Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01110 Педагогика және психология (7M01110) в Павлодар педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименталдық психологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    Ғылыми психологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Эксперименталды психологияның қазіргі мәселелері. Экспериментті дайындау, ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Эксперименталды іріктеуді қалыптастыру. Эмпирикалық деректерді талдау және түсіндіру. Эксперимент психологиясын оқытуды қамтамасыз ететін білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Білім берудің әдіснамалық негіздері. Психологиялық ғылымның негіздері жүйе ретінде. Жоғары білікті маманның тұлғалық құрылымы және оның оқу үрдісінде қалыптасуы. Білім беру процесінің психологиялық негіздері: тәрбиелеу, оқыту, дамыту. Оқу қызметін ұйымдастырудың түрлері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық психологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    Практикалық психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері. Практикалық психология туралы түсінік. Психологиядағы ғылым мен тәжірибенің арақатынасы. Қазіргі қоғамдағы практикалық психологтың мәселелері. Тұлғаның психикалық дамуын диагностикалау мәселелері. Даму психологиясы мен жас ерекшелік психологиясының өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылымның әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми таным зерттеу объектісі ретінде. Педагогикалық зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз ету. Ғылыми білім жүйесіндегі Педагогика. Білім беру саласындағы ғылыми қызметтің ерекшелігі. Білім беру саласындағы ғылыми қызметтің ерекшелігі. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппаратын құрастыру логикасы. Зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беру саясаты жағдайында инновациялық тәжірибені дамыту үдерісі, білім беру және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыратын жаңа білім беру технологияларын пайдалану есебінен білім беру процесін байыту, білім алушылардың жеке қасиеттерін дамытатын маңызды болып табылатынын көрсету. Әдістемелік әзірлемелер мен практикада заманауи білім беру технологияларын қолдануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтер. Ғылыми методология және оның мазмұны. Ғылыми таным әдістері. Ғылыми еңбек этикасы. Ғылымды басқару жүйесі. Ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалау әдістері мен критерийлері. Студенттерді ғылыми шығармашылыққа тартудың формалары мен әдістері. ЖОО-да ғылыми ақпаратпен жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру және оны құқықтық сүйемелдеу. Магистрлік диссертацияның құрылымы, мазмұны, ресімдеу ережелері және қорғау рәсімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    Білім берудің әдіснамалық негіздері. Психологиялық ғылымның негіздері жүйе ретінде. Жоғары білікті маманның тұлғалық құрылымы және оның оқу үрдісінде қалыптасуы. Білім беру процесінің психологиялық негіздері: тәрбиелеу, оқыту, дамыту. Оқу қызметін ұйымдастырудың түрлері мен әдістері. Оқытудың заманауи технологиялары. Жаңа білім беру технологияларын жобалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы қазіргі психологиялық-педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистранттарды тиімді оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен,іскерлікпен қаруландыру, орта жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысындағы бейіндік сынып оқушыларының танымдық және жеке тұлғалық сферасын дамыту, сонымен қатар магистранттардың педагогикалық ойлауын және оқытушының басқа да кәсіби құзыреттілігін дамыту. Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі. Негізгі ұғымдар мен терминдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Бакалавр деңгейінде алынған психологиялық-педагогикалық ғылымның білімі мен түсінігін көрсетеді

  • Код ON2

    Психология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың ғылыми-зерттеу қызметінің мазмұны мен құрылымын, негізгі әдістерін және ерекшеліктерін біледі

  • Код ON3

    ғылыми психологиялық зерттеулер жүргізуге, эмпирикалық зерттеулерге үлгіні таңдауға, әдістер мен әдістерді таңдауға қабілетті

  • Код ON4

    Адам психикасының нақты компоненттерінің дамуын талдау және болжау дағдыларын пайдалана отырып, даму және педагогикалық психологияның категориялы аппаратына ие

  • Код ON5

    Жоғары білім берудегі қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолданады.

  • Код ON6

    Психологиялық-педагогикалық тапсырмаларды шешуде мінез-құлық пен белсенділіктің көрінісі негізінде өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуды жүзеге асырады қарым-қатынас

  • Код ON7

    жаңа және күрделі идеяларды сыни талдауға, бағалауға және синтездеуге және кәсіби қарым-қатынас пен мәдениетаралық коммуникацияға қабілеттілік

  • Код ON8

    Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық

Top