Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік-педагогикалық супервизия және имитация
-
Мақсаты - студенттердің жеке басын педагогикалық кеңес беру, бақылау және әлеуметтік-мәдени имитациялау қабілеттерін қалыптастыру, қадағалау рәсімін игеру, мұғалімдердің қадағалауды жүзеге асыру ережелерімен танысу. Курс әлеуметтік педагогтың кеңес берудің теориясы мен супервизияның қызметін, супервизияның тиімді әдістерін пайдалануды айқындап көрсетеді. Пәнді меңгеруден кейін магистрант қабілетті болады: • кеңес беру мен қолдаудың басқа да кәсіби тәжірибелерін талдау; • әлеуметтік-мәдени имитацияның негізгі әдістерін және технологияларын қолданады. • білім беру, демалыс, спорт, оңалту және басқа салалардағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда әлеуметтік-мәдени имитацияның технологиялық әлеуетін пайдалану; • күндізгі эквивалентті бақылау жағдайындағы қадағалау дағдылары; • интервью түрінде күндізгі және сырттай бақылау жүргізу (бейне-аудио жазбалар және жазбаша хаттамалар арқылы); - жеке адам мен микро орта арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ету, микроөнеркәсіпке білім әсерін тигізу, топтық қарым-қатынасқа әсер ету; клиенттермен кәсіби және этикалық қарым-қатынас орнату Курс cупервизиялық қызметтің теориясы түсінігі және негізгі категорияларын; супервизия моделінің айырмашылықтары мен құрылымын; супервизор ретінде әлеуметтік педагогтың кәсіби даму заңдылықтарын; әлеуметтік тәрбиедегі әлеуметтік-мәдени имитация көпмәндігі және көпбейнелілігі, әлеуметтік- мәдени имитацияның дамуы және пайда болу тарихы, мазмұны мен мәні; қарым қатынас және бағыт, нормалар мен қазіргі қоғамның рухани құндылықтары арналған жүйелерді; әлеуметтік-мәдени имитация субьктілері ретіндегі әлеуметтік- мәдени институттар жүйелерін оқып үйренеді (мекемелер, бірлестіктер, ұйымдар т.б.тұлға мен микроортада байланыс орнатуды қамтамасыз ету, микросоциумға тәрбиелік іс-әрекет көрсету; топтық қарым- қатынасқа әсер ету; клиенттермен кәсіби этикалық қарым- қатынас орната білуді иегереді; қолдау мен кеңес беруде өзінің және өзгенің кәсіби тәжірибесін өз бетінде талдай білуді меңгереді; әлеуеметтік- мәдени имитацияның негізгі технологияларымен және әдістерімен қолдануды меңгереді; әлеуметтік- мәдени имитация және супервизия мәдениетін; білім беру, спорт, сауықтыру, бос уақыт және т.б салаларда бағдарламаларды және әлеуметтік- мәдени жобаларды меімеігеремеімеңге меңгеруге бағытталған, жүзеге асыру мен жасауда әлеуметтік-мәдени имитацияның техн меіологиялық әлеуметін қолдану дағдыларын меңгереді; күндізгі эквиваленттік супервизия жағдайындағы супервиязы дағдыларының базаларын; интервизия түрінде сыртқы және ішкі супервизия өз бетінше жүрзігудің дағдыларын (видео аудиобейне және жазбаша хаттама бойынша); әлеуметтік педагогикалық қызметтегі аспектілердің этикалық реттеушісі қызметін меңгереді.
-
Образовательная программа 7M01802 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1