Қонақжайлық индустриясында PR & маркетинг менеджменті

  • Бұл курста мейманханалық индустрияда ПР тәжірибесі зерттеледі, ол қалаған нәтижеге жету үшін қонақүйдің бейнесін жасау үшін қолданылады. PR іс-шаралары баспасөзбен, өнім жарнамасымен, корпоративтік коммуникациямен, лоббистік және консалтингтік қызметтермен байланысты. Дегенмен, бүгінгі күнде маркетингтік коммуникациялар саласында мамандардың өсуі мәселесі - бұл мәселе, қашан және қалай ақпарат тұтынылатындығы, тәжірибелі аудиториямен бақыланады. Әлеуметтік желілердің әсерін күшейтеді. Бұл курста PR үшін қолданылатын тактиканы және мазмұнды маркетингті пайдаланушыға қаншалықты құнды ұстау керектігін, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялардың сәтті әдістерін қалай сақтау керектігін көрсетеді.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top