Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және бизнес этика

  • Курстың мақсаты әлеуметтік-бағытталған менеджмент пен маркетинг ұстанымынан компанияны басқарудың қазіргі заманғы концепцияларын, Компанияның корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін талдау және бағалау әдістерін меңгеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде тыңдаушы: * * корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің теориялық негіздерін, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік жүйесіндегі бизнес-этиканың рөлі мен орнын; бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін іске асыру бағыттарын; корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті дамытудың халықаралық тәжірибесін; корпоративтік әлеуметтік есептіліктің негізгі стандарттары мен принциптерін білу; * * компанияның мүдделі жақтарын бизнес-этика қағидалары тұрғысынан болжауды; корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік моделін топтастыруды; Компанияның корпоративтік басқару жүйесіндегі корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті дамыту бағыттарын талдауды; компаниядағы этикалық мәселелерді диагностикалауды және басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнес-этика қағидаттарын басшылыққа алуды;; * * Компанияның корпоративтік басқару жүйесінде мүдделі тұлғаларға қатысты бизнес-этика қағидаттарын іске асыру әдістемесін; корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан корпоративтік этика кодексін құру ерекшелігін меңгеру.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top