Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01520 Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылыми-зерттеу қызметінің мақсаты мен мазмұны;ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері, Білім беру бағдарламаларын жобалау;теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері; зерттеу әдістеріне қойылатын талаптар; Педагогикалық және физикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі қарастырылады; физикалық және педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерделеудің жүйелі тәсілі талданады; зерттеу нәтижелерін өңдеу кезінде статистикалық әдістерді қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикадан компьютерлік зертханалық жұмыстарды орындауды ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәнде педагогикалық бағдарламалық құралдардың даму кезеңдері мен жіктелуі қарастырылады; оқу физикалық экспериментінің жүйесі талданады; компьютерлік зертханалық жұмыстар арқылы физикалық практикумның теориялық модельдері оқытылады; компьютерлік модельдеуші зертханалық жұмыстарды жобалау және жүргізу принциптерінің жүйесі сипатталады; компьютерлік модельдеуші зертханалық жұмыстарды қолдану арқылы сабақ жүргізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, талқылау, реферат және ғылыми зерттеулер бойынша мақалалар шет тілі, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылым мен білім беруді дамытудың негізгі парадигмалары мен өзекті мәселелері, білім беру мекемелерінің инновациялық даму мәселелері қарастырылады; ғылыми және білім беру қызметінің мәселелері талданады; ғылым, қазіргі білім беру және білім беру мекемелерінің даму мәселелерін шешу әдістері;әр түрлі педагогикалық білімдермен жұмыс істеу тәсілдері; білім беру қызметінің түрлері; негізгі болжау, жобалау және модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Космология
    Несиелер: 5

    Пәнде космологиялық көріністердің тарихы, дамуы және қазіргі жағдайы сипатталады; Ғаламның эволюциясы талқыланады; аса үлкен қашықтықтағы құбылыстарды сипаттау әдістері; ғаламның динамикасын сипаттайтын негізгі теңдеулер талданады; космология модельдері және олардың негізінде жатқан принциптердің физикалық мазмұны; космологияның бақылау және теориялық әдістері; тәжірибелік есептерді шешу келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде пайдалы заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері қарастырылады. Психологиялық білім мен іскерлікті өзін-өзі тану, қарым-қатынас, кәсіби және тұлғалық өсу практикасында қолдану контекстінде талданады. Тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін зерделеуді жүргізу. Өзін-өзі тану және басқаларды тану мақсатында психологиялық білімді қолдану. Тұлға психологиясының мәселелерін әдіснамалық талдау туралы білім алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ физика мұғалімдерінің АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Пәнде физика мұғалімінің кәсіби міндеттері мен АКТ-құзыреттілігі қарастырылады; физиканы оқытуда АКТ-ны қолдануға студенттерді дайындау бойынша зерттеулер талданады; АКТ - құзыреттілікті қалыптастырудың педагогикалық практикасы; АКТ - құзыреттілікті қалыптастырудың әдістемелік жүйесінің теориялық негіздері талқыланады; физика бойынша әртүрлі сабақ түрлерінде электрондық ресурстарды пайдалануда АКТ-құзыреттілікті қалыптастыру мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Білу және түсіну қазіргі заманғы парадигмалар жоғары білім беру, кәсіптік білім беру жүйесін.... Білу әдістемесін педагогикалық ғылым. Кәсіби компетентносить жоғары мектеп оқытушысының. Ұйымдастыру оқу үдерісін оқытудың кредиттік жүйесі негізінде жоғары мектепте. Оқытудың әдістері мен нысандары болашақ мамандарды дайындауда. Жаңа білім беру технологиялары жоғары мектепте.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атомдық және ядролық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнде көпэлектронды атомдар мен молекулалардың ерекшеліктері, сәулелену мен заттардың өзара әрекеттесуі, заттардың спектрлері, атомның сыртқы күштер өрісінде болуы кезінде байқалатын әсерлер; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері; ядролық реакциялардың заңдылықтары; зат арқылы сәулеленудің өту заңдары; ядролық сәулеленудің көздері мен детекторлары қарастырылады; Атом және ядролық физика теориясының тәжірибелік қосымшалары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикада бейіналды оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнде оқушыларды бейін таңдауға және бейінде табысты оқуға дайындау мәселелері қарастырылады, оның негізін физикалық білім құрайды. Мектепте білім берудің қазіргі кезеңіндегі бейіналды оқытудың мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері талданады. Негізгі мектеп оқушыларын проблемалы-әрекеттік тәсіл негізінде бейіндік оқытуға дайындау жүйесі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конденсирленген күй физикасының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнде конденсирленген орталардағы квазикалық қозудың кванттық-механикалық сипаттамасының ерекшеліктері, негізгі термодинамик��лық және кинетикалық сипаттамалар, қатты денедегі ұжымдық және байланысқан күйлер мен олардың қозуының модельдері, конденсирленген күй физикасы бойынша зерттеудің қазіргі бағыттары қарастырылады; практикалық есептерді шешуге конденсирленген күй теориясының қазіргі заманғы әдістерін қолдану және физикалық эксперимент жүргізу әдістері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде білім беру бағдарламасының тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу және физиканы оқытудың заманауи ғылыми негізделген тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану қарастырылады. Физика курсының бөлімдері мен тақырыптарына ғылыми-әдістемелік талдау жүргізу. Пән саласын игерудегі оқушылардың жас ерекшеліктеріне, тұлғалық жетістіктері мен өзекті мәселелеріне байланысты, сондай-ақ оқылатын материалдың мазмұнына байланысты оқыту технологиялары мен әдістемелерін таңдау және жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі спектроскопиялық эксперименттің техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнде ЯМР электронды парамагнитті резонанс (ЭПР) әдістері, олардың ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында қолданылуы қарастырылады; қолданбалы оптикалық спектроскопия және ядролық гамма-резонанстық спектроскопия әдістері, олардың ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында қолданылуы; оптикадағы спектроскопиялық эксперимент мүмкіндіктері талданады; фемтосекундты лазерлі спектроскопия әдістері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикадан бейінді оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнде физика бойынша мектеп бағдарламалары мен оқулықтары, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері талданады; физикалық оқу кабинеттерді жабдықтау және жабдықтауға қойылатын талаптар қарастырылады; оқушылардың өзіндік жұмысын және сыныптан тыс және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру сипатталады; қойылған мақсатқа сәйкес оқытудың оңтайлы әдістемесін таңдау мысалдары, типтік есептерді шешу мысалдары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика сабақтарында критериалды бағалауды қолдану
    Несиелер: 5

    Пәнде критериалды бағалаудың теориялық негіздері; критериалды бағалау жүйесіне қойылатын талаптар; дескриптормен және дескрипторсыз бағалау критерийлері; критериалды жұмыстарды құру; зертханалық жұмысты бағалау және физикалық есептерді шешу үшін, ұсынылған презентация мен орындалған ғылыми жобаны әзірлеу мысалдары беріледі; баллдарды бағалауға ауыстыру жүйесі талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту үдерісінде оқушылардың логикалық ойлауын дамыту
    Несиелер: 5

    Пәнде оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыру, дамыту дидактикалық аспектілері; формальды логика негіздері; жаңа материалдарды түсіндіруде және оны бекітуде физика сабақтарында оқушылардың логикалық ойлауын дамыту; оқушылардың логикалық ойлауын дамыту мәселелері тұрғысынан физикалық есептерді шешу, зертханалық жұмыстарды қою және орындау, мазмұны мен әдістемесінің ерекшеліктері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылыми физиканың дамуының жалпы заңдылықтары, негізгі физикалық көзқарастар эволюциясы, физиканың принциптері мен концепцияларын қалыптастыру процесі, қазіргі заманғы ғылыми физиканың алдында тұрған мәселелер қарастырылады; физиканың даму кезеңдері, ғылыми физиканың даму логикасы талданады; физиканың дамуының қазіргі жағдайы және оның жаратылыстану-ғылыми пәндер мен технологиялардың басқа бөлімдерімен өзара байланысы талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту үдерісіде білім берудің жаңа технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәнде оқытудың заманауи технологиялары талданады, оның ерекшеліктерін зерттейді; инновациялық технологияларды оқыту үдерісіне енг��зу кезінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін құру ерекшеліктері қарастырылады; оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерде физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері көрсетіледі; белгілі технологияға сәйкес оқу үдерісін жоспарлау және нақты технология бойынша білім беру нәтижесін бағалау тәсілдері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика сабағында электронды оқулықтарды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде электронды оқулықтар (ЭО) туралы жалпы мәліметтер қарастырылады: "ЭО" жүйесіне қойылатын талаптар, ЭО құру құралдарының жіктелуі, "ЭО" құрылымдық ұйымы, ЭО жұмыс тәртібі; ЭО қашықтықтан білім беру құралы ретінде; әртүрлі фирмалардың физикасы бойынша ЭО мазмұны талданады; физика сабақтарында ЭО қолданудың әдістемелік тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика бойынша электронды оқулықтарды әзірлеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде оқу іс-әрекеті және оны ұйымдастырудағы оқыту құралдарының рөлі туралы заманауи түсініктер қарастырылады; педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда сандық білім беру ресурстарын қолдану; ЭО-дың ерекше белгілері, ЭО-ды жобалау және құру әдістемесі, жобалаудың негізгі кезеңдері; ЭО құру үшін бағдарламалық құралдар талданады; ЭО құрылымы әзірленеді; SunRav BookEditor құралы көмегімен ЭО құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астрофизиканың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнде табиғатқа жауапты физикалық үдерістер және Ғарыштық объектілердің, құбылыстардың байқалатын ерекшеліктері сипатталады; ірі телескоптарда астрономиялық бақылаулардың фотометриялық және спектроскопиялық әдістері талданады және оларды өңдеу; атмосфера модельдері әдісімен жұлдыздардың физикалық параметрлері анықталады; екі жақты жұлдызды жүйелердің эволюциясы зерттеледі; аса Жұлдызды жұлдыздардың жарқылы түрінде эволюциоздардың соңғы сатылары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнде дидактикалық үрдістің негіздері, оның заңдары, принциптері, құрылымдық компоненттері және олардың функциялары қарастырылады; оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану кезінде мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетінің мазмұны талданады; физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық ерекшеліктері; физиканы оқыту құралдары және олардың оқу үрдісінде қолданылуы сипатталады;эксперименталды нәтижелерді өңдеу кезінде физикалық шамалардың есебі келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Физика ғылымы және физиканы оқыту әдістемесі саласындағы әдіснамалық және әдістемелік білімді көрсету.

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы технологиялар мен әдістемелерді қолдана отырып, физиканы оқыту сондай-ақ тәрбиелеуді ұйымдастыру процестерін көрсете білуі.

  • Код ON3

    Ғылыми-педагогикалық құжаттаманы, ғылыми есептерді, шолуларды, баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде құрастыру және рәсімдеу.

  • Код ON4

    Білім беру мекемелеріндегі физика пәнінің қызметі туралы, инклюзивті білім беру және дарынды оқушыларды оқыту ерекшеліктері туралы жүйелі түсінікке ие болу

  • Код ON5

    АКТ қолдана отырып жоғары білім беру бағдарламалары бойынша физика сабақтарын жоспарлау және өткізу.

  • Код ON6

    Ғылыми-педагогикалық міндеттерді шешу үшін физика және физиканы оқыту әдістемесі бойынша білімдерінсондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ғылыми-педагогикалық қызметте қолдану.

  • Код ON7

    Білім беру ортасын, білім беру бағдарламаларын және жеке білім беру бағыттарын педагогикалық жобалауды жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және жүзеге асыру, оларды пайдалану процесінің нәтижелерін талдау.

  • Код ON9

    Физиканы оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің нақты міндеттерін қою және оларды ақпараттық технологиялар көмегімен және жаңа отандық және шетелдік тәжірибені пайдалана отырып шешу

  • Код ON10

    Білім беру және физиканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызмет практикасына енгізу.

  • Код ON11

    Білім беру сапасын бақылаудың түрлері мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының түрлерін, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, критериалды бағалау мен шетелдік тәжірибені қолдану негізінде жобалау және іске асыру

Top