Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01802 Әлеуметтік педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби деңгейде орта және жоғары білім беру жүйесінде білімді, іскерлікті, дағдыларды қолдануға мүмкіндік беретін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу әлеуетін, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды меңгерген қажетті жеке және кәсіби қасиеттері мен құзыреттері бар әлеуметтік педагогика саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі супервизорлық
Шет тілі (кәсіби)
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Балалар мен жасөспірімдердің виктимдік мінез-құлқының әлеуметтік-педагогикалық алдын-алу
Басқару психологиясы
Педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық деонтология
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі кәсіби қарым-қатынас
Педагогикалық инноватика
Кәсіби саладағы құжаттану
Білім берудегі мәдени плюрализм теориясы
Кәсіби қызметтегі цифрлық білім беру ресурстары
Білім берудегі жасанды интеллект
-
2 Оқу жылы
Педагогтің девиантологиялық құзыреттілігі
Мигрант отбасылар мен балаларды қолдау бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Педагогикалық имиджелогия
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару және ұйымдастыру
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі педагогикалық өлшем және бағалау
Әлеуметтік педагогтың жобалық құзыреті
Білім беру және әлеуметтік салада кәсіби күюдің алдын-алу
Білім берудегі тьюторлық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс білімнің нысандары мен әдістерін пайдалана отырып, тарих және ғылым философиясы саласындағы алған білімдерін өзектендіреді, балалардың құқықтары мен мүдделерін әлеуметтік-құқықтық қорғау құралдарын пайдаланады.
- Жоғары оқу орындарының педагогикасы бойынша білімін, инновациялық технологияларды, оқытудың нысандары мен әдістерін қолдану негізінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту дағдыларын, жоғары оқу орнының оқу үдерісіндегі психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді, алған кәсіби білім, білік, дағдыларын тәжірибеде педагогикалық процеске кіріктіреді, жаңа әлеуметтік-педагогикалық технологиялар мен педагогикалық технологияларды әзірлейді.
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында оқу процесін басқаруда психологияның нысандарын, құралдарын және әдістерін меңгерген. Басқару психологиясын білуге негізделген басқару әдістерін дұрыс пайдаланады, ұжымда тиімді өзара әрекеттесе білу, жанжалды жағдайларды шешу, атқарушы механизм мен әлеуметтік қиындықтары бар балаларды материалдық және қаржылық қамтамасыз ету институтын білу.
- Балаларды әлеуметтік қорғау, кәсіптік салада құжаттарды жүргізу міндеттерін шешуде балалармен, ата-аналармен, мамандармен кәсіби қарым-қатынас жасау, ғылыми зерттеулермен танысуға және жоғары оқу орындарында оқытушылық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас деңгейін, білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсетеді.
- Кәсіби қызметте, оның ішінде тьюторлықты зерттеуде, педагогикалық өлшеуде және әлеуметтік педагог қызметін бағалауда, білім берудегі инновацияларда, ғылыми зерттеу нәтижелерінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану білімін, дағдыларын және дағдыларын таныстырады, ақпараттық өрістің, әлеуметтік саланың үрдістерін ескере отырып, цифрлық ресурстардың көмегімен бейімделудегі қиындықтарды анықтаудың әдістері мен нысандарын анықтайды және қолданады, қамқоршылықты тағайындау, жұмысқа орналастыру, патронат бойынша шараларды іске асыра отырып, білім алушыларды оқытуға, дамытуға және әлеуметтендіруге әсер етеді.
- Әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік-педагогикалық деонтологияның әдіснамасы мен теорияларын, педагогикалық этика нормаларын түсіндіреді, магистрлік диссертацияның нәтижелерін түсіндіру және қорғау арқылы ғылыми зерттеулер жүргізу жолдарын біледі және әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысын басқарады.
- Балалар мен жасөспірімдердің құрбандық мінез-құлқының алдын алу бойынша жобалық технологияларды біріктіреді, әлеуметтік және оқу-тәрбиелік қиындықтарға тап болған студенттерге қолдау көрсету, мигранттардың отбасылары мен балаларына қолдау көрсету бойынша шараларды әзірлейді, қызығушылықтар мен қажеттіліктерді, проблемаларды, конфликттік жағдайларды, білім алушылардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және әкімшілікті хабардар етеді, мамандардың кәсіби шаршау қаупі, көшбасшылық теорияларын білу, педагогикалық, мәдени құжаттаманы қолдау. және кәсіби қызметті, оның ішінде шет тілін қолдану тәжірибесін басқарады.
- Педагогтің кәсіби имиджін, девиантты мінез-құлық балаларымен өзара іс-қимыл стратегиялары мен тәсілдерін, ата-аналармен, ювеналды полиция инспекторларымен, кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссиямен, мүдделі органдар мен ұйымдардың өкілдерімен өзара іс-қимыл нысандары мен әдістерін модельдейді, кәмелетке толмағандардың девиантты, деструктивті және асоциалды мінез-құлқының негізгі көріністерін біледі, әлеуметтік-педагогикалық қызметте супервизияларды қолдану қабілетін көрсетеді, кәмелетке толмағандардың әлеуметтік-педагогикалық пәндер бойынша сабақтар, балалар мен жасөспірімдер қылмысының және басқа да әлеуметтік ауытқулардың мінез-құлқы мен құқық бұзушылықтарының алдын алуды жүргізеді.
- Ғылыми дереккөздерді талдайды, библиографиялық ресурстарды сараптайды, ғылыми ақпараттың деректер қорын пайдаланады, магистрлік диссертацияның нәтижелері мен перспективасын болжайды және ғылыми нәтижелерді ұсынады.