Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 География және тарих в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті заманауи пәндік, коммуникативті, цифрлық құзыреттілігі бар кәсіби білікті география мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы Жертану
Картография топография негіздерімен
Ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Археология және этнология негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Географиядан практикалық дағдыларды дамыту әдістемесі
Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
Қазақстанның физикалық географиясы
Ғылыми зерттеу әдістері
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Географиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі
Түркі халықтарының тарихы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Дүниежүзінің табиғи-территориялық кешендер географиясы
Қазақстан топонимикасы
-
3 Оқу жылы
Географияны оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Инклюзивті білім беру ортасы
Академиялық жазу
ХIХ-XXIғ. Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихы
Орта білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Дүниежүзінің экономикалық географиясы
Жаңа және қазіргі заманғы Қазақстан тарихы
Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Геосаясат
Әлемдік тарихнама және деректану
Геоэкономика және елтану негіздері
ХХ ғғ. Еуропа елдерінің саяси және экономикалық дамуы
Қазақстанның рекреациялық географиясы
Геоинформатика және географиялық ақпараттар жүйесі негіздері
Педагогтың білімін бағалау практикумы
Қазақстан тарихнамасы және деректану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби деңгейде география және тарих пәндері бойынша теориялық білім мен түсініктерін қажетті көлемде қолданады, география мен тарих саласындағы мәселелерді шешеді, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне анализ жасайды
- Географиялық карталармен және тарихи деректердегі байланыстарды түсіне отырып жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, географиялық және тарихи дерек көздерге зерттеу жүргізеді. Географиядағы, тарихи кезеңдеріндегі проблемаларды, оқиғаларды, идеялар мен теорияларды сыни бағалайды және түсіндіреді.
- Қазақстан Республикасының білім саласындағы құқықтық құзыреттілігі қалыптасады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекеттерді игереді. Адал азамат құндылықтарын, экологиялық мәдениет және іскерлік, кәсіпкерлік негіздерінде өзінің педагогикалық этикасы қалыптасады. Тұрақты дамудың тенденцияларын меңгереді.
- Оқу үрдісінде, кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдаланады. Білім саласында жасанды интелектті меңгеріп, АКТ, геоақпараттық технология түрлерімен, білім берудегі платформалармен, электронды карталармен жұмыс істеу дағдыларын игереді және өзінің кәсіби дамуын жоспарлайды.
- География және тарих пәндері бойынша инновациялық оқыту әдістерін меңгереді, кәсіби оқу-бағдарламалық құжаттарға сараптама жасай алады, кері байланыс арқылы талдау жүргізеді. Өз білімдерін күнделікті тәжірибеде тиімді қолданады, өзінің білім деңгейін критериалды бағалау жүйесімен бақылайды, қарым-қатынасты талапқа сай жүзеге асыруда кәсіби дамуы үшін алдына жаңа мақсаттар қоя алады;
- Оқу және тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық сараптама жүргізеді, ұлттық мұраларға негізделген оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырады, Әлеуметтік, мәдени, этикалық және ғылыми пайымдауларды қалыптастыру үшін ұлттық құндылыққа негізделген білім деңгейлерін меңгереді.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып салауатты, қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын жасайды, қоғам мен қоршаған орта арасындағы әрекеті мен байланыстарды экология тұрғысынан сараптайды. географиялық және тарихи зерттеулер бойынша бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдайды.
- Әлемнің географиялық, тарихи үдерістерін жүйелі түрде сипаттайды, тарихи оқиғалардың өңірлік және жергілікті себеп-салдарлық байланыстарын белгілейді, Географиялық және тарихи дереккөздеріне аналитикалық шолу жүргізеді, дүниежүзі елдерінің геосаяси және геоэкономикалық жағдайларына сыни талдай алады.
- Алдыңғы қатарлы білімге негізделген география және тарих саласындағы ғылым мен білім түсініктері қалыптасады, ғылыми және жобалық зерттеулерді ұйымдастыру арқылы білім алушылардың ғылыми әлеуеті жоғарылайды. Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және дамытады.