Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа

  • Мақсаттары: Денсаулық сақтаудағы менеджмент саласында кәсіби құзыреттілік негізін қалыптастыру. Медициналық көмектің сапасын бағалау жүйесін оқыту. Міндеттері: - менеджменттің теориялық негіздері бойынша білім беру; - алған білімдерін тиісті деңгейде ұйымдардың, денсаулықсақтау мекемелерінің жұмысында қолдану дағдыларын машықтандыру; - денсаулықсақтау қызметінде менеджмент элементтері мен қағидаларын қолдану бойынша практикалық дағдыларға үйрету. Медициналық мекеме мен пациент арасындағы нарықтық қатынастар жағдайында көрсетілген медициналық көмекті бағалау кезінде басымдық оның тиімділігін көрсететін, медициналық нәтижелілікті, тұтынушының қанағаттануын және жүргізілген қаржылық шығындарды ескеретін көрсеткіштерге берілуі тиіс. Пәннің мазмұны: Негізгі ұғымдар: менеджмент, менеджер, әкімші. Денсаулық сақтаудағы анықтамасы жіне мақсаты. Басқару құралдары. Менеджмент заңдары мен принциптері. Ұйымның денсаулық сақтаудағы басқару объектісі ретінде түсінігі. Еңбек сипаты және жетекшінің рөлі. Ұжым жіне онің құрылымы. Басқару функциясы. Жоспарлау функциясы, ұйымдастыру функциясы, мотивация функциясы, бақалау функциясы. Стратегиялық басқару. Сапасының тиімділігі. Мотивация ұғымы және оның басқарудағы рөлі. Еңбек мотивацияның теориясы. Шешім орындаушыларға қолдау және көмек көрсету. Қызметкерлердің еңбекке қатынасы туралы білім. Денсаулық сақтау жүйесіндегі басқару міндеттері, олардың ерекшеліктері және шешу ерекшеліктері. Жалпы, медицинада мен денсаулық сақтаудағы басқару міндеттерін шешу стратегиясы мен тактикасы. Денсаулық сақтау жүйесіндегі басқару міндеттерін шешу стратегиялары мен тактикаларының ерекшеліктері. Медициналық ұйымның жанжалдық қызметі жағдайында басшылардың мінез-құлқының стратегиясы. Басқару теориясының негізгі категориялары. Емдеу-алдын алу мекемелерінде басқару міндеттерін шешу әдістері. Пәннің мазмұнына кіреді: - амбулаториялық-емханалық ұйымдардың, стационарлардың соңғы нәтижелерін сараптамалық бағалау; - медициналық қызмет көрсетудің тиімділігі мәселелері; пациенттердің қанағаттануы; - кәсіби функцияларды орындау; - ресурстарды пайдалану (тиімділік); - қауіп-қатер дәрежесін бақылау (жарақаттар, аурулар, медициналық араласу нәтижесінде асқынулар қаупі); - емдеу-диагностикалық және технологиялық процестерді жақсарту; сапаны қамтамасыз ету процесін басқару моделі (кәсіби модель, бюрократиялық модель, индустриялық модель); - Денсаулық сақтау мекемелерінің ресурстық базаларын лицензиялау, аккредиттеу, сертификаттау мәселелері.
  • Образовательная программа 6B10103 Мейіргер ісі
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top