ғылыми әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистрлер арасында инновациялық жүйеде менеджмент жүйесі ретінде маркетингтің тұтас жүйелік көзқарасын қалыптастыру, сондай-ақ кәсіпорындардың инновациялық қызметін жетілдірудің маркетингтік тәсілдерін, әдістерін және шешімдерін пайдалану мүмкіндігі. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. кәсіпорында маркетингтік инновацияның ерекшеліктерін сипаттау; 2. Инновациялық нарықтарда жұмыс істейтін кәсіпорындарда маркетингтік басқару жүйесін анықтау; 3. экономикалық және маркетингтік зерттеудің қажетті әдістерін қолдануға; 4. стратегиялық маркетинг мәселелері мен технологиялары бойынша соңғы теориялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану; 5. Ақпаратты талдау және тауарларды жылжыту саласында инновациялық маркетингтік идеяларды дамыту. Пәннің мақсаты. «Инновациялық маркетинг» пәні маркетинг принциптері бойынша кәсіпорынның инновациялық қызметін басқаруда болашақ мамандардың дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Инновациялық маркетингтің теориялық негіздері. Инновациялық нарық ерекшеліктері. Инновациялық өнім бизнесті дамыту үшін негіз ретінде. Инновациялық өнімдерді маркетингтік қолдау. Инновациялық өнімді тұтынушылар. Жаңа өнімді нарыққа шығару және оның стратегиясын дамыту. Жаңа өнім үшін баға саясаты. Жаңа өніммен нарыққа шығуда брендинг. Интернет-маркетинг тұжырымдамасы және сипаттамасы. Инновациялық нарықта өз қызметін жүзеге асыратын кәсіпорындарда маркетингтік басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ұйымның тиімділігі мен табысты дамуын анықтайтын басқарушылық шешімдерді басқару теориясының әдіснамалық білімдерін тәжірибелік қолдану үшін магистранттардың арасында білім комплексін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. маркетингте басқару шешімдерін әзірлеуге әдістемелік және әдістемелік тәсілдерді сипаттаңыз; 2. өзгеретін ортадағы шешімдердің сапасын анықтайтын маңызды факторларды анықтау; 3. әртүрлі алгоритмдерді және ерітінділерді дамытудың ұйымдастырушылық формаларын құру дағдыларын қолдануға; 4. ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін айқындау және олардың ұйымға әсерін бағалау; 5. маркетингте әзірленген және енгізілген шешімдердің тиімділігін жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау және бағалау. Пәннің мақсаты. "Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеу" пәні болашақ мамандардың маркетингтік ортада бағдарлануға көмектесетін басқарушылық шешімдердің дағдыларын қалыптастыруға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарларын түсінуге, өндірістік және әлеуметтік жағдайлардың дамуын болжауға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингте басқарушылық шешімдерді қабылдаудың теориялық негіздері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау үрдісінің ұйымдастырушылық аспектілері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асырудың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді жүзеге асыру және орындалуын бақылау. Белгісіздік және тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау. Маркетингтегі басқарушылық шешімдерді әзірлеудің аралас және топтық әдістері. Кәсіпорын қызметінің түрлі салаларында маркетингте басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетинг технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. маркетингтік қоспаның барлық элементтеріне қатысты маркетингтік технологияларды қолданудың мәнін және ерекшеліктерін сипаттаңыз; 2. ғылыми-әдістемелік ақпаратты жүйелендіру және талдау негізінде маркетингтік технологиялардың енгізілуін анықтайды; 3. маркетингтік қоспаның барлық элементтеріне қатысты маркетингтік технологияларды қолданудың мәнін және ерекшеліктерін білу және түсіну; 4. нарықтық шындыққа бейімделуге мүмкіндік беретін озық және инновациялық маркетингтік технологиялардың теориялық және практикалық білімдерін қолданыңыз; 5. маркетингтік технологияларды стратегиялық басқару процесін дамыту. Пәннің мақсаты. «Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетинг технологиясының теориялық негіздері. Маркетингтік кешеннің барлық элементтеріне сілтеме жасай отырып маркетингтік технологияларды қолдану ерекшеліктері. Инновациялық маркетингтік технологиялар. Маркетинг технологиясы ретінде сегменттеу. Орналастыру. Нарықты талдау. Нарықты болжау. Маркетингтік технологияларды стратегиялық басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1 жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетинг түрлерін дамыту, нарық мониторингі, жоспарлау және зерттеулер жүргізу саласындағы қазіргі ғылыми бағыттарды зерттеу негізінде маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді шешу

  • Код ON2

    ON2 Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің жаңа жетістіктері негізінде ерекше мемлекеттік маңызы бар аймақтарды, тауарларды, қызметтерді дамыту үшін ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу

  • Код ON3

    ON3 маркетингтің жаңа теорияларын білу, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, білім беру бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқу-әдістемелік материалдарды және студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету үшін жобаларды және бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуының білімін жалпылау

  • Код ON4

    ON4 аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде, тұтынушылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық саласында басқарушылық шешімдерді қолдану саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ұсыныстар әзірлеу

  • Код ON5

    ON5 жаһандық маркетингтің даму проблемаларын, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, олардың мүмкіндіктерін, инновациялық маркетинг әдістерін, коммуникациялық технологияларды пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізу

  • Код ON6

    ON6 аумақтық және жаһандық даму жағдайында нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді, компания қызметкерлерін талдау саласындағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды қолдана отырып, қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу

  • Код ON7

    ON7 маркетинг-менеджмент контекстінде тауарлық, ассортименттік, баға, өткізу және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және бизнес-жоспарлау құралдарын қолдану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу

  • Код ON8

    ON8 тауарларды, брендтерді, өнімдерді жылжытудың инновациялық жүйелерін, тұтынушылармен, жеткізушілермен өзіндік және креативті тәсіл негізінде өзара қарым-қатынасты қалыптастыру принциптерін жасау

  • Код ON9

    ON9 маркетинг кешенінің негізгі элементтері, нарықты талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті басқару, персоналды басқару, маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану бойынша маркетингтің стратегиялық және жедел жоспарын әзірлеу.

  • Код ON10

    ON10 кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу жүргізу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдерді әзірлеу бойынша, ұйымдастырушылық мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру және адам ресурстарын басқару бойынша жұмыстарды жобалау.

  • Код ON11

    ON11 кәсіпорынның стратегиялық дамуы, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларының тиімді өзара қарым-қатынасы бойынша жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолданудың тиімділігін бағалаудың аумақтық ерекшеліктері мен әдістерін ескере отырып, маркетингтің инновациялық әдістерін ұсыну

  • Код ON12

    ON12 компаниялардағы маркетингтік қызметті басқару, педагогикалық қызмет, ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізу саласында жеке кәсіби және жеке құзыреттіліктерін дамыту үшін негіз құру мақсатында өз қабілеттерін қолданудың тиімді салалары, әрі қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын анықтау

Top