Медициналық қызмет көрсету маркетингі

  • Маркетинг дамуының тарихи негіздері. Маркетинг-микс. Қызмет көрсетудегі «7р» түсінігі. Медициналық қызмет көрсету маркетингінің мәні. Пациенттің, олардың медициналық қызмет нарығындағы мінез-құлқын зерттеу. Медициналық қызмет көрсету нарығын зерттеу, бәсекелестерді зерттеу. Сұраныс пен ұсыныс нарық элементтері ретінде. Сұранысқа ықпал ететін факторлар. Сұраныс жағдайына байланысты маркетингтің мақсаты мен типтері. Медициналық мекеме қызметіндегі бақыланатын және бақылауға келмейтін факторлар. Маркетингтік зерттеулерді жүргізу принциптері мен маңызы. Сауалнама әдісі. ЕАМ сыртқы ортасын талдау. ЕАМ ішкі ортасын талдау. Медициналық қызмет көрсету нарығын сегменттеу. ЕАМ медициналық қызмет көрсету деңгейін сапалық және сандық әдіспен жайғастыру. Медициналық қызметтің бәсекелестік қабілетін бағалау. Медициналық қызметтерді өткеру каналдары
  • Образовательная программа 6B10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top