Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01520 Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: психологияны дамытудың заманауи бағыттары, өзекті мәселелері мен әдістері, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары туралы білімді қалыптастыру. ғылыми басқарудың заманауи тенденциялары түсіндірілді Мазмұны: Психологиялық теориялар мен басқару әдістері, ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары. Тұлға психологиясының мәселелерін әдіснамалық талдау, тұлғаның психологиялық ерекшеліктері, психологиялық заңдылықтарды ескере отырып басқару әдістері. Өзін-өзі тану, қарым-қатынас, кәсіби және жеке өсу тәжірибесінде қолдану контекстіндегі басқару іс-әрекетінің процестері, психологиялық білім және шеберлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері

    Мақсаты: білім беру процесінде оны қолдану нәтижелерін талдай отырып, белгілі бір оқыту технологиясын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: дидактикалық процестің негіздері, оның заңдары мен принциптері, құрылымдық компоненттері және олардың функциялары қарастырылады. Оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану кезінде оқытушы мен студенттердің іс-әрекетінің мазмұны талданады. Физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық ерекшеліктері көрсетілген. Физиканы оқыту құралдары және олардың оқу процесінде қолданылуы сипатталған. Есептерді шешу және эксперименттік нәтижелерді өңдеу кезінде физикалық шамалардың есептеулері келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физика тарихы мен әдіснамасы

    Мақсаты: физиканың пайда болуы мен даму тарихы және оның әдіснамасы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: физика тарихының кезеңділігі, оның даму заңдылықтарының жіктелуі келтірілген. Физиканың басқа ғылымдармен байланысы және физика ғылымының негізгі мәселелері талқыланады. Негізгі физикалық идеяларды қалыптастыру логикасы қарастырылады. Ғылыми-зерттеу қызметінің мақсаты мен мазмұны баяндалады. Білім беру бағдарламаларын ғылыми зерттеу мен жобалаудың әдіснамалық негіздері; Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Зерттеу әдістеріне қойылатын талаптар; Педагогикалық және физикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі; физикалық және педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге жүйелі көзқарас талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: білім беру бағдарламасының пәндерін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу принциптері мен әдістері қарастырылады. Университеттегі білім сапасын диагностикалау және бақылау әдістері. Физика пәндерін оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Физиканы оқытудың ғылыми негізделген әдістері мен құралдарын қолдану. Физика пәндерінің бөлімдерін және оларды оқыту әдістемесін ғылыми-әдістемелік талдау. Оқытуда заманауи технологияларды іске асыру жолдары, оларды таңдау және жобалау білім алушылардың жас ерекшеліктеріне және зерттелетін материалдың мазмұнына байланысты талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері

    Мақсаты: қоғам өміріндегі ғылым мен білімнің рөлі, ғылым мен білім беруді дамытудың негізгі бағыттары туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: ғылым мен білім беруді дамытудың негізгі парадигмалары мен өзекті мәселелері, білім беру мекемелерін инновациялық дамыту мәселелері қарастырылады. Ғылыми және білім беру қызметінің мәселелері; қазіргі ғылыми білімді алу әдістері талданады. Ғылымды, заманауи білім беруді және білім беру мекемесін дамыту мәселелерін шешу әдістері. Педагогикалық білімнің әртүрлі көздерімен жұмыс істеу тәсілдері; білім беру қызметінің түрлері. Ғылымның заманауи жетістіктерін білім беру қызметінде қолдану, жобалар мен олардың тиімділігін бағалау критерийлері талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту үдерісіндегі білім берудің жаңа технологиялары

    Мақсаты: Физиканы оқытудағы заманауи білім беру технологиялары туралы түсінікті кеңейту Мазмұны: оқытудың заманауи технологиялары, оқу және оқудан тыс жұмыстарда жүзеге асырылатын оқу сабақтарын өткізу кезінде цифрлық технологияларды қолдану әдістері мен әдістері талданады. Олардың оқу процесіне инновациялық технологияны енгізу кезінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін құру ерекшеліктері зерттеледі. Физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері; белгілі бір технологияға сәйкес оқу процесін жоспарлау және белгілі бір технологияның білім беру әсерін бағалау әдістері көрсетіледі. Физика сабақтарында мәтіндерін көрнекі түрде көрсету үшін цифрлық технологияларды, схемалар мен диаграммаларды қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерінің заңдылықтарын, негізгі кезеңдерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде ғылым тарихы мен философиясы туралы объективті идеяны қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымның дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары, ғылыми танымның қазіргі әдістерінің философиялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі ғылым тарихы мен философиясының әдістемелік аппараты. Қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелері, ғылыми зерттеулерде тарих пен әдіснама бойынша алған білімдерін белсенді қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: шет тілді білім беру процесінде магистранттардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде қалыптастыру. коммуникацияның әртүрлі салаларында ғылыми ақпаратты ұсыну, мамандығы бойынша әдебиеттерді аннотациялау, рефераттау және аудару әдістері. Мазмұны: Жалпы ғылыми, арнайы терминология, іскерлік және кәсіби қарым-қатынас кезінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты, ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістерін жүзеге асыруға жеткілікті грамматикалық материал. Ауызша және жазбаша ғылыми дискурстың стилистикалық ерекшеліктері, мәтіндермен жұмыс істеудің ұтымды әдістері. Коммуникацияның әртүрлі салаларында ғылыми ақпаратты ұсыну ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулердің физикалық қосымшалары

    Мақсаты: физика есептерін шешуде дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі әдістерін қолдануды көрсету. Мазмұны: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының түсініктері мен әдістерін, қарапайым дифференциалдық теңдеулердің стандартты түрін және оларды шешу жолдарын, бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулерге әкелетін геометриялық және физикалық есептерді қарастырады. Есептің шартына сәйкес дифференциалдық теңдеуді құрастыру алгоритмін белгілейді. Физиканың кейбір стандартты формулаларын алу әдісін түсіндіреді. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептерді шешу мысалдары келтірілген. Физиканың кейбір стандартты формулалары дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Наноматериалдарды зерттеу әдістері

    Мақсаты: наноқұрылымдарды зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, наноматериалдарда болып жатқан процестердің мәнін ашу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: наноматериалдарды алудың негізгі жолдары, олардың түрлері, құрылымдары мен қасиеттері; оларды алудың физика-химиялық процестерінің сипаттамалары, заңдылықтары мен модельдері; наноматериалдарды "төменнен жоғары" және "жоғарыдан төмен" синтездеу қарастырылады, наноматериалдарды және олардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу әдістері талқыланады: микроқұрылымдық талдау, оптикалық және электрондық микроскопия, дифракциялық талдау, спектрлік талдау әдістері, нанобөлшектердің нақты беті мен өлшемдерін анықтау; наноматериалдар мен нанотехнологияларды практикалық қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Астрофизиканың заманауи мәселелері

    Мақсаты: қазіргі Астрофизика мәселелерін қарастыру; астрономиялық бақылаулардың фотометриялық және спектроскопиялық әдістерін зерттеу, жаратылыстану ғылымдарының негізгі білімдерін пайдалана отырып, астрофизикалық есептерді шешу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғарыш объектілері мен құбылыстарының табиғаты мен байқалатын ерекшеліктеріне жауап беретін физикалық процестер қарастырылады; ғаламның эволюциялық кезеңдерінде болатын негізгі процестердің ерекшеліктері. Қазіргі космологияның негізгі постулаттары көрсетілген. Ірі телескоптардағы астрономиялық бақылаулардың фотометриялық және спектроскопиялық әдістері және бақылау нәтижелерін өңдеу, сондай-ақ Астрофизика есептерін шешу әдістері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару әдістері және коучинг бойынша практикум

    Мақсаты: білім беру жүйесін басқару әдістерінің теориялық негіздері және коучинг технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымның пәндік саласындағы заманауи парадигмалар көрсетілген, білім беруді дамыту бағдарлары, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Үздіксіз білім беру жүйесін құру үшін әртүрлі теорияларды, тұжырымдамаларды талдау және бағалау жүргізіледі. Коучингтің негізгі ұғымдары мен принциптері, коучингтің негізгі принциптері; коучинг технологиясы, Әр кезеңнің міндеттері мен техникасы қарастырылады. Мақсаттарға жетудегі сыртқы және ішкі мотивацияның рөлі, ішкі мотивацияны өзектендіру әдістері, коучингтің тиімділік критерийлері талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физиканы қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы

    Мақсаты: ЖОО-да физиканы қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелері және электрондық оқыту әдістері қарастырылады; Білім алушының оқытушымен, оның ішінде вебинарлармен интерактивті байланыс жұмысының әртүрлі нысандарын ұйымдастыру. Семинарлар мен тренингтер өткізу, ұжымдық жұмысты ұйымдастыру; ағымдағы және аралық бақылау нысандарын ұйымдастыру үшін қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану талқыланады. Ғылымның жетістіктерін, заманауи білім беру практикасын және озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулер менеджменті

    Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерде менеджмент туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ғылым мен білім саласындағы менеджмент ұғымы, жалпы, жеке және арнайы басқару заңдары қарастырылады. Басқару принциптерін қалыптастыру механизмі, ғылым мен білім беру саласын ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, басқару шешімі және оның кезеңдері, басқару тәсілдері, әзірлеу және шешім қабылдау әдістері көрсетілген. Адами ресурстарды басқарудың міндеттері мен әдістері, мотивация әдістері, қақтығыстарды басқару тәсілдері. ЖОО-дағы ғылыми жобаларды басқару жүйесінің ұйымдастырушылық құрылымы, ЖОО-ның ғылыми қызметінің тиімділігін арттырудың негізгі бағыттары мәселелері талқыланды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физиканы оқыту кезінде критериалды бағалауды қолдану

    Мақсаты: физиканы оқыту кезінде критериалды бағалау жүйесі туралы түсінік қалыптастыру Мазмұны: критериалды бағалаудың теориялық негіздері және оны студенттердің оқу іс-әрекетіне қолдану ерекшеліктері, білімді бағалаудың жіктелуі мен түрлері қарастырылады. Критериалды бағалау жүйесіне қойылатын талаптар; критериалды шкаланы құрастыру әдістері; дескрипторларсыз және дескрипторлармен бағалау критерийлері жазылады. Зертханалық жұмысты бағалау және физикалық мәселелерді шешу критерийлерін әзірлеу, ұсынылған презентация және орындалған ғылыми жоба мысалдары келтірілген; ұпайларды бағалауға көшіру жүйесі талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика ғылымы мен білім берудегі компьютерлік технологиялар Компьютерные технологии в физической науке и образовании

    Мақсаты: физика мәселелерінің кең ауқымын шешу үшін қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: модельдеу процесінің үш негізгі компоненті, Ақпараттық жүйелер және олардың жіктелуі, архитектурасы, компьютері және оның негізгі компоненттерінің қызметі, есептеу желілерін ұйымдастыру қарастырылады. Интернет желісінің функциялары, ғылыми зерттеулердегі мамандандырылған және әмбебап бағдарламалық өнімдер олардың сипаттамалары мен жіктелуі көрсетілген. Basic және Pascal бағдарламалау тілдеріне негізделген физикалық процестерді сандық модельдеу және модельдерді енгізу талқыланады. Есептеу техникасының бағдарламалық құралдарын қолдана отырып, есептерді шешудің мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конденсирленген күй физикасының таңдаулы тараулары

    Пәнде конденсирленген орталардағы квазикалық қозудың кванттық-механикалық сипаттамасының ерекшеліктері, негізгі термодинамикалық және кинетикалық сипаттамалар, қатты денедегі ұжымдық және байланысқан күйлер мен олардың қозуының модельдері, конденсирленген күй физикасы бойынша зерттеудің қазіргі бағыттары қарастырылады; практикалық есептерді шешуге конденсирленген күй теориясының қазіргі заманғы әдістерін қолдану және физикалық эксперимент жүргізу әдістері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері

    Мақсаты: қазіргі физиканың іргелі тұжырымдамалары туралы идеяларды қалыптастыру; қазіргі физиканың жетістіктерін бағдарлау және оларды кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын дамыту. Мазмұны: физика ғылымының дамуының жалпы заңдылықтары және қазіргі физика ғылымының алдында тұрған мәселелер қарастырылады. Негізгі физикалық көзқарастардың эволюциясы, физика принциптері мен тұжырымдамаларын қалыптастыру процесі көрсетілген. Физиканың даму кезеңдері, физика ғылымының даму логикасы талданады. Физика дамуының қазіргі жағдайы және оның жаратылыстану пәндері мен технологиялардың басқа салаларымен байланысы талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және машиналық оқыту

    Мақсат-физикалық жүйелердің мінез-құлқын бақылау және болжау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: машиналық оқытуда бағдарламалау тілін қолдану қарастырылады. Қарапайым әдістер, әртүрлі құрылымның нейрондық желілері, олардың қолданылу аясы көрсетілген. Оңтайландыру алгоритмдері, қолайлы құрылым мен әдіс параметрлерін таңдау әдістері, кірістерді жинауға және өңдеуге байланысты нюанстар зерттеледі; регрессия және кластерлеу. "Ab-initio" Машиналық оқыту арқылы киберфизикалық жүйелердің қасиеттерін модельдеу. Физиканың өзекті мәселелерін шешу үшін машиналық оқытуды қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін дамыту

    Мақсаты: физиканы оқыту процесінде зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру жолдарын көрсету. Мазмұны: "зерттеу құзыреттілігі", "зерттеушілік оқыту" және "зерттеу жұмысы"ұғымдарының анықтамасы берілген. Оқушылардың зерттеу құзыреттілігін дамыту теориясы мен практикасы, оқушыларды зерттеу қызметіне тарту әдістемесінің теориялық негіздері қарастырылады. Оқушылардың зерттеу құзыреттілігін дамытудың әдістемелік жүйесінің моделі іс-әрекетке және жеке көзқарастарға негізделген. Осы модельдің компоненттері талқыланады; әдістемелік жүйені іске асыру құралдары және зерттеу құзыреттілігін дамытуды диагностикалау құралдары. Зерттеу құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін зерттеу жұмыстарын орындау құралдарының кешені келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Атом және ядролық физиканың таңдаулы тараулары

    Мақсаты: атом және ядролық физика заңдылықтарын, сондай-ақ бөлшектер физикасының негіздерін терең зерттеу; оқушыларда ядро мен элементар бөлшектердің құрылымы мен қасиеттері туралы заманауи идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: көп электронды атомдар мен молекулалардың ерекшеліктері, сәулелену мен заттың өзара әрекеттесуі, заттардың спектрлері қарастырылады. Атом сыртқы күштер өрісінде болған кезде байқалатын әсерлер баяндалады; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері. Ядролық реакциялардың заңдылықтары; сәулеленудің зат арқылы өту заңдылықтары; ядролық сәулелену көздері мен детекторлары талқыланады. Атом және ядролық физика теориясының практикалық қосымшалары келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға негізделген киберфизикалық жүйелерді модельдеу

    Мақсаты: киберфизикалық жүйелерді жобалау, модельдеу және жөндеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жасанды интеллект саласындағы шешілген және шешілмеген міндеттер қарастырылады. Машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен әдістері, ойлауды ресімдеу мәселелері, годельдің толық емес теоремасы, әмбебап Тьюринг машинасы көрсетілген. Машиналық оқыту әдістерін кәсіби салаға қатысты міндеттерге қолдану талқыланады; киберфизикалық жүйелерді жобалау мен өндірудің негізгі кезеңдері және қолданылатын бағдарламалық құралдар сипатталған; киберфизикалық жүйелерді ресімдеу, инженерлік технология және модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ физика мұғалімдерінің АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру

    Мақсаты: оқу процесінде АКТ құралдарын пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: "АКТ құзыреттілігі" ұғымы және оның компоненттері анықталады. Физика мұғалімінің кәсіби міндеттері мен АКТ құзыреттілігі қарастырылады. Жаратылыстану-ғылыми білім беру саласындағы Интернет желісінің білім беру порталдары мен сайттары және CD-де физика бойынша цифрлық оқу басылымдары талданады. АКТ құзыреттілігін қалыптастыру проблемалары, жалпы физика курсы бойынша сабақтарда оны қалыптастырудың әдістемелік жүйесінің теориялық негіздері, болашақ мұғалімдерде оның қалыптасу критерийлері көрсетілген. АКТ-ны қолдану талқыланады студенттердің өзіндік жұмысы және олардың оқу-зерттеу қызметінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикадан компьютерлік зертханалық жұмыстарды орындауды ұйымдастыру

    Мақсаты: компьютерлік Зертханалық жұмыстардың көмегімен физика бойынша білімді жетілдіру. Мазмұны: компьютерлік зертханалық жұмыстарды жүргізу үшін компьютерді пайдалануды қарастырады. Сабақтың мақсатына сәйкес компьютерлік зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу әдістерін баяндайды. Экспериментке негізделген жаттығулар жасау әдістемесін (сапалы тапсырмалар; эксперимент негізіндегі тапсырмалар; зерттеу тапсырмалары) сипаттайды. Компьютерлік растрлық графика әдістерін және бағдарламалау тілін қолдана отырып анимация элементтерін, физикадағы компьютерлік модельдерді құруды түсіндіреді. PhET-тен компьютерлік зертханалық жұмыстарды және Vladimir Vascak-тен компьютерлік бағдарламаны қолдану әдістемесі келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптикалық спектроскопия

    Мақсаты: оптикалық спектроскопияның принциптері мен аспаптық базасын, оптикалық спектроскопия әдістерін қолдана отырып, материалдардың қасиеттерін зерттеу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: атомдардың, иондардың және молекулалардың құрылымы мен спектроскопиялық қасиеттері қарастырылады; сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуінің негізгі негіздері. Оптикалық спектроскопиялық жүйелер компоненттерінің жұмыс принциптері мен негізгі сипаттамалары көрсетілген; оптикалық құбылыстарды сипаттайтын және эксперименттердің нәтижелерін түсіндіретін негізгі физикалық модельдер. Заттардың оптикалық спектроскопиясының әдістері (газдар, сұйықтықтар, кристалдар, олардың негізіндегі әртүрлі материалдар, пленкалар, композиттік материалдар, Наноматериалдар және т.б.), сондай-ақ лазерлерді қолданатын спектроскопия әдістері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Мақсаты: магистранттардың әдіснамалық және ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, білім берудегі ғылыми зерттеулерді әзірлеу, жүргізу және талдауда зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеудің заманауи тәсілдері. Білім берудегі ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Педагогикалық эксперимент жүргізу технологиялары. Педагогикалық зерттеудегі социометриялық әдістер. Эмпирикалық деректерді өңдеу және талдау әдістері. Педагогикалық зерттеудегі математикалық статистика әдістері. Зерттеу құрылымы мен этикасы және нәтижелерді түсіндіру. Магистрлік диссертациялар мен білім беру практикасында білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясын, сондай-ақ ғылыми-педагогикалық зерттеулердегі менеджментті пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде білім беру және физиканы оқыту әдістемесі саласында кешенді зерттеулер жүргізу.
  • Әлемдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін, шетелдік оқыту технологияларын қолдану, сондай-ақ ғылыми-педагогикалық құжаттаманы, ғылыми есептерді, шолуларды, ағылшын тіліндегі баяндамаларды ресімдеу.
  • Өзінің кәсіби қызметі саласындағы ұйымдастырушылық мәселелердің, басқару принциптерінің және сапаның өзара байланысына психологиялық талдау жүргізу.
  • Инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін, білім беру саласындағы оқушылардың зерттеу жұмысын және физиканы оқыту әдістемесін ұйымдастыру.
  • Оқытудың практикалық бағдарланған әдістері мен технологияларын, педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аспектілерін қолдана отырып, студенттерге бағытталған оқыту принципіне сүйене отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
  • Инновациялық және цифрлық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін және пәнаралық байланыстарды қолдана отырып, физиканың заңдары мен принциптері туралы білімді көрсете отырып, кәсіби деңгейде оқыту және зерттеу қызметін жүргізу.
  • Дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістерін қолдана отырып, табиғатта және ғарыш объектілерінде байқалатын физикалық процестерді сипаттай отырып, физика, астрофизика және білім берудің заманауи жетістіктерін оқытуда қолдану
  • Оқытуда физика заңдары мен принциптерін, физикалық процестердің сандық модельдерін, физика мен астрофизиканың қолданбалы мәселелерін шеше отырып, эксперименттік деректерді ғылыми зерттеу мен өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, жоғары технологиялардың физикалық негіздерін қолдану.
  • Аудиторияны басқару, ұжымдағы ынтымақтастықты дамыту, коучинг технологиясын, Машиналық оқыту әдістерін және киберфизикалық жүйелерді модельдеуді қолдану, оқушылардың шығармашылығын, көшбасшылығын, сыни ойлауын және командалық жұмысын ынталандыру арқылы физика бойынша оқытуды жүргізу.
  • Физика ғылымының, заманауи білім беру практикасының және озық педагогикалық тәжірибенің жетістіктерін ескере отырып, физиканы оқытуда қашықтықтан білім беру технологияларын, Машиналық оқыту әдістерін және киберфизикалық жүйелерді модельдеуді қолдану.
  • Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, критериалды бағалауды және озық шетелдік оқыту технологияларын қолдану негізінде білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін жобалау және іске асыру
Top