Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Павлодар педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер құралдары және практикалық (еңбек) қызметімен мектепке дейінгі балалардың дамуы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды өнер және жұмыс арқылы дамытудың ғылыми-теориялық негіздері. Мектеп жасындағы балалардың шығармашылық қызметі: модельдеу, қолдану, сызу, сурет салу (пән, сәндік). Өтініш (пән, пән, сәндік). Мүсін (пән, пән, сәндік). Шығармашылық қызметке қызығушылық туғызу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері
    Несиелер: 5

    Биосфера. Адам Табиғат Тіршілік ету аймағы. Флора мен фауна. Экологиялық факторлар. Табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтары. Техника. Экологиялық білім: география, жергілікті тарих. Экологиялық білім берудің теориясы мен қазіргі заманғы әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде инновациялық қызмет
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелерде инновацияның ғылыми-теориялық негіздері. Тақырып. Инновацияның нысаны. Инновациялық үдерістің заңдылықтары. Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық инновацияның қазіргі жағдайы. Инновацияның мәні мен сипаттамасы. Инновациялар бойынша жұмыс әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МДМ басқарудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру процесін құқықтық реттеу. Жоспарлау. Басшы мен әдіскердің жұмысын жоспарлау, инновациялық жұмыс. Функциялары әдіскер. Әдістемелік жұмыс. Педагогикалық кеңес. Сындарлы іс-шараларды ұйымдастыру, интеграцияланған сыныптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджмент модельдері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқыту мен тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері
    Несиелер: 4

    Оқыту мен тәрбиелеудегі жаңа тәсілдер. Сыни ойлау Оқуды бағалау және бағалауды бағалау. АКТ-ны пайдалану. Дарынды және талантты дайындық. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • М.Монтессоридің мектепке дейінгі педагогикалық жүйесі
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйесі туралы түсінік. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ерекшеліктері M. Монтессори. Даму аймағы M. Монтессори. Әр аймаққа арналған модульдер. «Сезімталдық» түсінігі және оның мәні. Мектепке дейінгі жастағы балаларды М. Монтессори теориясында дамытудың негізгі кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту
    Несиелер: 5

    Балалық шақ - әлеуметтік-мәдени құбылыс. Құрбыларымен қарым-қатынасты дамыту ерекшеліктері. Коммуникативтік құзыреттілікті дамытуда тұлғалық-бағдарлы көзқарастың теориялық негіздері. Коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру. Коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру ерекшелігі. Сөйлеу мәдениеті тиімді коммуникацияның шарты ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудің жалпы мәселелері. Баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын және шығармашылық белсенділігінің теориялық, әдістемелік мәселелері. Білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Білім берудің негізгі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    ел мен әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайды түсінуді біледі;

  • Код ON2

    «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу педагогикасы» білім беру бағдарламасында магистрдің кәсіптік қызметінде қажетті іргелі білімді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастырады;

  • Код ON3

    бірлескен және жеке жұмыс әдістерін және технологияларын, сыни ойлау стратегияларын, диалогтың нысандарын, ғылыми зерттеулерді қолданады;

  • Код ON4

    мектепке дейінгі білім беруде білім беру өнімін құру мен құрудың логикасын талдайды;

  • Код ON5

    шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру, АКТ-ны пайдалану, нақты өмір жағдайында кездесетін мәселелерді шешу, тілдік дағдыларды қалыптастыру (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) дағдыларын қалыптастыру үшін оқыту және басқару нәтижелерін синтездейді;

  • Код ON6

    кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және оларды жетілдіруге дайын;

  • Код ON7

    әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдайтын топта жұмыс істей білу, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми қарым-қатынастар саласында қазақ, орыс және шет тілдерін біледі;

  • Код ON8

    «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың педагогикасы» ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, магистрдің кәсіптік педагогикалық қызметінің міндеттерін шешуге қабілетті.

Top