Корпоративтік мәдениет және жеке брендинг

  • Пәннің аясында мыналар зерделенеді: Корпоративтік брендингтің негізгі түсініктері Бренд, әлеуметтік және коммерциялық маңыздылығын арттыру мақсатында тауар өндіретін немесе қызмет көрсететін компанияның жеке имиджін құрайтын көрнекі және ауызша элементтердің ерекше жиынтығы ретінде. корпоративтік брендтің қалыптасуы.Компания брендінің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Бірінші кезең - компанияның қазіргі имиджіне аудит жүргізу. Екінші кезең - бұл компания туралы адамдардың пікірін реттеуге бағытталған PR стратегиясын әзірлеу
  • Образовательная программа 7M04108 HR-Менеджмент HN
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top