Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06130 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • IT технологияларды жобалау

    Мақсаты: АЖ инфрақұрылымын талдау және жобалау мәселелері қарастырылады мазмұны: таратылған локализациясы бар АЖ инфрақұрылымы, интернет және интранет қолжетімділігі, корпоративтік құпиялылығы және қауіпсіздігі. Талдау және жоспарлау, орнату, өнімділікті бақылау және проблемаларды шешу стратегиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттіліктерді, бизнес-хат алмасу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мазмұны: шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеру, мамандығы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, презентация, пікірталастар, шет тіліндегі ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер мен мақалалар, ғылыми мәтінге аннотация жасау, түйіндеме жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Мазмұны: іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды, Тұлғаны психологиялық зерттеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, эксперименттік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және Психокоррекциялық жұмыстың бағыттарымен, ұжымдағы жанжалдарды, стресстерді және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Интернет-қосымшаларды программалау

    Мақсаты: Web-бағдарланған Ақпараттық жүйелерді әзірлеу жобаларын басқару әдіснамасының мәселелері қарастырылады. тһеқұрамы: JavaScript сценарий тілі, Apache Web Сервері, Denwer интеграцияланған даму ортасы, ДБ-бағытталған веб-қосымшаларды әзірлеу, MySQL дерекқорлары, web-бағытталған ақпараттық жүйелерге арналған ДҚБЖ, web-мазмұнды басқару жүйелері, CMS Joomla, CMS MODx, NUKE отбасы, XOOPS отбасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-эксперименталдық зерттеулерді жоспарлау

    Мақсаты: ғылыми-оқу мәтіндерін қалыптастыру әдістері мен формалары зерттеледі. Мазмұны: ғылыми зерттеу кезеңдері, зерттеу әдістері: зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері, бақылау, салыстыру, өлшеу, эксперимент, абстракция, талдау, синтез, тарихи әдіс, индукция және дедукция әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік ғылымдардағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер

    Мақсаты: информатика саласындағы зерттеулердегі эмпиризмнің рөлдері қарастырылады. Мазмұны: адамдардың қатысуымен эмпирикалық валидацияның қандай да бір түрін қажет ететін немесе зерттеу бағдарламасының эмпирикалық негізін қалағысы келетін зерттеу сұрақтары. Деректерді сапалық және сандық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философия

    Мақсаты: жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын қарастырады. Мазмұны: мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми танымның құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативті технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі заманғы өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды. Сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ЖОО-да Информатика мен бағдарламалауды оқытудың әдістемелік жүйесі қарастырылады; Білім алушыда кәсіптік-әдістемелік іс-қимылдар кешенін қалыптастыру, білім беру қызметі туралы білімді тереңдету. Мазмұны: әдістемелік жүйенің негізгі компоненттері, бағдарламалау курсының педагогикалық функциялары, оқыту формалары, әдістері мен құралдары, "Ақпаратты ұсыну", "Компьютер", "Формализация және модельдеу", "ақпараттық технологиялар"тақырыптық желісін зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеудегі математикалық модельдеу

    Мақсаты: математикалық модельдерді жіктеу мәселелері, жіктеу белгілері, модельдерді құрудың әдістемелік принциптері қарастырылады. Мазмұны: модельдеу мәселесінің математикалық тұжырымы, ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер, белгісіздік жағдайында модельдеу, стохастикалық белгісіздік жағдайында модельдеу, Марковтың кездейсоқ процестерін модельдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлттық есептеулер және виртуалдандыру

    Мақсаты: бұлтты есептеу принциптері, танымал виртуалдандыру платформалары, виртуалды ортада серверлерді орналастыру және виртуалдандыру қызметтері (Google, Microsoft, Red Hat және т.б.), мазмұны: қызмет ретінде бағдарламалық қамтамасыз ету ( SaaS) және қызмет тренді ретінде платформалар (PaaS). Студенттер жобаны орналастыру үшін әртүрлі провайдерлердің виртуализация платформаларын пайдалана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғау әдістемесі

    Мақсаты: Ақпаратты қорғау жүйесінің негізгі буыны ретінде ақпаратты қорғау қызметін басқару жүйесі, логикалық ұйым, құрылым магистранттарында қажетті білім, білік және дағды деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: Ақпаратты қорғау процесінің (АҚ) қолдану нүктелері зерттеледі. ҚР заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасы. АҚ мәселелерін шешудің принциптері, әдістері, құралдары. Ақпараттық жүйелер бойынша қауіптерді талдау және жіктеу. Киберқауіпсіздік әдістемесі. Сыртқы және ішкі қауіптерді қорғаудың бағдарламалық-аппараттық тетіктері. Қауіпсіздік моделін енгізу. Криптология. АҚ үшін криптографияны қолдану. Ақпараттық жүйелерді қашықтағы шабуылдардан қорғау құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нақты уақыт жүйесіндегі бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясы

    Мақсаты: нақты уақыттағы ақпараттық-басқару жүйелерін дамыту мәселелері қарастырылады. Мазмұны: нақты уақыт жүйелерінің жұмыс істеуі және іске асырылуы туралы түсініктер, талдау, нақты уақыт жүйелерін жобалау кезеңдері мен әдістері. Нақты уақыттағы жүйелерді модельдеу. Нақты уақыттағы жүйелерді тексеру және тексеру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нақты уақыттағы операциялық жүйелер

    Мақсаты: зерттейді: даму тарихы, жіктелуі, нақты уақыттағы ОЖ ерекшеліктері және нақты уақыттағы ОЖ-мен жұмыс істейтін әр түрлі мақсаттағы қосымшаларды жобалау кезінде осы білімді қолдану. Мазмұны: нақты уақыттағы операциялық жүйелердің ерекшеліктері, НУОЖ түрлері мен стандарттары, нақты уақыттағы операциялық жүйелердің параметрлері, нақты уақыттағы жүйелерді жобалау кезінде ОЖ-ға қойылатын талаптар, НУОЖархитектураларының ерекшеліктері мен түрлері, тапсырмаларды басқару, процестерді синхрондау және өзара әрекеттесу, жадыны басқару, НУОЖ ақауларына төзімділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпаратты қорғаудың кешенді жүйелері

    Мақсаты: ақпараттық қауіпсіздік режимін қалыптастыру деңгейлері қарастырылады: заңнамалық, әкімшілік, процедуралық, бағдарламалық-техникалық. Мазмұны: кешенді қорғау тұжырымдамасы ретінде әртүрлі ақпараттық қауіптерді анықтау, бағалау, көрсету. Құпиялылықты, тұтастықты, қолжетімділікті қорғау үшін қауіпсіздік саясатын жобалау, іске асыру. Алдын алу қорғаныс жүйелері. Компьютерлік желілердің ақпаратын бағдарламалық-аппараттық қорғауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақылды құрылғылар

    Мақсаты: курс Материалы Raspberry Pi және BeagleBone Black Wireless (есептеу модулі) платформасында зерттеледі. Мазмұны: бұл курста заттар интернетінің (IoT) негізгі тенденциялары мен шарттары, сондай-ақ әлеуметтік міндеттер мен мүмкіндіктер талқыланады. Интернетті қолдайтын құрылғылар зерттеледі. IoT және олардың электрониканың, бағдарламалық жасақтаманың, сенсорлардың, жетектердің және желілік байланыстың дамуына әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару жүйелерін компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: модельдеу теориялары мен процесі, модельдердің жіктелуі, когнитивті, мазмұнды, тұжырымдамалық, формальды модельдер зерттеледі. Мазмұны: компьютерлік модельдер, құрылымдық талдау, құрылымдық талдаудың принциптері мен әдістемелері, құрылымдық талдаудың функционалдық-бағдарланған және ақпараттық-бағдарланған әдістемелері, SADT әдістемесі, құрылымдық талдаудың тәсілдері мен бағдарламалық құралдары, CASE-құралдар, Имитациялық модельдеу, компьютерлік жүйелерді өлшеу әдістері, Динамикалық жүйелер, Объектіге бағдарланған модельдеу, күрделі визуалды модельдеуге тәсілдер динамикалық жүйелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Bigdata аналитикасы

    Мақсаты: үлкен көлемдегі ақпаратты талдау саласында дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Мазмұны: деректерді өндіру. Статистикалық модельдеу. Машиналық оқыту. Модельдеудің есептеу тәсілдері. Деректерді өндірудің статистикалық шектері. Индекстер. Таратылған файлдық жүйелер. MapReduce қолданылатын алгоритмдер. MapReduce Жалпылау. Байланыс құнының моделі. MapReduce күрделілік теориясы. Ұқсас нысандарды іздеу. Деректер ағындарын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нейрокомпьютинг

    Мақсаты: белгілі бір ақпараттық ортада жұмыс істеу жағдайында адаптивті жауап түрінде өңдеу әдістерін, ережелері мен алгоритмдерін дербес құру үшін ақпаратты өңдеу жүйелерін құру технологиясын игеру. Мазмұны: нейрондық желілердің негізгі түрлерін зерттеу, нейрондық желілерді оқытудың математикалық негіздерін, нейрокомпьютерлік әдістерді егжей-тегжейлі қарау; бағдарламалық деңгейде Типтік нейрооперацияларды жүзеге асыру (өлшенген жинақтау және сызықтық емес түрлендіру).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникациялық жүйелер және желілік технологиялар

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты заманауи телекоммуникациялық және компьютерлік желілік технологияларды құру және практикалық қолдану негіздері бойынша білім алу болып табылады. Мазмұны: желілер теориясының негізгі мәселелерін; сымсыз телекоммуникациялық технологиялардың дамуының негізгі тенденцияларын; сымсыз телекоммуникациялық технологиялардың құрылу принциптерін, құрылымдарын және жұмыс істеу алгоритмдерін; сигналдарды қалыптастыру, түрлендіру және өңдеу құрылғыларында болып жатқан Физикалық процестерді талдау үшін алынған білімді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таратылған есептеулер

    Мақсаты: үлестірілген есептеу есептері, үлестірілген модельдік бағдарламалау жүйелері зерттеледі. Мазмұны: модульдің бұл компоненті corba технологиясына негізделген таратылған қосымшаларды құру элементтерін зерттейді. XML технологиясы, DataSnap. СОМ компоненттері мен СОМ+ транзакция объектілері негізінде таратылған қосымшаларды құру технологиялары. Параллельді бағдарламалаудың даму хронологиясы. Параллель компьютерлер. Параллель Алгоритмдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды жүйелерді жобалау

    Мақсаты: әртүрлі пәндік салаларға арналған интеллектуалды жүйелерді жобалаудың бағдарламалық құралдарын зерттеу. Мазмұны: зияткерлік жүйелерді құру мен енгізудің заманауи және перспективалы технологиялары, зияткерлік жүйелердің мақсаты мен қолдану саласын игеру; жасанды интеллект технологияларының теориялық аспектілері; зияткерлік жүйелерді жобалаудың математикалық және алгоритмдік негіздері, зияткерлік жүйелерді жобалау, енгізу және сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа буын желілік технологиялары

    Мақсаты: әр түрлі мақсаттағы заманауи және перспективалы желілік технологиялардың архитектурасы мен жұмыс принциптерін, оларды жобалау негіздерін, желілерді басқару және талдау әдістерін игеру. Мазмұны: заманауи желілік технологиялардың принциптерін зерттеу; компьютерлік желілердің архитектуралары; желілерді басқару жүйелерінің архитектуралары; жаңа буын желілерін құру дағдылары; алған білімдерін жаңа буын желілерінің қазіргі заманғы мәселелерінде практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сенсорлық технологиялар және жасанды интеллект

    Мақсаты: қазіргі жасанды интеллект негіздері қарастырылады. Мазмұны: механикалық манипуляцияның мақсаты, Локомотив, компьютерлік көру, өнеркәсіптік автоматтандыру мәселелері, қоршаған ортаның жай-күйін бағалау және адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллельды есептеулер

    Мақсаты: есептеу кешенінің параллелизм және параллель бағдарламалау мәселелерін зерттейді. Мазмұны: параллельді бағдарламалаудың теориялық негізі. Параллель машина моделі. Параллельді бағдарламалау моделі. Параллель бағдарламаларды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Bigdata өңдеу процестері

    Мақсаты: үлкен көлемдегі ақпаратты талдау саласында дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Мазмұны: Деректер. Тәсілдер мен анықтамалар. Деректерді құру. Деректерге қызмет көрсету. Деректер синтезі. Деректерді пайдалану. Деректерді жариялау. Деректерді мұрағаттау. Деректерді жою. Метадеректер. Метадеректердің өмірлік циклі. Үлкен деректер. Үлкен деректерді басқару жүйелері. Таратылған құрылымдар. Орналастыру жүйелері. Деректерді біріктіру. Үлкен деректерді өңдеу жүйесінің архитектурасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сенсорлық жүйелердегі жасанды интеллект

    Мақсаты: жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары қарастырылады. Мазмұны: жүйелердің архитектурасы және негізгі құрамдас бөліктері және, бұлыңғыр логикалық басқару жүйелері, бұлыңғыр логикалық жүйенің негізгі құрылымы мен жұмыс принципі, сараптамалық жүйелер, сараптамалық жүйелерді құру әдістемесі, нейрондық желілер және нейрондық желіні басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми көздерден кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін қажетті көлемде Шет және мемлекеттік тілді меңгергендігін көрсету
  • Кәсіби ортада логикалық және аналитикалық ойлау, ғылыми шешімдерді дәлелдеу, практикалық талдау дағдыларын игеруді көрсету
  • Объектілерді және ақпараттық процестерді жүйелік талдау әдістерін, операцияларды зерттеу және шешім қабылдау, үлкен деректерді талдауды қолдану және алгоритмдерді, үлкен деректерді өңдеу әдістерін, нейрокомпьютерлік әдістерді әзірлеу әдістерін қолдану
  • Ақпараттық жүйелерде бағдарламалық-аппараттық құралдарды практикалық қолдану үшін есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы заманауи технологиялардың жай-күйін сыни тұрғыдан бағалау
  • Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып және объектіге бағытталған бағдарламалау, таратылған есептеу технологиялары, желілік технологиялар, телекоммуникациялық жүйелер, оларды түсіндіру, зерттеу контекстінде жүйелерді іске асыру әдістері мен тәсілдері саласындағы терең заманауи білімді көрсете отырып, бағдарламалық жүйелерді жобалау, сүйемелдеу және әзірлеу бойынша жұмыстар жүргізу
  • Ғылыми зерттеулер жүргізудің заманауи әдістерін меңгеру және бағдарламалық жүйелерді жобалау міндеттерін шешуде өзіндік ерекшелігін, дербестігін және шығармашылық ойлауын көрсету
  • Заманауи сенсорлық технологияларды құру принциптерін, техникалық және бағдарламалық құралдардың құрылымдарын ұйымдастыру принциптеріне негізделген кескіндерді қалыптастыру мен түрлендірудің негізгі әдістерін, алгоритмдерін қолдану
  • Бағдарламаларды әзірлеу әдіснамасын білуін көрсету, ақпараттық технологиялардың күрделі мәселелерін шеше білу, білімнің интеграциясы негізінде толық емес немесе шектеулі ақпаратпен қорытынды тұжырымдай білу
  • Заманауи ақпараттық, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін жандандыру үшін педагогика мен психологияның инновациялық әдістемелерін пайдалану, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау
  • Компьютерлік жүйелерді әзірлеуге, енгізуге, тестілеуге, орналастыруға және қызмет көрсетуге, ақпараттық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін басқаруға, сыртқы және ішкі қауіптерден қорғауға сәйкес Басқару әдістерін зерттеу және сипаттау
  • Жүйелерді, оның ішінде зияткерлік жүйелерді зерттеу және жобалау кезінде модельдеу әдістерін бағалау және қолдану; дискретті жүйелерді модельдеу кезінде модельдеу тілдері мен қолданбалы бағдарламалар пакеттері
  • Жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытудың технологияларын, әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану, кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыра білу
Top