Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен қызметінің технологиясы

  • Мақсаты - балалардың дарындылығын талдауға және бағалауға қабілеттерін дамыту; дарындылық теорияларын білуге негізделген даму технологияларын қолдану, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіну. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: -дарынды балалардың тәрбиесінің қазіргі негізгі тұжырымдамаларын білетін болады; -дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін; дарынды балаларды оқытудағы қазіргі замандағы ізденістерді қолдану; -дарындылықтың бастапқы кезеңінде диагностикалауды білетін болады; -дарынды балаларды оқытуда білім беру мазмұнынын моделін қолдана алатын болады. Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының технологиялары, олардың талдамалары қарастырылған; дарынды балалармен жүргізілетін әлеуметтік –педагогикалық қызмет кезеңдері көрсетілген. Болашақ мамандарды жеке ерекшеліктердің психологиясы мәселелерімен, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіне білу, дарынды балаларды тәрбиелеу мен оқытуда дамыту жүйесі туралы қөзқарастың болуы туралы таныстырады. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: -дарынды балалардың тәрбиесінің қазіргі негізгі тұжырымдамаларын білетін болады; -дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін; дарынды балаларды оқытудағы қазіргі замандағы ізденістерді қолдану; -дарындылықтың бастапқы кезеңінде диагностикалауды білетін болады; -дарынды балаларды оқытуда білім беру мазмұнынын моделін қолдана алатын болады. Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының технологиялары, олардың талдамалары қарастырылған; дарынды балалармен жүргізілетін әлеуметтік –педагогикалық қызмет кезеңдері көрсетілген.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top