Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04129 Маркетинг в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама маркетинг саласындағы мамандарды құзыреттілікке негізделген даярлауды қалыптастыруға бағытталған; ақпараттық технологияларды қамтитын зерттеу жұмыстарын жүргізе алады, зерттеу нәтижелерін өңдей алады, маркетинг кешенінің барлық элементтерін талдай алады; маркетингтік стратегияларды әзірлеу, оларға қол жеткізу және маркетингтік технологияларды ұйымдарда енгізу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметте қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық саясат

    Пән фирмалардың коммуникациялық саясатының тиімділігін талдау, әзірлеу және жетілдіру мәселелерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұны тиімді коммуникация процесін құру, тұрақты бренд құру сияқты мәселелерді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлері көрсетілген, компанияның коммуникациялық саясатын ұйымдастыру тәсілдері талданған. Пәнді оқуда қоғаммен байланыс және жарнама стратегиясының мәселелері үлкен орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды шешу, өзін-өзі дамыту және таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық іс-әрекет және көшбасшылық

    «Ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық» пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық, ұйымдағы көшбасшылық жүйесін басқару теориясы мен практикасы саласындағы білім кешенін қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың ұйымдағы тиімді басқару және көшбасшылық қабілетін, басшының коммуникативті мінез-құлқын және ұйымдағы мотивациялық мінез-құлықты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Пәннің мақсаты: магистрантта ұйымның АРБ жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, Кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері-ұйымды басқару жүйесіндегі АРБ орнын анықтау, кадр саясатын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерімен, басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру

    «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәнін меңгерудің мақсаты – берілген сегменттің нарықтық жағдайын бағалай алатын, компанияның маркетингтік стратегиясы мен нарықтық жағдайына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер кешенін жоспарлай және бақылауға қабілетті мамандарды дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар нарықты зерттеудің негізгі түрлері мен әдістерін біледі; нарықтың көлемін бағалау үшін пайдаланылатын негізгі ақпарат көздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі стратегиялық талдау

    Пәннің мақсаты – магистранттар үшін стратегиялық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру: маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау тәсілдері, маркетинг қызметінің нәтижелерін бағалау, бұл компанияның маркетингін тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Өнімді әзірлеу және инновация. Одақтар мен қатынастар. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық жүзеге асыру. Бақылау. Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілікті, педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беруді дамытудың мегатенденцияларымен және Болон үдерісімен, оқытудың/тәрбиенің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, дәріс, кураторлық шеберлікті меңгерумен танысуға бағытталған.нысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерактивті маркетинг

    Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аумақтық маркетинг

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында аумақтық маркетинг ұғымы туралы жүйелі және тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар мемлекет, сала деңгейінде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгеру, аймақ. Пәнді оқу кезінде аумақтық маркетингтің құралдары мен механизмдері, аумақтардың маркетингтік стратегиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу

    «Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу» пәнінің мақсаты – магистранттарға басқару теориясының әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану үшін білім кешенін қалыптастыру, ұйымның табысты дамуын анықтайтын басқару шешімдерін әзірлеу. Пән болашақ мамандарда маркетингтік ортада бағдарлауға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарын түсінуге көмектесетін басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас маркетингі

    «Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – ғылымның тарихы мен философиясы, әлеуметтік-гуманитарлық білім әдіснамасы негізінде қазіргі теорияның шындықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми білім жүйесі ретінде қазіргі ғылым философиясының терең түсінігін қалыптастырады. Пән өзінің тарихи динамикасына сай ғылыми білімнің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеуге және тарихи өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени контексте қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетинг-менеджмент

    «Маркетинг менеджменті» пәнінің мақсаты – магистранттарда басқарушылық міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті кәсіптік білім мен дағдылардың заманауи жүйесін құру саласындағы принциптер мен әдістерді ескере отырып, білім кешенін қалыптастыру. маркетинг. Пән аясында студенттер маркетинг кешенінің негізгі факторларын басқарудың стратегиясы мен тактикасын құрастыра алады, маркетинг қызметін стратегиялық және оперативті басқарудың тиімді шешімдерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аймақтық брендтерді басқару

    «Аймақтық брендтерді басқару» пәні болашақ мамандардың нарықта тиімді жарнамалық-ақпараттық жұмысын ұйымдастыру, атап айтқанда, жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегия құру, тиімділікті бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. брендтер. Пәнді оқу шеңберінде аймақтық брендтерді құру және жылжыту және басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік аудит

    «Маркетингтік аудит» пәні болашақ мамандардың компанияның нарықтағы орны туралы сенімді және объективті түсінік алу үшін маркетингтік қызметке тәуелсіз талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі; одан әрі дамыту мүмкіндіктері. Пәнді оқу кезінде маркетинг жүйесінің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Маркетинг қызметінің аудитін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық маркетинг

    Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау

    "Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау " пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг технологиясы

    Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі. «Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    «Тұтынушылардың мінез-құлқы» пәнінің мақсаты магистранттарға тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, жаңа бәсекеге қабілетті тауарлар мен қызметтерді, тауарлардың, жарнаманың нысандары мен құралдарының ассортиментін әзірлеу және енгізу, ұйымның логистикалық даму стратегиясы туралы тұтас жүйелі түсінік беру болып табылады және меншікті технологиялар. Пәннің бір бөлігі ретінде ұйымның тауарлары мен қызметтерін сатуды басқаруда сатып алу тәртібін қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру күтіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инновациялық маркетинг

    Пәннің мақсаты – инновациялық сферадағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы тұтас жүйелі түсінікті дамыту, сонымен қатар кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдана білу. «Инновациялық маркетинг» пәні болашақ мамандардың нарыққа жаңа өнімді ілгерілету және оның стратегиясын әзірлеу бойынша кәсіпорын қызметін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ON10 Қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу, ғылыми-зерттеу, ғылыми және әдістемелік қызметті жүзеге асыру және ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде жеке тұлғаның әлеуметтенуін дамытуға бағытталған білім беру үрдісін құру.
  • ON4 Тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін, ынтымақтастықты, инновацияны және динамикалық нарық жағдайында бейімделуді ынталандыратын маркетингтік стратегияларға қатысты тұтынушылардың мінез-құлқын және шешім қабылдау процестерін түсіну үшін психологиялық түсініктер мен басқару теорияларын пайдаланыңыз.
  • ON5 Тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ақпарат негізінде орналасу маркетингі мен тұтынушы мінез-құлқының корреляциясын зерттеп, оларды тарту, аймақтың орналасуын қабылдау мен тартымдылығын жақсарту мақсатында нақты тұтынушылық сегменттерге бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеу.
  • ON12 Нарық мүмкіндіктерін бағалау, маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды әзірлеу, ресурстарды бөлу және өнімділік көрсеткіштерін орнату, ұйымдық мақсаттарға жету үшін маркетингтік әрекеттермен бизнес-жоспарларды сәйкестендіру үшін маркетингтік стратегияларды, қаржылық талдауды және операцияларды біріктіретін жан-жақты бизнес-жоспарларды әзірлеу.
  • ON3 Пәнаралық білімдерді қамтитын және маркетингтік тұжырымдамаларды, теорияларды және практикалық қолданбаларды зерттеуге студенттерді тарту және ынталандыру қабілетін дамыту үшін оқытудың әртүрлі әдістерін пайдаланатын тиімді маркетингтік білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу үшін педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді құру.
  • ON7 Нарық мүмкіндіктерін, бәсекеге қабілетті ландшафтты және салалық үрдістерді бағалау үшін стратегиялық талдау құралдары мен әдістерін пайдаланыңыз, деректерді жинау және талдау үшін нарықты зерттеу әдістемелерін қолдану, маркетингтік стратегияларды, позициялауды және ресурстарды бөлуді ақпараттандыру үшін тұтынушылардың қажеттіліктерін, қалауларын және тенденцияларын анықтау.
  • ON11 Өңірлік брендтің беделін және оның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру үшін брендтің меншікті капиталын өлшеу, брендтің позициясын бағалау және стратегияларды іске асыру әдістемесіне негізделген аймақтық брендингтік күш-жігер мен маркетингтік бастамалардың тиімділігін бағалау үшін маркетингтік аудит әдістемелерін қолдану.
  • ON8 Ұйымның өсуі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін инновациялық маркетингтік стратегиялар мен технологияларды әзірлеу, тұтынушылардың қатысуын арттыру үшін маркетингтік технологияларды қолдану, стратегиялық шешімдер қабылдауға инновациялық ойлау мен технологиялық шешімдерді біріктіру арқылы жалпы маркетинг тиімділігін арттыру.
  • ON9 Клиенттермен қарым-қатынастарды тиімді басқару, адам ресурстарын басқару тәжірибесін (қызметкерлерді оқыту, мотивациялау және тарту) біріктіру, жоғары сапалы тұтынушы тәжірибесін ұсыну үшін ұйымдық мәдениет пен құндылықтарды қарым-қатынас маркетингі стратегияларымен сәйкестендіру маңыздылығын мойындау арқылы тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды сақтаңыз.
  • ON1 Кәсіби шет тілі контекстінде тарихи, философиялық, психологиялық және мәдениетаралық көзқарастарды пайдалана отырып, тиісті мәдени реңктер мен тіл білімін пайдалана отырып, маркетингтік тұжырымдамаларды, теориялар мен тәжірибелерді тұжырымдау.
  • ON2 Маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелерде негізделген және әлеуметтік жауапты шешімдер қабылдау үшін әртүрлі мәдени контексттерді түсінумен қатар, тарихи және философиялық маркетингтік дискурстарға негізделген этикалық шеңберлер мен принциптерді қолданыңыз.
  • ON6 Интерактивті маркетингтің серпінді табиғатын және оның тұтынушыларға әсерін зерттеп, маркетингтік арналарды (әлеуметтік медиа және онлайн платформалар) тұтынушымен мағыналы өзара әрекеттесу, брендке деген адалдықты арттыру және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін әсер ететін түсініктер беру үшін пайдалану стратегияларын әзірлеу.
Top