Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 География және балалар-жасөспірімдер туризмі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Бұл ретте географиялық карталар олардың сапалық және сандық сипаттамаларын, құрылымын, динамикасын жә��е өзара байланысын беретін нақты құбылыстардың кеңістіктік моделі ретінде қарастырылады. Географиялық карталарды мұндай қабылдау оларды ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет кезінде пайдалану тиімділігін арттырады. Сонымен қатар студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

  • Дүниежүзі табиғат ресурстарының географиясы
    Несиелер: 3

    Әлемдік табиғи ресурстардың географиясы мемлекеттердің экономикалық ерекшелігін, сондай-ақ олардың сыртқы саясатын айқындайды. Бірақ, бұл таңқаларлық емес, ол әрқашан олардың экономикалық дамуына тікелей әсер етпейді. Ресурстармен толық бөлінген елдер іс жүзінде жоқ, бірақ негізіне�� олардың нақты бір түріне маманданған елдер бар. Жер бетінде де, әр мемлекеттің шегінде де ресурстар біркелкі бөлінбеген. Ең қамтамасыз етілген АҚШ, Ресей және Қытай. Алайда, барлық қажетті компоненттердің толық жиынтығына ешкім ие емес,сондықтан әрбір ел импортқа байланысты. Мысалы, АҚШ шет елден хром, марганец, уран сатып алуға мәжбүр. Әлемдік табиғи ресурстардың географиясы өңірлердің климаттық жағдайлары мен геологиялық тарихымен айқындалады. Мәселен, орман ресурстарының негізгі саны Тайга аймағында шоғырланған, тау алқаптары түсті металдар кен��ерінің кен орындарына бай, ал мұнай мен газ тектоникалық иістерге шоғырланған. Тұщы судың көп бөлігі Гренландия мен Антарктида мұздықтарында шоғырланған.

  • Жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттілігі бар балаларды оқыту технологиясы
    Несиелер: 3

    Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды кіріктіре оқыту. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу тәсілдері. Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту ерекшеліктері

  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бұл курста критерийлерді бағалаудың аспектілері, сондай-ақ, критерийлік бағалау технологиясы университетте оқу пәні ретінде; критериалды бағалаудың психологиялық және педагогикалық негіздері; бағалау критерийлері прогресс ретінде; педагогикалық бағалық қызмет; студенттің оқу нәтижелерін бағалау және технологиялық жоспарлау түрлері; студенттердің оқу жетістіктерін бағалау мақсаттары мен принциптері; студенттің бағалау түрлері зерттеледі

  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоинформатика-ғылыми негіздеу, жобалау, құру, пайдалану және географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу бойынша, практикалық және ғылыми мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша ғылым, технология және өндірістік қызмет. Географияны ақпараттандырудың негізгі бағыттары. Ғылыми зерттеулерде геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалану. Табиғи, шаруашылық және әлеуметтік нысандарды компьютерлік модельдеу.

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде студенттерде планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік қалыптасады,олар осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен дамуының жалпы заңдылықтарымен танысады. Осы курстың шеңберінде географиялық қабықшаның аумақтық дифференциациясы туралы бірінші түсінік беріледі. Оны зерттеу өзара байланысты және өзара шарттастырылған табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарасты қалыптастыруға және бекітуге ықпал етеді.

  • Туризмдегі геақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Геоақпараттық технологияларды қоршаған орта туралы ақпараттың жаңа түрлерін алудың бағдарламалық-технологиялық құралдарының жиынтығы ретінде анықтауға болады. Геоақпараттық технологиялар тиімділікті арттыруға арналған: ақпаратты басқару, сақтау және ұсыну процестері, шешімдер қабылдауды өңдеу және қолдау. Туристік карталарды жасаудың географиялық негізі жалпы географиялық карталар, қалалардың сәулеттік жоспарлары және ғарыштық суреттер болып табылады. Туристік карталар түсіндірме мәтінмен, Тізбемен сүйемелденеді. Қызмет көрсету және туристік мақсаттағы объектілер, көшелер мен алаңдар тізімі, қалалық көлік бағыттары, түрлі-түсті суреттер мен суреттер.

  • Экономикалық және әлеуметттік географияға кіріспе
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты мен міндеттері, оның республика шаруашылығындағы практикалық міндеттерін шешудегі рөлі; табиғи-ресурстық потенциал және аумақтық-әкімшілік бөлініс; халқы мен ұлттық құрамы:шаруашылық кешен құрылымы

  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мәні мен маңызы. Түсініктерді, заңдылықтарды және құбылыстарды зерттеу әдістері мен формалары. География бойынша түсіндірме және терминологиялық сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Мектеп географиясы бойынша географиялық білімді қалыптастыру. Жалпы білім беретін мектепте Географияны базалық және бейіндік деңгейде оқыту технологиясы. Оқыту құралдары мен әдістері. Географияны оқытудың мектептен тыс формалары. Географиядағы пәнаралық байланыстар. Геоинформатика және ГИС – технология негіздері. География бойынша электронды оқулықтардың ерекшеліктері, табиғи және әлеуметтік-экономикалық үрдістер мен құбылыстардың мониторингі және үлгілеу.

  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызмет-бұл кәсіпкерлік қызмет субъектісінің пайдасын (табысын) алуға бағытталған шаруашылық қызметтің дербес бастамашылық қызметі. Өз кезегінде, шаруашылық қызмет - бұл мемлекеттік билік және тауар өндіру, жұмыстарды орындау, Қызмет көрсету жөніндегі басқару органдары, сондай-ақ қатысушы шаруашылық жүргізуші субъектілер белгілеген ережелерге сәйкес жүзеге асырылатын экономикалық қызмет түрлерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ������айдалануды өздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікті дамытудың тарихи аспектілері. "Кәсіпкерлік" ұғымының негізгі анықтамалары мен түсіндірмелері. Кәсіпкерліктің экономикалық табиғаты және мазмұны. Кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерлік этикасы мен мәдениеті. Кәсіпкерлікті мемлекеттік емес қолдау нысандары. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік қызметті жоспарлау. Қаржылық және инвестициялық қызмет. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік ел" идеясы қазақстандықтардың, әсіресе жастардың санасына адамдардың жақындасуына ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға бағытталған. Әлемдік экономика мен саясатта дағдарысқа байланысты сыртқы сын-қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге "Мәңгілік ел" ұлттық идеясында көрініс тапқан рухани және әлеуметтік бағдарлар қажет. Бүгін біз сондай-ақ ұлттық бірегейлік пен бірлікке мұқтажбыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет теориясының негіздері. Құқық теориясының негіздері. ҚР конституциялық құқық негіздері. Азаматтық, мұрагерлік және отбасылық құқық негіздері. Қылмыстық құқық негіздері. Әкімшілік құқық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы сұрақтары. Ағзаның реттеуші жүйелері. Сенсорлық функциялар. Балалар мен жасөспірімдердің жоғары жүйке қызметінің физиологиясы. Моторлы функциялар. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының висцералды функцияларының жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қауіпсіз өмір сүру үшін алдын алу шараларын қабылдайды. Салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізгі компоненттерін және олардың жеке қауіпсіздігіне әсерін біледі. Алғашқы көмек көрсету әдістерін қолдануға қабілетті. Оқу ортасын гигиеналық бағалаудың алғашқы әдістерін иеленеді және олардың нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы күрес мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті ұғымына түсінік. Жемқорлық түрлері. Халықаралық бизнестегі жемқорлыққа қарсы күресу туралы конвенциялар Қазақстан қол қойған «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экологияны ғылым ретінде анықтау. Экологияның мақсаты, міндеттері және әдістері. "Тұрақты даму" ұғымының анықтамасы және тұрақты даму тұжырымдамасын іске асырудағы экологияның рөлі. Экология бөлімдері: аутэкология, демэкология, синэкология, жаһандық экология. Ағза және оның өмір сүру жағдайлары. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Популя��ия туралы түсінік және оның сипаттамалары. Биосфера және оның тұрақтылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 1

    Топонимика-географиялық атауларды, олардың шығу тегін, дамуын, қазіргі жағдайын, мағыналық мәнін, жазылуын және айтылуын зерттейтін ғылыми пән. Бұл термин топонимия ұғымымен теңестірілмеуі керек - бұл белгілі бір аумақтың географиялық атауларының жиынтығы. Географиялық номенклатура ұғымдары (латын тілінен nomenklatura – "аттар тізімі"), топоникон (топонимикон) топонимия терминінің аналогы болып табылады. Осылайша, топонимия топонимиканы зерттеу объектісі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоглобалистика және табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 3

    Геоглобалистика және табиғатты пайдалану негіздері. Геоглобалистика-бүкіл әлем көлемінде саяси үдерістерді, үрдістер мен құбылыстарды зерттейтін саясаттану саласы. Табиғат пайдалану (табиғи ресурстарды басқару) — белгілі бір экономикалық әсерге қол жеткізу мақсатында шаруашылық қызмет процесінде табиғи ресурстарды пайдалану. Табиғи ресурстарды пайдалану тәсілдерінің және оларды сақтау жөніндегі шаралардың жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 3

    Курстың міндетіне студенттерді экологиялық гидрогеологияның жалпы және арнайы мәселелерімен таныстыру кіреді, атап айтқанда: - қоршаған ортаның жағдайына әсер ететін гидроэкологиялық үрдістерді зерттеудің теориялық негіздері; "Жалпы геология" пәні барлық мамандықтарға геологиялық ғылымдарды одан әрі зерттеуге қажетті негізгі терминологиялық база береді. Бұл пән геологияның барлық бөлімдері бойынша негізгі түсініктерді енгізеді, оларды егжей-тегжейлі зерттеу келесі курстарда енгізіледі және бұл бағыттар арасындағы өзара байланысты көрсетеді. Оқу кезінде теориялық дәрістік материалдан басқа, студенттерді минералда�� мен тау жыныстарын көзбен анықтауға, олармен жұмыс істеуге үйретуге бағытталған практикалық сабақтар беріледі. картамен және геологиялық компаспен. Пән сондай-ақ өзіндік ғылым��-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. таңдап алынған тақырып бойынша әдеби дереккөздерден мәліметтерді жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Климат теориясы
    Несиелер: 1

    Осы оқу құралында жер климатын қалыптастырудың заманауи теориясының негіздері көрсетілген. Атмосфераның газ құрамы, оның энергетикасы және айналымы, атмосфераның Климаттық жүйесінің негізгі құраушылары – океан – криосфера – биота және жаһандық көміртекті цикл. Қазіргі заманғы климаттың өзгеруіне, атмосфера мен мұхиттың жалпы айналымының жаһандық модельдерін сипаттауға және метеобеличиналардың және атмосфералық процестердің жаһандық өрістерін сандық моделдеудің нәтижелеріне баса назар аударылды. Климат жүйесінің сыртқы факторларға сезімталдығы – атмосферадағы парниктік газдар құрамының өзгеруі және оның ашықтығы қарастырылды. Палеоклиматологиядан мәліметтер келтірілген, болашақ климатын болжау мәселесі қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоглобалистика және геоурбанистика.
    Несиелер: 5

    Геоглобалистика және геоурбанистика. Геоглобалистика-бүкіл әлем көлемінде саяси үдерістерді, үрдістер мен құбылыстарды зерттейтін саясаттану саласы. геоурбанистика (итал. urbanistica-қаланың жоспарлау ғылымы) - урбанизация процесінің тереңдеуі негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясы мен қызмет етуін, кеңістіктік ұйымдастыруды (жоспарлауды) зерттейтін ғылыми пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 3

    Жазбаша және ауызша сөйлеуді меңгеру. Өнер мен педагогиканың түрлі салаларында терминологияны түсінуді, маңызды тақырыптарға сөйлеу қабілетін болжайды. Грамматиканың негізгі ережелеріне, Баспасөз мен заманауи ойын-сауық әдебиетіне еркін бағдарланады. Грамматикалық ережелерді жақсы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    "Қазақстанның физикалық географиясы" курсы географиялық білім беру жүйесінде жетекші болып табылады. Ол Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттеумен айналысады. Курс кіріспеден және екі бөлімнен тұрады.Кіріспеде Қазақстан табиғатын зерделеудегі курстың рөлі, пәннің қалыптасу тарихы, табиғат компоненттерін оқыту әдістері, басқа пәндермен байланыс көрсетіледі.Жалпы шолуда республиканың географиялық жағдайына, аумақты зерттеу тарихына, табиғат компоненттерінің сипаттамасына, физикалық-географиялық аудандастыру принциптеріне, қорғалатын аумақтарға баға беріледі. Аймақтық шолуда елдер, облыстар мен провинциялар дәрежесіндегі табиғи-аумақтық кешендерге сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоморфология және гидрология
    Несиелер: 2

    "Геоморфология және гидрология" курсы негізгі, теориялық курс болып табылады. Қалыптасатын геоморфологиялық білім, білік, дағды маман-географ даярлау кәсіби-білім беру бағдарламасының физика-географиялық пәндер циклін оқытудың негізі болып табылады. Рельефтің дамуы мен динамикасы; морфология, Генезис, даму тарихы мен рельефтің қазіргі заманғы динамикасын картографиялау; қолданбалы міндеттерді шешу; пайдалы қазбаларды іздеу, инженерлік мәселелер. Табиғи сулар, олардың атмосферамен және литосферамен өзара әрекеттесуі, сондай-ақ құбылыстар мен процестер зерттеледі, оларда ағып жатқан (булану, қату және т.б.). Барлық түрлері сулары гидросфераның мұхиттарда, теңіздерде, өзендерде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саяси география және геосаясат негіздері
    Несиелер: 5

    Саяси география және геосаясат негіздері. Саяси география-әлемнің саяси картасында болып жатқан өзгерістерді, негізгі саяси, әскери және экономикалық топтар күштерінің арақатынасындағы өзгерістерді, халықаралық қатынастардың маңызды аумақтық аспектілерін зерттейтін саяси процестер мен құбылыстардың аумақтық дифференциациясы туралы ғылым. Геосаясат-мемлекеттің стратегиялық әлеуетіне әсер ететін географиялық, тарихи, саяси және басқа да өзара іс-қимыл жасайтын факторларды зерттейтін саяси географияның бір бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер туризміндегі далалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалар-жасөспірімдер туризмін және оқушылармен экскурсиялық жұмысты ұйымдастыру. Балалар және эноше туризмін ұйымдастыру және өлкетану нысандары қарастырылады. Ұйымдастыру әдістемесі, экскурсиялар түрлері, экскурсияларды өткізудің негізгі әдістемелік тәсілдері оқытылады. ҚР туристік кластерін дамытудағы балалар-жасөспірімдер туризмінің маңызы мен орнына талдау жасалады. Тұлғаның көп жақты дамуын қамтамасыз етудегі саяхаттың рөлі зор. Дәл осы жорықтар, сапарлар, экскурсиялар өскелең ұрпаққа өзінің зияткерлік деңгейін арттыруға, байқағыштықты дамытуға, қоршаған ортаның сұлулығын қабылдауға мүмкіндік бере алады. Туризм физикалық шаршауды, психологиялық шиеленісті және стрессті алып тастау құралы ретінде де маңызды. Атап өту қажет әсері балалар туризмін дамытуға өскелең ұрпақты коммуникабельділік, өзін ұстай білу, жағдайына бейімдеу, қазіргі заманғы өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер кадастры
    Несиелер: 2

    Жер кадастры ҚР жерінің табиғи, шаруашылық және құқықтық жағдайы, жер учаскелерінің орналасқан жері мен көлемі, олардың сапалық сипаттамасы, жер учаскелерінің иелері, жер пайдаланудың құқықтық режимі, жер учаскелерін бағалау, жер туралы өзге де қажетті және дұрыс мәліметтер туралы мәліметтер жүйесі болып табылады. Пәннің міндеттері: - кадастрлық ақпаратты қолдана отырып, Жер ресурстарын тиімді пайдалану бойынша белгілі бір білім, білік және дағдыларды қалыптастыру; - студенттерді жер пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамалармен, заңнамалық және нормативтік актілермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Шетел тілдерінің бүгінгі қоғамдағы рөлі. Коммуникация құралдары. Ресми және ресми емес хаттарды жазу. Сезімдер, эмоциялар, эмоциялар білдіру тәсілдері. Бақыт. Іскерлік хаттарды жазу. Мамандық және жұмыс, мансапты жоспарлау. Түйіндемеге қоса берілетін баяндамалар, хабарламалар, ілеспе хаттар жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жалпы педагогикалық негіздер педагогикалық теория мен практика, педагогикалық ойлау және болашақ педагог-психологтардың қарым-қатынасы саласында болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауы мен қарым-қатынасын, қазіргі заманғы, педагогикалық ғылымның жетістіктерімен, методологиясымен, педагогикалық ғылымды зерттеу әдістерімен, педагогиканың басқа бөлімдерін зерделеу және түсіну негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 1 бөлім
    Несиелер: 4

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Жекелеген компоненттер соншалықты өзара байланысты біртұтас материалдық жүйелер сияқты табиғи заңдар бойынша тарихи даму процесінде пайда болатын жекелеген материктер мен ТТК туралы түсінікті оқытушы жастардың санасына жеткізу олардың біреуінің өзгеруі басқа компоненттердің өзгеруіне әкеп соғады және сайып келгенде бұл бүкіл табиғи-аумақтық кешеннің өзгеруіне әкеледі. Ірі табиғи-аумақтық кешен ретінде әрбір құрлық ����ен мұхиттың жеке ерекшеліктерін анықтау. Географиялық қабықтың даму заңдылықтары, оның аумақтық дифференциациясы туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
    Несиелер: 3

    Қазақстан мектептерінің оқушыларымен қызметтің ең перспективалы түрлерінің бірі ретінде туризмнің түрлі түрлерінде белсенді саяхаттарды ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының туристік-рекреациялық ресурстарының өңірлік ерекшеліктері ескеріледі. Туризмнің белсенді т��рінің техникасы мен тактикасы негіздері бойынша оқу бағдарламасының толық көлемін беру, Туризмнің белсенді түрінің кең түсінігін және оның техникасы мен алға жылжу тактикасын ашу, бұл болашақта студенттерге оқу-жаттығу жорықтарын және белсенді турлардың барлық түрлерін дұрыс ұйымдастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В2.2
    Несиелер: 3

    Сөйлеу бөліктері және олардың үйлесімі. Ұсыныс. Сөзжасам. Мәтін. Пәндік-лексикалық тақырыптар: әртүрлі көлік түрлерімен саяхат; елдердің географиялық орналасуы, қалалардың сипаттамасы. Әдебиет және әдеби жанрлар. Экология және қоршаған орта. Саяси құрылғы. Функционалдық сөйлеу актілерінің тақырыптары: кафеде, мейрамханада, дүкенде, телефон арқылы сөйлесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Елтану 1 бөлім
    Несиелер: 4

    Студенттерді кешенді елтанудың географиялық мәнімен, кешенді елтанудың функцияларымен таныстыру. Кешенді елтану курсының міндеті әр түрлі аумақтардың, ең алдымен елдер мен аудандардың тұтас жән�� мүмкіндігінше өзінің мазмұны ��ойынша кеңірек сипаттамаларын құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық пәндер құрылымындағы жалпы психология орны. Психологияны адам туралы ғылым ретінде анықтау. Оның тарихи қалыптасуындағы психология пәні. Психологиялық ғылымдағы негізгі бағыттар. Психологияның әдіснамалық принциптері. Ойлау. Ойлау түрлері. Ойлау теориясы. Шығармашылық ойлау. Ойлау және оқыту. Қиял. Жады. Жады процестері мен түрлері. Психологиядағы жады теориясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 3

    байланысты қазіргі заманғы мамандардың кәсіби қызметінде шет тілі байланыс рөлінің арта ерекше маңызға ие лингвистикалық емес мамандық, кәсіби бағытталған шетел тілін оқыту студенттердің проблемасын шешу мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризм бойынша іс-шараларды өткізудің бұқаралық түрлері
    Несиелер: 3

    Өлкетану жұмысының түрлері әртүрлі: үйірмелер мен қоғамдар, экскурсиялар, туристік жорықтар, жергілікті өлкетанушылармен кездесулер, кездесулер, конкурстар, олимпиадалар және т.б. өлкетану нысандары табиғат, халық және шаруашылық, тарихи өткен, Өнер, мәдениет болып табылады. Мұның барлығы әр түрлі ғылымдардың обьектілері, сондықтан оларды зерттеу кезінде білімнің тиісті салаларына тән әртүрлі әдістер қолданылады. Жорықтық жабдықтарды, жорықтағы тамақтануды ұйымдастыруды, топтың кіріс алдындағы және жорықтық дайындығын, табиғи кедергілерді жеңудің техникасы мен тактикасының негіздерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бұл аспектіде көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту, ақпарат алу мақсатында арнайы әдебиетті оқу дағдыларын дамыту, рефераттау негіздерімен танысу, мамандық бойынша әдебиетті аннотациялау және аудару, жарияланымдарды дайындау және хат жазысуды жүргізу үшін негізгі жазу дағдыларын дамыту жүзеге асырылады. Мамандық тілін оқыту Кәсіби-бағытталған материалда жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің мәдени-географиялық аудандары
    Несиелер: 5

    Географиялық орта-ресурстардың маңызды көзі. Табиғи ресурстар және олардың түрлері (жер және минералдық ресурстар, әлемдік мұхиттың су ресурстары және ресурстары. биологиялық және климаттық ресурстар, рекреациялық және басқа да ресурстар). Осының арқасында біздің планетамызда өздерінің мәдени дәстүрлері бар көптеген халықтар тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 2 бөлім
    Несиелер: 5

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Жекелеген компоненттер соншалықты өзара байланысты біртұтас материалдық жүйелер сияқты табиғи заңдар бойынша тарихи даму процесінде пайда болатын жекелеген материктер мен ТТК туралы түсінікті оқытушы жастардың санасына жеткізу олардың біреуінің өзгеруі басқа компоненттердің өзгеруіне әкеп соғады және сайып келгенде бұл бүкіл табиғи-аумақтық кешеннің өзгеруіне әкеледі. Ірі табиғи-аумақтық кешен ретінде әрбір құрлық пен мұхиттың жеке ерекшеліктерін анықтау. Географиялық қабықтың даму заңдылықтары, оның аумақтық дифференциациясы туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби сөйлеу түрлері мен формалары. Кәсіби сөйлеу типтерінің тілдік ерекшеліктері. Тілдік құралдарды ауызша және жазбаша түрде арнайы мәтіндерде пайдалану. Кәсіби сөйлеудің практикалық аспектілері. Техникалық мәтіннің практикалық грамматикасы. Мамандық тілі материалындағы сөз тіркесін, сөйлемдерді, мәтінді құрастыру ерекшеліктері. Болашақ мамандардың коммуникативтік-сөйлеу құзыреттілігі. Қарым-қатынастың негізгі бірліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеография биология негіздерімен
    Несиелер: 3

    Биосфера және зат айналымы. Тірі организмдер, олардың жіктелуі және жүйеленуі. Сәрсенбі организм. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторлар. Биоценоз, БиОТ, биогеоценоз, фация. Жануарлар мен өсімдіктердің таралу аймақтары мен пайда болу орталықтары. Космополиттер және эндемиктер. Қазі��гі заманғы фауна мен флораның пайда болуы, органикалық әлемнің дамуының негізгі кезеңдері. Ендік және тік белдік. Қазақстанның ландшафтық аймақтары бөлінісіндегі өсімдік жамылғысының биоөнімділігі. Қазақстан флорасы мен фаунасының экология негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану 2 б
    Несиелер: 5

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Жекелеге�� компоненттер соншалықты өзара байланысты біртұтас материалдық жүйелер сияқты табиғи заңдар бойынша тарихи даму процесінде пайда болатын жекелеген материктер мен ТТК туралы түсінікті оқытушы жастардың санасына жеткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ТМД елдерінің физикалық және экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    3 компоненттер тобы бойынша ТМД елдері аумағының физикалық жағдайын зерттеу-аймақтық және аймақтық аспектілерде ТМД елдерінің ерекшеліктерін ашу. Әрбір елдің табиғи-ресурстық әлеуетінің ерекшеліктерін, оның табиғи ресурстарын ескере отырып, оларды ұтымды пайдалану проблемалары, сондай-ақ экология және экономика мәселелері.ТМД физикалық географиясы-теориялық, ғылыми-әдістемелік және қолданбалы пән. География мұғалімін дайындаудың жалпы жүйесіндегі курстың орны мен маңызы. Экономикалық міндеттерді шешуде, табиғатты қорғауда, ТМД елдерінің табиғи ресурстарын ұтымды пайдалануда физикалық географияның маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану негіздері. Пәннің міндеттері - фундаментальды: кез келген мәдени адам үшін міндетті жаратылыстану-ғылыми білімнің минимумын меңгеру, ғылыми дүниетанымның негіздерін, табиғи құбылыстарға тұтас материалистік көзқарасты қалыптастыру, әлемнің қабылданған жаратылыстану-ғылыми картинасымен, қазіргі заманғы технологиялардың жаратылыстану базасымен танысу, жаратылыстану әдіснамасын түсіну және меңгеру, инновациялық-технологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    "Білім берудегі Менеджмент" Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында білім беру мекемелері мен олардың бөлімшелерін басқарудың теориясы мен практикасы саласында білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға және кеңейтуге арналған. Білім берудегі Менеджер-персонал, есеп беру, педагогикалық үдерістің жоспарлы болуы, білім беру қызметінің сапасы және оқу орнының бәсекеге қабілеттілігі үшін жауап беретін көп бейінді басқарушы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл курс заманауи жағдайда білім беру сипаттамаларын зерттеуді, білім беру мен оқытудың гуманистік парадигмасын іске асыруға бағытталған білім беру ісінің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуді қамтиды және қазіргі заманғы оқу үрдісін әдістемелік қамтамасыз етуді зерттеуде басты бағыттардың бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм және өлкетану негіздері
    Несиелер: 5

    Өлкетану мектептің өмірмен байланысының маңызды құралы болып табылады. Өлкетану қалыптасуының негізінде"туризм негіздері"деген қызығушылықтар жатыр. 2. "Өлкетану негіздері". Бірінші бөлімде әдістемелік мәселелер баяндалады, туризмнің негізгі ілімдері, теориялары мен гипотезалары, құрылымы мен мазмұны, туризмді ұйымдастыру әдістері, құралдары мен нысандары жүйесі, оның қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін әдістемелік шарттар мен жолдар қарастырылады. Екінші бөлім өлкетану жұмысының әрбір түрінің мақсаттарымен, құрылымымен, мазмұнымен және ерекшеліктерімен танысуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туристік топография және спорттық бағдарлау негіздері
    Несиелер: 5

    Топография-бұл жер бетінің геометриясын зерттейтін және оны жазықтықта бейнелеудің тәсілдерін әзірлейтін ғылым. Топографияның негізгі міндеті-жер беті және онда табиғи және адам құрған объектілердің орналасуы туралы нақты деректерді алу. Негізгі әдіс-топосъемка (далалық жұмыстар + нәтижелерді өңдеу), оның соңғы нәтижесі топографиялық карта жасау болып табылады. Спорттық бағдарлау негіздерін оқу. Жергілікті жерге бағдарлау. Жергілікті жоспарды зерттеу. Топографиялық карталарды зерттеу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бұл курста студент кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономическая и социальная география Казахстана
    Несиелер: 5

    Экономикалық аудан туралы түсінік. Экономикалық-географиялық аудандастыру принциптері мен әдістері. Экономикалық аудандар жүйесі. Қазақстан аумағын аудандастырудағы кеңестік және қазақстандық ғалымдардың үлесі. Қазақстан аудандарының экономикалық-географиялық және геосаяс�� жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру туралы түсінік. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері инклюзивті білім берудің ерекшеліктері. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен инклюзивті білім беру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері. Инклюзивті білім беру үдерісін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері. Инклюзивті білім берудің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Курс болашақ кәсіптік қызметте, мәдениетаралық құзырлылықта іскерлік серіктестермен табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастырады, бұл мәдениетаралық өзара іс-қимыл аясында тиімді қарым-қатынасты және тиісті мінез-құлықты қамтамасыз етеді, ақпараттық байланыста тәжірибе алу үшін білім беру кеңістігін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлар географиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің биогеография бойынша зерттеулерде интеграцияланған білімді дұрыс қолдана білулері мен дағдыларын қалыптастыру. тірі организмдер қоғамдастығының бөлінуінің заңдылықтарын анықтау, олардың таралу себептерін табу;таксономиялық бірліктердің географиялық таралу аймағын зерттеу, флористикалық және фаунистикалық аумақтың өзгеруі мен қалыптасуы, анықтамасы;қоршаған ортаға биогенді айналымның әсерін анықтау;организмдердің қоршаған ортамен байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бағдарда географиялық карталарды пайдалану
    Несиелер: 5

    Спорттық бағдарлау негіздерін оқу. Жергілікті жерге бағдарлау. Жергілікті жоспарды зерттеу. Топографиялық карталарды зерттеу және қолдану. Спорттық бағдарлау спорттың басқа түрлерінен спорттық жетілдіру және физикалық жұмыс қабілетін қолдау мақсатында, сондай-ақ белсенді демалыс құралы ретінде кез келген жас топтары үшін қолайлы белсенді қызмет түрі ретінде бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоэкономика негіздері
    Несиелер: 5

    Геоэкономика 20 ғасырдың соңында геосаясат арнасында жаңа ағым ретінде пайда болды. Геоэкономика кеңістікке қатысты экономикалық шындықты қарастырады. Бұл пән homo economicus және кеңістік арасындағы өзара әрекеттестікті зерттейді: кеңістіктік факторлардың өндіріс және тауарларды тарату саласына әсері, экономикалық қызметті өрістету үшін кеңістікті пайдалану. Геоэкономика экономикалық шындықты кеңістік ерекшеліктеріне сәйкес қандай және қандай әдістерге қол жеткізуге болатындай етіп баяндайды. Егер геосаясат көрші елдерді ықтимал жау ретінде қарастырса, геоэкономика оларды ықтимал серіктес ретінде қарастырады. Егер геосаясат Ұлттық қауіпсіздік мәселелеріне жұмыс істесе, геоэкономика-даму мәселелеріне.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экскурсиялық қызметтің негіздері және мұражай ісі
    Несиелер: 3

    Экономика және мектептің шаруашылық қызметін ұйымдастыру мәселелері; қоғамдық тамақтандыру, Халықаралық және қалалық көлік, туристерге қызмет көрсету кезіндегі сауда кәсіпорындары жұмысының ерекшелігі қарастырылады. Экскурсиялар-оқытудың бір түрі, сондықтан оларға келесі қағидалар қолданылады: ғылымилық, ақиқат, өмірмен тығыз байланыс. Бұл қағидаттар экскурсиялық оқыту түрінің жоғары білім беру маңызын негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы
    Несиелер: 3

    Географиялық зерттеу әдістері-табиғат пен қоғамдағы процестер мен құбылыстардың дамуының аймақтық ерекшеліктері мен кеңістіктік-уақыттық заңдылықтарын анықтау мақсатында географиялық ақпаратты талдау тәсілдері. Ғылыми еңбекті ұйымдастыру әдістерін зерттеу. Ғылыми әдебиеттермен ��ұмыс ғылыми зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау. Ғылыми еңбектің қолжазбасын жасау. Ғылыми сөйлеу стилі. Курстық жұмыстар, магистрлік диссертациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңартылған білімнің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқыту теориясының теориялық негіздері. Оқыту процесінің білім беру, тәрбиелік, дамытушылық функциялары. Оқыту түрлері мен түрлері. Оқытудың қазіргі түрлері және білім беру технологиялары. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Қазіргі педагогикалық технологиялардың негізгі сапасы (педагогикалық технологияның құрылымы, технологиялылық өлшемдері, жаңа педагогикалық технологиялардың көздері мен құрамдас бөліктері).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі
    Несиелер: 5

    Өндіріс негіздерінде - өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік, сондай-ақ олардың жұмыс істеуі мен орналасуына тікелей әсер ететін факторлардың біртұтас білім жүйесін беру. Студенттерге өндірістің техникалық-экономикалық негіздері бойынша кіріс��е түсінік беру, осы пәннің қазіргі за��андағы орны, рөлі мен маңызымен таныстыру. Нарықтық экономикаға көшу кезінде өндірістің техникалық-экономикалық негіздерінің маңыздылығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері
    Несиелер: 3

    Табиғатты тиімді пайдаланудың, қоршаған ортаның сапасын жақсартудың, экономикалық-экологиялық проблемаларын анықтаудың жолдарын көрсету. Экологиялық проблемаларды шешудің басты мәселесі жалпы экономиканы көтеру негізінде болатынын ескере отырып, табиғатты тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу мен оқытудың жаңа жолдары
    Несиелер: 3

    Педагогикалық технология: ұғым және типология. Қазіргі білім берудің қарама-қайшылықтары. Кешенді шешуді талап ететін педагогикалық мәселелер. Дәстүрлі сабақтың күшті және әлсіз жақтары. Қазіргі оқыту жүйесінде сабақты жетілдіру. Сабақтың әртүрлі кезеңдерінде өнімді тәсілдерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық экономика
    Несиелер: 5

    Аймақтық экономика-ғылыми білімнің маңызды курстарының бірі және оның объектісі өңірдің аумағы, оның табиғи-ресурстық әлеуеті, экономикасы, оның құрылымдық қайта құрылуы, еңбек ресурстары болып табылатын зат болып табылады. Экономиканы зерттеу табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиял��қ зерттеулер кешенінде қажетті буынды құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 3

    Экскурсияларды дайындау мен өткізудің заманауи әдістері мен тәсілдерін зерттеу, Қазақстандағы экскурсиялық істің ерекшеліктері, даму шарттары мен перспективалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Біздің елімізде экскурсиялық істің даму тарихында экскурсияларды дайындау әдістемесіне және оларды өткізу техникасына, экскурсиялық істі ұйымдастыруға және халыққа экскурсиялық қызмет көрсетудің мазмұнына баса назар аударылды. Сонымен қатар экскурсиялық теорияға аз көңіл бөлінді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 5

    Мыналар зерттеледі: табиғаттың экономикалық құндылығы, табиғи ресурстардың аумақтық үйлесімі,табиғи игіліктерді бағалау, табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігі, экологиялық әсерді және залалды бағалау, экономикалық өсудегі экологиялық шекте��лер, экономикалық шектеулер, әлеуметтік шектеулер, экономиканы құрылымд��қ қайта құру, экспорттық саясаттың өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы бүкіл географиялық ғылымдар жүйесінің өзегі ретінде. Әлемнің қазіргі саяси картасын қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Мемлекеттік құрылыс: басқару формалары және әкімшілік бөлу. Әлем елдерінің әртүрлілігі, ��лдердің топталуы және типологиясы. Саяси география және геосаясат. Экономикалық-географиялық және геосаяси жағдай. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтер. Халықаралық ұйымдар және Қазақстан. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясы. Әлемдік минералды және жер ресурстары. Әлемдік мұхиттың су ресурстары мен ресурстары. Әлемдік орман және климаттық ресурстар. Рекреациялық және басқа да ресурстар түрлері. Ғылыми-техникалық революция және оның әлемдік шаруашылыққа әсері. НТР қалыптасу кезеңдері. НТР дәуіріндегі Техника және технология. Ә��емдік экономиканың даму кезеңдері мен циклі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жергілікті жердің географиясын оқыту
    Несиелер: 3

    Географиялық білім берудің негізгі пәні болып табылады, әсіресе оқу орындарындағы географтар үшін. Қазақстанның табиғи ортасының алуан түрлілігі, соның ішінде БҚО аймағының табиғатындағы өзгерістер, студенттердің физикалық географиясындағы географиялық заңдардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Батыс Қазақстан облысының географиясы
    Несиелер: 3

    БҚО шекарасының ұзақтығы мен сипаты. БҚО қоныстану және шаруашылық игеру ерекшеліктері. БҚО табиғи жағдайлары және ресурстармен қамтамасыз етілуі. Демографиялық әлеует, халық құрылымындағы негізгі аумақтық айырмашылықтар. БҚО ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп аумақтық ұйымы. БҚО экономикалық аудандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғи ресурстарының аумақтық үйлесімі
    Несиелер: 3

    Курс бірнеше бөліктен тұрады: 1.Минералды табиғи ресурстар, 2. Әлемдік мұхит ресурстары, 3. Жер ресурстары. 4. Биологиялық ресурстар. 5. Климаттық ресурстар. 6. Қоршаған табиғи ортаның антропогендік ластану мәселелері. Әр бөлімде табиғи ресурстардың пайда болуына және орналасуына әсер ететін негізгі факторла�� қарастырылады, оларды өндіру, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өндірісінде пайдалану, халықаралық туризмді дамытуда ерекшеліктері сипатталады. Қазіргі заманғы технологиялардың табиғи ресурстардың жекелеген түрлерімен ресурстық қамтамасыз етілуінің өзгеруіне, ТАЖТ, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы географиясының өзгеруіне ықпалына талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қалалар географиясы және қалалық жоспарлау
    Несиелер: 3

    Бірінші кезекте қалалардың және олардың жүйелерінің қасиеттері мен проблемаларын зерттеудің әдіснамалық мәселелері қарастырылды, кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлі, олардың құрылымы мен даму динамикасы көрсетілген. Пән қала қоныстарының морфологиясы, эволюциясы, кеңістіктік белгілері, жіктелуі және олардың ортамен және қоғаммен байланыстарын зерттейді. Құрылыс және әлеуметтік аспектілерді ескере отырып, жерді пайдалануды жоспарлау зерттеледі. Бүгінгі таңда қалалық жоспарлау шағын және үлкен қалалардың, қалалық аудандардың немесе одан да кең аумақтың келбетін құрумен немесе өзгертумен байланысты саналы бірлескен қызмет жүйесі ретінде ��арастырылады. Бұдан басқа, қалалық жоспарлау аумақты дамытуға инвестициялауға, негізгі инфрақұрылымды дамытуды қаржыландыруға, табиғат қорғау шараларын қабылдауға, жер пайдалануды реттеу қағидаттарын енгізуге қатысты қызметтің басым нәтижелерін іске асырумен тікелей байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Оқылатын сала бойынша озық білімге негізделген білімі мен түсінігін көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдемелерді тұжырымдау және зерттелетін саланың мәселелерін шешу

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, оны қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Айналысып жүрген саласы бойынша оқуын өз бетінше әрі қарай жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдысының болуы.

  • Код ON5

    Әр түрлі физика және экономикалық, географиялық құбылыстар мен процестердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде құрастырылатын аумақтың географиялық бейнесін құру дағдысының болуы.

  • Код ON6

    Келесіні түсінуі керек: жер физикасы, жердің ішкі құрылысының моделі; жер ядросы, оның магнит өрісі; сейсмология элементтері; атмосфера физикасы: атмосферадағы физикалық процестер; атмосферадағы динамикалық процестер. теңіз физикасы: мұхит ағысы; толқу; жерге құйылу.

  • Код ON7

    Физикалық астрономия негіздерін білу: уақытты есептеу жүйесі; күн жүйесі; күн жүйесі планеталарының құрылымы, көрінетін қозғалысы, планеталар орбитасының элементтері; орбиталық және айналмалы қозғалыс ерекшеліктері; айдың қозғалысы мен фазалары; күн мен айдың тұтылуы

  • Код ON8

    Орта және орта-арнайы оқу орындарында географиялық пәндерді оқыту әдістемесін, географиялық аспаптармен жұмыс істеу, мектеп жанындағы учаске мен метео алаң құру, географиялық үйірмелердің жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін білу.

  • Код ON10

    Географиялық қабықшаның тұтастығы мен саралануы, материктер мен елдердің табиғаты туралы, оны мекендейтін адамдар туралы, географиялық аймақтар мен экономика салаларының әртүрлі табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайларындағы өмір мен шаруашылық қызметтің ерекшеліктері туралы білу.

  • Код ON11

    Балалар мен жасөспірімдер туризміндегі далалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын, топонимиканы, туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасын, экскурсиялық қызмет пен мұражай ісі, туризм және өлкетану негіздерін, туристік топография мен спорттық бағдарлауды білу.

Top