Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жылуэнергетика саласындағы менеджмент және маркетинг
-
Пәннің мақсаты: менеджмент және маркетинг негіздері және оларды жұмыста ары қарай қолдану үшін оқып үйрену; қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыруды функциялауда процестермен танысу; ұйымның қызметінің түрі туралы ақпарат, құрылымды тұрғызу нұсқасы, жұмысшыны ынталандыру Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. кәсіпорындарды басқарудың қазіргі заманғы маркетингтік тұжырымдамасын қолдану; 2. жылу-энергетика кәсіпорындарының жұмысын және дамуын талдау; 3. бағаны басқару шешімдерін қолдану; 4. нарықтағы жағдайларды талдау әдістері мен әдістерін қолдану; 5. кәсіпорын ресурстарын барынша тиімді пайдалану туралы басқару шешімдерін қабылдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: маркетинг және менеджмент теорияларының әдістері, менеджменттің негізгі тұжырымдамасы. Ұйымның құрылымы. Коммуникация. Басқару функциялары. Жұмысты ұйымдастыру. Жұмыстың қоры және дамуы. Кәсіпорынды басқарудың заманауй маркетингтік тұжырымдамасы. Портфельдік сараптаудың әдісі. Тұтынушылардың сипатын сараптау. Ақпараттың көзі және оны жинау. Баға жасау бойынша басқарма шешімі. Коммуникационды саясат. Жылу энергетикасындағы ұйымдастырудың маркетингтік ортасы. Кәсіпорынның қорларын тиімді пайдалану бойынша басқармалық шешімді қабылдау.
-
Образовательная программа 7M07110 Жылу энергетикасы
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2