Менеджмент и маркетинг в стоматологии

  • Мақсаты: Басқару теориясы мен практикасы, денсаулық сақтаудағы маркетинг, сапа менеджменті жүйесі, стандарттау саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: -Маркетинг пен менеджменттің теориялық негіздері бойынша білім беру; -Денсаулық сақтау қызметінде маркетинг пен менеджменттің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды үйрету; -Денсаулық сақтаудағы сапа менеджменті жүйесін басқарудың негізгі дағдыларын қалыптастыру; Пәннің мазмұны: Қазіргі жағдайда денсаулық сақтау саласындағы табысты қызмет көбінесе менеджментті қолдануға, маркетингтік шешімдердің сапасына байланысты. Әлемдік тәжірибе мен әлемдік қауымдастық басқару (Менеджмент) теориясын терең зерттеуге бағытталған. Қазақстандағы менеджмент (басқару) мәселелері соңғы онжылдықта үлкен мәнге ие бола бастады, басқару проблемалары жалпыұлттық болды. Денсаулық сақтаудағы Менеджмент-бұл денсаулық сақтау органдары мен мекемелерінің алға қойған мақсаттарына қол жеткізу мақсатында қаржылық, еңбек, материалдық және материалдық емес ресурстарды басқару, реттеу және бақылау. Өту маркетинг кез келген бизнес табысқа кілті болып табылады, және стоматологиялық практика ерекшелік емес. Бұл құралда стоматологияда маркетингті ұйымдастыру мәселелері қозғалады. `Денсаулық сақтау менеджменті және Маркетинг` пәнін оқу студенттерге басқару ойлауының жаңа философиясы мен тәжірибесін үйретуге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B10105 Стоматология
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top