Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01730 Шетел тілі: екі шетел тілі (7M01730) в Павлодар педагогикалық университеті

  • Мәдениаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық коммуникация-шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасының теориясы. Негізгі әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясындағы шет тілді білім берудің заманауи әдістемесі мен теориясының көрінісі. Әдістемелік қағидаттар "мәдениетаралық коммуникация субъектісі" құзыреттілік моделінің интегративті концепті ретінде. Мәдениетаралық коммуникация теориясының контекстіндегі қарым-қатынасты моделдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби лингводидактика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби лингводидактиканың генезисі және мәртебесі. Кәсіби лингводидактиканың қалыптасуының теориялық мәселелері. Кәсіби лингводидактика пәні. Кәсіби лингводидактиканың пәнаралық құрамы. Кәсіби лингводидактиканың пәні мен тақырыбы. Кәсіби лингводидактика үлгісі. Кәсіби лингводидактиканың ұғымдары. Кәсіби лингводидактиканың іргелі принциптері. Кәсіби лингводидактиканың қосалқы принциптері. Оқытушының кәсіби құзыреттілігіне қойылатын есеп талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және мәдениаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация пәнаралық ғылым саласы ретінде. МК теориялық негіздері. Отандық және шетелдік тіл мен мәдениетті оқыту мектептері. Тілдік тұлға мәдениеттің көріну және қалыптасу деңгейі ретінде Концепт лингвоментальды рубрикатор және мәдениеттің репрезентанты ретінде. Мәдениеттің коммуникативтік модельдері: коммуникативтік тұлға, тілдік тұлға, дискурс. Әлемнің тілдік бейнесі: тіл мен мәтіндегі аксиологиялық модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми және академиялық тәртіп ретінде байланыс теориясы. Байланыс теориясының дамуы мен негізгі кезеңдері. Байланыс тақырыбы. Байланыс түрлері. Байланыс деңгейлері: тұлғааралық, топтық, массасы. Кәсіптік бағдарланған қарым-қатынас түрлері. Байланыс функциялары мен құралдары. Байланыс семиотикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесінің отандық және шетелдік тарихы
    Несиелер: 5

    Сыртқы және отандық әдістер тарихында ШТ оқытудың тікелей әдісінің негізгі сипаттамасы: грамматикалық-трансляциялық және мәтіндік-аудару әдістерінің негізгі идеялары. Батыста тікелей әдіс: тікелей әдісті дамытудың себептері; «Реформа қозғалысы» әдістемелік идеясы; тікелей әдіс бойынша мәтіндік-имитациялық және құрылымдық-имитациялық бағыттар. Аудио-тілдік және аудио-визуалды әдістер: Чарльз Фрисом мен Р. Ладо ұсынған негізгі әдістемелік қағидалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Бейресми және ресми қарым-қатынастың негізгі коммуникативтік жағдайларында қолданылатын және салыстырмалы қарапайым лексика-грамматикалық құралдарды қолдана отырып диалогтық және монологтық сөйлеу. Іскерлік ағылшын тілі. С1 тілдік деңгейінің лексикасы және сөздік бірліктері. Оқылатын тілдің кәсіби саласындағы тұрақты өрнектер мен клише.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеулердің бағыттары мен кезеңдері. Эксперименттік зерттеулер. Зерттеу үрдісін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Әдіснаманы таңдау негіздемесі - диссертацияның ғылыми-зерттеу бағдарламасының әдіснамалық негізі. Диссертацияның проблемалық саласын дамыту. Зерттеу жұмысының әдістері, дайындау және ресімдеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің қазіргі әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері. Шетел тілдерін оқыту әдістемесі. Теориялық және қолданбалы ғылым ретінде шет тілдерін оқыту әдістемесі. Шетел тілін оқытудың басқа ғылымдармен байланысуы. Шет тілін оқыту парадигмасы. Шет тілін оқыту тарихындағы методологиялық жүйенің тұжырымдамасы. Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі коммуникацияны модельдеу. Қазіргі шет тілі және оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайларды түсінуді көрсетеді;

  • Код ON2

    шет тілдерін оқыту әдістемесі мен оны дамытудың динамикасын және оларды ғылыми зерттеулерде жүзеге асырудың заманауи ғылыми парадигмасын біледі;

  • Код ON3

    қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік инновацияларды және заманауи ғылыми-педагогикалық оқыту технологияларын қолданады, білім беру мекемелерінде және жоғары оқу орындарында орта білімнің жаңартылған мазмұны тұрғысынан оқытудың модельдерін қолданады;

  • Код ON4

    орта және жоғары білім беру оқу орындарында ғылыми, білім беру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру; академиялық жұмысты ұйымдастырудың әр түрлі формалары мен түрлерін қолданады.

  • Код ON5

    магистратураның ғылыми-зерттеу және оқытушылық фокусына сәйкес ғылыми зерттеулер мен жобаларды әзірлеу нәтижелерін талдайды

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметке бағдарланған нақты міндеттерді шешудің жаңа механизмдерін әзірлейді, әзірлейді, әзірлейді, қолдана отырып, қол жетімді зерттеу нәтижелерінен қорытындылар шығарады

  • Код ON7

    студенттердің оқу жетістіктерінің нәтижелерін бағалайды, оқу нәтижелерін және ғылыми зерттеулерді болжайды, белгілі бір жұмыс әдістерін таңдауды дәлелдейді және нәтижелерді жұртшылыққа көрсете алады.

  • Код ON8

    оның оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін сыни түрде бағалауға және оны жүйелі түрде жақсартуға дайын.

Top