Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Туризм в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Туризм» мамандығы бойынша бакалавриат бағдарламасы жергілікті ерекшеліктерді пайдалана отырып, халықаралық білім стандарттарына негізделген. Осы бағдарламаны әзірлеу кезінде біз Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын ескердік; жұмыс берушілердің және басқа да «мүдделі тұлғалардың» тілектері; Қоршаған ортаны қорғауға қатысты мүмкіндіктер. Бағдарлама туризм және қонақжайлылық саласында жұмыс жасайтын халықаралық және жергілікті компанияларда басқару шешімдерін қабылдау үшін құзыретті дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Микроэкономика
Research Methods 1
Қаржы
Іскерлік этика
Туризмология негіздері
Туризм маркетингі
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Халықаралық туризм географиясы
Бизнес-коммуникациялар
Туризм менеджменті
Бухгалтерлік есеп
Қонақжайлылыққа кіріспе
-
3 Оқу жылы
Sales Management in Hotels
Іскери ағылшын тілі
Экскурсиятану
Маркетингтік зерттеу мен талдау
Персоналды басқару
Көшбасшылық
Қонақ үйіндегі операциялық қызмет
Туризмдегі ақпараттық технологиялар: GDS Abacus брондау жүйесі
Қонақ үй менеджменті
Мәдени мұра
Кәсіпкерлік
Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
Арт (Көркемөнер) және мұражай менеджменті
Ивент-менеджмент
-
4 Оқу жылы
Қонақты қанағаттандыру менеджменті
Бренд-менеджмент
Тұтынушының мінез-құлқы
Стратегиялық менеджмент
Бөлмелер қызметтің іс-әрекет менеджменті
Тағамтану және кейтеринг қызметі
Қонақжайлық индустриясында PR & маркетинг менеджменті
Сандық маркетинг
Отельдегі тренингті басқару
Отельдік SPA-ны басқару
"Туризм" арнайы курс
Оқыту нәтижелері
- РО2 - демонстрировать осведомленность о глобальной среде, в которой оперирует бизнес, а также национальном контексте.
- РО 13 - овладеть навыками разработки проектов в сфере туризма.
- РО5 - применять аналитические навыки для диагностики, оценки, решения проблем и нахождения возможностей в сфере бизнеса и разработки рекомендаций.
- РО3 - демонстрировать лидерский потенциал и эффективную работу в команде.
- РО6 - самостоятельно собирать, обновлять и обрабатывать соответствующую информацию.
- РО1 - продемонстрировать письменные и устные коммуникации и компьютерные навыки.
- РО 10 - использовать лучшие практики менеджмента туризма для разработки операционных и стратегических планов, организации проектов в сфере туризма, управления ресурсами, построения команд и профессиональных отношений.
- РО 12 - разрабатывать стратегии для планирования и развития туристических дестинаций и туристических зон.
- LO 11 - use current advanced research methods in the field of tourism.
- РО4 - осмыслить и применить методологию исследования, оценивать ключевые понятия экономики, туризма, финансов, бухгалтерского учета, управления, потребительского поведения и маркетинга.
- РО 9 - применять аналитические навыки для диагностики, оценки, решения проблем и нахождения возможностей в сфере туристского бизнеса и гостеприимства.
- РО 8 - применять профессиональные суждения к вопросам финансового управления и применять участие в принятии управленческих решений.
- РО 7 - использовать лучшие практики маркетинга для разработки бизнес-, операционных и стратегических планов, организации и мониторинга проектов, управления ресурсами, построения команд и профессиональных отношений.