Меню

Жаңа білім беру бағдарламасы 6B11118 Мәдени-тынығу қызметі:бұқаралық қойылымдарды ұйымдастыру және хореографиялық орындаушылық в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының мақсаты би қоюда заманауи технологиялар туралы білімі бар, репетициялық-қойылым дағдыларына ие , хореографиялық бейнелер жасайтын кадрларды- бакалаврларды даярлау болып табылады
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
Білім беру саласы
6B11 Қызмет көрсету
Дайындық бағыты
6B111 Қызмет көрсету саласы
Білім беру бағдарламаларының тобы
B092 Тынығу
  • Хореография өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Хореографиялық өнердің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі танымал хореографтардың шығармашылығы туралы ақпаратты жүйелеу, би өнерінің пайда болуын және оның эволюциясын, көркемдік құралдарын, хореографиядағы имиджді қалыптастыруды, хореография өнерінің даму мазмұнын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ритмика
    Несиелер: 5

    Өз денесінің физиологиялық ерекшеліктерін, хореография өнеріндегі шындықты көрсетудің жалпы тұрақтылығын, өмірдің мазмұны мен, мағынасын, сезімін және көңіл күйін, әртүрлі би ұстанымдарын және жаттығулармен формаларын байланыстырын , қозғалыс линиясын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары) 2019
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахна қозғалысы негіздері
    Несиелер: 4

    Әр түрлі рөлдерді орындау үшін қажетті арнайы дағдыларды зерттеу: сахналық күрестің қауіпсіз техникасы, сахнаның тәсілдері, әртүрлі тарихи кезеңдерде сахналық семсерлесу және стилистикалық мінез-құлық, сахнада серіктестермен қарым-қатынас жасау мүмкіндігінің мағынасын түсінуді зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Станоктың жанында, залдың ортасында классикалық бидің қозғалысын зерделеу әдістерін зерделеу, аllegro классикалық би қозғалыстарымен салыстыру, музыкалық және хореографиялық экспресстеу мәнерлеу құралдарының өзара әрекеттесу принциптерін, хореографиялық репертуардың классикалық мұрасының үлгілерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәнерлі пластика
    Несиелер: 5

    Акробатика, хореография, сахнада мәнерлі пластика, пластикалық техника, сахна шығармашылығының негізгі компоненттері, композициялық өзара әрекеттесу, сахналық серіктестермен табиғи қарым-қатынас жасау шарттары, пластикалық техниканы орындау, пластикалық комбинацияларды жасаудың негізгі ережелерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Өзін-өзі тану процесінің мәнін білу, командада жұмыс істеу қабілеті. Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін қолдана білу. Өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және жетілдіру үшін өзін-өзі тану механизмін қолдану дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық 2019
    Несиелер: 3

    Отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтары, қоғамдағы саяси қатынастардың қазіргі жағдайы; мемлекет пен құқықтың негізгі ұғымдары, тарихи кезеңдердегі мемлекеттің мемлекеттік-құқықтық және Конституциялық дамуы; ҚР конституциялық құрылымы және оның нақты қолданылу саласын айқындайтын нормативтік-құқықтық актілердің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    М. Х. Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын зерттеу, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті сипаты. Ұлы ғалым, қоғам қайраткері, тарихшы, командир және ақын мұрасын жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету. М. Х. Дулатиге арналған тарихи жазба деректер көздер мен ғылыми зерттеулерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқықPP-5-2019
    Несиелер: 3

    Негізгі теориялық тұжырымдамалар мен санаттар, іскерлік құқық институттары; бизнестің құқықтық формалары мен ұйымдастырылуы; бизнесте қолданылатын келісімшарт түрлері, бизнесті ұйымдастыру үшін құжаттар пакетін жасау; шешім қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өлкетану - туған өлкенің, жергілікті жердің қала берді аймақтардың өзіндік ерекшеліктерін, табиғатын, тарихын, халқы мен шаруашылығын, ұлттық, демографиялық, экологиялық мәселелерді, өңірдің тарихи және мәдени мұраларын зерттейді, студенттердің жалпы мәдени, білім беру, денсаулық және спорттық әлеуетін арттырып , Отанға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Тарихи даму кезеңдерді және саяси-ағартушылық және мәдени-тынығу жұмысын Қазақстанда мәдени-ағартушылық және мәдени-тынығу жұмысын қалыптастыруды зерделеу, педагог-ағартушылардың тәжірибесін қолдану, халыққа көркемдік-бұқаралық, көркемдік-шығармашылық демалыс ұйымдастыру және мәдени іс-с-шараларға талдау жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі ұлттардың мінез-құлқының, стилінің және стилінің әртүрлілігін зерттеу, әртүрлі ұлттардың билері мен стильдерінің әртүрлілігі, сахналық билердің мән-мағынасында айырмашылықтарды түсіну,зерделеу, жалпы бидің айырмашылығы, ансамбльдегі жұмыстарды бағалау, даралықты орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қарым-қатынасын практикалық өзектілендірудің мазмұны мен әдістерін, риторика мәні оның функциялары мен құралдары, қазіргі риторикадағы қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттары, шығармашылық үдерісті тиімді ұйымдастыру үшін сөйлесу технологиясының сипаттамасы, сөйлеу, дауыс, демалу жаттығулары, сөйлеу негіздері, логикалық оқу .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография мұрасы
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік хореографтардың өмірлік және шығармашылық жолдарының негізгі кезеңдері, классикалық музыкалық формалардың құрылымы, хореография өнерінің қалыптасуы мен даму кезеңдері, әртүрлі тарихи дәуірдің хореографиялық өнерінің ерекшеліктері, стилі мен бағыты, жеке және жұп би техникасы, би және сахналық мінездегі қарым-қатынас мәдениеті, көркемдік, эмоционалдық және музыкалық орындауды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Музыкалық сауаттылықты, музыкалық формаларды, музыкалық тапсырмаларды және жаттығуларды шешу, музыка мәнерінің негізгі құралдарын игеру, олардың музыкалық шығармалардағы өзара әрекеттесуінің заңдылықтарын анықтау, музыкалық материалдар бойынша жұмыстарды талдау және бағалау, музыкалық аспаптарды жіктеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Фортепиано техникасын меңгеру үшін қажет музыкалық сауаттылық негіздерін, гамма, интервалдар, үшүнді, аккордов мен тональдар құру, фортепиано техникасының негізгі түрлерін зерттеу, музыкалық көркемдік құралы, музыкалық материалдармен өзіндік жұмысын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка өнері
    Несиелер: 5

    Музыка өнерінің негізгі заңдылықтарын зерттеу, музыканың интоналық табиғаты, стильдері, жанрлары, халық өнерінің тілі, классикалық және қазіргі заманғы музыка, музыкалық және шығармашылық қызметтің әр түрлі түрлері: музыка тыңдау, ән айту, аспаптық музыка, музыкалық пластикалық қозғалыстар, импровизация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореограф шеберлігі
    Несиелер: 4

    Хореографиялық терминологияны зерттеу, би комбинациясының ерекшеліктері, орындау мәнері, станокта және залдың ортасында классикалық және халықтық би қозғалысын зерттеу әдістері, музыкалық материалдарды таңдау, хореографтың би сөздік қорын пайдалану, практикалық дағдылары, би этидтер мен комбинацияларды жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Музыкалық өнердің даму тарихын, музыкалық стильдің негізін, музыкалық формасын зерделеу, музыкалық мәтінді талдауға қажетті мәнерлі құралдардың рөлін түсіндіру, музыкалық материалмен өзіндік жұмыстарды бағалауды, музыкалық аспапты ойнау дағдыларын меңгеруді үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Тарихи дамуындағы кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары, кәсіпкерлік қызметтің негізгі түрлері мен ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік идеяның мәні және кәсіпкерлік шешімді әзірлеу, бизнес-жоспарлаудың негізгі принциптері, кәсіпкерлік мәдениеті, кәсіпкердің іскерлік мінез-құлқының принциптері; қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі 2019
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 4

    Қауіпсіз еңбек шарттарының саласына байланысты заңдық және нормативтік-құқықтық мәселелерді зерттеу, адамның денсаулығына әсер ететін зиянды және қауіпті өндіріс факторлары анықтау, сонымен қатар, қауіпсіз еңбек шарттарын қамтамасыз ету және өндірістік жарақаттануларды алдын-алуға бағытталған дұрыс шешімдерді қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 4

    Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда болу себептері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсер ететін негізгі қауіптіліктер мен сипаттамалар және зақымдаушы факторлар, сонымен қатар, өздерінің кәсіби бағдарына сәйкес қолданылатын қорғау шаралары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикадағы монополияға қарсы реттеу ARE-4-2019
    Несиелер: 4

    Қазақстан экономикасындағы монополияға қарсы реттеу негіздері; Табиғи монополиялардың ерекше белгілері және оларды монополияға қарсы реттеу ерекшеліктері; экономикадағы монополиялардың негізгі түрлері; Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі Комитеттің функциялары, өкілеттіктері, құрылымы мен міндеттері; экономиканы монополияға қарсы реттеу бағыттарының бірі ретінде шағын және орта бизнес; рынок қатысушыларының өзара іс-қимылының негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура
    Несиелер: 5

    Композиция негіздері мен режиссура, режиссердың орындаушымен және ұжыммен жұмысын, пьеса мен рөлдерді талдау, шығармашылық ұжымның басшылығының стилінің түрлері, шығармашылық ұжымның жұмысының нормативтік құжаттары мен жоспарын, іс-шараның композициялық құрылымын , драмалық шығармаларды өңдеу және оларды шығармашылық деңгейде іске асыруды зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 4

    діннің теориясы, алғашқы діни наным-сенімдер түрлері, ежелгі заманның діни жүйелері, ұлттық діндер түрлері, әлемдік діндер тарихы мен негізгі бағыттары, жаңа бағыттағы діни ағымдар, қазіргі заманғы діни радикалды ағымдары, ҚР тыйым салынған діни-экстремистік ұйымдары, Қазақстандағы қазіргі діни ахуал, ҚР дін туралы жаңа заңы және дінаралық келісім орнату саласындағы саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Фольклорлық-би билеудің әдістерін, қол мен аяқтың позициясын, халық билерінің элементтерін, халықтық би ерекшеліктерін, әлемдік және отандық би өнерінің үлгілерін үйрену, үйлестіруді дамыту, танымал хореографтар шығармашылығының тәжірибесін жинақтау, әлем халықтарының рухани және мәдени құндылықтарын игеруді зерделеу, техника, стиль және фольклорлық сахналық хореографияны орындау тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тілі 2019
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    AutoCAD ортасында дизайн құжаттарының графикалық бөлігін автоматты түрде дайындау негіздерін үйрену; кеңістік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру; өнімді сызбаларды автоматтандырылған дайындау дағдыларын иелену және олардың үш өлшемді модельдерін құру, сондай-ақ сурет файлдарын генерациялау және оларды принтерге немесе плоттерге шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қарым-қатынас технологиясы
    Несиелер: 5

    Теориялық негіздері, коммуникативтік қарым-қатынастың құрылымы мен мәдениеті, реттеу факторлары, тиімді тұлғааралық қарым-қатынас әдістері мен әдістері, этикет және коммуникативтік өзара әрекеттесудегі оның функциялары, әңгімелесу мен дауларды жүргізу ережелері, сөйлеу дағдыларын жетілдіруді зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем шығармашылық ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Көркемөнер шығармашылығының түрлерін, жанрларын, әдістерін, формалары мен әдістерін, көркемдік топ жетекшілерінің көшбасшылық, ұйымдастырушылық және шығармашылық жұмыс қағидаларын, көркем шығармашылық топтарының тәрбиелік жұмысының ерекшеліктерін, шығармашылық топтың жұмыс жоспарын құрастыру алгоритмін, шығармашылық топтардың қызметін ұйымдастыру ережелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы және рухани жаңғыру негіздері
    Несиелер: 4

    «Мәңгілік Ел» идеясының мәні, бастаулары, басты құндылықтары, «Қазақстан – 2050» стратегиялық бағдарламасы мақсаты мен маңызы, қазақстандық патриотизм, «Бес институционалдық реформа жүзеге асырудың 100 нақты қадамы» атты Ұлт жоспарының міндеттері, Қазақстандағы саяси-әлеуметтік тұрақтылық пен этносаралық келісім, Н.Ә.Назарбаевтың бағдарламалық мақаласындағы рухани жаңғыру мақсаты және одан туындайтын басты міндеттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 3

    Заманауи ақпараттық технологиялар, кәсіби бағдарламалық қамтамасыз ету және оларды мәдени және мәдени-тынығу саласында қолдану, ақпаратты іздеу және кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті кәсіби және жеке даму үшін қажетті аудио және бейне материалдарды өңдеу бағдарламаларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әуесқой хореоргафия шығармашылығының тарихы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі мәдени кезеңдердегі хореография өнерінің даму ерекшеліктерін, көркемөнерпаз хореографиялық өнерінің даму сатыларын, шығармашылықтарының теориялық және тәжірибелік әдістерін, оқу-тәрбиелік процессінде және сабақтан тыс іс-шараларда студенттердің ынтымақтастығын ұйымдастыру жолдарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі
    Несиелер: 5

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастыру қағидаларын, мектеп және мектептен тыс мекемелердегі мәдени-тынығу жұмысының педагогикалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдерге арналған мәдени-тәрбиелік жұмыстың әртүрлі әдістерін қолдану, балалар мен жасөспірімдерге бұқаралық қойылымдар ұйымдастыруды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар хореографиялық ұжыммен жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 4

    Балалардың хореографиялық ұжымын ұйымдастырудың заманауи әдістерін талдау, балалар хореографиялық топтарының репертуарын ұйымдастыру және қалыптастыру дағдыларын меңгеру, классикалық бидің негіздерін, хореографиялық терминдерді меңгеру, музыка мен қозғалыстың өзара байланысын түсіну, балалардың даму ерекшеліктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму EUR-4-2019
    Несиелер: 4

    Тірі ағзалардың қоршаған ортаға әсерін анықтайтын негізгі заңдарды білу; организмдердің санын, динамикасын және динамикасын тарату; табиғат пен қоғамның орнықты дамуының нақты мақсаттары мен басымдықтарын айқындау және қоршаған ортаны қорғау мақсаттарында суару үшін алынған білімдерді пайдалану дағдыларын дамыту; биосфераның даму заңдылықтарын білу және оның тұрақтылығын сақтау шарттары, сондай-ақ әртүрлі елдерде, соның ішінде Қазақстан Республикасындағы тұрақты даму идеяларын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клуб жұмысын басқару технологиясы
    Несиелер: 5

    Клуб қызметіне әдістемелік басшылық, теория, әдіс – тәсілдері мен құралдары, ұстанымдар, әдістемелік қамтудың мазмұны, талдау, синтездеу,қортындылау, клубтық мекемелерге әдістемелік және практикалық көмек көрсету, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерін салыстыру, жоспарларды, клубтық мекемелердің есептерін жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахнаны техникалық жабдықтау
    Несиелер: 4

    Сценографияның негіздерін, сахнаның қазіргі техникалық мүмкіндіктерін, сахналық безендіру мен сахналық жабдықтарды, сахналық кеңістікті, сценография құралдары мен қағидаларын, сахналық техникамен жұмыс істеу, технологиялық процесс негіздерін, эскизден декорациялық орындауға қалыптастыруды, техникалық құралдарды жасауға үйрету арқылы театр қойылымының образдық шешімін табуды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент және экономиканы мемлекеттік басқару негіздері
    Несиелер: 4

    экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесін ұйымдастыру және жұмыс істеуінің теориялық, әдіснамалық және құқықтық негіздері; мемлекеттік реттеудің халықаралық және отандық тәжірибесі, негізгі бастапқы басқару ұғымдары, басқару мәдениеті; Мемлекеттік мақсатты бағдарламаларды жасау және талдау, басқару саласындағы жетістіктер туралы ақпаратты жинақтау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Вокалдық ансамбльге арналған жазу кештерінің сипаттамаларын, вокалдық ансамбльдегі дауыстың техникалық және көркемдік ерекшеліктерін, шығармашылық ұжымның жаттығу және концерттік орындаушылық жұмысын ұйымдастыру, эстрадалық ансамбльдердің орындау ерекшеліктері, сахналық шығармаларды жасау, музыкалық нөмірлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл экономика+
    Несиелер: 4

    Адамзаттың тұрақты дамуының қазіргі концепциялары мен стратегиялары. биосфераның тұрақтылығын сақтау; күнделікті қызметте тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтары туралы білім. Тұрақты дамудан жасыл экономикаға көшу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-ұйымдастырушының имиджі
    Несиелер: 5

    Педагог-ұйымдастырушыға қойылатын талаптардың тарихи дамуын зерттеу, педагогикалық шеберліктің технологиясының негіздерін, педагогикалық мәдениеттің ерекшеліктерін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық этика, педагог-ұйымдастырушының міндеттері, мұғалімнің жеке басының гуманистік бағыттылығын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық ұжымына жетекшілік әдістемесі
    Несиелер: 5

    Классикалық, фольклорлық, заманауи билердің хореографиялық ұғымын зерделеу, хореографиялық, қойылымдық жұмыстардың әдіснамасын, әртүрлі ұлттардың ерекшеліктері мен дәстүрлерін, хореографиялық ұжымның басшысының құқықтары мен міндеттерін, классикалық және халықтық экзерсистерді орындауды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клуб жұмысының ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Клуб мекемелерінің әдістемелік жұмыстарын, үйірме жұмысын ұйымдастыру, оның шығармашылық қабілеттерін дамытудағы рөлі, үйірмелердің түрлері, оларды ұйымдастыру талаптары, үйірме жұмысын жоспарлау, клубтық бірлестіктер, олардың міндеттері, клубтық бірлестіктердің түрлері, әуесқой клубтарын құру әдістері, формалары, құралдарын зерттеп, тиімділік шарттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық мерекелердің режиссурасы
    Несиелер: 5

    Режиссураның теориялық негіздерін, қойылым жоспарына негізделген бұқаралық мерекелерді өткізудің негіздерін және оны жоспарлау, ұйымдастыруды, мерекенің музыкалық, көркемдік безендіруін режиссердің тұжырымы бойынша безендіруін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу мекемелерінің қызмет әдісі және менеджмент
    Несиелер: 5

    Мәдениет саласындағы менеджмент және маркетингті ұйымдастыру, мәдени-тынығу іс-шараларды қаржыландыру және бағалау, смета жасау тәртібін, заманауи менеджменттің негіздері, теориясы мен тәжірибесін зерттеу, экономика негіздері, бухгалтерлік есеп, мәдени мекемелердің экономикалық қызметін талдау, кез-келген профильдегі мәдениет қызметкерінің функционалдық міндеттерін қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі ұлттық өнер
    Несиелер: 5

    Салт-дәстүрлердің әлеуметтік функцияларын, олардың әлеуметтік-психологиялық негіздерін, оларды дәріптеуде, көркемдік-эстетикалық тұрғысын зерттеуді, ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді ұйымдастыру мен дайындауда экспрессивті құралдарды пайдалануды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінң экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу саласының экономикалық-ұйымдастыру, және технологиялық негіздерін, бос уақытты ұйымдастырудың объективті заңдарылықтарын, бос уақытты ұйымдастыру қызметінің экономикалық тиімділігін талдау әдістемесін, бюджеттік және өзін-өзі қамтамасыз ететін үйірмелердің, курстардың, әуесқойлардың бірлестіктердің жұмысын ұйымдастыру қағидаларын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Би репертуарының үлгілері
    Несиелер: 5

    Классикалық және халықтық хореография саласындағы отандық және шетелдік хореографтардың шығармаларын зерттеу, хореографиялық терминология, би комбинациясының құрылымын, оқитын шығармалардың авторлары мен орындаушыларының шығармаларының тарихын, классикалық және халықтық хореография саласындағы би мұраларының нысандарын классификациялау, хореографиялық лексика құрастыру, би репертуары үлгілерінің стильдік ерекшеліктерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бос уақыт тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру үрдісін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, оның заңдары мен қағидаттарын, мақсаттарын, мазмұны мен әдістерін, нысандарын, құралдарын, тәрбиелік жұмыстың шарттарын, негізгі ережелерін, ұжымның жұмыс жоспарын құрастыру әдістерін, үйірмелер мен мен ұжымдардың білім беру әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мерекесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Балалар мерекесінің тәрбиелік жұмыс жүйесіндегі тарихын, рөлін және орнын, мерекелік бағдарламалардың заманауи түрлерін қалыптастыру, іске асыру әдістерін, сценарийлерді құруды оқу, балалар мерекелерін дайындау, музыкалық және көркемдік безендірудің түрлері, элементтері, құрылымы, принциптерін қалыптастыру әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахналық костюм және вижаз
    Несиелер: 5

    Өнер мен макияж жасау технологиясының тарихы, сахналық костюмдер, макияждың негізгі түрлері мен әдістері, беттегі линияларды құрастыру және композицияның құрастырудың жалпы заңдылықтары, визаждың гигиеналық негіздері және макияж жұмысының үлгілері, сахналық костюмдердің формаларын дамытуға талдау жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографтың өнері
    Несиелер: 5

    Хореографиялық мұраның мәтіндік үлгілері, хореографиялық педагогиканың әдістері мен технологияларын, білім беру, психология, қолтаңбасын, стильдер және хореография шеберлерінің этаптық әдістерін үйрену, қарапайым коқу омбинациясынан шағын музыкалық және хореографиялық түрлерге дейін қою, орындаушылармен жаттығу жұмыстарын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Костюм және гримм тарихы
    Несиелер: 5

    Театрлық костюм және грим өнерінің тарихын, құрамы мен құрылысының жалпы заңдылықтарын, макеттердің негізгі түрлері мен әдістерін, кескінді қалыптастыру жұмыстарының кезеңдерін, театр өнерінің түрлі салаларында қолданылатын қазіргі заманауи материалдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шоу бағдарламалды ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени және бос уақыт іс-шараларының шоу-бағдарламасының түрлері, элементтері, оны іске асыру, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, даму тарихын, құрылыс принциптерін, шоу-бағдарламаны іске асырудың сатылары мен әдістерін талдау, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаның сметасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Модерн биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық және классикалық бидің жалпыға бірдей принциптеріне сәйкес қазіргі заман биін оқытудың әдістерін , заманауи стильде би үйретудің заманауи әдістерін, би жүйелерінің модерн стилінде және би комбинациясы мен этюдтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қоғамдық, ақпараттық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді шешуге арналған мәдени-бос уақыт іс-шараларының теориялық және әдістемелік білімін, жеке, топтық және топтық жұмыс түрлерінде мәдени және бос уақытты өткізудің арнайы білімдерін және әдістерін пайдаланудағы бос уақыттың негізгі қағидалары мен шарттарын зерттеу және талдау. мәдени-тынығу іс-шараларын дайындау және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиядағы заманауи бағыттарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі хореографияның даму тарихын зерттеу, заманауи биді оқыту әдістерін бағалау және талдау, қазіргі заманғы бидің элементтерінің ерекшеліктері мен фольклорлық-классикалық биді оқытудың жалпы қабылданған қағидаларына негізделген, заманауи оқыту әдістерін игеру, оқу-хореографиялық композицияларды құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұқаралық шаралардың сценарийі және режиссурасы
    Несиелер: 4

    Бұқаралық мерекелер мен қойылымдардың типологиясы, режиссерлық-сценарлық жұмыстарды дамытудың негізгі түрлері, формалары мен үрдістері, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастырудағы заманауи технологиялар, сценарийлер құру әдістері, мәдени-тынынығу шараларын ұйымдастыру және бұқаралық мерекелер мен қойылымдарды, жаттығу жұмыстарының сатыларын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Би композициясы және қойылым
    Несиелер: 5

    Хореографияны әртүрлі өнер түрлерімен өзара байланысы, негізгі драматургия заңдылықтарымен және хореографиялық композициялармен, музыкалық және ырғақты қозғалыстарды ұйымдастыруды талдау, би жүйелерін классификациялауды, көркемдік ойлар туралы ойлау қабілетін дамытуды, оларды пластикалық шешімдерге енгізуді, би комбинацияларын және эскиздерін құрастыруды зерттеу және зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Университетте оқу үрдісін ұйымдастырудың академиялық ережелерін білу, экономика, менеджмент саласындағы білім, экономика салаларының қызмет ету ерекшеліктерін, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасы негіздерін, ҚР-да бизнесті ұйымдастырудың заңнамалық базасы мен принциптерін, кәсіпкерлік құқықтың негізгі теориялық ережелерін, кәсіпкерлік құқықтық қатынастарды реттейтін заңнамасын білу, нақты жағдайда қажетті нормативтік актілерді қолдана білу, кәсіпкерлік құқық саласындағы заңды мәселелерді талдау және шешу

  • Код ON2

    Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) және шет тілі жүйесін, орфография және орфоэпия, сөзжасау, морфология және синтаксис ережелерін білу; таңдаған мамандығы бойынша лексикалық және грамматикалық минимум, маманның жазбаша және ауызша кәсіби сөйлеуіне тән арнайы сөздік айналымы, фразеологизмдер, мәтін ақпаратын түсіндіре білу, сертификациялық талаптар көлемінде әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби қарым-қатынас саласы мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшелігін түсіндіру, кәсіби тақырыптарға әңгіме құру, диалог, монолог, полилог жүргізу дағдылары; тезистер, конспектілер, рецензиялар, пікірлер, рефераттар аннотациялар құрастыру және кәсіби тақырыптарға әңгіме жүргізу.

  • Код ON3

    Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық үрдіс стерді іске асыру тәсілдерін түсіну; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарды, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалана білу; цифрлық технологиялардың көмегімен әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану дағдысы.

  • Код ON4

    Абайдың, Дулатидың өмірбаяны мен шығармаларын, Абай, Дулати оқуларының қалыптасу және қалыптасу тарихын, еңбектерін, ұлт пен ұлттың қалыптасуындағы қазақ халқының жолын білу, қазақ халқының тарихи және әлеуметтік-мәдени контексттердегі кезеңдерін және эволюциясын, қазақ халқының орны мен рөлін анықтаудағы әдіснамалық қорытындыларды, қазіргі заманғы діни зерттеулердің негізгі тұжырымдамалық аппараты, толеранттылық негізі және қазақстандық қоғамның мультикультурализмін қабылдау білу, қоғамда және адамзат өркениетінде, мәдениет және әлеуметтік-тарихи тәжірибеде әдеби шығармаларды талдау мүмкіндіктерін зерделеу, діни мәселелер бойынша өз көзқарасын ақтауға, түрлі әлеуметтік рөлдерді орындауға қабілетті.

  • Код ON5

    Табиғатты, қоғам мен ойлауды дамыту заңдарын, ҚР табиғатты пайдалануды басқарудың негізгі заңдары мен принциптерін білу және түсіну, өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалай білу, қоғамның экономикалық дамуымен өзара байланыстағы ғаламдық экологиялық мәселелерге техникалық және экологиялық сараптама және аудит жүргізу, кәсіби қызметте осы білімдерді қолдана білу.

  • Код ON6

    Саяси-ағартушылық және мәдени-бос уақыт жұмысын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін білу, би өнерінің пайда болуы және оның эволюциясы, қарапайым музыка теориясының негіздері, музыкалық өнерінің даму тарихы, теория, әдістеме, формалар, әдістер, клуб жұмысының құралдары, ұйымдастыру-әкімшілік жұмыс негіздері, терминология, хореографиялық мұраның үздік үлгілері, хореографиялық педагогика әдісі мен технологиясы, алынған білімді іс жүзінде пайдалану, әдістемелік қызметті, мәдени және бос уақытты ұйымдастыру, танымал хореографтардың шығармашылығы, музыкалық материалдармен жұмыс істеу, жұмыс жоспарларын жасау, мәдениет мекемелерінде кеңсе жұмысын ұйымдастыру, оқу- бишілік композицияларын жасау, мәдени-тынығу жұмысын дайындау мен өткізу дағдыларын игеру, хореографиялық ұжыммен дайындық, музыкалық және хореографиялық дағдылар.

  • Код ON7

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың негізін білу, оқу-тәрбие жұмысы, мәдени-тынығу жұмысын басқару құрылымы, композициялар мен режиссураның негізгі бағыттары, хореографиялық ұжымдағы жұмыс ерекшеліктері, классикалық, фольклорлық кезеңдердің терминологиясы, коммуникациялық қарым-қатынас мәдениетінің теориялық негіздері, мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, педагогикалық сілтемелерді, мәдени және тәрбиелік жұмыс әдістерін қолдану, мәдениет мекемелеріне кеңес беру және әдістемелік көмек көрсету, ұжымдардың репертуарын қалыптастыру, классикалық және халықтық экзерсис орындау, музыкалық материалдарды таңдау, лексиканы ажырата білу, көркем шығармашылық ұжымның жұмысын жоспарлау , коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, мәдени тынығу саласында менеджментті, ұжымдарда оқу-тәрбие және шығармашылық жұмыстарды, хореографиялық жадыларды ұйымдастыру дағдыларын игеру.

  • Код ON8

    Модуль пәндері бойынша негізгі тұжырымдамалық терминологиялық аппаратты білу, классикалық би қозғалысын зерттеу әдістемесі, музыкалық және хореографиялық құралдардарының өзара әрекеттесу принциптері, пластикалық техника, сахна шығармашылығының негізгі компоненттері, композициялық өзара әрекеттестігі, мағынасы, ұлттық мерекелерді ұйымдастыру мен дайындаудың құралдарын, станок пен залдың ортасында комбинация жасауды, қозғалыстарды көрсету мен түсіндіруді, ұлттық дәстүрлерге байланысты іс-шараларды ұйымдастыруға, сахналық іс-шараларды бейнелеу, көркемдік шығармашылық көшбасшылық дағдыларына ие болу.

  • Код ON9

    Музыкалық сауаттылықтың негіздері, фортепиано техникасының түрлері, ерекшеліктері, халықтық-сахналық билердің қол мен аяқ ұстанымдары элементтері, макияждың негізгі түрлері мен техникасы, ежелгі заманнан бастап бүгінгі күнге дейін макияж өнерінің дамуы, театр костюмнің тарихы. Музыкалық материалдармен өз бетімен жұмыс істей білу, музыкалық композицияны талдау, танымал хореографтар шығармашылығының тәжірибесін қолдану, макияж дағдыларын пайдалану, сахна костюмдері формаларының дамыуын талдау, музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру, орындау және талдау, үйлестіру дағдыларын дамыту, бұлшықет пен буын аппаратын меңгеру.

  • Код ON10

    Балалардың жас ерекшеліктерімен танысу, балалар хореографиялық ұжымдарын ұйымдастырудың заманауи әдістері, халықпен бос уақытты ұйымдастыру, ансамбльде орындау ерекшеліктері, даму тарихы, түрлері, элементтері, құрылымы, мәдени-бұқаралық жұмыстардың формалары мен әдістері, балалар мерекесі, шоу-бағдарламаны құрудың принциптері және жүзеге асыру, сахнаны техникалық жабдықтау, өткізілетін мәдени іс-шараларды қорытындылау және талдау, идеиялық және эмоцияналдық әсер ету құралдарын пайдалану, тәжірибеде алынған нәтижелерді ескере отырып, балалар хореографиялық топтарының репертуарын, шоу-бағдарламалар ұйымдастыру, мәдени іс-шаралардың практикалық қызметін дербес талдау, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік орындаушылық жұмысын ұйымдастыру бойынша дағдылар.

  • Код ON11

    Тынығу жұмысын ұйымдастыру технологиясын білу, оның принциптері, хореографиялық жұмыстардың драмалық және композициялық құрылымы туралы заңдылықтар, қазіргі заман биін оқыту әдістемесі, кәсіби қызметте бос уақытты ұйымдастырудың түрлерін қолдануға, мәдени шаралар өткізу және алған тәжірибесін талдауға, әр түрлі би жүйелеріне басшылық жасау, заманауи би дағдылары мен қабілеттерін меңгеруді анықтайтын жаттығуларды орындау, әртүрлі іс-шараларды ұйымдастыруға және дайындауға, ғылыми-әдістемелік жұмыстың нәтижелерін болжауға, талдауға, жинақтауға, жұптық этюд, ансамбль ұйымдастыру шараларына дағдыланады.