Жұмыс берушінің бренді және мемлекеттік мекеме имиджі

  • Пән аясында мыналар зерделенеді: Жұмыс беруші бренді ұғымын анықтау Жұмыс берушінің брендінің кадрлармен жұмыс бөлімінің негізгі аспектілерімен байланысы; жалдау, бейімделу, ынталандыру, корпоративті мәдениет. Корпоративтік мәдениет пен компанияның жұмыс берушісінің брендімен байланысы. Ұйымдағы ағымдағы жағдайды талдау, жұмыс берушінің брендімен жұмыс істеу мақсаттары мен міндеттерін белгілеу. Жұмыс берушінің ішкі және сыртқы бренді. Компанияның тартымды жұмыс беруші ретіндегі бейнесі: мағыналар бұлты. Компанияның стратегиясын, HR стратегиясын және жұмыс берушілер брендін байланыстыру. Жұмыс беруші брендінің және HR негізгі көрсеткіште��інің әсері мен байланысы
  • Образовательная программа 7M04108 HR-Менеджмент HN
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top