Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Туризм в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Туризм» мамандығы бойынша бакалавриат бағдарламасы жергілікті ерекшеліктерді пайдалана отырып, халықаралық білім стандарттарына негізделген. Осы бағдарламаны әзірлеу кезінде біз Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын ескердік; жұмыс берушілердің және басқа да «мүдделі тұлғалардың» тілектері; Қоршаған ортаны қорғауға қатысты мүмкіндіктер. Бағдарлама туризм және қонақжайлылық саласында жұмыс жасайтын халықаралық және жергілікті компанияларда басқару шешімдерін қабылдау үшін құзыретті дамытуға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Бұл курс сұрақтар мен мәселелерді талдай отырып, нақты дәйектер мен дәлелдемелер негізінде дұрысшешімдер құруға, сондай-ақ алынған нәтижелерді өмірлік және кәсіби жағдаяттарда пайдалануға үйретеді. Сыни ойлау кез келген пікірге салмақты, байыпты қарауға, ешнәрсені дәлелсіз, құр сеніммен қабылдамауға, жаңа идеялар мен әдістерге ашық болуға баулиды. Сыни ойлау – неге сену және нені ойлау керектігі туралы пайымдау. Сыни ойлау студенттерде өзін-өзі басқару (Self-management), сонымен қатар өмір бойы үздіксіз оқу (lifelong learning) үшін және белсенді еңбек қызметі (dynamic workforce) мен мансабына қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Бұл курс экономикалық жағдайға және экономикалық өзгерістерге талдау жасау дағдыларын қалыптастыру үшін жасалған. Осы курстың нәтижесінде студенттер ағымдағы ақпаратты қағыстарға бағдарлау білулеріне және тез құбылмалы экономикалық ортаға бейімделулеріне; экономикалық және әлеуметтік ақпаратты талдау және бағалау; жоспарлау және өз қызметін жүзеге асыра білу; экономикалық мәселелер бойынша әдебиеттермен дербес жұмыс жасай алуларына мүмкіндік береді.

  • Бизнес және экономикадағы математика - I
    Несиелер: 5

    Бұл курс базалық деңгейде экономикалық және іскерлік мәселелерді модельдеу, талдау және шешу үшін математикалық аппаратты дамытуға бағытталған. Курстың бағдарламасы: сызықтық және синхрондық теңдеулер, шаршы және полиномдық теңдеулер; шектеулер мен теңсіздіктер; дифференциациялау; ішінара туындылар; интегралдар; матрицалар; экспонаттар мен логарифмдер.

  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырушылық мінез-құлық адамдардың ұйымдағы жүріс-тұрысын зерттейді және оның өнімділікке ықпалын бағалайды. «Ұйымдастырушылық мінез-құлық» пәні адам ресурстарын басқаруды объект ретінде қарастырылады. Осы пәнді зерделеудің қортындысы бойынша студенттердің негізгі құзыретiне мыналар жатады: жеке тұлғалардың ұйымдағы жүріс-тұрысы бойынша теориялық сұрақтарды білу, топтарды құру және олардың жүріс-тұрысын дамыту; компанияның ұйымдық мәдениетінің мәнін түсіну қабілеттілігі, «басшылық» және «билік» арасындағы баланс, ұйымдағы жанжалдарға ықпал ету; тұлға арасындағы және топ арасындағы қатынастарды басқар�� дағдысы, ұйымдағы өзгерістер.

    Оқу жылы - 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Микроэкономика-Iкіріспе курс болып табылады, оның мақсаты экономикалық теория негіздерін микродеңгейде қарастыру. Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: тұтынушылардың мінез-құлық теориясы; сұраныс және ұсыныс теориясы; фирма теориясы; бәсекелестік және нарықтық құрылымдар; сыртқы әсерлер және экономикалық әл-ауқаттылық негіздері; оңтайландыру және толық ақпарат. Студенттер теориялық мәселелерді қарастырғанда микроэкономикалық тұжырымдар қолдануды үйренеді және экономикалық ойлаудың базалық дағдыларына машықтанады.

    Оқу жылы - 1
  • Research Methods 1
    Несиелер: 5

    Курс сапалы, сандық немесе аралас зерттеу әдісін таңдауға қатысты негізгі түсініктерді түсінуге бағытталған. Бұған философиялық дүниетанымдарды қарастыру, әдебиеттерді шолу, теорияны пайдалануды түсіну, этикалық мәселелерді болжау және жазбаша стратегияларды әзірлеу сияқты түрлі тәсілдердің анықтамасын білу жатады. Бұл курс сандық, сапалық және аралас зерттеу әдістері бойынша әдістер мен рәсімдерді талқылайды.

    Оқу жылы - 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты инвестициялық және қаржылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тәуекелдерді талдау болып табылады. Курстың тақырыптары: ағымдағы құн мен капитал құнының түсінігі, ақшалай қаражаттардың дисконтталған ағындарын және басқа да бағалау әдістерін талдау, сонымен қатар қысқа және ұзақ мерзімді қаржы менеджменті, тәуекел мен кірістілік мәселелері, CAPM үлгісі; күрделі салымдарды жоспарлау және басқа тұжырымдамалар, теориялар.

    Оқу жылы - 1
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 5

    Курс бизнес этиканың болашак мамандық аясында қарастырылуына бағытталған. Курста қарастырылатын тақырырыптар этиканың негізгі қағидалары, бизнес құндылықтар, этикалық мінез-құлық секілді бағыттарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
  • Туризмология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс туризмнің даму тарихымен, экономикалық маңыздылығымен және перспективаларымен; Туристік дестинацияларды басқарудың территориялық негіздерімен таныстырады. Пәнді оқыту студенттерге туризм туралы толық мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 7

    Туризм маркетингі пәні туризм саласындағы маркетингтік үдерістерді зерттейді. Курс барысында туризм және қонақжайлық саласындағы маркетинг, дестинациялық маркетинг және брэндинг тақырыптары тереңінен қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді экотуризм тұжырымдамасына және оның экономикалық, мәдени және экологиялық әсеріне аударады. Оқушылар экотуризмді сатуға және басқаруға болатын әдістерді, сондай-ақ оның дұрыс ұйымдастырылмаған жағымсыз салдарларын біледі. Бұл курсты оқып-үйрену барысында студенттер туризмнің жаңа және перспективалық түрлерінің бірі - этноризм туралы біледі. Курс барысында студенттер, сондай-ақ турдың бағыты дамыту үшін тәжірибелік дағдыларын алады - олар велосипед турлар, жаяу, рафтинг, альпинизм, жылқы және жаяу турлар және басқа да туристік іс-әдетте эко және этнотурлар ұйымдастыру үшін пайдаланылады, ұйымдастыру техникасын және әдіснамасын меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Курс халықаралық туризм географиясының мәдени, тарихи, әлеуметтік және саяси тұрғысынан қарастырады. Бұл курста туризм әлемдегі әлеуметтік- экономикалық маңызды индустрия ретінде қарастырылып, саладағы халықаралық ұйымдар, туризм мотивациясы және халықаралық ағымдар және олардың байланыстарымен маңыздылығы тереңінен оқытылады. Курстың екінші бөлігі тағайындалған менеджмент пен маркетинг принциптерін, әртүрлі бағыттарда туризмді насихаттау стратегиясын зерттеуге арналған. Курс мақсаттағы әлеуетін, оның өнімдерін/қызметтерін бағалауға көмектеседі және туристік бағытқа бизнес пен туристерді тартуға көмек��есетін маркетингтік науқан жасауда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Адамдармен қарым-қатынас жасау коммуникацияларды құрудан жасалған.Бұл курстың мақсаты студенттерде тиімді коммуникацияларды дамыту, әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм менеджменті
    Несиелер: 5

    Туризм менеджменті Курсқа сипаттама: Курс Қазақстандағы және шетелдегі саяхат пен туризмге шолу жасайды. Туризм мен саяхат саласын терминология, демография, экономикасы, әлеуметтік мәдени және экологиялық көзқарастардан қарастырады. Берілген курс саяхат пен туризмнің барлық аспектілерін – орналастыруды, тамақтандыру қызметін, конгресстер мен көрсмелерді, демалысты ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Бұл курс бухгалтерлік есеп ролін, бухгалтерлік есепке алу, құжаттама, инвентаризация, есептеу, бағалау және сынақ балансын дайындау шоттарына қосарланған енгізу әдісін қарастырады. Курсты бітіргеннен кейін студенттер: әртүрлі бухгалтерлік объектілер бойынша бастапқы құжаттарды шығару; іскерлік операциялардың шоттары туралы ойлау; ұзақ мерзімді активтерді бағалау; қаржылық есеп беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс діни туризмнің негізіне айналған қажылыққа үлес қосудан басталатын саяхат тарихына, велосипед (Гранд Тур)пен автокөліктің пайда болуы және дамуымен, темір жол желілері мен авиацияның өсуімен байланысты туризмді ұйымдастырудың жаңа түрлерінің дамуына, сонымен қатар қазіргі кезеңдегі демалыс индустриясы экономикасын кеңейтуге фокусталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл макроэкономикалық теорияны зерттеуге бағытталған кіріспе курс: ЖІӨ мен өмір сүру бағасын өлшеу; экономикалық өсу теориясының негіздері; жинақ, инвестиция және қаржы жүйесі; негізгі қаржы құралдары; жұмыссыздық; ақша-несие жүйесі мен инфляция; Филлипс қисығы; AD-AS үлгісі; фискалдық және ақша-несие саясаты; ашық экономика макроэкономикасының негіздері; халықаралық сауда және салыстырмалы артықшылық теориясы. Студенттер экономикалық ұғымдарды талдауға, қолдануға және экономикалық процестерді ұлттық деңгейде бағалауға үйрен��ді.

    Оқу жылы - 2
  • Эконометрика – I
    Несиелер: 5

    Бұл курс эконометрикалық талдау жүргізу және эконометрикалық болжам жасауға қажетті негізгі түсініктер мен құралдарды қарастырады. Курсты оқу нәтижесінде студент эконометрика туралы жалпы түсінік алады. Бұл курс экономикалық құбылыстарға қолдануға бағытталған регрессиалық талдаудың негізгі тәсілдеріне түсініктеме береді. Тақырыптар келесілерден тұрады: арапайым регрессиалық талдау; қалдық статистика, гипотезаны тексеру; көпфакторлы регрессия; альтернативтік функционалдық формалар; дихотомдық айнымалылар; ең кіші квадраттар әдісін бағалау қасиеттері; мультиколлиналдық; гетероскедастикалық; автокорреляция.

    Оқу жылы - 2
  • Ұйымдардағы мәдениет аралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас курсы мәдени байланыстың үдерістерін зерттейді - жанама қарым-қатынас формалары (тіл, сөйлеу, жазу, электронды байланыс және т.б.) арқылы ұйымдардағы байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Sales Management in Hotels
    Несиелер: 5

    Бұл онлайн курста сатуды басқарудың негізгі функциялары мен қарым-қатынас дағдылары, сату презентациясы, келіссөздер дағдылары және бөлшек байланыс (сату дисплейлер) сияқты негізгі сатылым дағдыларын табады. Курстың мазмұны қонақжайлылық индустриясының маркетингтік стратегиясына, оның негізгі бәсекелестеріне бағытталады. Студенттер қонақжайлылық деңгейінде баға стратегияларын және әдістерін қалай қолданатындығын үйренеді. Бұдан басқа, «Жарнамалық және ынталандыру», «Жарнама», «Жұмсақ және ауыр сатылым», «Көшірме жасаушы рөлі», «Жақсы жарнаманың атрибуттары», «PR құралдары», «Қонақтардың қарым-қатынасы» бөлімдері жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы: Бұл курс студенттерге хат, есеп пен құрылымдалған бизнес ортадағы ауызша таныстырылым сияқты кәсіптік және іскери құралдарды пайдаланудағы және арнайы коммерциялық құжаттарды ағылшын тілінен орысшаға және керісінше аударудағы, ағылшын тілінде қарым қатынас жасаудың негізгі дағдыларын дамытуға көмек ретінде әзірленген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 3

    Экскурсиятану курсы қала ішіндегі және қаласыртында әртүрлі жаяу немесе көлік қолданатын экскурсияларды жобалау және жүргізу үшін қажетті дағдыларың дамытылуы набағытталған. Сонымен бірге, курс студенттердің сценарийді жазу, шешендікөнер, тур үшін қажетті материалдық-техникалық бағдарлар мен таныстыру арқылы ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытады. Курстың мазмұны экскурсиялықтур жүргізудің тәсілдері мен әдістері зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеу мен талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтік зерттеулердің компаниядағы рөлін түсіндіреді. Осы курстың мақсаты менеджмент тұрғысынан зерттеулердің рөлін көрсету. Студенттер зерттеудің барлық қадамдарын қарастырады - мәселені анықтаудан бастап, өзі алған нәтижелерін дұрыс ұсынуға дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Персоналды басқару, кадрлық саясатты жасау және жүзеге асыру негіздерін; лауазымға, персоналды сұрыптау және орналастыруға қойылатын талаптарды жасау және ендіру негіздерін; персоналды іскерлік бағалау әдістерін; персоналды мотивациялау және ынталандыру қағидалары мен негіздерін; еңбек қауіпсіздігі және оны қорғау нормативті- құқық базасын түсінуге бағытталған. Пәнді оқыту мақсаты: персоналды басқару үрдісін жүйе ретінде тану, персонал қызметінің талаптарын білу, персоналды ынталанандыру механизмі дағдыларын білу, болашақ мамандарды персоналды жоспралау үрдісімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән жеке және мемлекеттік сектор ұйымдарында басқару мансабын құру мотивациясы жоғары студенттерге бағытталған. Курс дәрістер мен үздік көшбасшылық тәжірибие презентациялары негізінде тұратын, кешенді құрылым түрінде қалыптастырылған. Сондай-ақ студенттерді өнеркәсіп, мемлекеттік және қоғамдық сектор кәсіпорындарының көшбасшыларының белгілі жарқын тәжірибиесімен таныстырып отырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қонақ үйіндегі операциялық қызмет
    Несиелер: 5

    Қонақ үй операциялық қызметі курсы студенттерді қазіргі заманғы қонақ үйлердің, мотельдердің, курорттық қонақ үйлердің ерекшеліктерімен қатар, аталмыш кәсіпорындардағы көшбасшылықты құру, инновацияларды қолдану, фрон оффис жұмысын ұйымдастыру секілді орналастыру орындарының жұмыс жасауына қажетті негізгі операциялармен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризмдегі ақпараттық технологиялар: GDS Abacus брондау жүйесі
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қонақ үй менеджменті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге базалық басқару принциптерін соңғы біліммен қонақүй саласының негізгі аспектілерін кеңінен түсіндіруге бағытталған. Қонақүйменеджменті, қонақүйәкімшілігі, шоттар, маркетинг, шаруашылықжүргiзу, алдыңғыкеңсесініңжұмысынұйымдастыру, азық-түлікжәнесусындарбасқару, қоғамдықтамақтанужәнеқызметкөрсетусекілдітақырыптардықамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени мұра
    Несиелер: 5

    Бұл курс мұра тұжырымдамасына теориялық, эпистемологиялық және әдіснамалық тәсілдерді зерделеуге және әртүрлі контексттерде мұра ұғымының қалай анықталғанын және қалай зерттелгенін талқылайды. Бұл курстың негізгі тақырыптары заманауи мұра тәжірибесіне және мұраның әртүрлі нысандарын анықтау, басқару, ұсыну және пайдалану мәселелеріне байланысты болады. Студенттер мәдениет ресурстарын басқаруға, сақтауға және қорғауға бағытталған халықаралық және ұлттық мәдени мұра туралы заңдар мен саясатқа кіріседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметке дайындау, әдістермен және тәсілдермен таныстыру. Курста бизнесті бастаудың барлық аспектілерін қамтуда: бизнес идеяны табу, дамыту, тұтынушыны тарту, қаржылық мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Бұл курс кәсіптік контекстте коммуникацияны жоспарлау және басқару, сондай-ақ осы стратегияларды басқа негізгі бағыттар бойынша ұсынылған ақпаратты интеграциялау жолдары туралы стратегияларды қарастырады. Студенттер жарнамалау шеңберінде IMC рөлін үйренеді. Сондай-ақ, тұтынушылар мінез-құлқына, медиа-жоспарлауға, бюджет, PR, жарнама, сату және промо, тікелей маркетинг, ATL, BTL және этика туралы түсініктерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт (Көркемөнер) және мұражай менеджменті
    Несиелер: 5

    Көркемөнер мен мұражайды басқару курсы мұражайлар мен қаланың галереяларында өткізілген бірлескен семинарлар арқылы бойынша ұйымдастырылған. Класстық сабақтары мұражай теориясымен және талқылау тақырыптарымен біріктіріледі, мысалы: мұра және бірегейлік; ұсыну тәсілдері; мұражайлар мен жергілікті қоғамдастық. Семинарлар барысында студенттер ҚР Ұлттық мұражайының кураторларымен әңгімелесу мүмкіндігіне ие болады, олар мұражай жұмысының ерекшеліктеріне бөленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ивент-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнніңмәні «оқиға» әлеуеттін дамыту, насихаттау, бағалау және талдау Батыс және отандық компаниялардың тәжірибесін зерделеу негізінде жүзеге асырылады. Курс мазмұны мынадай негізгі аспектілерге қамтиды: бағыттар ілгерілетудешараныңрөлінкүшейтумега-оқиғалардыңтипологиясы, оқиғалар, қорытындысыжәне «мұра» мега-оқиғаларүшінстратегиялықұлттықжоспарларыншолу, іс-шараныңстратегиялықжоспары (іс-шара), оқиғалардыңконцептуализация, жобалардыбасқаруіс- шара, жүзеге асыру және оның мінез-құлық бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қонақты қанағаттандыру менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ қызметкерлер мен менеджерлерді клиенттердің күтуін қамтамасыз ету үшін даярлауға арналған. Клиенттерге қызмет көрсету философиясы мен әдістерін шолу, қызмет көрсету маркетингі, сапа мәселелері, қызметтерді жобалау және жеткізу, клиенттік өзара әрекеттесу жүйесі, шағымдарды өңдеу және қызмет көрсету, клиенттермен қарым-қатынас, адалдықты басқару қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бүгінгі күнде әрбір компания үшін ең маңызды активтердің біріне оның бренді жатады. Мықты бренд дифференциация үшін мүмкіндік беретін клиенттерге өнімді сатып алу шешіміне әсер етеді. Брендті тиімді басқару ұзақмерзімді пай үшін маңызды. Бұл курс брендтің маңыздылығын түсіну, брендті қалыптастыру білім мен дағдыларды алу, брендті басқару мен бағалау үшін маңызды. Өз құрамына курс келесі тақырыптарды еңгізеді: клиент тұрғысынан брендті қарастыру, брендті қалыптастыру және бағалау үдерісі, брендтің портфолиосын басқару, ұзақмерзімді келешектке бренд – менеджмент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде студенттер тұтынушылардың әр түрлі мінез-құлық моделдері және олардың бизнес басшыларының шешімдеріне әссері туралы біледі. Студенттер тұтынушылардың іс-әрекетін, мотивациясын, қарым- қатынастарын қарастырады және тұтынушылардың мінез-құлықындағы өзгерістер қалайша маркетингтік қызметке әсер ете алатындығын болжау үшін терориялық білімдерді қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі принциптерге негізделген: ғылыми көзқарастарға негізделген және кәсіпорынды басқару жүйесі ретінде стратегиялық басқаруды оқу; бәсекелестік артықшылық ретінде стратегиялық басқарудың барлық элементтер мен әдістерді тәжірибелік қолдану; отандық кәсіпорындардың тәжірибесінен ақпаратты пайдалана отырып, кейстерді және қосымша міндеттерді оқу. Оқу материалдары студенттерге стратегиялық басқарудың мақсаттары мен мәнін қалыптастыруға, басқару құралдарын пайдалану дағдыларын, компанияның жоспарларын дамытуға, оларды іс – тәжірибеде тиімді қолдана білуге талдау жасауға көмектеседі. Тәжірибелік оқытуд�� және өзіндік оқуларында студенттер жеке және командалық тапсырмаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бөлмелер қызметтің іс-әрекет менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курс тұрмыстық қызмет көрсету және фронталдық кеңсе қызметтерінде жұмыс істеу үшін қажетті негізгі дағдыларды көрсетеді. Курс сатылым сандарын болжау тұжырымдамасы мен әдістерін, кірістерді бюджеттеуді, бөлмелерде сату және пайда талдауын талдауды, бұзушылықтарды талдауды, бөлмелерді бағалауды және кірістілікті басқаруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамтану және кейтеринг қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге «Тамақты, сусындарды және қоғамдық тамақтандыру» қызметін тиімді басқару үшін практикалық дағдылар мен білім беруді ұсынады. Ол қонақтардың қажеттіліктерін қанағаттандырудың маңыздылығын көрсете отырып, қызмет көрсетудің негізгі қағидаларын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақжайлық индустриясында PR & маркетинг менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курста мейманханалық индустрияда ПР тәжірибесі зерттеледі, ол қалаған нәтижеге жету үшін қонақүйдің бейнесін жасау үшін қолданылады. PR іс-шаралары баспасөзбен, өнім жарнамасымен, корпоративтік коммуникациямен, лоббистік және консалтингтік қызметтермен байланысты. Дегенмен, бүгінгі күнде маркетингтік коммуникациялар саласында мамандардың өсуі мәселесі - бұл мәселе, қашан және қалай ақпарат тұтынылатындығы, тәжірибелі аудиториямен бақыланады. Әлеуметтік желілердің әсерін күшейтеді. Бұл курста PR үшін қолданылатын тактиканы және мазмұнды маркетингті пайдаланушыға қаншалықты құнды ұстау керектігін, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялардың сәтті әдістерін қалай сақтау керектігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс тез дамып келе жатқан сандық маркетинг саласындағы маңызды тұжырымдамаларды түсіну ушін негізін қамтамасыз етеді. Студенттер онлайн маркетингтік стратегиялары мен онлайн маркетингтің түрлі аспаптары туралы біледі. Курс барысында сондай-ақ, пайдаланушылық контент, SEO, әлеуметтік желілер, мобильді және веб-аналитика, гео және ұялы маркетинг тақырыптарына көңіл бөлінетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отельдегі тренингті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс өздігінен даму бағдарламасына толығымен назар аударады, студенттер қонақ үйдегі коучингтің маңыздылығын түсінеді және туризм және қонақжайлылық индустриясына қатысты жаңа дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отельдік SPA-ны басқару
    Несиелер: 5

    Курстың барысында студенттер курорттық индустрияның қонақ үйдің бос уақытын дамыту саласына өсіп келе жатқан қаржылай үлесін біледі. Курс шоғырландырылған СПА бюджетін дайындауға, ұсынуға және бақылауға көмектеседі. Студенттер нарықтық сұранысты қалыптастыру үшін маркетингтік әдістерді тиімді пайдалануды үйренеді, жүйелі және жоғары сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті жүйелер мен процестерді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • "Туризм" арнайы курс
    Несиелер: 5

    Бұл курстарда мамандар тәжірибесі мен студенттердің қызығушылығын тудыратын салаға қатысты белгілі бір тақырыптар бар, олар басқа университеттер курстарынан аудармаларды қарастырғанда негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    РО2 - демонстрировать осведомленность о глобальной среде, в которой оперирует бизнес, а также национальном контексте.

  • Код ON13

    РО 13 - овладеть навыками разработки проектов в сфере туризма.

  • Код ON5

    РО5 - применять аналитические навыки для диагностики, оценки, решения проблем и нахождения возможностей в сфере бизнеса и разработки рекомендаций.

  • Код ON3

    РО3 - демонстрировать лидерский потенциал и эффективную работу в команде.

  • Код ON6

    РО6 - самостоятельно собирать, обновлять и обрабатывать соответствующую информацию.

  • Код ON1

    РО1 - продемонстрировать письменные и устные коммуникации и компьютерные навыки.

  • Код ON10

    РО 10 - использовать лучшие практики менеджмента туризма для разработки операционных и стратегических планов, организации проектов в сфере туризма, управления ресурсами, построения команд и профессиональных отношений.

  • Код ON12

    РО 12 - разрабатывать стратегии для планирования и развития туристических дестинаций и туристических зон.

  • Код ON11

    LO 11 - use current advanced research methods in the field of tourism.

  • Код ON4

    РО4 - осмыслить и применить методологию исследования, оценивать ключевые понятия экономики, туризма, финансов, бухгалтерского учета, управления, потребительского поведения и маркетинга.

  • Код ON9

    РО 9 - применять аналитические навыки для диагностики, оценки, решения проблем и нахождения возможностей в сфере туристского бизнеса и гостеприимства.

  • Код ON8

    РО 8 - применять профессиональные суждения к вопросам финансового управления и применять участие в принятии управленческих решений.

  • Код ON7

    РО 7 - использовать лучшие практики маркетинга для разработки бизнес-, операционных и стратегических планов, организации и мониторинга проектов, управления ресурсами, построения команд и профессиональных отношений.

6B11102 Туризм
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Туризм
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Туризм
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Туризм
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B11102 Туризм
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Халықаралық және ішкі туризм
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top